Şimdi Ara

hitler motoru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
4.874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar daha önce konu açıldı mı bilmiyorum, açıldıysa kusurumu mazur görün. şu sıralar golf 5 kasalara da bakınıyorum da 1.6 mpi motorunun sağlam, sorunsuz oldugunu söyleyen de var, 100.000 kmyi geçtikten sonra yağ yaktığını söyleyen de. bilen kullanan gören arkadaşlara sorum bu motorlar gerçekten yağ yakıyor mu, yoksa bildiğimiz atmosferik japon motorları gibi "at benzinini koy yağını bi milyon kilometre git" mi diyosunuz merak ettim.



  • Yağ yakma gibi kronik bir sorunu yok. Yağına suyuna dikkat ettiğin sürece sıkıntı çıkarmaz.
    Çıktığı dönemlere göre düşünürsek başarılı ve verimli bir motordur. Zaten yakın zamana kadar ww grubu araçlarda kullanıldı. Lpg' ye de bildiğim kadarıyla gayet uyumlu.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    Yağ yakma gibi kronik bir sorunu yok. Yağına suyuna dikkat ettiğin sürece sıkıntı çıkarmaz.
    Çıktığı dönemlere göre düşünürsek başarılı ve verimli bir motordur. Zaten yakın zamana kadar ww grubu araçlarda kullanıldı. Lpg' ye de bildiğim kadarıyla gayet uyumlu.
    taş gibi motordur, lpg ye uyumludur, her 10 bin km de 1 lt ye yakın yağ yakar,normaldir kitapçığında yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam, 5-40 yağ kullanır...
  • 90000km oldu anormal bir durum yok ,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: somet 16

    90000km oldu anormal bir durum yok ,
    cevaplarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim hepinize yağ yakmıyorsa, fsi gibi narin de değilse, ben illa 97 oktan hatta varsa 98 oktan benzin isterim demiyorsa alınır o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.adebisi

    cevaplarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim hepinize yağ yakmıyorsa, fsi gibi narin de değilse, ben illa 97 oktan hatta varsa 98 oktan benzin isterim demiyorsa alınır o zaman.

    Alıntıları Göster
    kendiniz cevabı vermişsiniz aslında at benzinini koy yağını 1 milyon olmasada 500bin gider ama her araç yağ içer diye bir kural yok biraz ikinci elde şans işi açıkcası
  • ben 1.6 hitler kullanıyorum araç golf 6 lpg ile binecekseniz ideal benzin ile binilecekse yakıtı üzebilir ben sıfır almıştım araç 35000 km de ve yağ eksiltme vs hiçbirşey yaşamadım lpg ile 18-20 krş yakıyorum (lpg--2 tl)
  • ortalama 10 litre yakar.
    biraz hantaldir.
    çelik blok sağlam motordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero01

    ortalama 10 litre yakar.
    biraz hantaldir.
    çelik blok sağlam motordur.
    59 bin km'dir lpg ile kullanıyorum hiçbir problem yaşamadım çok memnunum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim

    59 bin km'dir lpg ile kullanıyorum hiçbir problem yaşamadım çok memnunum

    Alıntıları Göster
    60 bin km dir lpg ile kullanıyorum ş.içi 21-24 krş, ş.dışı 17-18 krş yakıyorum, sağlam motor arızası kolay bulunur bilinen motor ..
    7 senede sadece 1 kere termostat değişti onunda orjinali 45 tl ..
  • VW'nin 30 yıl boyunca kullandığı verimsiz bir motordur. 8 Valflidir ve LPG ile uyumludur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferrari

    VW'nin 30 yıl boyunca kullandığı verimsiz bir motordur. 8 Valflidir ve LPG ile uyumludur.
    fsi'ya göre verimsiz ve daha yüksek tüketen ama daha basit bir motordur. Bu yüzden lpg takılabildiği için falan sevilir. Ama çekiş anlamında fazla bir şey beklemeyin, lpg takmayacaksanız da kısa mesafe şehir içinde tüketimi canınızı sıkabilir. Lpg taktırmayacaksanız fsi motor tercih etmeniz daha mantıklı olur, daha verimli yenice bir motordur. Fsi motordan korkmaya gerek yok 3 yıldır kullanıyorum hiçbir arızası yok, mpi olsun fsi olsun artık eski motorlar olduğu için parçaları da daha yeni tip motorlara göre uygundur. Unutmayın ikisi de 2000ler ve öncesi klasik 1.6 atmosferik motorlardır yüksek performans beklentiniz olmamalı. Alt devirlerde ikisi de cansızdır. Golf 5 alacaksanız onların ilerleyen modellerinde tsi motorlara geçildi, özellikle temiz 140lık bulursanız severek kullanırsınız.

