Şimdi Ara

Hizlial'dan Samsun lcd aldım ama?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.894
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben hizlial.com'dan bir tane samsung marka lcd televizyon aldım. 4 günlük bir süre içinde Dün gece 19:00 itibari ile kargo ile geldi. Dün kargo geldiğinde kutuyu inceledim ve üzerine extra bir bant yapıştırıldığını gördüm. Fakat baktığımda bu bantın altındaki bant kesilmemiş gibi görünüyordu. Yanında ki tutma deliğinden baktığımda da lcd televizyonun üzerine yapıştırılan koruma naylonları gördüğüm kadarı ile ellenmemiş görünüyor (ben öyle düşünüyorum) ama tabi ki açmadan tam birşey söyleyemem. Bu yüzden tv yi teslim aldım ve şu an kargodan geldiği gibi koydum ve servisi beklemekteyim. Fakat biraz önce dikkatlice gündüz gözü ile bakında altındaki orjinal bantın kesilmiş olduğunu gördüm.

    Benim sorum hızlı al.com bu tvleri böylemi gönderiyor? Yani acaba diyorum kontrol için açıptamı gönderiyor? Yoksa bu lcd tv teşhir veya iade ürünü olabilir mi? Eğer kullanılmış tv göndermişlerse değişimyaparlar mı?
    Telefon ve sitelerinden kendilerine ulaşamıyorum. zaten siteleri göçmüş durumda şu ipnone kampanyası yüzünden.

    Ayrıca bu servis olayı da hoşuma gitmedi. Dün randevu almama rağmen ne kimse geldi ne de aradı. Bugün aradım bana servisin telefonunu vererek servis ile görüşmemi istediler. Servisi aradım bugün gelemeyeceklerini belirttiler. Israr edince dış servis gelince tekrar döneceklerini belirttiler. "göreceğiz"

    Zaten bugünde servis gelmesse ben kargoya verip lcd tv yi iade edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozancn -- 21 Aralık 2010; 11:19:03 >







  • internetten aldığın için iaddeğişim hakkın zaten var.

    umarım servistekiler bilgili kişilerdir.günümüzde çoğu servis, mahalle elektrikçisinden daha az bilgili (bir arkadaş yazmıştı)

    bence servisi hemen yollama.ölü piksel taraması yaptırt ve tv nin kullanım saatine bak.teşhir vs ise kullanım saatinden belli olabilir.
  • hizli al ile telefonda görüştüm ve belirttim. Servis geldiğinde kontrol ediyor. eğer kullanılmış gibi bir durum olursa rapor tutuyor ve değişim yapıyoruz dediler.

    Peki bu tv'nin kullanım saatine nasıl bakılıyor?
  • Normalinde ürün Türkiye resmi İthalatçı ürünüyse kutu zaten kendini belli ediyor tek bantla olur,kutu içi görünmez,Paralel İthalata ise durum farklı olabilir kutu içeriğine Türkçe kurulum kulavuzu garanti belgesi bandrol için açılıp tekrar bantlanabiliyor !

    İçinize sinmediyse iade edebilirsiniz ama servis rapor tutar ürün gerekirse firmaya yollanır ve firmanın vereceği talimata göre işlem yaparsınız !
  • bu kullanım saati nedir ?

    ne kadar kullanıldığımı yada tv nin daha önce kurulduğunumu göteriyor?
  • en iyisi tv yi kendi gözünle gördükten sonra kendin alıp evine götüreceksin ve de

    için rahat olacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetaktaş

    en iyisi tv yi kendi gözünle gördükten sonra kendin alıp evine götüreceksin ve de

    için rahat olacak...


    Evet haklısınız ama şimdi al nisanda ödemeye başla kampanyası benim için çok uygun olduğu için tercihimi o şekilde kullandım.

    Şu ana kadar servis te aramadı arkadaşlar. Demekki aynı gün içinde kurulum yalanmış. bu 2nci gün oluyor çünkü.
  • Evet servis geldi. ve kurdular. televizyon üzerindeki naylonlar olduğu gibi duruyordu. Yani daha önce kullanılmamış. Faturayı ve yanında verilen hediye bezi kutuya koymak için açmışlar sanırım. Aslında açmamaları lazım.

