Şimdi Ara

...:::HONDA JAZZ FUN CVT SEYİR DEFTERİ:::... (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.488
Cevap
25
Favori
172.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Klimayı en düşük kademede 22-23 derecede devamlı kullanıyorum.

    Hiç buğu olmuyor. Cam ve Ayak konumunda.

    Yağmur ve far sensörü çok gerekli değil aslında.

    Sis farı sadece yanları aydınlatır ve karşıdan görülmeyi sağlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Klimayı en düşük kademede 22-23 derecede devamlı kullanıyorum.

    Hiç buğu olmuyor. Cam ve Ayak konumunda.

    Yağmur ve far sensörü çok gerekli değil aslında.

    Sis farı sadece yanları aydınlatır ve karşıdan görülmeyi sağlar.

    Fanı(A/C OFF) bende aynen sizin kullandığınız gibi kullanıyorum. Bu zamana kadar işe yaradı. Ancak bugün hava çok yağmurluydu ve işe yaramadı.

    Sis farı için şimdiye kadar sizin düşündüğünüz gibi düşünüyordum. Ancak gece yol çizgisi olmayan dar yollardan giderken yolu daha iyi görmemi sağladı. Yani yol dışına çıkmamamı sağladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Klimayı en düşük kademede 22-23 derecede devamlı kullanıyorum.

    Hiç buğu olmuyor. Cam ve Ayak konumunda.

    Yağmur ve far sensörü çok gerekli değil aslında.

    Sis farı sadece yanları aydınlatır ve karşıdan görülmeyi sağlar.

    Fanı(A/C OFF) bende aynen sizin kullandığınız gibi kullanıyorum. Bu zamana kadar işe yaradı. Ancak bugün hava çok yağmurluydu ve işe yaramadı.

    Sis farı için şimdiye kadar sizin düşündüğünüz gibi düşünüyordum. Ancak gece yol çizgisi olmayan dar yollardan giderken yolu daha iyi görmemi sağladı. Yani yol dışına çıkmamamı sağladı.

    Yok ben AC on kullanıyorum. Zaten tüketime pek bir etkisi olmuyor.




  • A/C OFF'da sıcaklık ayarı yapılabilirken klimayı açmak işime gelmiyor. Az da olsa yakıt tüketimine katkısı vardır.
  • Benzin ikaz ışığı yandığında yol bilgisayarı 50 km'lik menzil kaldığını gösteriyor. Bu da yaklaşık 3 lt'ye denk geliyor. Ancak depoyu fullediğimde yakıt deposu 30 lt alıyor. Yani depoda aslında 12 lt var. Bu durumda kalan yakıtla 50 km değil de 200 km daha gidilebilir. Tabii bu benim 6 lt'lik tüketim değerimle yaptığım hesap.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JAZZ ile ilk uzun yol sürüşüm acı bir olay nedeniyle oldu. Dün akşam kayınpederin vefatı nedeniyle SAPANCA-SANDIKLI arası gece yolculuğu yapmak zorunda kaldım.
    Öncelikle, melek gibi bir adam olan kayınpederimin mekanının cennet olması dileğiyle bu yolculuğumu anlatmak istiyorum:
    Yol koşulları: Gece, yağmurlu, sıcaklık 2 derece, duble yol, Kütahya civarı yol bozuk ve Kütahya'ya kadar tırmanış.
    Araç: Üç kişi, yük çok az, klima kapalı, buğu çözücü açık, kısa süreliğine hız sabitleyici açık.
    Bu koşullarda Kütahya'ya kadar 5,7 lt ort., Toplamda ise 5,4 lt yakıt tüketim ortalamasını tutturdum. Hız 69 km/h. Mesafe 360 km. Yolculuğa başlamadan önce araç ile 1650 km yol yapılmıştı.