    Golf 5 lerde kronik nox sensörü arızası vardır, 1500liralık el kadar japon üretimi bir sensör. Klimatronic klimalarından tır tır tır tır ses yapar ilk çalıştırmada birkaç dakika ama çalışmada sıkıntı yoktur. Erken kasalarda esp yoktur, 2 hoparlör vardır, geri viteste ayna inmez, yol bilgisayarı küçük ekrandır, fonksiyonel direksiyon yoktur, en dolusu comfortline donanımdır, xenon opsiyondur çok az modelde bulunur, 2006 sonrası kasalarda fonksiyonlu direksiyon var, ayna inme olayı var, büyük ekranlı yol bilgisayarı var.

    Bunlarda 4 süspansiyon bağımsızdır, platformu çok başarılıdır, viraj alışı, uzun yol konforu, koltuk rahatlığı üst seviyededir, izolasyonu dönemine göre sınıfının üstlerindedir, ikinci elde hızlıdır, değer kaybetmez, direksiyonu yeniler gibi hissiz gevşek değildir, içi dıştan görünümüne göre şaşırtıcı derecede geniştir, bagajı biraz ufak 350litre, çoğu vwde olduğu gibi kol dayaması 30-4bin kmde laçkalaşıp sabit durmaz, ileri geri kolayca kaymaya başlar, servis sizden yenilemeye 1000 lira ister ama böyle birşeyle karşılaşırsanız, ya da bu soruna sahip başka golf, jetta kullanıcısı varsa 15 dakikada sorunu nasıl çözebilecekleri konusunda detaylı yardımcı olurum. Bütçenize göre seçebilirsiniz ama tavsiyem 140lık tsi comfortline almanızdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 5 Ağustos 2015; 10:38:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    fsi'ya göre verimsiz ve daha yüksek tüketen ama daha basit bir motordur. Bu yüzden lpg takılabildiği için falan sevilir. Ama çekiş anlamında fazla bir şey beklemeyin, lpg takmayacaksanız da kısa mesafe şehir içinde tüketimi canınızı sıkabilir. Lpg taktırmayacaksanız fsi motor tercih etmeniz daha mantıklı olur, daha verimli yenice bir motordur. Fsi motordan korkmaya gerek yok 3 yıldır kullanıyorum hiçbir arızası yok, mpi olsun fsi olsun artık eski motorlar olduğu için parçaları da daha yeni tip motorlara göre uygundur. Unutmayın ikisi de 2000ler ve öncesi klasik 1.6 atmosferik motorlardır yüksek performans beklentiniz olmamalı. Alt devirlerde ikisi de cansızdır. Golf 5 alacaksanız onların ilerleyen modellerinde tsi motorlara geçildi, özellikle temiz 140lık bulursanız severek kullanırsınız.

    Golf 5 lerde kronik nox sensörü arızası vardır, 1500liralık el kadar japon üretimi bir sensör. Klimatronic klimalarından tır tır tır tır ses yapar ilk çalıştırmada birkaç dakika ama çalışmada sıkıntı yoktur. Erken kasalarda esp yoktur, 2 hoparlör vardır, geri viteste ayna inmez, yol bilgisayarı küçük ekrandır, fonksiyonel direksiyon yoktur, en dolusu comfortline donanımdır, xenon opsiyondur çok az modelde bulunur, 2006 sonrası kasalarda fonksiyonlu direksiyon var, ayna inme olayı var, büyük ekranlı yol bilgisayarı var.