    Genel olarak Hızlıal'ın hızını beğemedim. "hala siparişiniz kargoya verilmiştir yazıyor. Sanırım 1 haftaya da kargo takip numarasını girerler ;) " Ama telefonla aradığımda müşteri hizmetlerinin tavrı güzeldi.
    Site üzerindeki email destek ise kötü. Sorduğunuz sorulara sizi tatmin etmeyen cevaplar veriyorlar. Bazen alakasız cevaplar.
    Mng kargo ile göndermişler. Berbat.
    Servis ilgisiz. Ölü pixel testi yapmalarını söyledim ama yapmadılar.
  • servis arkadaşlar ölü piksel testini sadece tv nin menüsündeki renk diyagramından yapar sesi kontrol eder müşterisine sunar bunun haricinde harici ölü piksel testi yapmazlar zaten böyle bir zorunluluğuda yoktur.Parael ithalat yapan ürünlerin servisleri ile disbritör ürünlerin servislerini kıyaslamayınız arkadaşlar çünki disbritör firmanın servisleri sürekli, kontrol edilir hatta tv alanların başına gelmiştir firma müşteriyi arar vede müşteri menmuniyetini sorar ona göre parasını servisin verir bu herkezi arayacak anlamına gelmez aylık 50 kurulum varsa 10 müşteri kesin aranır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tedus -- 22 Aralık 2010; 9:50:07 >
  • Ben de geçen hafta Gold Bilgisayardan 46C650 aldım. Bildiğim kadarıyla (yanılıyorsam düzeltin) Gold ve Hızlıal kardeş firma..

    Siparişimi verir vermez müşteri hizmetlerini aradım. İnternette görünen müşteri temsilcisini bulabilmek zaman aldı ama arkadaşa ulaşıp rica edince aynı gün içinde kargoya verdiler. Ertesi gün saat 23:00 sularında televizyonum kurulmuştu. Aynı sorunlar bende de vardı, koli açılmış, orjinal bandın üzerine ince yeni bir bant atılarak yeniden kapatılmış vs... Servisten gelen arkadaşla biraz sohbet ettik, bütün TV'lerin böyle geldiğini söyledi.. Gerekli testleri yapıp TV'yi ayrıntılıca inceleyince içim rahatladı. Bir haftadır kullanıyorum ve hiç sorun yok..

    Ben distribütörler konusundaki yorumlara pek katılmıyorum. Daha önce de netten birçok elektronik malzeme aldım. Ama hiçbirinde sorun yaşamadım. Bu işin sonunda cebimde kalan para yaklaşık 900 TL. Bu da bana çok güzel bir ses sistemi olarak döndü sonuçta. Hem, tip firmalar sayesinde dist lerde biraz yola gelir belki. Sonuçta rekabet biz tüketicilerin işine geliyor en çok.

    NOT: Dün en son internet ayarlarını yaptım. TV nete kablosuz olarak basit bir access point ile bağlandı (aslında access poin kablosuz olarak evdeki nete bağlı. TV ise kısa bir kablo ile access pointe). Samsung marka adaptör almayı düşünen arkadaşlar bence bu seçeneği mutlaka değerlendirsinler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeares

    Ben de geçen hafta Gold Bilgisayardan 46C650 aldım. Bildiğim kadarıyla (yanılıyorsam düzeltin) Gold ve Hızlıal kardeş firma..

    Siparişimi verir vermez müşteri hizmetlerini aradım. İnternette görünen müşteri temsilcisini bulabilmek zaman aldı ama arkadaşa ulaşıp rica edince aynı gün içinde kargoya verdiler. Ertesi gün saat 23:00 sularında televizyonum kurulmuştu. Aynı sorunlar bende de vardı, koli açılmış, orjinal bandın üzerine ince yeni bir bant atılarak yeniden kapatılmış vs... Servisten gelen arkadaşla biraz sohbet ettik, bütün TV'lerin böyle geldiğini söyledi.. Gerekli testleri yapıp TV'yi ayrıntılıca inceleyince içim rahatladı. Bir haftadır kullanıyorum ve hiç sorun yok..

