Şimdi Ara

HONDA CRV 1.6 DİZEL OTOMATİK (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
394
Cevap
8
Favori
66.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • FreePhone F kullanıcısına yanıt
    yanılıyorsun zfhp9 çıkalı ya 1-1,5 sene oldu yahu
    son yazdığına katılıyorum tork dayanımı demek çok dayanım demek değil yağlama mekaniği vs. bir çok şey var

    haberi okudum gerçekten 2014 tarihli ve gerçekten zf hp9 diyor

    o zaman şu ihtimali şuraya koyalım herkes dikkat etsin zf hp8 da yani bundan bir önceki zf de tüm dişliler ve nühendislik dikey tasarlanmıştı yani nerdeyse 1 metreyi geçkin bir şanzımandı zf hp8 bu yüzden motoru yatay konumlandırılan araçlara uygulanamıyordu; amarok mesela motor uzunlamasına kaputtan anlayacağınız üzere; bu yüzden bine bazı modellere zf hp 8 uygulanamadığından zf mühendisleri dişlileri vs. aynı cvt gibi yatay kutu gibi bir aşnzımanın içine yerleştirdi yani; zf hp9 daha dar bir alanda eskisinden daha falza mekanik elektronik parça barındırıyor bu da aptalca geşsede acaba mühendislik konusunda bir hata mı yaptılar bunları konumlandırır yahut yerleştrirken sorunusu akla getiriyro



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 2 Nisan 2015; 0:04:10 >




  • root_echo kullanıcısına yanıt
    Ne konuda yanılıyorum ?
  • FreePhone F kullanıcısına yanıt
    mesajı dzüelttim tekara bakınız haklısınız haber yeni ve zf hp9 dan bahsediyor iyiki bu haberi paylaştınız bende şüpheyle bakleyeceğim takip edeceğim
  • root_echo kullanıcısına yanıt
    Yakın zamanda aracımı değiştirmek istediğim için makul seçenekler belirlemiştim:

    QQ 130 CVT ( CVT şanzıman 130 beygiri törpülüyormuş artı kalite sorunlarından eledim)
    Passat B8 DSG ( VW aracım olmasına rağmen sevemedim B8 i)
    CRV dizel otomatik ( Bu sorunları duyduktan sonra bekleme listesine geçti artı 130 binlerden bahsediliyor)
    BMW 320iED ( Yakında makyaj görecek ve piyasada çok var )

    Son olarak C180 AMG. Sanırım bunu alacağım fakat bütçe 160 bine çıktı :(
    Not: C180 sadece yazılım ile 200 HP civarı olabiliyormuş. Çok büyük bir artı benim için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreePhone -- 2 Nisan 2015; 21:23:08 >
  • Şanzıman için bence de 1 yıl beklenmesi mantıklı olur. Yurt dışındaki testlerde çok beğenilmemiş zaten. X-Tronic de bebeklik problemleri yaşıyor zira.
  • FreePhone F kullanıcısına yanıt
    otomobil konusunda bu kadar mantıklı olabilen dh kullanıcılarını görmek çok güzel
  • Freephone verdiğiniz linkte yazan,

    In reading Friday’s Acura statement regarding earlier reported problems with the ZF 9 speed, although no accident or reported death has been reported in relationship to the glitch, problems with setting the transmission in the “Park” position may occur resulting in possible roll-away and a subsequent collision.

    Yani otomatik vites park pozisyonundayken, araba kayabilir ve kazalara sebep olabilir diyor. Elbette önemli bir arıza(güvenlik sorunu) ama bu arızanın otomatik vites'in dayanıklılığı ve bozulması ile ilgili bir sorun değil. Üstlelik herhangi bir kaza şu ana kadar bildirilmemiş, buna rağmen şanzımanı değiştirecekler elbet.

    O yüzden sahiplerine

    According to Acura: notifications to owners of affected Acura’s will be notified and instructed of recall participation in early January. In the meantime Acura is encouraging all TLX owners to set the parking brake prior to exiting the car.

    Arabayı park ederken park frenini de set edin denmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sinoka S kullanıcısına yanıt
    ingilizce bilmemek zaten bizi bu hale getirdi google translate ne derse inanıyoruz teşekkürler çeviri için
  • http://www.honda.co.uk/cars/cr-v/compare-range/?preselect=10482_200000004_11
    sitetede teknik verilerdeki hata düzeltilmiş 118kw(1-2 hafta önce ps yazıyodu)=160ps olmuş
    kağıt üzerinde en iyi veriler yakalanmış 4WD olmasına rağmen
    bide en önemlisi 2015 makyajlı CR-Vlerin İİHS small overlapi düzeltilmiş eskisini izlerseniz pek iyi değildi,
    pahalı olacak olsa da kağıt üzerinde tüm eksiklikler giderilmiş para varsa alınabilir bence...




  • haydarmustafa H kullanıcısına yanıt
    Acaba 160 bg 4*4 düz vites olacak mi Turkiyede?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anchowy61 A kullanıcısına yanıt
    hiçi bir fikrim yok
  • Anchowy61 A kullanıcısına yanıt
    dün sordum honda boraya olmayacak dediler. @Anchowy61
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdoganalyaz

    Şöyle hesaplarsak daha doğru olur.

    Yakıta fazladan vereceğin paranın sana geri dönüşü yok ancak yakıt tasarufflu araca daha yüksek miktardan alacağın aracı ona göre satcaksın bunu da düşün



    Sıfır araç alırken "satmayı düşünen" toplumlar:

    - Endonezya.
    - Türkiye.
    - Kongo.
    - Gana.



    aldığın arabaya 2 gün sonra aldığının yarısını söylediklerinde sinirlenmece yok o zaman :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdoganalyaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Febr


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdoganalyaz

    Şöyle hesaplarsak daha doğru olur.

    Yakıta fazladan vereceğin paranın sana geri dönüşü yok ancak yakıt tasarufflu araca daha yüksek miktardan alacağın aracı ona göre satcaksın bunu da düşün



    Sıfır araç alırken "satmayı düşünen" toplumlar:

    - Endonezya.
    - Türkiye.
    - Kongo.
    - Gana.



    aldığın arabaya 2 gün sonra aldığının yarısını söylediklerinde sinirlenmece yok o zaman :)

    Niye o kadar gerizekalılık yapayım ki?

    Sırf "satayım" diye neden istemediğim arabaya bineyim?

    Ben mi onu alıyorum, o mu beni alıyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • YENİ HONDA CR-V DİZEL OTM 4X4 9 İLERİ VİTESLİ ARAÇ HAKKINDA EN DOĞRU BİLGİLER BURADA.


