Şimdi Ara

honda civic&vw jetta hangisi? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
2.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    Civic mi Civic sahibi olarak söylüyorum jetta akar civic navigasyondan bakar.. Jetta 2.500rpm de devir'e giriyor cift turbo kompressor.. Civic hiç bir extrası olmayan 1.6 125 hp 6.500 rpm'de devire giren performans olarak 1.4 dizellerle kafa giden saçma sapan benzin yakan ve tek kulakçıklı bir motor.. 14TSİ jettamız da vardı civic'ten kalite saglamlık performans bakımından çooook üstündü kaliteli.. CİVİC'İN TEK ARTISI SORUNSUZLUK..
    PARAN YOKSA JAPON VARSA ALMAN AL

    1) Siz 2500 rpmde biraz daha dip gaz devam edin, 1 yıla kalmaz turbom yandı bitti kül oldu diye buralarda ağlarken görürüz emin olun.
    2) 6500 rpm değil 5500 rpm olacak. Bunu bilmiyorsanız siz Honda kullanmayı hak etmiyorsunuz zaten.
    3) Ekstralardan en son bahsedilecek firma Vw'dir. Arabaya ekleteceğiniz opsiyonlarla yeni bir araba alınabiliyor neredeyse.
    4) Siz istesenizde istemesenizde atmosferik motordan alınan sürüş keyfinin yanında o ufacık turbo motorlarına güç yükleme çabaları her zaman sonuçsuz kalacaktır. (turbo motora karşı değilim, abartılmasına karşıyım.)
    5) Japon firmaları ne zaman atmosferikten vazgeçip turbo motor üretimine geçsin belki bir şeye benzer turbo motorlar.

    Dip gaz'a gerek yok yarım gazla bile civic'i duman eder.. Civic'ten güç almak içib dip gaz gidip bagırtarak 13-14Litre benzin yakacaksam asla atmosferik motorun ne artısı var ? O kadar açık söylüyorum ki 1.2 TSİ civicle kafa gider. Ayrıca sizin bahsettigin küçük turbolar 1.6 multijetlerde falan var fındık turbo deniliyor.VW'de çift turbo kompressor teknolojisi var ve TSİ'da turbo yakan hiç görmedim duymadım sanmıyorumda dediginiz olaylar çok daha geç zamanlarda olur 100.000 km'de turbo sıfır kondisyonda 142 HP güç verisi çıkıyor dyno'da ne ötme oldu nede daha bu zaman kadar turbo balansına alındı..

    Al bi jettada gel beni duman et bakalım nasıl ediyorsun

    Bu arkadas muhtemelen şu an alkollü ne saçmaladığını bilmiyor.

    WW fabrikaları -2 saniye falanmı koydular jettayada bizimmi haberimiz yok traş makinası.


    Bu adam sırf ortalığı karıstırmak için mesaj atıyor milletide salak sanıyor sanırım.


    Koy bakalım şu cettaların 1 modeli hariç hızlanma verilerinide suratının orta yerine i-vteği yapıştıralım.

    Senin ömründe jetta kullanmadığınada eminim ben diyorumki aynı pilotaj şartlarında senin 140 la dönemeyeceğin kıç savuracağın virajı aynı pilotajla civic 155-165 bandında dönecek.

    1.4 tsi sirketimde var civiğimde var her gün sürdüğümüz arabayı bize öğretiyorsun.


    Para senin değilya nasılsa konu sahibi bayılacak emeğini salla anasını satayım


    JETTAYI GEÇTİM ÇAĞIR ABİSİ PASSATLAR GELSİN 2.0 MOTOR OLANLARDAN

    dip gaz geçermiş kim inanır ?

     honda civic&vw jetta hangisi?



    Konu sahibi arkadaşa gelince sana orjinal bir kıyaslama yapayım

    Honda Civic

    + ları

    Aracın hızlanmaları motoruna muadillerine ve 2,0 motor araçların bazılarını perişan edecek düzeyde

    1.Bir çok 2,0 motor araç 11 saniyenin alttına inemezken manuel fd6 lar 10,3 saniye hafifleşirilmiş 2009 sonrasi kasalar
    9,7 saniyede 0/100 ulaşabiliyor. Ve atmosferik motoru sayesinde bu performansını 100/den 200e hemen hemen kesintisiz sürdürebiliyor.

    2. Araçta ful donanım jettadan hiç bir eksisi yok hatta 6 cdyi aynı anda çalabilen mp3 çaları ile fazlası var. Jettada ise civiğe nazaran tek fazlalık lastik basınç sensörleri ki bence bi önemi yok.