    Bunlarda 4 süspansiyon bağımsızdır, platformu çok başarılıdır, viraj alışı, uzun yol konforu, koltuk rahatlığı üst seviyededir, izolasyonu dönemine göre sınıfının üstlerindedir, ikinci elde hızlıdır, değer kaybetmez, direksiyonu yeniler gibi hissiz gevşek değildir, içi dıştan görünümüne göre şaşırtıcı derecede geniştir, bagajı biraz ufak 350litre, çoğu vwde olduğu gibi kol dayaması 30-4bin kmde laçkalaşıp sabit durmaz, ileri geri kolayca kaymaya başlar, servis sizden yenilemeye 1000 lira ister ama böyle birşeyle karşılaşırsanız, ya da bu soruna sahip başka golf, jetta kullanıcısı varsa 15 dakikada sorunu nasıl çözebilecekleri konusunda detaylı yardımcı olurum. Bütçenize göre seçebilirsiniz ama tavsiyem 140lık tsi comfortline almanızdır.

    Alıntıları Göster
    anladım arkadaşlar cevaplarınız içimi rahatlattı gerçekten sağolun. fsi'dan korkma sebebim satarken satamazsın dediler ondan yoksa benzinde kullanmayı düşünüyorum aslında. araba sürekli değil sadece haftasonları ve acil durumlarda kullandığım bir şey olunca tüpe şimdiye kadar ihtiyaç duymadım. 1.4 palio var altımda 2001 model 8 valf, o yüzden beklentilerim çok yüksek değil performans olsun donanım olsun. aylık 100 liralık değil de en fazla 200 liralık benzin gider herhalde sağlık olsun :) fsi pişmanlık mıdır peki kullanımı veya elden çıkarması açısından zamanı gelince.




  • Pek performansli degildir,benzinle binilmez.Ama lpg uyumu son derece iyidir.Bildigim kadariyla kronik bir sorunu yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.adebisi

    anladım arkadaşlar cevaplarınız içimi rahatlattı gerçekten sağolun. fsi'dan korkma sebebim satarken satamazsın dediler ondan yoksa benzinde kullanmayı düşünüyorum aslında. araba sürekli değil sadece haftasonları ve acil durumlarda kullandığım bir şey olunca tüpe şimdiye kadar ihtiyaç duymadım. 1.4 palio var altımda 2001 model 8 valf, o yüzden beklentilerim çok yüksek değil performans olsun donanım olsun. aylık 100 liralık değil de en fazla 200 liralık benzin gider herhalde sağlık olsun :) fsi pişmanlık mıdır peki kullanımı veya elden çıkarması açısından zamanı gelince.

    Hocam yalniz bizim burada anlattigimiz lpg uyumlu olan motor 1.6 Mpi,1.6 Fsi degil.

    Fsi in ikinci eli mpi a gore yavastir,lpg uyumlu degildir ve buda Hitler motor gibi benzini icer.

    Trigeri zincirlidir,ilk calistirmada dizel sesine yakin gurultu yapar.

    Alacaksaniz 1.6 Mpi alin yani Hitler motoru,1.6 Fsi i degil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: s.adebisi

    anladım arkadaşlar cevaplarınız içimi rahatlattı gerçekten sağolun. fsi'dan korkma sebebim satarken satamazsın dediler ondan yoksa benzinde kullanmayı düşünüyorum aslında. araba sürekli değil sadece haftasonları ve acil durumlarda kullandığım bir şey olunca tüpe şimdiye kadar ihtiyaç duymadım. 1.4 palio var altımda 2001 model 8 valf, o yüzden beklentilerim çok yüksek değil performans olsun donanım olsun. aylık 100 liralık değil de en fazla 200 liralık benzin gider herhalde sağlık olsun :) fsi pişmanlık mıdır peki kullanımı veya elden çıkarması açısından zamanı gelince.

    Hocam yalniz bizim burada anlattigimiz lpg uyumlu olan motor 1.6 Mpi,1.6 Fsi degil.

    Fsi in ikinci eli mpi a gore yavastir,lpg uyumlu degildir ve buda Hitler motor gibi benzini icer.

    Trigeri zincirlidir,ilk calistirmada dizel sesine yakin gurultu yapar.

    Alacaksaniz 1.6 Mpi alin yani Hitler motoru,1.6 Fsi i degil.

    yok hocam anladım mpi'den bahsediyoruz da benim cümlemde hata var sanırım kusura bakmayın. daldan dala atlamışım :) zamanında fsi'ları 3000 lira fazlasına satmışlar galiba insanlar sıfır aldığında, aradan yıllar geçmiş şimdi mpi'lar daha çok tutulduğu için daha pahalı galiba piyasası.