    Bu bilgiler hiçbir yerde yok. şimdilik :)


    2015 Honda CR-V


    1. Giriş
    2015 Honda CR-V’de yapılan kapsamlı güncellemeler gelişmiş tarz, motor ve teknoloji sunuyor


    2. TASARIM
    Dinamik, sofistike stil geliştirmeleri


    3. Bilgi-Eğlence
    Tamamen yeni Honda Connect uygulamayla çalışan müzik ve bilgi sistemi


    4. MOTORLAR VE ŞANZIMAN
    Gözden geçirilmiş motor aralığı gelişmiş çıkış ve verimlilik sağlar


    5. sürüş ve KuLLANIM
    Daha hassas sürüş ve daha fazla kabin geliştirme


    6. Emniyet
    Dünyada bir ilk olan teknoloji yolcu güvenliğini artırıyor


    7. Aksesuarlar
    Aksesuarlar ve seçenek paketleri stil, teknoloji ve işlevsellik katıyor


    8. TEKNİK ÖZELLİKLER


    1. Giriş: 2015 Honda CR-V’de yapılan kapsamlı güncellemeler gelişmiş tarz, motor ve teknoloji sunuyor

    Yeni dizel motor ve dokuz vitesli otomatik şanzıman, günümüzde satılan herhangi bir motorun en iyi güç-tüketim oranını sunuyor.
    Dünyada bir ilk olan teknoloji yolcu güvenliğini artırıyor
    Yenilikçi yeni uygulama ile kullanılan bağlantı sistemi standart olarak dahildir*
    Düşünceli stil değişimleri yoluyla gelişmiş çok yönlülük ve yol varlığı
    Daha cazip ve yenilenmiş bir sürüş için tekrar tasarlandı

    Honda CR-V şimdiden dünya üzerinde satılan kompakt SUV araçlarının en popülerlerinden biridir. 1997’de piyasaya sürülmesinden itibaren Avrupa’da 750.000’den fazla birim satılmış olup, bunun yaklaşık 50.000’i 2014’te satılmıştır. Geçen yılın ilk dokuz ayında CR-V dünyanın en iyi satan SUV aracıydı*. Model, Honda’nın Avrupa’daki başarısında esas teşkil etmiştir ve dördüncü nesil CR-V’ye yapılan kapsamlı geliştirmeler artık cazibesini daha fazla genişletecektir.

    2015 model yılına ait CR-V’nin önemli noktaları arasında yeni bir dizel motor ve rakipsiz bir güç-tüketim oranı sağlayan dokuz vitesli otomatik şanzıman; dünyada bir ilk olan güvenlik teknolojisi; tamamen yeni bir bağlantı ve bilgi-eğlence sistemi; bunun yanında daha ince ama dinamik bir sürüş için gelişmiş süspansiyon ve optimize edilmiş NVH ölçümleri bulunmaktadır.

    2015 CR-V, hayatı müşterileri için daha iyi kılan mühendislik ve teknoloji çözümlerine markanın öncü yaklaşımını kanıtlayan, Honda'nın yeni nesil gelişmiş ve sportif araçlar dalgasının bir parçasıdır.

    Yeni görünümlü CR-V Avrupalı sürücüler için geliştirilmiş ve düzenlenmiş olup, Bahar 2015’ten itibaren galerilerde mevcut olacaktır.

    Önemli ürün noktaları:

    1. Yeni motor ve şanzıman
    Yeni görünümlü CR-V daha güçlü bir dizel motor yanında isteğe bağlı, verimli bir dokuz vitesli otomatik şanzımanla sunulmaktadır.

    Dört çeker CR-V ile birlikte, Honda’nın Earth Dreams Technology serisinden yeni yüksek güçlü 160 PS 1,6 litre i-DTEC dört silindirli dizel motor üstün performans ve düşük CO2 emisyonları sunuyor.

    Müşterilerin en yeni motorun verimliliğini sonuna kadar kullanmalarına yardımcı olmak için, yeni model ayrıca yeni bir verimli dokuz vitesli otomatik şanzımanla birlikte mevcuttur. Bu otomatik şanzımanla birlikte, yeni 160 PS 1,6 litre dizel, günümüzde satışta olan herhangi bir motorun en iyi güç-tüketim oranlarından birini sağlıyor.



    2. Honda Connect bilgi-eğlence sistemi
    2015 CR-V tamamen yeni Honda Connect araç içi müzik ve bilgi sistemini vitrine çıkarıyor. Honda Connect, DAB / FM / AM ve internet radyosu, Bluetooth bağlantısı, internet tarama, uydu navigasyonu ve arka görüş park kamerası dahil olmak üzere önemli özelliklerle yoldayken rahatlık ve bağlanılabilirlik sunar.

    Honda Connect alışıldık sıkıştırma, kaydırma ve dokunma işlevi kullanılarak – yedi inçlik ekranı üzerinden erişilen - dünyanın en popüler akıllı telefon işletim sistemi olan Android 4.0.4 ile uyumludur.

    *Giriş seviyesinin üzerindeki tüm sınıflarda 15YM CR-V üzerinde standart olarak mevcuttur (Comfort/SE sınıfı)

    3. Dünyanın ilk aktif güvenlik özelliği
    2015 CR-V, Honda’nın ‘Herkes için Güvenlik’ vaadinin bir parçası olarak Honda’nın yeni Akıllı Uyarlanabilir Sabit Hız Kontrolü (i-ACC) sistemini ilk defa gösterime sunacaktır.

    Tahminde bulunabilen ve aracın şeridinde ‘araya giren' diğer araçlara otomatik olarak tepki veren, tipik Avrupa sürüş stillerinin kapsamlı bir gerçek yaşam araştırmasına dayalı olan Honda’nın i-ACC sistemi, yol üzerindeki diğer araçların konumunu algılamak için bir kamera ve bir radar kullanır. Daha sonra yan şeritlerdeki araçların araya girme ihtimallerini tahmin etmek için bir algoritma uygulayarak, donatılmış aracın hızlı, güvenli ve rahat tepki vermesini sağlar.

    *Focus2Move rakamları – 1 Ocak ve 31 Eylül 2014 arasında dünya çapında 515.326 satış
    2. TASARIM Dinamik, sofistike stil geliştirmeleri

    Düşünceli stil geliştirmeleri yoluyla gelişmiş çok yönlülük ve yol varlığı
    Modifikasyonlara genişliği ve dengeyi vurgulayan gözden geçirilmiş ızgara ve farlar dahildir

    Yeni CR-V’nin stili, Avrupalı müşterilerin zevkleri akılda tutularak dikkatlice geliştirilmiştir. Değişiklikler, yeni ızgaraya akan yeniden tasarlanmış farlarla en çok ön tarafta fark edilebilir. Ek olarak, yeni tampon ve kaydırma plakası CR-V’ye daha geniş bir görünüm ve gelişmiş dengeye dair bir işaret verirken, ayrıca aracın görsel ağırlık merkezini indirir.

    Şık yeni ön farlar güçlü halojen ampulleri, LED gündüz seyir lambalarını ve HID projektör farları içerir - arabaya cesur bir suret verirken aynı zamanda düşük ışık koşullarında öndeki yolun görünürlüğünü en üst düzeye çıkarır.

    Arkada, LED kombine lambalar CR-V’ye daha akışkan, üç boyutlu bir görünüm vermek için yeniden tasarlandı. Yeni tasarlanan 17 ve 18 inç alaşım jantlar da mevcut olup, dış geliştirmeleri tamamlar ve CR-V’nin gelişmiş dinamizmini vurgular.

    Honda’nın daha şık ve işlevsel bir iç mekân yaratma hedefi, ön göğüs boyunca uzanan yeniden biçimlendirilen krom etkili kakma ile ve önemli yüzeyler üzerinde yüksek kalite malzemelerin kullanımı yoluyla gerçekleştirilmiştir. Ön göğüs, yeni Honda Connect sistemini görüntüleyen yedi inçlik dokunmatik ekranı kolay görme ve erişime imkân sağlamak için yeniden tasarlanırken, ön koltuklar arasında bulunan kayan bir kol dayaması (60 mm öne ve geriye) esnekliği ve konforu daha fazla geliştirmektedir.

    2015 CR-V ayrıca tek hareketle katlanabilir arka koltuk sistemi içerir, arka koltuklar 60/40 parça işlevi içeren arka koltuklar, tek bir kolun çekilmesiyle katlanarak dümdüz hâle gelmesine imkân tanıyor.
    Tam boy yedek tekerlek belirtildiğinde 1648 litre düz yük alanı (alandan tasarruf eden yedek lastik belirtilirse 1669 litre) veya koltuklar yerindeyken 589 litreyle bu, CR-V’yi bagaj kapasitesi açısından en iyi kompakt SUV olarak kalan çok yönlü bir taşıyıcıya dönüştürüyor.

    Yük uzunluğu 1.570 mm’ye kadar olup, CR-V’nin bagajının iki dağ bisikleti veya dört set golf sopasını kolayca taşımasına imkân tanıyor.

    2015 CR-V dokuz renkte mevcuttur. 2015 için Altın Kahverengi metalik yeniyken, dört metalik, üç sedefli ve bir tek renk renk seçenekleri önceki modelden devam ediyor (metalik: Alacakaranlık Mavisi, Urban Titanyum, Alabaster Gümüş, Cilalanmış Metal; sedefli: Tutku Kırmızısı, Beyaz Orkide, Kristal Siyahı; ve tek renk: Derin Okyanus Mavisi).

    CR-V’nin kabin tasarımını daha da yükseltmek için, yeni bir iç kaplama uygulanmıştır. Önemli yüzeylerde krom plakası veya siyah karbon taneleriyle mevcut olan döşeme, siyah delikli deri, siyah Alcantara ve deri, siyah kabartmalı yumuşak kumaş veya fildişi delikli deri ile belirtilebilir.
    3. Bilgi-Eğlence: Tamamen yeni Honda Connect müzik ve bilgi sistemi

    Honda Connect yoldayken rahatlık ve bağlanılabilirlik sunuyor
    7 inç ekranda geniş bir yelpazede farkı işlevler sunuluyor
    Alışıldık ‘sıkıştır, kaydır ve dokun’ akıllı telefon tarzı işlevsellik
    Sektörün en hızlı çift çekirdekli işlemcilerinden birinden kesintisiz erişim
    *Giriş seviyesinin üzerindeki tüm sınıflarda 15YM CR-V üzerinde standart olarak mevcuttur

    Tamamen yeni Honda Connect bilgi-eğlence sistemi giriş seviyesi sınıfı (Comfort/SE) üzerindeki tüm sınıflarda standart olarak takılmış olup, yol üzerindeyken daha fazla rahatlık ve bağlanılabilirlik sunuyor.

    Kullanımı kolay ve sezgisel olan Honda Connect, bir akıllı telefonun alışıldık 'sıkıştır, kaydır ve dokun' işlevlerini kullanarak Android 4.0.4 - dünyanın en popüler akıllı telefon işletim sistemi - çalıştırıyor. Yedi inç ekran iki farklı ‘dış görünüm’ seçeneğiyle bireyin tercihlerine uyması için özelleştirilebilir ve kullanıcılara sistemi kendilerine ait kılmalarına imkân tanır. Renk kodlu simgeler dokunmatik ekran menülerinde gezinmenin hızlı ve basit olmasını sağlıyor.

    Honda Connect, ön koltuklarda oturan yolculara araç bilgisi ve arka görüş park kamerasından, müzik ve akıllı telefonlar için Bluetooth bağlantısına her şeye hızlı ve kolay erişim veriyor. Yeni sistemin işlevleri arasında internet erişimi, iki adet önceden yüklenmiş uygulama, Honda App Centre, isteğe bağlı Garmin uydu navigasyon, DAB / FM / AM ve internet radyosu, telefon ara yüzü ve Bluetooth bağlantısı, dinamik talimatlarla arka görüş park kamerası; ve günlük mesafe ölçer, yakıt ekonomisi ve seyahat süresi gibi bir dizi araç bilgisi bulunmaktadır.

    Yüksek kalitede grafikler ve kesintisiz, hızlı işlem sektördeki en hızlı işlemcilerden biri olan, NVIDIA’nın otomotiv sınıfı Tegra 3 işlemcisi ile mümkün kılındı.

    Bluetooth bağlantısı ve internet erişimi
    Yeni Honda Connect sistemi yoldayken sahiplerini güvenli bir şekilde temas halinde tutmak için mükemmel bağlanılabilirlik sunar, yolcular akıllı telefonlarını Bluetooth üzerinden Hands Free Telephone sistemine bağlayabilir. Honda Connect ayrıca MirrorLink etkin olup, sistem ve kullanıcının uyumlu akıllı telefonu arasında kesintisiz bağlantı sunar. Bu teknoloji kullanıcının akıllı telefon ekranını Honda Connect üzerinden yansıtmasına ve sevdiği uygulamalara erişim kazanmasına imkân tanır.

    Yolcular aynı zamanda internete Akıllı Telefon Wi-Fi bağlantısı veya bir Mobil Wi-fi Yönlendirici üzerinden de bağlanabilir, bu araç içindeyken (hareketsizken) internette tam gezinmeye izin vererek yerel tesisleri aramayı veya yakındaki belirli noktalar hakkında bilgi almayı mümkün kılar.

    Önceden Yüklenmiş Uygulamalar
    Sistem önceden yüklenmiş uygulamalarla gelir, diğerleri Honda App Centre’dan indirmek için mevcuttur.