    3. Aracın iç mekanı gayet güzel ferah, konfora gelince yarı süspansiyon ne yumuşak ne sert gayet konforlu bana göre.
    Özellikle digital sayısal kokpitle mükemmel bir iç görünüm sunuyor. Koltuk kılıfları olsun koltuğun pozisyonu olsun çok iyi.

    4. Direksiyonun kendisi mükemmel, görünüşüde mükemmel. Gaz pedalının uzunca otobüs pedalı olmasıda ayrı bi rahatlık ve zevk meselesi vites geçişleri kemikli.

    5. Ayna görüş açıları çok iyi

    6. Orjinal xenon farlarıyla arka rüzgarlyığıyla mükemmel oluyor. Cam filmleri + rüzgarlıklar hele birde mügen body varsa yolda her zaman kafaların sana çevrilmesine alışmalısın

    7. Kesinlikle sorunsuz. Bir senedir bende girmediğim yol kalmadı köy yolları dahil. Ne bir rot kolu bir amortisör problemi ne bir başka sorun

    Yağı suyu değiştir devam ara ara 6000 rpmlere çıkmama rağmen gaza gelip.

    8. 180 -190 la giderken tek el ile arabayı rahatça ipte tutabiliyorsunuz

    9. Her türlü modifikasyon akar

    - leri



    1.Ön sütunlar hafif kalın benim görüşümü etkilemiyor ama kişiye göre değişir

    2. Bariz yalıtım sorunu var ama lastikleri continentalden micheline geçirince çözüldü

    3. Yokuşlarda atmosferik motor vites düsürümü isteyebiliyor ama düşürdüğünüzdede çok rahat biçimde uçuyor.

    4. Tüm camlar otomatik ama aynı anda 4 camı birden kapatamıyorsunuz. Sıkıcı bir durum

    Jetta

    + ları

    1. civiğe göre daha sessiz olduğu kesin

    2. Torpido soğutması var

    3. Civiğin bagajı 470 lt iken jetta 510 lt.

    - leri

    1.WW servis kazıkları herkesin malumu

    2. Klasik ön düzen problemleri rot başları sorunu burç gıcırtısı sorunları , aks düzeni bozuklukları ve dsg problemleri herkesçe malum. Garantisi yoksa dsg den 4-5 bin lira her an yiyebilirsiniz.

    3. Motor verimi düsük 160 hp lik versiyonlarında motor bloğu problemleri var. Elektronik aksamları nadirde olsa sıkıntı
    çıkarabiliyor.

    4- Görüş açısı civiğe göre oldukça kötü

    5- Xenon far yok

    6- Direksiyon hissi civiğin yanında düsük

    7- Geniş ve boş bagajla virajlarda Kıç atma problemi yaşıyor. Jantları allahlık ucuz tencere kapağı gibi



    Yakıt tüketimleri otomatik vites dsg verileri fabrikayla kesinlikle tutmuyor mutlaka fazla çıkacakır.

    İki aracın arasında 1 litre oynamaz.

    Lpgye civik çok daha uyumlu. Fsi ve tsi motorların lpgye uyumsuzluğu biliniyor.


    Tercih hakkı senin yakıt ve yağ parası hariç para vermek istemiyorum 2,0 motorlu bazı araçlarla makara yapmak istiyorum diyorsan Civic

    Bagajı geniş ve sessiz bir araç istiyorsan jetta.

    İkiside kaliteli araçlar.


    Kararı sen ver homurdanmamı sessizlikmi



    Bu video sana aracın sürüş kabileyetini gösterebilir



    Bu videodada geç kalkış yapmasına rağmen 1.4 tsi golfü rezil ettiği görüntüler var.

    34 bursalı uçmuş konacak dal bulamıyor

    Muhtemelki civiğin vsa sıda açık kapalı olsaydı ve yerinde kalkış yapsaydı golf plakayı belki okuyabilirdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemalnalga30 -- 24 Aralık 2012; 16:40:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalnalga30

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    Civic mi Civic sahibi olarak söylüyorum jetta akar civic navigasyondan bakar.. Jetta 2.500rpm de devir'e giriyor cift turbo kompressor.. Civic hiç bir extrası olmayan 1.6 125 hp 6.500 rpm'de devire giren performans olarak 1.4 dizellerle kafa giden saçma sapan benzin yakan ve tek kulakçıklı bir motor.. 14TSİ jettamız da vardı civic'ten kalite saglamlık performans bakımından çooook üstündü kaliteli.. CİVİC'İN TEK ARTISI SORUNSUZLUK..
    PARAN YOKSA JAPON VARSA ALMAN AL