    şu anki fiyatları baz alırsak kmde kaç kuruş yakıyodur acaba bu iki motor ş.içi benzinde. kullanan arkadaşlar varsa ricamdır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s.adebisi -- 5 Ağustos 2015; 13:28:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.adebisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: s.adebisi

    anladım arkadaşlar cevaplarınız içimi rahatlattı gerçekten sağolun. fsi'dan korkma sebebim satarken satamazsın dediler ondan yoksa benzinde kullanmayı düşünüyorum aslında. araba sürekli değil sadece haftasonları ve acil durumlarda kullandığım bir şey olunca tüpe şimdiye kadar ihtiyaç duymadım. 1.4 palio var altımda 2001 model 8 valf, o yüzden beklentilerim çok yüksek değil performans olsun donanım olsun. aylık 100 liralık değil de en fazla 200 liralık benzin gider herhalde sağlık olsun :) fsi pişmanlık mıdır peki kullanımı veya elden çıkarması açısından zamanı gelince.

    Hocam yalniz bizim burada anlattigimiz lpg uyumlu olan motor 1.6 Mpi,1.6 Fsi degil.

    Fsi in ikinci eli mpi a gore yavastir,lpg uyumlu degildir ve buda Hitler motor gibi benzini icer.

    Trigeri zincirlidir,ilk calistirmada dizel sesine yakin gurultu yapar.

    Alacaksaniz 1.6 Mpi alin yani Hitler motoru,1.6 Fsi i degil.

    yok hocam anladım mpi'den bahsediyoruz da benim cümlemde hata var sanırım kusura bakmayın. daldan dala atlamışım :) zamanında fsi'ları 3000 lira fazlasına satmışlar galiba insanlar sıfır aldığında, aradan yıllar geçmiş şimdi mpi'lar daha çok tutulduğu için daha pahalı galiba piyasası.

    şu anki fiyatları baz alırsak kmde kaç kuruş yakıyodur acaba bu iki motor ş.içi benzinde. kullanan arkadaşlar varsa ricamdır...

    Alıntıları Göster
    Özelden yazdım fsi satışı zor falan değil, gerçek hayat donanımhaberin yazdığıyla alakasız işliyor. Foruma kalsa herkesin tek tip 2-3 model 2-3 motor kombinasyonu alması lazım, yoksa hepsi kötü, hiçbiri satılamaz.




  • s.adebisi kullanıcısına yanıt
    3 yıl mpi leon kullandım, 6-8-10 yakar,bunun üzerine 2 lt daha koyarsan lpg li yakıt miktarıdır.Yani ortalama 10 lt lpg , şehir içi 12 lt lpg yakar hitler motor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Özelden yazdım fsi satışı zor falan değil, gerçek hayat donanımhaberin yazdığıyla alakasız işliyor. Foruma kalsa herkesin tek tip 2-3 model 2-3 motor kombinasyonu alması lazım, yoksa hepsi kötü, hiçbiri satılamaz.

    Mpi a gore yavastir ikinci eli,burada kimsenin artik uretimden kaldirilmis 1.6 Fsi uniteye de garezi yok

    Su an Corolla 1.33 lerin satilma sebebi ne sence?

    Performans mi?Hayir

    Sadece ve sadece lpg uyumu.Mpi in durumu da ayni

    Fsi da ise ne performans var ne lpg uyumu

    Lpg uyumu olmayan atmosferik motorun her daim ikinci eli yavas oldu,olmaya da devam ediyor

    Gdi vs de buna ornek

    Kimse gidipte 10 lt benzin yakacak,lpg uyumsuz Fsi motoru almaz eger cok fiyat avantaji yoksa

    Ya lpg uyumlu mpi arar yada bari Fsi ile ayni yakarim ama en azindan performans olur deyip yine lpg uyumsuz olan Tsi motor alir

    Birde cocuk gibi eksilemissin

    Sende Fsi arac mi var kardes?




  • s.adebisi kullanıcısına yanıt
    İkiside 10 lt yakar sehir icinde.Bugune kadar bindigim tum hitler motorlu araclarda lpg oldugu icin size sadece litre bazinda benzin bilgisi verebilirim
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.