    Önceden yüklenmiş ‘Aha’ uygulaması binlerce sesli istasyona – müzik, haber, podcast ve sesli kitaplar - ve sosyal medya beslemeleri ile konum tabanlı servislere zahmetsiz erişime imkân tanır. Kullanımı kolay Aha ara yüzü bir Twitter hesabından hava durumu güncellemelerine kadar her şeyi bulmayı bir düğmeye basmak kadar güvenli ve kolay kılar. Aha ayrıca ilgi noktası aramalarına olanak sağlayarak, kullanıcıların örneğin en yakın restoran veya otelleri bulmasına yardımcı olur.

    İsteğe Bağlı Garmin Navigasyon
    Bir seçenek olarak Garmin’in ödül kazanan uydu navigasyonu Honda Connect ile tamamen entegre olarak mevcuttur. Önceden yüklenmiş haritalar, cep telefonu kapsaması olmayan alanlarda bile kullanıcıların yön bulmasına izin verir ve milyonlarca ilgi noktasıyla istenen konumları bulmak her zaman kolaydır.

    Sesli turn-by-turn yönlendirmeleri, sürücülere en zorlu durumlardan kolaylıkla çıkarmak için gelişmiş rehberlik özellikleri tamamlar. Şerit kılavuzu dönüş yapılacak doğru şeridi gösterir ve fotoğraf-gerçek kavşak görünümleri seçilen kavşak ve çıkışları tanımlamayı daha kolay kılar. Sistem ayrıca gerçek zamanlı trafik önleme, hız sınırı uyarıları, 3D bina ve arazi görünümleri ve Eco Routing içerir.


    4. MOTORLAR VE ŞANZIMAN: Gözden geçirilmiş CR-V motor aralığı gelişmiş çıkış ve verimlilik sağlar

    Yeni 160PS 1,6 litre i-DTEC motor önceki modellere göre daha fazla güç ve azaltılmış CO2 emisyonları sağlar
    Euro6b uyumlu
    Günümüzde satılan herhangi bir motorun en iyi güç-tüketim oranı
    Yeni iki aşamalı turbo daha yüksek güç çıkışı sağlar
    Yeni dokuz vitesli otomatik, beş vitesli otomatik şanzımanın yerine geçiyor

    2015 CR-V de iki 1,6 litre dizel motor (160 PS ve 120 PS) mevcuttur. İkisi de Euro6b uyumludur.

    Tamamen yeni 160 PS 1,6 litre dizel
    CR-V’nin satışların %60’ından fazlasından sorumlu olması beklenen dizel serisi, 2013’te ilk olarak 120 PS ile 1,6 litre i-DTEC olarak piyasaya sürülen Honda’nın Earth Dreams Technology serisinden tamamen yeni 160 PS 1,6 litre i-DTEC dört silindirli ünitenin katılmasıyla genişlemiştir.

    Bu Avrupa’ya özel motor 2,2 litre i-DTEC dizel ünitesinin yerine geçmektedir. Yeni iki aşamalı turbodan yardım alarak, daha yüksek güç çıkışı ve daha iyi güç dağıtımı yanında üstün verimlilik seviyeleri ve büyük ölçüde azaltılmış CO2 emisyonları sunar. Sonuç olarak yeni motor, kendi segmentinde mevcut en iyi güç-tüketim oranına sahiptir.

    i-DTEC motorun motor sürtünmesi artık önceki modelden %37 düşük ve benzin ünitesininkine eşit olduğundan, birkaç yenilik sürtünmeden kaynaklanan enerji kayıplarını azaltır. Sonuç, 4,9 l/100km’lik (kombine döngü) son derece etkileyici yakıt ekonomisidir.

    Motor 160 PS maksimum güç (2,2 litrelik önceki dizel modelden %6’lık bir artış) ve 350 Nm tork üretirken, altı vitesli düz şanzımanla eşleştiğinde 129 g/km CO2 salınımı yapar (%11’lik bir gelişme ve herhangi bir benzer güçlü rakip tarafından daha iyisi yapılmamış bir rakam).

    2 aşamalı turbo, egzoz gaz akışında girişte ve çıkışta bulunan 2 turbo aygıt kullanır. Daha yüksek egzoz basıncına dönük giriş turbosu yüksek basınç turbosu, daha düşük egzoz basıncına dönük çıkış ünitesi düşük basınç turbosu olarak adlandırılır. Yüksek basınç turbosu düşük motor hızlarında motora giden hava akışından sorumluyken, düşük basınç turbosu yüksek motor hızlarında çalışır. Orta aralıktaki motor hızlarında iki turbo da motora şarj havası sağlamak için ortaklaşa çalışır. Daha küçük olan yüksek basınç turbosu bir değişken geometrili türbin (VGT) tarafından, hızlı gaz kelebeği tepkisini sağlamak ve düşük motor hızlarında pompalama kayıplarını azaltmak için kontrol edilir. Düşük basınç turbosu konvansiyonel bir tahliye subabı tarafından kontrol edilir.

    1,6i-DTEC dizel motor Euro6b emisyon düzenlemesiyle uyumlu olup, emisyon standartlarını NOx emilmesi ve dönüşüm (azaltma) süreçlerini sürekli değiştirip, bir NOx saklama katalizörü (NSC) son işlem sistemi kullanarak karşılar.

    Geliştirmenin odağı NOx emisyonlarını yeterince dönüştürmek ancak yüksek sıcaklıklarda dönüştürme verimliliğini korumak için zaten düşük sıcaklıklarda olan katalizörü çalıştırmaya ayarlanmıştı. Değerli metal miktarının oranı üzerinde optimizasyon ve etkili emme yüzeyi hedefe ulaşmak için gerçekleştirildi.

    Dokuz vitesli otomatik şanzıman
    2015 CR-V önceki beş vitesli otomatiğin yerine geçen yeni geliştirilmiş bir dokuz vitesli otomatik şanzıman ile mevcut olacaktır. Yeni şanzıman Avrupalı tüketicilere birkaç gerçek dünya faydası sunmaktadır. Viteslerin daha geniş yayılmasıyla, oldukça düşük birinci vites oranı hızlı ve güçlü bir başlama sağlarken, yüksek bir üst vites oranı azaltılmış motor hızıyla sonuçlanır, böylece sabit hızlarda yakıt tüketimini ve gürültü seviyesini azaltır.

    Daha fazla vites sayısı ve daha küçük vites basamaklarıyla, sürücü girişlerine daha iyi tepki sağlar ve daha yumuşak vites geçişleri vitesler içinde daha doğrusal ve uyumlu hızlanma hissini verir.

