Evet arkadaşlar başlıkta da yazdığım gibi 21.09.2020 tarihinde net gitti ve açtığım destek kaydından sonra tekrar modem kurulumu yapmam söylendi. Kurulumu yaptım ama adamlar bağlantımı ADSL'e almışlar. Eğer fark etmesem o şekilde kalacak ve 5mb internet kullanmaya devam edeceğim. Bunun nedeni de Türknet yada Türk Telekom tarafından portumun başkasına verilmesi. Destek kaydına Türk telekom tarafından yollanan mesajda ise arızanın Türk telekomdan kaynaklı olmadığı yönünde. Her gün yolladıkları standart ilgileniyoruz mesajlarıda köşede duruyor zaten. Haliyle sizin portu başkasına verdik ya da Türk teleom elimizden aldı da diyemiyorlar. Müşteriyle iletişim alaka sıfır gerçekten. Yarın göndereceğim iptal maili ile umarım en kısa sürede iptal gerçekleşir.
2020 yılında bu da oldu ya pes
Merhaba, arıza kaydınızın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçerek sorunu çözümleyecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
Yüzde 1 milyon Tırt Telekomun fitnesidir
Bu sizin başınıza geldiyse çoğu kişi farkında olmadan ADSL kullanıyor olabilir.
Normalde adsl ile vdsl in modemde yaktıkları dsl ışıkları farklı oluyor. Türk telekomda adslden vdsl geçtiğimde ilk iki hafta devamlı adsle düşme oluyordu. Her seferinde kayıt açıp düzeltiyorlardı en son sert çıkınca ekip gönderdiler düzeldi.
ekipteki ha 16 ha 24 ne farkeder dedi. Neyse
Merhaba, yaşadığınız sorun devam ediyor mu?
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme