Şimdi Ara

HONDA Accord 2.4 titreme sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
1
Favori
6.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şöyle bir sorunum var:

    araç sakin kullanımda 1800-2000 devir civarı vites değiştirmek istediğinde (bazen) belirgin bir titreme yapıyor, gazı bıraktığımda yada yüklendiğimde düzeliyor. Fakat bu titremeyi daha yüksek devirlerde vites değiştirdiğinde kesinlikle yapmıyor.

    şanzımanda kesinlikle en ufak bir ses yok. ayrıca bu titreme olayını yapacak mı diye manuel modda aynı devirlerde denedim hiç bir sorun yok.

    sizce bu titremenin sebebi nedir? bu arada araç 2004 model.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rsi -- 6 Temmuz 2014; 4:16:41 >



  • Bu çok normal. Arabayı bayıltıyorsunuz da ondan...
  • Hayır bu bayılma boğulma falan değil.kaldıki boğulan araba vites yükseltmek istemez.benim dediğim olayı yalnızca 1800-2000 devir civarı vites yükseltmek isterken yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rsi -- 7 Temmuz 2014; 2:15:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rsi

    Hayır bu bayılma boğulma falan değil.kaldıki boğulan araba vites yükseltmek istemez.benim dediğim olayı yalnızca 1800-2000 devir civarı vites yükseltmek isterken yapıyor.
    Subap ayarı istiyor olabilir. lpg varsa her 10 binde denilir ancak titreme sorunu başlarsa götürüyorum her 10 binde değil.
    Diğer bir konu boğaz kelebeğini (mümkünse serviste çünkü hassas algılayıcılar zarar görebilir) iki taraflı temizletin.
  • rsi kullanıcısına yanıt
    Şöyle anlatayım size; 1800-2000 devir, bu araç için ideal vites değişimi aralığı değil. Çok düşük devirde bir üst vitese geçince, yine istenilen devir ve süratte olmuyorsunuz. Haliyle araba tereddüt ediyor, gaza yüklenince düzeliyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spectaküler

    Şöyle anlatayım size; 1800-2000 devir, bu araç için ideal vites değişimi aralığı değil. Çok düşük devirde bir üst vitese geçince, yine istenilen devir ve süratte olmuyorsunuz. Haliyle araba tereddüt ediyor, gaza yüklenince düzeliyor...
    evet ama araç 1400 devirdeyken bile hiç zorlanmadan titremeden devirlenebiliyor ki düşük devirde vites yükselten zaten arabanın kendisi. öyle olsa diğer 2.4 accord kullanıcılarının da aynı durumdan şikayet etmesi lazımdı. daha böyle bi şikayet duymadım. biraz araştırdım farklı marka model araçlarda da aynı sorunu yaşayanlar var. subap ayarı, boğaz kelebeği gibi öneriler gelmiş ama net bi çözüm yok.

    araçta lpg yok bu arada, orijinal-benzinli.
  • rsi kullanıcısına yanıt
    Vitesi değiştiren sizsiniz aslında. Ayağınızın gaz pedalına uyguladığı basınç, vitesin hangi devirde değişeceğine hükmeder...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spectaküler

    Vitesi değiştiren sizsiniz aslında. Ayağınızın gaz pedalına uyguladığı basınç, vitesin hangi devirde değişeceğine hükmeder...
    bende de aynı sorun var. 2000 devirin altında ve 60 km hız altında giderken araba bir kaç saniye titriyor. benimki gazlı, aynı durum bendede var. Acaba neden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rsi

    şöyle bir sorunum var:

    araç sakin kullanımda 1800-2000 devir civarı vites değiştirmek istediğinde (bazen) belirgin bir titreme yapıyor, gazı bıraktığımda yada yüklendiğimde düzeliyor. Fakat bu titremeyi daha yüksek devirlerde vites değiştirdiğinde kesinlikle yapmıyor.

    şanzımanda kesinlikle en ufak bir ses yok. ayrıca bu titreme olayını yapacak mı diye manuel modda aynı devirlerde denedim hiç bir sorun yok.

    sizce bu titremenin sebebi nedir? bu arada araç 2004 model.

    Aynen tarif ettiginiz durum birebir bende de var. Aracım 2.4 lpg(prins)

    Araç cok yüklenirse zaten 1900 devirde bir alt vitese geçiyor. Araca cok yuklenmedigin yokuşda falan yapıyor bu titremeyi. Aynı devirde yokuş çıkmaya çalış hemen bir alt vitese atar zaten.

    Bir sorun olduğunu düşünmüyorum.