    1) Siz 2500 rpmde biraz daha dip gaz devam edin, 1 yıla kalmaz turbom yandı bitti kül oldu diye buralarda ağlarken görürüz emin olun.
    2) 6500 rpm değil 5500 rpm olacak. Bunu bilmiyorsanız siz Honda kullanmayı hak etmiyorsunuz zaten.
    3) Ekstralardan en son bahsedilecek firma Vw'dir. Arabaya ekleteceğiniz opsiyonlarla yeni bir araba alınabiliyor neredeyse.
    4) Siz istesenizde istemesenizde atmosferik motordan alınan sürüş keyfinin yanında o ufacık turbo motorlarına güç yükleme çabaları her zaman sonuçsuz kalacaktır. (turbo motora karşı değilim, abartılmasına karşıyım.)
    5) Japon firmaları ne zaman atmosferikten vazgeçip turbo motor üretimine geçsin belki bir şeye benzer turbo motorlar.

    Dip gaz'a gerek yok yarım gazla bile civic'i duman eder.. Civic'ten güç almak içib dip gaz gidip bagırtarak 13-14Litre benzin yakacaksam asla atmosferik motorun ne artısı var ? O kadar açık söylüyorum ki 1.2 TSİ civicle kafa gider. Ayrıca sizin bahsettigin küçük turbolar 1.6 multijetlerde falan var fındık turbo deniliyor.VW'de çift turbo kompressor teknolojisi var ve TSİ'da turbo yakan hiç görmedim duymadım sanmıyorumda dediginiz olaylar çok daha geç zamanlarda olur 100.000 km'de turbo sıfır kondisyonda 142 HP güç verisi çıkıyor dyno'da ne ötme oldu nede daha bu zaman kadar turbo balansına alındı..

    Al bi jettada gel beni duman et bakalım nasıl ediyorsun

    Bu arkadas muhtemelen şu an alkollü ne saçmaladığını bilmiyor.

    WW fabrikaları -2 saniye falanmı koydular jettayada bizimmi haberimiz yok traş makinası.


    Bu adam sırf ortalığı karıstırmak için mesaj atıyor milletide salak sanıyor sanırım.


    Koy bakalım şu cettaların 1 modeli hariç hızlanma verilerinide suratının orta yerine i-vteği yapıştıralım.

    Senin ömründe jetta kullanmadığınada eminim ben diyorumki aynı pilotaj şartlarında senin 140 la dönemeyeceğin kıç savuracağın virajı aynı pilotajla civic 155-165 bandında dönecek.

    1.4 tsi sirketimde var civiğimde var her gün sürdüğümüz arabayı bize öğretiyorsun.


    Para senin değilya nasılsa konu sahibi bayılacak emeğini salla anasını satayım


    JETTAYI GEÇTİM ÇAĞIR ABİSİ PASSATLAR GELSİN 2.0 MOTOR OLANLARDAN

    dip gaz geçermiş kim inanır ?

     honda civic&vw jetta hangisi?



    Konu sahibi arkadaşa gelince sana orjinal bir kıyaslama yapayım

    Honda Civic

    + ları

    Aracın hızlanmaları motoruna muadillerine ve 2,0 motor araçların bazılarını perişan edecek düzeyde

    1.Bir çok 2,0 motor araç 11 saniyenin alttına inemezken manuel fd6 lar 10,3 saniye hafifleşirilmiş 2009 sonrasi kasalar
    9,7 saniyede 0/100 ulaşabiliyor. Ve atmosferik motoru sayesinde bu performansını 100/den 200e hemen hemen kesintisiz sürdürebiliyor.

    2. Araçta ful donanım jettadan hiç bir eksisi yok hatta 6 cdyi aynı anda çalabilen mp3 çaları ile fazlası var. Jettada ise civiğe nazaran tek fazlalık lastik basınç sensörleri ki bence bi önemi yok.

    3. Aracın iç mekanı gayet güzel ferah, konfora gelince yarı süspansiyon ne yumuşak ne sert gayet konforlu bana göre.
    Özellikle digital sayısal kokpitle mükemmel bir iç görünüm sunuyor. Koltuk kılıfları olsun koltuğun pozisyonu olsun çok iyi.

    4. Direksiyonun kendisi mükemmel, görünüşüde mükemmel. Gaz pedalının uzunca otobüs pedalı olmasıda ayrı bi rahatlık ve zevk meselesi vites geçişleri kemikli.

