Şimdi Ara

Passat 1.8 t tekleme sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
4.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar. Aracım 1999 model 1.8 t Passat.
    Araçta artık kronik sorun halini alan tekleme sorunum var. Gitmediğim usta kalmadı.
    Sorun şöyle.
    Araba gayet seri ve normal şekilde giderken (ki bu şekilde günlerce gittiği oluyor) birden titremeye ve gaz yememeye başlıyor. Durunca gaz dalgalanıyor. Benzin ve lpg de aynı. Fark etmiyor. Hani bu hızlıyken de olabiliyor yavaşken de. Aracı kenara alıp, stop edip çalıştırdıktan sonra en ufak sorun kalmıyor ve bir daha ne zaman yapar Allah Kerim. Ama eninde sonuna bir yerde yine yapıyor.
    Kaç ustaya gittiysem boğaz kelebeği, ateşleme bobin vs hiç birinin arızası böyle olmaz deyip arızayı tespit edemediler. Ki ateşleme bobinleri ve bujileri orijinal değişti, boğaz kelebeği temizlenip adaptasyonu yapıldı ama hala aynı. Bilgisayar arıza vermiyor. Artık masrafını göze alıp VW servisine gideceğim son çare. Ama çok mu pahalıya patlar orada diye de korkuyorum.

    Bu şekilde başından geçen var mı? Lütfen yaşayanlar varsa bilgi verirse sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Passat 1.8 T Tekleme Sorunu

    Volkswagen Passat 1.8 T motorlu araçlar, yaygın olarak bildirilen bir tekleme sorunundan muzdariptir. Bu sorun, çeşitli faktörlerden kaynaklanabilir.

    En yaygın nedenlerden biri, Passat 1.8 T kronik sorunları olarak bilinen ve gaz kelebeği arızasından kaynaklanan bir sorundur. Gaz kelebeği, motora giren hava akışını kontrol eden bir bileşendir. Bozuk bir gaz kelebeği, hava akışında dalgalanmalara ve dolayısıyla teklemeye neden olabilir.

    Diğer olası nedenler arasında ateşleme sistemi sorunları, yakıt sistemi sorunları ve mekanik arızalar bulunur. Tekleme sorununun altında yatan nedeni doğru bir şekilde teşhis etmek için bir oto tamircisine başvurmak önemlidir.

    Passat 1.8 T'nin kronik sorunları nedeniyle, bu modelle ilgili araştırmalarınızı dikkatlice yapmalı ve olası sorunların farkında olmalısınız. Bu sorunlardan haberdar olmak, bilinçli bir satın alma kararı vermenize ve gelecekteki onarım maliyetlerini azaltmanıza yardımcı olabilir.

    Tekleme sorununu yaşarsanız, aracınızı mümkün olan en kısa sürede bir oto tamircisine götürmelisiniz. Hızlı teşhis ve onarım, daha ciddi sorunların gelişmesini önlemeye yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Güncel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi ildesiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok bildiğim konular değil, orijinal marka buji(sahte olabilir), orikinal marka bobin ve Boğaz kelebeği temizlenir ve adaptasyon yapildi ise MAF sensörü gelirdi aklima.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı yılların polo classiclerinde ECUyu iyi yalitmadan silecek kollarinin altındaki boşluğa yerlestirmisler sudan nemden etkilenip aynı arızalari yaptığında küçük bir ilçede baya uğraştım sanayilerde sonra şansa açtık baktik içinden 1 çay bardağı su çıktı ecu kutusunun.aklinizda bulunsun bir ihtimal diye yazdım.ayni model passattan komsumda da vardı Almanya'dan gelirken getirmiş 2 yıl kullanma hakkı oluyor sanırım.Ayni arizalarla çok uğraştı 2 sene dolunca gümrüğe atıp kurtuldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar salgın hastalık nedeniyle araçla 2 aydır sadece benzinle günlük 5 km işe gidip geliyordum. Ve sorun hiç tekrarlamamıştı.
    İlk defa dün 250 km yola gittim. Aynı sorun tekrarladı.
    Gittiğim yerde bir ustaya gösterdim.
    "Hava akışmetresi olabilir " dedi. Hava akışmetresinin soketini söktü ve "böyle bir müddet kullan. Eğer sorun çözülürse bundandır ve bu parçayı değiştir. Aynısını yine yaparsa soketi tak ve başka yerde sorunu aramak lazım" dedi.
    Bugün tekrar dönüş yaptım ve sorun hiç tekrarlamadı.
    Acaba sorun bu olabilir mi?
    Sorunu çözüme kavuşturursam burada paylaşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam havaakışmetre yazacaktımki son yorumda siz yazmışsınız zaten. Benzer sorunu bizde yaşamıştık 2009-2012 arasında kullandığımız 99 model b5 passatta. Direk havaakışmetre değişimiyle düzelmişti durum. O zamanın parası 300 lira civarı vermiştik.
  • Arkadaşlar, hava akışmetresi temizlendikten sonra sorun düzeldi.
    Eğer 1.8 t passat aracınız teklemeye başlar ve stop ederse (ki çalıştırdıktan sonra sorun düzeliyor) ilk iş hava akışmetresini temizletin. Tabii usta bu parçanın kablolarına, soketine falan baktı. Oralar sağlam ve temizlemek yeter dedi. Yoksa komple değişmek gerekecekti.

    Anlamadığım ise şu. 4 aydır usta usta geziyorum. Bir tanesi bile sorunun bu parçadan olabileceğini düşünmedi.
    Demem o ki piyasada doğru düzgün usta çok az. Olan da yoğunluktan adam gibi ilgilenmiyor.

    Bu yüzden sıfır araç almak lazım. Eğer sıfır alacak para yoksa da 2000 öncesi sensörü falan olmayan kara düzen bir araç almak lazım.
    Yoksa kronik bir sorun halinde sanayilerde süründürüyor insanı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.