    Ben distribütörler konusundaki yorumlara pek katılmıyorum. Daha önce de netten birçok elektronik malzeme aldım. Ama hiçbirinde sorun yaşamadım. Bu işin sonunda cebimde kalan para yaklaşık 900 TL. Bu da bana çok güzel bir ses sistemi olarak döndü sonuçta. Hem, tip firmalar sayesinde dist lerde biraz yola gelir belki. Sonuçta rekabet biz tüketicilerin işine geliyor en çok.

    NOT: Dün en son internet ayarlarını yaptım. TV nete kablosuz olarak basit bir access point ile bağlandı (aslında access poin kablosuz olarak evdeki nete bağlı. TV ise kısa bir kablo ile access pointe). Samsung marka adaptör almayı düşünen arkadaşlar bence bu seçeneği mutlaka değerlendirsinler..

    evet dostum hızlı al = maçkolik = gold bunlar kardeş firma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: REMDER


    quote:

    Orijinalden alıntı: egeares

    Ben de geçen hafta Gold Bilgisayardan 46C650 aldım. Bildiğim kadarıyla (yanılıyorsam düzeltin) Gold ve Hızlıal kardeş firma..

    Siparişimi verir vermez müşteri hizmetlerini aradım. İnternette görünen müşteri temsilcisini bulabilmek zaman aldı ama arkadaşa ulaşıp rica edince aynı gün içinde kargoya verdiler. Ertesi gün saat 23:00 sularında televizyonum kurulmuştu. Aynı sorunlar bende de vardı, koli açılmış, orjinal bandın üzerine ince yeni bir bant atılarak yeniden kapatılmış vs... Servisten gelen arkadaşla biraz sohbet ettik, bütün TV'lerin böyle geldiğini söyledi.. Gerekli testleri yapıp TV'yi ayrıntılıca inceleyince içim rahatladı. Bir haftadır kullanıyorum ve hiç sorun yok..

    Ben distribütörler konusundaki yorumlara pek katılmıyorum. Daha önce de netten birçok elektronik malzeme aldım. Ama hiçbirinde sorun yaşamadım. Bu işin sonunda cebimde kalan para yaklaşık 900 TL. Bu da bana çok güzel bir ses sistemi olarak döndü sonuçta. Hem, tip firmalar sayesinde dist lerde biraz yola gelir belki. Sonuçta rekabet biz tüketicilerin işine geliyor en çok.

    NOT: Dün en son internet ayarlarını yaptım. TV nete kablosuz olarak basit bir access point ile bağlandı (aslında access poin kablosuz olarak evdeki nete bağlı. TV ise kısa bir kablo ile access pointe). Samsung marka adaptör almayı düşünen arkadaşlar bence bu seçeneği mutlaka değerlendirsinler..

    evet dostum hızlı al = maçkolik = gold bunlar kardeş firma.



    gold ile hızlıal'in kardeş olduğunu biliyordum, ama maçkolik'in onlardan olduğunu bilmiyordum....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeares


    Ben distribütörler konusundaki yorumlara pek katılmıyorum. Daha önce de netten birçok elektronik malzeme aldım. Ama hiçbirinde sorun yaşamadım. Bu işin sonunda cebimde kalan para yaklaşık 900 TL. Bu da bana çok güzel bir ses sistemi olarak döndü sonuçta. Hem, tip firmalar sayesinde dist lerde biraz yola gelir belki. Sonuçta rekabet biz tüketicilerin işine geliyor en çok.



    Hocam nasıl Distribitörle,Türkiye Resmi İthalatçısı arasında fark olmuyor ?

    Ürünün arıza yapınca Paralel İthalat servisi sana ne diyecek merak ediyorum,İnşaAllah hatasız arızasız uzun seneler kullanırsın,başka konu !

    Arada çok fark A-Zye dersek abartmayız,Parelel İthalatçılar 2 sene garanti veririler ve arızalı ürünlere sadece ama sadece kendi servisleri bakar,Türkiye resmi İthalatçısını bağlamaz !

    Paralel İthalat ürünü Büyük şehirler dışından alırsanız %80 servis denilen yerler sizden ürünü alır,Ana firmaya yollarlar,Paralel İthalat izni için 7 bölgede servis zorunluğu koşulu vardır,çoğu zamanda sokak içinde her hangi bir elektronkçi bile servis diye gösterilir !