    5. Ayna görüş açıları çok iyi

    6. Orjinal xenon farlarıyla arka rüzgarlyığıyla mükemmel oluyor. Cam filmleri + rüzgarlıklar hele birde mügen body varsa yolda her zaman kafaların sana çevrilmesine alışmalısın

    7. Kesinlikle sorunsuz. Bir senedir bende girmediğim yol kalmadı köy yolları dahil. Ne bir rot kolu bir amortisör problemi ne bir başka sorun

    Yağı suyu değiştir devam ara ara 6000 rpmlere çıkmama rağmen gaza gelip.

    8. 180 -190 la giderken tek el ile arabayı rahatça ipte tutabiliyorsunuz

    9. Her türlü modifikasyon akar

    - leri



    1.Ön sütunlar hafif kalın benim görüşümü etkilemiyor ama kişiye göre değişir

    2. Bariz yalıtım sorunu var ama lastikleri continentalden micheline geçirince çözüldü

    3. Yokuşlarda atmosferik motor vites düsürümü isteyebiliyor ama düşürdüğünüzdede çok rahat biçimde uçuyor.

    4. Tüm camlar otomatik ama aynı anda 4 camı birden kapatamıyorsunuz. Sıkıcı bir durum

    Jetta

    + ları

    1. civiğe göre daha sessiz olduğu kesin

    2. Torpido soğutması var

    3. Civiğin bagajı 470 lt iken jetta 510 lt.

    - leri

    1.WW servis kazıkları herkesin malumu

    2. Klasik ön düzen problemleri rot başları sorunu burç gıcırtısı sorunları , aks düzeni bozuklukları ve dsg problemleri herkesçe malum. Garantisi yoksa dsg den 4-5 bin lira her an yiyebilirsiniz.

    3. Motor verimi düsük 160 hp lik versiyonlarında motor bloğu problemleri var. Elektronik aksamları nadirde olsa sıkıntı
    çıkarabiliyor.

    4- Görüş açısı civiğe göre oldukça kötü

    5- Xenon far yok

    6- Direksiyon hissi civiğin yanında düsük

    7- Geniş ve boş bagajla virajlarda Kıç atma problemi yaşıyor. Jantları allahlık ucuz tencere kapağı gibi



    Yakıt tüketimleri otomatik vites dsg verileri fabrikayla kesinlikle tutmuyor mutlaka fazla çıkacakır.

    İki aracın arasında 1 litre oynamaz.

    Lpgye civik çok daha uyumlu. Fsi ve tsi motorların lpgye uyumsuzluğu biliniyor.


    Tercih hakkı senin yakıt ve yağ parası hariç para vermek istemiyorum 2,0 motorlu bazı araçlarla makara yapmak istiyorum diyorsan Civic

    Bagajı geniş ve sessiz bir araç istiyorsan jetta.

    İkiside kaliteli araçlar.


    Kararı sen ver homurdanmamı sessizlikmi



    Bu video sana aracın sürüş kabileyetini gösterebilir



    Bu videodada geç kalkış yapmasına rağmen 1.4 tsi golfü rezil ettiği görüntüler var.

    34 bursalı uçmuş konacak dal bulamıyor

    Muhtemelki civiğin vsa sıda açık kapalı olsaydı ve yerinde kalkış yapsaydı golf plakayı belki okuyabilirdi








    140 HP bir jetta'yı 125 Hp bir honda ile geçeni görmedim iki araç'ta var bizde.. Honda'nın performansını begenen insanlar 1.3 dizel 60-70 hp bir ticari den inenler tamam hondanın virajları iyi sorunsuz ama inan ki performans ve yakıt tüketimi bu + ları alıp götürüyör.. Ayrıca 1.500 - 2.000 rpm'de 140 hp ve tam tork veren bir çift turbo araç'la 5.500 rpm'de devire giren 7.200 rpm de kesici'ye giren bir araç'la kıyas ediyorsunuz vede araç atmosferik.. Siz o fabrika verilerine bakıyorsunuz'da ben civic ile 9 litre'lerde yakan görmedim (otomatik vites) ayrıca civic'te sadece en üst donanım'da bile sunulmayan çogu yol tutuş ve güvenlik donanımı jetta'da nerdeyse baz donanımda bile mevcut.. Honda Civic ancak Jetta'nın 122 hp'lik modeli ile kıyaslanabilir oda honda üst devirlerde yürür ancak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34Brs34 -- 27 Aralık 2012; 23:20:27 >




  • yav bursalı sen hakıkaten makara yapıyorsun bızımle.

    Jettanın baz donanımda olup civicte olmayan ne varmış hele bir söyle bilelim.

    Afaki konusuyorsun bende civiğin premium modeli var.