    Sürüş durumuna bağlı olarak – motor hızı ve gaz kelebeği uygulaması – yeni dokuz vitesli otomatik şanzıman 9.’dan 5. vitese ve 7. ila 4. vitese, ek olarak tüm iki vitese ve bir vites düşürmeye doğrudan düşebilir. Diğer tüm çoklu vites düşürmeler, hedef vitese ulaşmak için arka planda gerçekleşmesi gereken ek vitesin olduğu örtüşen viteslerdir.

    Yeni şanzımanın verimli ambalajlanması daha küçük, daha hafif (35 kg kadar) üniteyle sonuçlanarak, araç üzerinde daha iyi ağırlık dağıtımına izin verir. Yeni motor ve şanzıman bir arada önceki eşdeğer güç aktarma organı kombinasyonundan 65 kg daha hafif olup, sürüş, kullanım ve direksiyon tepkisi yanında verimliliğe faydalıdır.



    5. sürüş ve KuLLANIM: Daha hassas sürüş ve daha fazla kabin geliştirme

    Yeni ön süspansiyon burçları, amortisörler ve alt kol mafsal geometrisi sürüşü geliştirir
    Ön ve arka iz genişliği dengeye yardımcı olması için artırılmıştır
    Daha cazip bir sürüş için yeni direksiyon oranı
    Tüm yolcular için daha zevkli bir sürüş yaratmak için yeni, gelişmiş NVH

    Yeni CR-V daha iyi kullanım ve daha incelikli bir sürüş için şasiye yapılan yükseltmeleri içerir. Yeniden düşünülmüş destekleyici ayaklar – yeni ön süspansiyon burçları, amortisörler, gözden geçirilmiş alt kol mafsal geometrisi ve arka izleme kolları dahil olmak üzere – hepsi daha yumuşak, daha cazip bir sürüşe katkıda bulunur.

    Ön ve arka iz genişliği 15 mm kadar artırılmıştır ve kamber açısı dengeye daha fazla yardımcı olması için yarım derece kadar yükseltilmiştir. Yeni daha hafif dizel güç aktarım organı ön tekerlekler üzerindeki ağırlığı azaltarak, viraj alma çevikliğini ve kullanımı artırırken, yeni dokuz vitesli şanzıman da, dişlilerin arasında daha kısa boşluk olması nedeniyle daha iyi sürüş kuvveti devamı (veya basitçe doğrusal hızlanma) sayesinde sürüş deneyimini büyük ölçüde geliştirir.

    Daha hassas bir sürüş sunmak için direksiyon oranı %8 kadar artırılmış olup, yüksek hızda yoldaki engellerin etrafında aracı başka yöne sürerken aracın tepki gecikmelerini azaltırken, daha iyi manevra kabiliyeti için daha düşük hızlarda kesin ve hızlı kullanımı korur.

    Yolcuları dışarıdan şımartmak ve daha incelikli ve zevkli bir deneyim yaratmak için Honda mühendisleri birkaç NVH yönetim önlemleri almıştır. Bunlar, kapı contalarının kalınlığının iki katına çıkarılması, zemin halısına yapılan değişiklikler ve ön göğüs, kapılar ve direkler içinde ses emilimi malzemelerin optimize edilmesi veya büyütülmesini içerir. Alınan diğer önlemler arasında rüzgâr gürültüsünü azaltmak için kaputun ön ucunun sızdırmazlığı da vardır. Bunlar ve diğer önlemlerin bir sonucu olarak, 2015 CR-V’nin kabini, önceki modelden %6 daha sessizdir.


    6. Yolcu güvenliğini artıran dünyada ilk teknolojiler

    Yeni güvenlik özellikleri: 2015 CR-V’de tanıtılan Honda SENSING
    Dünyada bir ilk olan Akıllı Uyarlanabilir Sabit Hız Kontrolü
    Standart olarak uygulanan yeni otomatik düşük hızlı fren sistemi
    Önceki modelden aktarılan EuroNCAP beş yıldızlı derece

    Avrupa’da satılan tüm yeni Honda araçlarda olduğu gibi, CR-V sürüşü hem daha kolay hem de daha güvenli kılmak için tasarlanmış üstün aktif ve pasif teknolojiler ile donatılmıştır.

    Honda SENSING
    Honda, Gelişmiş Sürüş Yardım Sistemleri olarak bilinen sensör tabanlı aktif güvenlik sistemlerini kapsamlı olarak güncellemiştir. ‘Honda SENSING’ adı altındaki yeni sistem artık kamera ve radar teknolojisini birleştirerek, Çarpışma Azaltan Fren Sistemi ve Uyarlanabilir Sabit Hız Kontrol sistemlerinde geliştirmelere imkân tanımıştır. Honda SENSING yeni CR-V Executive sınıfında mevcuttur.

    Honda’nın Gelişmiş Sürüş Yardımı Sistemleri, Önden Çarpışma Uyarısı, Şeritten Ayrılma Uyarısı, Trafik İşareti Tanıma Sistemi, Kör Nokta Bilgisi, Trafik Monitörü ve Uzun Far Destek Sistemi dahil olarak Executive sınıfında Honda SENSING ile birlikte, veya diğer sınıflarda bir seçenek olarak mevcut Gelişmiş Sürüş Yardımı Sistemleri paketinin parçası olarak sunulacaktır.

    CMBS
    Yeni geliştirilmiş Çarpışma Azaltan Fren Sistemi genişletilmiş bir menzil üzerinde çalışabilen bir kamera ve radar teknolojisini bir araya getirerek, yüksek ve düşük hızda fren yapmayı birleştirir, gerekirse aracı durdurur.

    Hem kamera hem radar kullanan yeni CMBS sistemi uzaktaki araçları ve önündeki araba ve araç (araba veya kamyon) arasındaki mesafenin kapanma oranını algılayabilir. Geçerli CMBS sisteminin aksine, yayalar veya gelen araçlar gibi nesneleri tanımak mümkündür.

    Uyarlanabilir Sabit Hız Kontrolü
    2015 CR-V Akıllı Uyarlanabilir Sabit Hız Kontrolü (i-ACC) olarak bilinen, aracın şeridine ‘giren’ diğer araçları tahmin etme ve otomatik olarak tepki verme kabiliyetine sahip öngörülü sabit hız kontrol sistemiyle donatılmış dünyadaki ilk araç olacaktır.