    Resmi İthalatçı ürünlerinde ise servisler,belli stajdan geçer,devamlı firma ile İrtibat halindelerdir,kafalarına göre takılmazlar yani,Servisler denetim altındadır ve İthalatçı firma bu servisleri İstediği zaman denetlerler,şikayet halinde işlem yaparlar !

    Bu sebeble siz belki ucuza aldım diye mutlusunuzdur,Resmi İthalat ürünü alan biraz daha mutludur pahalı bile alsa,nedenmi ?

    Resmi İthalat ürün aldım diyelim,beni o firma ithal etmiş bu firma ithal etmiş,o servis bakar gibi bir sıkıntılarım olmaz,karşımda muhatap arama gereği duymam,Mesela Panasonicse Panasonic.tryi ararım,kafam rahattır !

    Paralel İthalatta ise mağazadan ürünü aldınız ve arıza yaptı,iade ettiniz,firma derki efendim biz İthalatçısı değiliz İthalatçı firmadan yanıt bekliyoruz,zaman geçer siz sıkılırsınız,ve başlarsınız İthalatçı firmayı aramaya Şansınız varsa konuşacak birini bulursunuz,yoksa herşey ürünü satın aldığınız firmanın insafına kalmış !

    Elbetteki Bütün Paralel İthalat satan firmaları kast etmiyorum,Zaten İthalatçısı ve satışı yapan firma aynıysa,genelde sorun olmaz !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14


    quote:

    Orijinalden alıntı: REMDER


    quote:

    Orijinalden alıntı: egeares

    Ben de geçen hafta Gold Bilgisayardan 46C650 aldım. Bildiğim kadarıyla (yanılıyorsam düzeltin) Gold ve Hızlıal kardeş firma..

    Siparişimi verir vermez müşteri hizmetlerini aradım. İnternette görünen müşteri temsilcisini bulabilmek zaman aldı ama arkadaşa ulaşıp rica edince aynı gün içinde kargoya verdiler. Ertesi gün saat 23:00 sularında televizyonum kurulmuştu. Aynı sorunlar bende de vardı, koli açılmış, orjinal bandın üzerine ince yeni bir bant atılarak yeniden kapatılmış vs... Servisten gelen arkadaşla biraz sohbet ettik, bütün TV'lerin böyle geldiğini söyledi.. Gerekli testleri yapıp TV'yi ayrıntılıca inceleyince içim rahatladı. Bir haftadır kullanıyorum ve hiç sorun yok..

    Ben distribütörler konusundaki yorumlara pek katılmıyorum. Daha önce de netten birçok elektronik malzeme aldım. Ama hiçbirinde sorun yaşamadım. Bu işin sonunda cebimde kalan para yaklaşık 900 TL. Bu da bana çok güzel bir ses sistemi olarak döndü sonuçta. Hem, tip firmalar sayesinde dist lerde biraz yola gelir belki. Sonuçta rekabet biz tüketicilerin işine geliyor en çok.

    NOT: Dün en son internet ayarlarını yaptım. TV nete kablosuz olarak basit bir access point ile bağlandı (aslında access poin kablosuz olarak evdeki nete bağlı. TV ise kısa bir kablo ile access pointe). Samsung marka adaptör almayı düşünen arkadaşlar bence bu seçeneği mutlaka değerlendirsinler..

    evet dostum hızlı al = maçkolik = gold bunlar kardeş firma.



    gold ile hızlıal'in kardeş olduğunu biliyordum, ama maçkolik'in onlardan olduğunu bilmiyordum....


    sayfanın en altında sağ köşeye doğru logo mevcut dostum.

    site adresi :http://alisveris.mackolik.com/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andy1


    quote:

    Orijinalden alıntı: egeares


    Ben distribütörler konusundaki yorumlara pek katılmıyorum. Daha önce de netten birçok elektronik malzeme aldım. Ama hiçbirinde sorun yaşamadım. Bu işin sonunda cebimde kalan para yaklaşık 900 TL. Bu da bana çok güzel bir ses sistemi olarak döndü sonuçta. Hem, tip firmalar sayesinde dist lerde biraz yola gelir belki. Sonuçta rekabet biz tüketicilerin işine geliyor en çok.



    Hocam nasıl Distribitörle,Türkiye Resmi İthalatçısı arasında fark olmuyor ?

    Ürünün arıza yapınca Paralel İthalat servisi sana ne diyecek merak ediyorum,İnşaAllah hatasız arızasız uzun seneler kullanırsın,başka konu !