    Jetta comfortlar herşeyı aynı.

    Aradaki farktada civiğin ekstradan 6 lı mp3 çaları var jettanın yok. Civicte xenon farlar var jettada yok. Fark var ama fark civic lehıne.

    Ben otomatik vitesten bahsetmedim civiğin otomatiği 2 saniye manueli 9,7 sanıyedır.

    ww yi çok begenen birisiyim arkadaşla aynı kararsızlıgı yaşadım forum biliyor.

    Jettada alsam uzulmezdım oda benım ıcın guzel bır arac.

    Ama donanıma gelınce civic jettadan üstündür. Performans desen atmosferik olmasına ragmen bir çok jettayı passatı yıyor bu halıyle. Keza jettanın kronik sorunları malum.Defalarca anlatıldı çizildi.

    Hondanın yalıtım dısında hıc bır problemi yok.

    Jettanın baz donanımıyla civiğin baz donanımının

    Jettanın comfortuyla yada highline ile civiğin elegancını koy aradaki farkları beraber sayalım.

    Yakıt mevzuna gelınce aracım fabrıka verısınden az yakıyor. Kımısı fazla yaktıgını soyluyor sanırım şoförden şoföre değişiyor. Tsi ile 10 litreyi gorende cok.

    Ww forumlarına goz atarsan gorursun.




  • Civic için herkes ses yalıtımının kötü olduğundan söz ediyor. Yeni kasa Civiclerde bence bu sorun bayağı halledilmiş. Civic'imle uzun yolculuklar yaptım. Motor sesi almıyor, asfalt sesi ise yoluna göre değişiyor. Kimi yollarda yağ gibi gidiyordu yani hiç ses yoktu.

    Dİğer bir konu Civic Premium donanım olarak Jetta Confortline'dan üstün.

    Yakıt konusu ise kıyaslaması çok zor bir konu. Aynı araçta çok farklı değerler yakalayanlar var. Ben yoğun trafikte ve bol rampalı kullanımda Civicte 9,5 civarı görüyorum (fabrika değeri 9,6), aynı yolda kışın aracı ısıtmadan kullandığımda 10,5 lara çıkıyor, yazın 8'lere iniyor. Şehirler arası klima açık dolu araçla 5,2 civarı yakıyorum.

    Jetta da aynı şekilde kullanılan yere göre tüketim miktarı çok değişebiliyor. Ama genel itibariyle Honda'lar fabrika verilerine daha yakın tüketiyor.
  • Bende bir civic sahibiyim ama dogruları ve bana göre olanları söylüyörum forumda ANTİ VW'Ciler bir hayli fazla gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalnalga30

    yav bursalı sen hakıkaten makara yapıyorsun bızımle.

    Jettanın baz donanımda olup civicte olmayan ne varmış hele bir söyle bilelim.

    Afaki konusuyorsun bende civiğin premium modeli var.

    Jetta comfortlar herşeyı aynı.

    Aradaki farktada civiğin ekstradan 6 lı mp3 çaları var jettanın yok. Civicte xenon farlar var jettada yok. Fark var ama fark civic lehıne.

    Ben otomatik vitesten bahsetmedim civiğin otomatiği 2 saniye manueli 9,7 sanıyedır.

    ww yi çok begenen birisiyim arkadaşla aynı kararsızlıgı yaşadım forum biliyor.

    Jettada alsam uzulmezdım oda benım ıcın guzel bır arac.

    Ama donanıma gelınce civic jettadan üstündür. Performans desen atmosferik olmasına ragmen bir çok jettayı passatı yıyor bu halıyle. Keza jettanın kronik sorunları malum.Defalarca anlatıldı çizildi.

    Hondanın yalıtım dısında hıc bır problemi yok.

    Jettanın baz donanımıyla civiğin baz donanımının

    Jettanın comfortuyla yada highline ile civiğin elegancını koy aradaki farkları beraber sayalım.

    Yakıt mevzuna gelınce aracım fabrıka verısınden az yakıyor. Kımısı fazla yaktıgını soyluyor sanırım şoförden şoföre değişiyor. Tsi ile 10 litreyi gorende cok.

    Ww forumlarına goz atarsan gorursun.



    Çift yönlü dijital klima , navi dokunmatik ekran, esp , yokuş kalkış destegi , 8 hava yastıgı, sanayide takılmış park sensörü gibi gözükmeyen ön arka park sensörü vs..




  • Hocam bende öğretmenim ve diyorumki ne civic ne jetta gidin avensisi test edin ayni paraya d sınıfı keyfi yaşayın bana tesekkür edersiniz alınca.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.