Merhaba, Sorun bu sabah başladı. Müşteri hizmetleri ile görüştüm bazı testler ve işlemler yaptı ve sorun olmadığını belirtti. Bugün superonline ev internetinde ve turkcell mobil internette sorun yaşayan var mı? Genel sorun da yok diyorlar. Telefon görüşmesinden sonuç alamayınca ticket oluşturayım ekran görüntüsü ileteyim dedim olur dedileri. Ekran görüntüsü ilettim gelen cevap ekran görüntüsü ile işlem yapamıyoruz, kablosuz test yapmayın. Şu an Lenovo laptopumda ethernet girişi yok. Eski laptopumdan kablo ile test ettim yine aynı hız çok kötü. Genel bir sorun var deseler uğraşmayı bırakacağım ama demiyorlar. Sorun göremiyoruz evinize ekip yönlendirebiliriz ama ücretli diyorlar. Sorun varsa ücret alınmayacak sanırım bundan emin değilim. Şunu da belirtmek isterim superonline müşteri hizmetlerini aradığımda saçma saçma wifi testleri yaptırıyorlar. Wifiden bağlıysanız suçu ona atıyorlar. Bilgisiz kişileri oraya koyuyorsunuz sonra beni deli ediyorsunuz. Mobil hattım da Turkcell, bulunduğum yerde iyi çekmiyor zaten, mobil internet öyle böyle idare ediyordum. Bugün mobil internet hızı da çok kötü. Şu an ev internetinden superonline sitesine erişip ticket dahi oluşturamıyorum, yanıt veremiyorum yavaşlıktan mobilden işte birşeyler yapmaya çalışıyorum. 2 saatte açtığım ticketı da kapatmışlar şu an yanıt veremiyorum sanırım. BTK sitesi de internet yavaş olunca sorun çıkartıyor. BTK'dan açtım onu da kapatmışlar diğerinden devam edeceğiz diye. Başlarından savıyorlar. BTK üzerinden başlarına bela olacağım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteceri -- 22 Temmuz 2023; 15:48:56 > |
Bildirim