    Tipik Avrupalı sürüş stillerinin gerçek dünya araştırmasına dayalı olarak i-ACC yol üzerindeki diğer araçların konumunu algılamak için bir kamera ve radar kullanır. Daha sonra yan şeritlerdeki araçların araya girme ihtimallerini tahmin etmek için birden fazla araç arasındaki ilişkileri değerlendirip bir algoritma uygulayarak, donatılmış aracın hızlı, güvenli ve rahat tepki vermesini sağlar.

    i-ACC, standart Uyarlanabilir Sabit Hız Kontrol (ACC) sisteminin yerini almaktan öte bu sistemi tamamlar. Standart ACC sistemleri, önceden seçilmiş boyuna bir hızı muhafaza ederler ve bu hız, sadece öndeki araç ile güvenli bir mesafeyi korumak için düşürülür.
    Ancak, bir araç yandaki bir şeritten önünüze geçerse, bu sistemler sadece manevra tamamlanmak üzere iken devreye girerler.

    i-ACC, başka bir aracın önünüze geçme olasılığını olay geçekleşmeden 5 saniye kadar önce algılayabilir ve bu yüzden, ani araya girmenin henüz farkında olmayan sürücüyü şaşırtmamak için çok yumuşak tepki verecek şekilde tasarlanmıştır. Bu durumda sistem, başlangıçta yumuşak bir fren uygular ve sürücü ekranında bir simge görünerek yavaşlamanın neden gerçekleştiğini sürücüye bildirir. Daha sonra, güvenli mesafeyi korumak üzere hızı ayarlamak için daha güçlü bir fren uygular.

    i-ACC, aracın yolun hangi tarafında olduğunu tanıyacak kadar akıllıdır (soldan veya sağdan direksiyonlu araç) ve o anda hangi araca en çok dikkat edilmesi gerektiğini otomatik olarak algılar.

    i-ACC, Avrupa ve Japonya’daki uluslararası Honda ekibi tarafından gerçekleştirilen ve özellikle Avrupa’daki yollar için tasarlanmış kurum içi Araştırma & Geliştirme projesinin bir sonucudur. Algoritmayı geliştirmek için Avrupa’nın her tarafındaki sürücü davranışı araştırması yapıldı.

    Honda Avrupa AR&GE (Almanya) GmbH’de i-ACC’den sorumlu Dr. Kleinhagenbrock şöyle diyor: “i-ACC, sabit hız kontrol sistemlerini “öngörücü emniyet” olarak tanımladığımız tamamen yeni bir seviyeye taşımaktadır.”

    Honda Avrupa Araştırma Enstitüsü GmbH’de i-ACC’den sorumlu Dr. Schmuedderich şöyle diyor: “i-ACC, büyük bir başarı ve trafikteki diğer sürücülerin davranışını önceden tahmin eden sürücü destek sistemlerinin yeni bir nesline doğru büyük bir adımdır.

    Şerit Koruma Destek Sistemi
    Şerit Koruma Destek Sistemi, CR-V modelinde Honda ALGILAMA SİSTEMİNİN bir parçası olarak sunulmaya devam edilecektir. Şerit Koruma Destek Sistemi, yoldaki şerit işaretlerini izlemek için çok amaçlı kamera kullanarak aracın algılanan şeridin ortasında kalmasını sağlar. Sistem, yoldaki kavis yarıçapının 230 metre veya daha fazla olduğu 72 km/s’nin üstündeki hızlarda çalışır.

    Şehir İçi Freni Aktif sistemi
    Honda’nın Şehir İçi Aktif Fren sistemi tüm modellerde sunulacaktır. Özellikle düşük hızlı kazaları önlemeye veya hafifletmeye yardımcı olmak için tasarlanmış bu sistem, öndeki yolu taramak için lazer radar teknolojisini kullanır ve ani bir çarpışma riski tespit edilirse otomatik olarak frenleri uygular. Sistem, 32 km/s’nin altındaki hızlarda çalışacak şekilde tasarlanmıştır.

    Sistem çarpışma riski olduğunu belirlerse, ön frenleme ile birlikte görsel ve sesli uyarı verilir ve son olarak tam bağımsız frenleme yapılır.
    Sistem, sadece araç tamamen durduğunda sürücü tarafından kapatılabilir ve sürücü kontağı kapatıncaya kadar kapalı kalır. Kontak yeniden açıldığında sistem aktif hale gelecektir.



    Önden Çarpışma Uyarısı
    Önden Çarpışma Uyarı sistemi, çok amaçlı kamera yardımıyla hemen öndeki aracı (araç veya kamyon) tanıyarak çarpışma riskini algılar. Aracın hızı 15km/s veya üstüne çıktığında sistem çalışmaya başlar. Çarpışma riski algılandıktan sonra, görsel ve sesli uyarılar verilir. Uyarı mesafesi sürücünün tercihine göre ayarlanabilir ve sistem sürücü tarafında kapatılabilir.

    Trafik Monitörü
    Honda’nın Trafik Monitör sistemi, geri giderken yaklaşan araçların sürücülerini uyarmak için arka radar sensörlerini kullanır. Yaklaşan aracın yönü arka görüş kamerası ekranında gösterilir veya akıllı Çok Amaçlı Bilgi Ekranında seyir halindeki aracın yönünü gösteren oklar kullanılarak belirtilir ve bir sesli uyarı verilir. Sistem, hızları 25 km/s’ye kadar olan araçları ve kamyonları algılamak için tasarlanmıştır.

    Trafik İşareti Tanıma Sistemi
    Trafik İşareti Tanıma Sistemi, araç ileri doğru giderken yol işaretlerini algılamak için çok amaçlı kamerayı kullanır. Sistem, işaretleri otomatik olarak tanır ve araç işareti geçtiğinde işaretleri i-MID vasıtasıyla gösterir.

    Sistem, hız sınırlarını gösteren yuvarlak yol işaretlerini ve “Geçiş Yok” bilgilerini algılamak için tasarlanmıştır. Herhangi bir zamanda iki yol işareti gösterilebilir – ekranın sağ tarafında hız sınırı işaretleri, sol tarafta ise “Geçiş Yok" işaretleri ve hava durumu gibi ilave bilgilerle birlikte hız sınırları gösterilir.

    Şeritten Ayrılma Uyarısı
    Şeritten Ayrılma Uyarı sistemi, yoldaki şerit işaretlerini izlemek için çok amaçlı kamerayı kullanır. Araç sinyal vermeden bulunduğu şeritten ayrılırsa, Şeritten Ayrılma Uyarı sistemi sesli ve görsel uyarılarla sürücüyü uyarır. Sistem istenildiği zaman sürücü tarafından kapatılabilir.

    Kör Nokta Bilgisi
    Kör Nokta Bilgisi sistemi, sürücünün kör noktasındaki araçları otomatik olarak algılamak ve araç hızı 20km/s’nin üstünde iken potansiyel tehlikelere karşı uyarmak için radar teknolojisini kullanır. Sistem araçları ve kamyonları algılamak için tasarlanmıştır ve geçen diğer araçlar ve birleşen veya değişen şeritler gibi durumlara karşı sürücülere yardımcı olur.