  • Ayrıca cruise control de giderken oluyor bende genelde. (Özellikle 85 e falan sabitledigimde Ankara bulvarlarında)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exar__Kun

    Ayrıca cruise control de giderken oluyor bende genelde. (Özellikle 85 e falan sabitledigimde Ankara bulvarlarında)
    araç ayvayı yemiş sat kurtul, sıfırını al
  • rsi kullanıcısına yanıt
    Bu problem hakkında kendiside Accord 2.4 kullanıcısı olan İkiler Honda servisindeki Usta - Murat Usta olması lazım , emin değilim - bu araçların karakterinde var bu . Problem olarak bakmıyoruz buna demişti . Ama açıkçası bende tam anlamıyla ikna olmadım . Benim araçtada var aynı sorun . Yokuş yukarı çok az meyilli yolda 60-80 km arası düşük devirde daha çok oluyor 1500 - 1900 devir arası . 2000 üstünde olmuyor . İngilizcesi olan bir arkadaş bunu Honda Japonyaya yazsa belki tatmin edici bir cevap gelebilir ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ölüncek Adam

    Bu problem hakkında kendiside Accord 2.4 kullanıcısı olan İkiler Honda servisindeki Usta - Murat Usta olması lazım , emin değilim - bu araçların karakterinde var bu . Problem olarak bakmıyoruz buna demişti . Ama açıkçası bende tam anlamıyla ikna olmadım . Benim araçtada var aynı sorun . Yokuş yukarı çok az meyilli yolda 60-80 km arası düşük devirde daha çok oluyor 1500 - 1900 devir arası . 2000 üstünde olmuyor . İngilizcesi olan bir arkadaş bunu Honda Japonyaya yazsa belki tatmin edici bir cevap gelebilir ...
    Ben bu olayı 2 farklı servise sordum. İkisi de aynı şeyi söyledi. Bu arabalardaki motor takozları (şanzıman takozu da demiş olabilir tam hatırlamıyorum) hidrolikmiş yani yağlı. Bunlar zamanla aynı amortisör gibi patlarmış özelliğini yitirirmiş. O zaman da arabada titreme meydana gelirmiş. Yani bana dedikleri motor kulakları/takozlarına, boğaz kelebeğine ve subap ayarına bakılması gerekiyormuş. Ama ikisi de sorun şanzımandadır demedi. Henüz götürmedim müsait bir zamanda götürmeyi planlıyorum.




  • Titremeyle ilgili servise gidebildiniz mi?
  • acc04 kullanıcısına yanıt
    henüz fırsat bulamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rsi

    henüz fırsat bulamadım
    titre ve kendine dön
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cceylan22

    Bu problem hakkında kendiside Accord 2.4 kullanıcısı olan İkiler Honda servisindeki Usta - Murat Usta olması lazım , emin değilim - bu araçların karakterinde var bu . Problem olarak bakmıyoruz buna demişti . Ama açıkçası bende tam anlamıyla ikna olmadım . Benim araçtada var aynı sorun . Yokuş yukarı çok az meyilli yolda 60-80 km arası düşük devirde daha çok oluyor 1500 - 1900 devir arası . 2000 üstünde olmuyor . İngilizcesi olan bir arkadaş bunu Honda Japonyaya yazsa belki tatmin edici bir cevap gelebilir ...

    ben yazdım ama iplemediler
    cevap bile gelmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orijinalden alıntı: cceylan22

    Bu problem hakkında kendiside Accord 2.4 kullanıcısı olan İkiler Honda servisindeki Usta - Murat Usta olması lazım , emin değilim - bu araçların karakterinde var bu . Problem olarak bakmıyoruz buna demişti . Ama açıkçası bende tam anlamıyla ikna olmadım . Benim araçtada var aynı sorun . Yokuş yukarı çok az meyilli yolda 60-80 km arası düşük devirde daha çok oluyor 1500 - 1900 devir arası . 2000 üstünde olmuyor . İngilizcesi olan bir arkadaş bunu Honda Japonyaya yazsa belki tatmin edici bir cevap gelebilir ...

    ben yazdım ama iplemediler
    cevap bile gelmedi

    Ben olsam size cevap olarak "sat , kurtul" yazardım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ölüncek Adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orijinalden alıntı: cceylan22

    Bu problem hakkında kendiside Accord 2.4 kullanıcısı olan İkiler Honda servisindeki Usta - Murat Usta olması lazım , emin değilim - bu araçların karakterinde var bu . Problem olarak bakmıyoruz buna demişti . Ama açıkçası bende tam anlamıyla ikna olmadım . Benim araçtada var aynı sorun . Yokuş yukarı çok az meyilli yolda 60-80 km arası düşük devirde daha çok oluyor 1500 - 1900 devir arası . 2000 üstünde olmuyor . İngilizcesi olan bir arkadaş bunu Honda Japonyaya yazsa belki tatmin edici bir cevap gelebilir ...

    ben yazdım ama iplemediler
    cevap bile gelmedi

    Ben olsam size cevap olarak "sat , kurtul" yazardım.

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE SLM 2004 2.4 LE ARANIZA KATILDIM.AYNI SORUNU BENDE YAŞADIM ATF FİLTRESİ VE YAĞINI DEGİŞTİRDİM DÜZELDİ. TŞK.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akif3434

    ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE SLM 2004 2.4 LE ARANIZA KATILDIM.AYNI SORUNU BENDE YAŞADIM ATF FİLTRESİ VE YAĞINI DEGİŞTİRDİM DÜZELDİ. TŞK.

    Alıntıları Göster
    Bugün aracı yetkili servise götürdüm, test sürüşüne çıktık hatayı gösterdim, aracı incelediler. Motorun arkasındaki yağlı motor takozu patlakmış.Titremeyi o yüzden yapıyormuş.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.