    Dönüş yolu istatiğini de ileride paylaşacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 53*MURAT -- 1 Ocak 2012; 20:13:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53

    JAZZ ile ilk uzun yol sürüşüm acı bir olay nedeniyle oldu. Dün akşam kayınpederin vefatı nedeniyle SAPANCA-SANDIKLI arası gece yolculuğu yapmak zorunda kaldım.
    Öncelikle, melek gibi bir adam olan kayınpederimin mekanının cennet olması dileğiyle bu yolculuğumu anlatmak istiyorum:
    Yol koşulları: Gece, yağmurlu, sıcaklık 2 derece, duble yol, Kütahya civarı yol bozuk ve Kütahya'ya kadar tırmanış.
    Araç: Üç kişi, yük çok az, klima kapalı, buğu çözücü açık, kısa süreliğine hız sabitleyici açık.
    Bu koşullarda Kütahya'ya kadar 5,7 lt ort., Toplamda ise 5,4 lt yakıt tüketim ortalamasını tutturdum. Hız 69 km/h. Mesafe 360 km. Yolculuğa başlamadan önce araç ile 1650 km yol yapılmıştı.

    Dönüş yolu istatiğini de ileride paylaşacağım.


    Başın sağolsun arkadaşım.




  • @haluk23
    Sağol arkadaşım. Dostlar sağolsun.
  • Muallim hocam başınız sağolsun.
  • Hocam başınız sağolsun.
  • @Yakarenke, @ireyal
    Arkadaşlar, Allah razı olsun.
  • Jazzlara zam gelmiş. Fun CVT 42.085 tl olmuş.

    http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=jazz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53

    Jazzlara zam gelmiş. Fun CVT 42.085 tl olmuş.

    http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=jazz

    Muallim hocam basiniz sagolsun herseyden once. Ben jazz cvt joy dusunuyorum. O da 38 kusur olmus sanirim son zamla. Aradaki yaklasik 4 bin tlyi vermek istemiyorum acikcasi. Fun almazsam sizce onemli bisey kaybedermiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak


    quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53

    Jazzlara zam gelmiş. Fun CVT 42.085 tl olmuş.

    http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=jazz

    Muallim hocam basiniz sagolsun herseyden once. Ben jazz cvt joy dusunuyorum. O da 38 kusur olmus sanirim son zamla. Aradaki yaklasik 4 bin tlyi vermek istemiyorum acikcasi. Fun almazsam sizce onemli bisey kaybedermiyim?

    Allah razı olsun arkadaşım.

    Sorunun cevabına gelince:
    Fun'un ekstraları hatırladığım kadariyle şöyleydi. Panoramik cam, hız sabitleyici, yağmur ve far sensörü, 16 inç alaşım jant, koyu camlar, soğutmalı torpido gözü.
    Bunlardan panoramik cam, koyu renk arka camlar ve 16 inç jantlar arabayı daha havalı gösteriyor. Panoramik camı arada bir açmak güzel oluyor. Ancak önde oturanlar için bir anlamı yok. Çünkü ön cam neredeyse kafamızın hizasında bitiyor.
    Yağmur ve far sensörleri o kadar önemli özellikler değil bence. Farı ve sileceği kendim açarım zaten.
    Hız sabitleyiciyi de anca şehirler arası yollarda kullanabiliyorsun.
    JOY'un da artıları var. 0,1 lt daha az yakıyor. Hızlanması daha iyi.
    Kısacası paran yoksa kendini zorlamaya gerek yok bence. Joy al gitsin. Paran varsa fun al. Her ne kadar fazla lüzumlu özellikler olmasa da arabaya kattığı hava ve parasal değerinin 4000 tl'den fazla tutacağından dolayı fun alabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53


    quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak


    quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53

    Jazzlara zam gelmiş. Fun CVT 42.085 tl olmuş.

    http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=jazz

    Muallim hocam basiniz sagolsun herseyden once. Ben jazz cvt joy dusunuyorum. O da 38 kusur olmus sanirim son zamla. Aradaki yaklasik 4 bin tlyi vermek istemiyorum acikcasi. Fun almazsam sizce onemli bisey kaybedermiyim?