    Bir araç sürücünün kör noktasına girdiğinde, dikiz aynasında bir görsel uyarı görülür. Bu, araç kör noktadan çıkıncaya kadar görünmeye devam eder. Araç kör noktada iken sürücü gösterge lambasını çalıştırırsa, sürücüyü potansiyel tehlikeye kadar daha fazla uyarmak için görsel uyarı yanıp sönecek ve bir sesli uyarı verilecektir. Sistem, araç durduğu zaman sürücü tarafından kapatılabilir.



    Uzun Far Destek Sistemi
    Uzun Far Destek Sistemi, öndeki/arkadaki araçlara (araçlar, kamyonlar ve motosikletler), bisikletlere ve çevre aydınlatmasına bağlı olarak Uzun Huzmeli farları otomatik olarak yakıp söndürmek için 40km/s’nin üstündeki hızlarda çalışır. Sistem istenildiği zaman sürücü tarafından kapatılabilir.

    7. Aksesuarlar ve seçenek paketleri tasarım, teknoloji ve işlevsellik katıyor

    2015 CR-V, kullanıcıların araçlarını kendi kişisel gereksinimlerine ve zevklerine göre geliştirmelerini ve uyarlamalarını sağlamak için çok sayıda aksesuar paketi ile donatılmıştır.

    Aksesuar paketi seçenekleri

    Krom Paketi
    Sürücüler, araçlarına krom tasarımlar ekleyerek CR-V’lerinin tasarımlarını vurgulayabilirler. Bu aksesuar paketi, tümü Parlak Krom olan bir ön ızgara, alt bagaj kapısı kaplaması, egzoz borusu kaplaması, kapı alt kaplaması ve spor yakıt doldurma kapağı içerir.

    Aero Paketi
    Aero Paketi CR-V’nin dış görünüşüne modern ve etkileyici bir hava katar. Aksesuarlar ön ve arka Aero tamponları, arka rüzgarlığı ve modern marşpiyeleri içerir.

    Aydınlatma Paketi
    Aydınlatma Paketi aracın içine ve dışına mükemmel bir ambiyans katar. İçerdeki aydınlatmalı basamak kaplamalarını ve dışarıdaki ayna altı lambalarını içerir.

    Konfor Paketi
    CR-V’nin görünümünü daha uzun süre muhafaza etmek için kullanıcılar, aracı çiziklerden, hasardan, çamurdan ve kumdan korumak için tasarlanmış bir aksesuar kombinasyonu sunan Konfor Paketini seçebilirler. Etkileyici basamak kaplamaları, ön ve arka çamurluklar ve yan gövde kaplamaları aracı kötü havadan ve yüzeyden kaynaklanan aşınmaya ve yırtılmaya karşı koruyacaktır.

    Kargo Paketi
    İş veya eğlence için sık sık yük ve özel ekipman taşıması gereken sürücüler Kargo Paketini seçebilirler. Bu paket, üstün bagaj düzenleyici, bagaj bölmesi kaplamaları ve bagaj basamak koruyucusu içeren özel bir saklama çözümleri kombinasyonu sunar.

    Tek aksesuar seçenekleri

    Honda 3D Ses: “Müzik hiç bu kadar gerçekçi olmamıştı”
    Tüm sürücüler, araçlarında favori müziklerini mükemmel şekilde çalan bir ses sistemini isterler. Sürücüler, araçlarındaki standart Honda ses sistemlerine bir kompakt dijital sinyal işleme (DSP) ünitesi ilave ederek, dinleme deneyimlerini farklı akustik ortamlar yaratarak geliştirebilirler: teknik stüdyo sesinden canlı konser salonunun ihtişamına kadar. Honda 3D sesi ile, desibel çıkışı her bir frekans ve her bir hoparlör kanalı için optimize edilir. Standart hoparlörlerin ve müzik sisteminin karakteristiklerinden ve aracın iç dinamiklerinden en iyi şekilde yararlanacak şekilde programlanmış olan DSP ünitesi, ses çıkışını araç için ideal frekansa ayarlayarak inanılması zor bir ses derinliği yaratır.


    Tablet tutucu
    Yolcuları eğlendirmek için CR-V kullanıcıları, bir tablet tutucu ilave ederek yolcuların video izlemelerine, oyun oynamalarına veya cihazlarında e-postalarını kontrol etmelerine olanak sağlayabilir. Tablet tutucu manzara veya portre konumunda kullanılabilir ve rahat film izlemek ve hatta rahat çalışmak için eğilebilir ve döndürülebilir. Sistem aracın koltuk kafalığının arkasına, göz seviyesine takılır ve kulaklık dahil, tüm tablet bağlantıları erişilebilir durumda kalır. Bu Orijinal Honda Aksesuarı aracın içi ile mükemmel uyum sağlar. Güç girişi gerekmez ancak gerekirse, tablet 12V priz vasıtasıyla şarj edilebilir.

    Römork kancası
    CR-V kullanıcıları karavan veya römork çekmek için, aracın motoruna ve şanzıman tipine bağlı olarak maksimum 2,000kg çekme kapasiteli bir römork kancası seçebilirler. Maksimum 100kg dikey yük kapasiteli römork kancasının üç tipi mevcuttur: sabit, ayrılabilir ve toplanılabilir.

    Üstün bagaj düzenleyici
    CR-V’nin dahili taşıma kapasitesinden azami derecede yararlanmak için, bagajı etkili ve güvenli bir şekilde düzenlemeye yardımcı olmak üzere tasarlanmış bir üstün bagaj düzenleyici mevcuttur. Bu modern kit, entegre raylı bir bagaj tablasından ve bir alüminyum teleskopik çubuktan oluşur.

    Traversler ve aparatlar
    CR-V’nin taşıma kapasitesini azami seviyeye çıkarmak isteyen sürücüler Honda’nın salam ve emniyetli traverslerine ilgi duyabilirler. Kayak ve kar kayaklarından bisikletlere ve ekstra bagaja kadar her şeyi taşımaya yardımcı olmak için tasarlanmış tavan aparatları seçeneği araç içindeki yolcular için daha fazla alan yaratmakta ve konfor sağlamaktadır. Traversler 75kg’ye kadar yük taşıyabilirler.

    Marşpiyeler
    İki entegre marşpiye tipi mevcuttur. Asimetrik “modern” ve simetrik “”tam” marşpiyeler CR-V'ye şık bir görünüm katmakta ve araçtan inmeyi ve binmeyi kolaylaştırmaktadır.

    Tasarım seçenekleri
    İlave estetik görünüm için, CR-V’yi önden arkaya kadar kendinize göre uyarlamak için çok sayıda seçenek mevcuttur. Krom ön ızgara çarpıcı bir etki yaratırken arka Aero tamponlar aracın aerodinamik görünüşünü ön plana çıkarmaktadır. Gövde renkli arka rüzgarlık aracın sportif dış görünümünü tamamlamaktadır.