    Arada çok fark A-Zye dersek abartmayız,Parelel İthalatçılar 2 sene garanti veririler ve arızalı ürünlere sadece ama sadece kendi servisleri bakar,Türkiye resmi İthalatçısını bağlamaz !

    Paralel İthalat ürünü Büyük şehirler dışından alırsanız %80 servis denilen yerler sizden ürünü alır,Ana firmaya yollarlar,Paralel İthalat izni için 7 bölgede servis zorunluğu koşulu vardır,çoğu zamanda sokak içinde her hangi bir elektronkçi bile servis diye gösterilir !

    Resmi İthalatçı ürünlerinde ise servisler,belli stajdan geçer,devamlı firma ile İrtibat halindelerdir,kafalarına göre takılmazlar yani,Servisler denetim altındadır ve İthalatçı firma bu servisleri İstediği zaman denetlerler,şikayet halinde işlem yaparlar !

    Bu sebeble siz belki ucuza aldım diye mutlusunuzdur,Resmi İthalat ürünü alan biraz daha mutludur pahalı bile alsa,nedenmi ?

    Resmi İthalat ürün aldım diyelim,beni o firma ithal etmiş bu firma ithal etmiş,o servis bakar gibi bir sıkıntılarım olmaz,karşımda muhatap arama gereği duymam,Mesela Panasonicse Panasonic.tryi ararım,kafam rahattır !

    Paralel İthalatta ise mağazadan ürünü aldınız ve arıza yaptı,iade ettiniz,firma derki efendim biz İthalatçısı değiliz İthalatçı firmadan yanıt bekliyoruz,zaman geçer siz sıkılırsınız,ve başlarsınız İthalatçı firmayı aramaya Şansınız varsa konuşacak birini bulursunuz,yoksa herşey ürünü satın aldığınız firmanın insafına kalmış !

    Elbetteki Bütün Paralel İthalat satan firmaları kast etmiyorum,Zaten İthalatçısı ve satışı yapan firma aynıysa,genelde sorun olmaz !



    Bence sen şundan emin ol paralel ithalatçılar türkiye resmi distribitörü kadar ağlatmazlar seni




  • Selam arkadaşlar,

    Bende Gold bilgisayardan internet üstünden LG 47LD450 aldım, gelen kutu şeffaf bantla kapatılmıştı, ama en üste koca GOLD etiketi vardı, başka kıllandım , telefonla aradım servisi kurulumu kendim yapabileceğimi söylemişlerdi, kendim kurdum . Ama durum şu , içine türkçe klavuz, türk tipi power kablosu (ingiliz tip var içinde orginila kutuda ) , en önemlisi TRT bandrol yapışmıştı, bunları yapmak kutu açılmadan yapamazlar, o yüzden kendileri açıyor. İçinize sinmiyorsa gelen kutu ellemeyin, illaki servisi çağırın kutuyu kendileri açsın , GOLD etiketini falan kendileri çıkartacağı için bir durum varsa servis zaten görüp tesbit edecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: multigen

    Selam arkadaşlar,

    Bende Gold bilgisayardan internet üstünden LG 47LD450 aldım, gelen kutu şeffaf bantla kapatılmıştı, ama en üste koca GOLD etiketi vardı, başka kıllandım , telefonla aradım servisi kurulumu kendim yapabileceğimi söylemişlerdi, kendim kurdum . Ama durum şu , içine türkçe klavuz, türk tipi power kablosu (ingiliz tip var içinde orginila kutuda ) , en önemlisi TRT bandrol yapışmıştı, bunları yapmak kutu açılmadan yapamazlar, o yüzden kendileri açıyor. İçinize sinmiyorsa gelen kutu ellemeyin, illaki servisi çağırın kutuyu kendileri açsın , GOLD etiketini falan kendileri çıkartacağı için bir durum varsa servis zaten görüp tesbit edecektir.



    İşte açılma sebebi %100 bu oluyor arkadaşlar sonucta ithal olduğu için power kabloları koyuluyor,kullanım klavuzları koyuluyor o yüzden de bant açılıyor.Sizin gene içiniz rahat olsun diye servisi bekleyin bende Golddan aldım ve içim çok rahat şuanda.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.