    Alaşımlı jantlar
    CR-V’nin kullanıcıları, CR-V’nin dinamik dış görünümünü mükemmel şekilde tamamlayan çeşitli alaşımlı jant tasarımları arasından seçim yapabilirler. 18-inç HYDRA, baklava biçiminde kesilmiş yüzeyi parlak, şeffaf kaplama ve Rombo Gümüş parçalarla birleştirir. 19-inç CURSA’nın parlak şeffaf kaplamalı Parlak Gümüş seçeneği mevcut iken 19-inç Sirius, baklava biçiminde kesilmiş yüzeyi parlak, şeffaf kaplama ve Rombo Gümüş parçalarla birleştirir. 19-inç VEGA, İnci Siyahı tam kaplamayı mat, şeffaf kaplama ile birleştirirken 19-inç ORION, baklava biçiminde kesilmiş yüzeyi mat, şeffaf kaplama ve Barut Karası parçalarla birleştirir.
    Tüm aksesuarlara, iTunes ve Google Play aracılığıyla ulaşabileceğiniz Honda Orijinal Aksesuarlar 2015 uygulaması vasıtasıyla göz atabilirsiniz.

    8. TEKNİK ÖZELLİKLER

    Tüm teknik bilgiler başlangıç niteliğindedir ve değişebilir.
    Tüm yakıt tüketim ve CO2 değerleri nihai onaya tabidir.

    Gövde ve şasi
    Yekpare kaportalı dört kapılı, beş koltuklu SUV. Honda’nın dört teker veya iki teker çekiş sistemi vasıtasıyla iki motor ve iki şanzıman seçeneği.

    Motor

    1.6-litre 1.6-litre (dizel)
    Tipi Her silindir için 4 supap Her silindir için 4 supap
    Kapasite 1597 1597
    Çap x strok 76,0 x 88,0 76,0 x 88,0
    Kompresyon oranı 16.0 16.0
    Güç 4000 dev/dak'da 160 PS 4000 dev/dak'da 120 PS
    Tork 2000 dev/dak'da 350 Nm 2000 dev/dak'da 300 Nm

    Şanzıman

    Motor 1.6-litre i-DTEC
    Otomatik - vites 9
    Düz - vites 6
    Motor 1.6-litre i-DTEC
    Düz - vites 6










    Vites oranları

    1.6-litre
    6-vitesli Düz 4WD 1.6-litre
    9-vitesli Otomatik 4WD 1.6-litre
    6-vitesli Düz 2WD
    1. 3.933 4.700 3.642
    2. 2.037 2.842 1.884
    3. 1.250 1.909 1.179
    4. 0.928 1.382 0.869
    5. 0.777 1.000 0.705
    6. 0.653 0.808 0.592
    7. 0.699
    8. 0.580
    9. 0.479
    Geri vites 4.008 3.805 3.673
    Redüksiyon 4.111 3.734 4.352

    Süspansiyon ve amortisör

    Ön MacPherson Amortisör
    Arka Reaktif Bağlantılı Çift Salıncak

    Direksiyon

    Tipi Kremayer ve Pinyon
    Direksiyonun dönüşü (tam sağa – tam sola) 2.94
    Dönüş çapı (tekerleklerde) 11.0
    Dönüş çapı (gövdede) 11.7 m (4WD) 11.9 m (2WD)

    Frenler

    Ön Hava soğutmalı diskli
    Arka Disk

    Jantlar ve Lastikler

    Jant ebatı Lastikler - Ön Lastikler - Arka
    x 17-inç 225 65R17
    x 18-inç 225 60R18





    Boyutlar (mm)

    Dış (mm)
    Toplam uzunluk 4,605
    Toplam genişlik 2,096 (dikiz aynaları dahil)
    Toplam yükseklik 1,685 (anten dahil)
    Dingil mesafesi 2,630

    Kapasiteler (litre)

    Bagaj 589 (koltuklar dik konumda) / 1,669 (koltuklar katlanmış olarak)
    Yakıt deposu 58

    Ağırlıklar (kg)

    Motor 1.6-litre
    6-vitesli Düz 4WD 1.6-litre
    9-vitesli Otomatik 4WD 1.6-litre
    6-vitesli Düz 2WD
    Boş ağırlık 1630-1718 1658-1718 1545-1592
    Brüt araç ağırlığı 2170 2200 2100




    Performans ve yakıt tüketimi

    Motor 1.6-litre
    6-vitesli Düz 4WD 1.6-litre
    9-vitesli Otomatik 4WD 1.6-litre
    6-vitesli Düz 2WD 2,0-litre
    6-vitesli Düz 2WD 2,0-litre
    6-vitesli Düz 4WD 2,0-litre
    5-vitesli Otomatik 4WD
    Azami hız (km/s) 202 197 182 190 190 182
    0-100 km/s (saniye) 9.6 10.0 11.2 10.2 10.2 12.3
    Yakıt tüketimi, şehir içi (l/100 km) 5.3 (17”)
    5.5 (18”) 5.6 (17”)
    6.0 (18”) 4.6 (17”)
    4.8 (18”) 8.9 (17”)
    9.3 (18”) 9.3 (17”)
    9.4 (18”) 10.0 (17”)
    10.1 (18”)
    Yakıt tüketimi, şehir dışı (l/100 km) 4.7 (17”)
    4.7 (18”) 4.8 (17”)
    4.9 (18”) 4.2 (17”)
    4.4 (18”) 6.2 (17”)
    6.3 (18”) 6.3 (17”)
    6.5 (18”) 6.0 (17”)
    6.2 (18”)
    Yakıt tüketimi, şehir içi/şehir dışı (l/100 km) 4.9 (17”)
    5.1 (18”) 5.1 (17”)
    5.3 (18”) 4.4 (17”)
    4.5 (18”) 7.2 (17”)
    7.4 (18”) 7.4 (17”)
    7.6 (18”) 7.5 (17”)
    7.7 (18”)
    CO2 bileşiği (g/km) 129 (17”)
    133 (18”) 134 (17”)
    139 (18”) 115 (17”)
    119 (18”) 168 (17”)
    173 (18”) 173 (17”)
    177 (18”) 175 (17”)
    179 (18”)





  • resimleri az önce ki yorum ekleyemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eddyy001 -- 15 Mayıs 2015; 14:54:45 >




  • beyler hrvde çok güzel olmuş yakında gelir ama hrvde dizel otomatik yok olsa dahi ya dct çift kavrama ya da cvt olacak o da yaramaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 15 Mayıs 2015; 19:12:37 >
  • Mercedes C Serisi 1.6 dizel 136 HP 7G-tronic otomatik 135.000 TL. den başlarken inşallah CRV 1.6 160 otomatik bu fiyattan fazla olmaz.
  • Otopark bu aracın düz vitesli olanını test etmiş.

  • Finaldeki geyikleri süper ya
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.