    Allah razı olsun arkadaşım.

    Sorunun cevabına gelince:
    Fun'un ekstraları hatırladığım kadariyle şöyleydi. Panoramik cam, hız sabitleyici, yağmur ve far sensörü, 16 inç alaşım jant, koyu camlar, soğutmalı torpido gözü.
    Bunlardan panoramik cam, koyu renk arka camlar ve 16 inç jantlar arabayı daha havalı gösteriyor. Panoramik camı arada bir açmak güzel oluyor. Ancak önde oturanlar için bir anlamı yok. Çünkü ön cam neredeyse kafamızın hizasında bitiyor.
    Yağmur ve far sensörleri o kadar önemli özellikler değil bence. Farı ve sileceği kendim açarım zaten.
    Hız sabitleyiciyi de anca şehirler arası yollarda kullanabiliyorsun.
    JOY'un da artıları var. 0,1 lt daha az yakıyor. Hızlanması daha iyi.
    Kısacası paran yoksa kendini zorlamaya gerek yok bence. Joy al gitsin. Paran varsa fun al. Her ne kadar fazla lüzumlu özellikler olmasa da arabaya kattığı hava ve parasal değerinin 4000 tl'den fazla tutacağından dolayı fun alabilirsin.

    çok teşekkürler muallim hocam.. gönlüm fun'dan yana arabanın dış görüntüsü de önemli tabi ama son fiyatlarla iyice pahalandı fun.. 4000 tl extra verebilirim fakat sanırım cebimi düşünücem bu sefer.. joyla yetinip fun'a vericeğim 4000 tl ile de ilerde başka bi ihtiyacımı karşılarım belki.. yine de galeride ikisini de görmekte fayda var fun çok güzel duruyosa aklım uçabilir her an o da ayrı




  • Dönüşü de yaptım. Sapanca-Sandıklı arası 5,4 lt ort. tutturmuştum. Ama dönüş yolunda daha da düşük bir ortalama elde ettim: 4,8 lt. Tabii bunda çıkıştan çok inişin olmasının etkisi var.
    Yol koşulları: Sabah, sisli ve güneşli, sıcaklık -8 +10 derece arası, duble yol.
    Araç: Üç kişi, bagaj dolu, klima 90 km açık, kısa süreliğine hız sabitleyici açık.
    Hız: 81 km/h.
    Mesafe: 359 km.

    Gidiş-dönüş olarak toplam bir hesap yaparsak;
    Mesafe: 719 km
    Hız: 75 km/h
    Yakıt tüketimi: 5,1 lt
    Km'de kaç krş: 22 krş (95 oktan 4,32 tl'den)
  • Bugün arabayı yıkatınca iki yerde boyanın kalktığını gördüm. Her uzun yolculuktan sonra böyle olacaksa işimiz var! Boya çok ince. Altta astar yok mu ne:( Siyaha yakın bir zemin var. Astar açık renk olması gerekmiyor mu?
    En kısa sürede bir oto boyacıdan uygun boya almak lazım. Arabayı rötüş manyağına çeviririz bundan sonra.
    HONDAAAA BOYA YOK ONDAAAAAA!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53

    Bugün arabayı yıkatınca iki yerde boyanın kalktığını gördüm. Her uzun yolculuktan sonra böyle olacaksa işimiz var! Boya çok ince. Altta astar yok mu ne:( Siyaha yakın bir zemin var. Astar açık renk olması gerekmiyor mu?
    En kısa sürede bir oto boyacıdan uygun boya almak lazım. Arabayı rötüş manyağına çeviririz bundan sonra.
    HONDAAAA BOYA YOK ONDAAAAAA!

    ben servisten rötuş boyası aldım.kendim yapacağım.benimde uzun yolculukta 3-4 yerde kalkma var.aynı sorun fiat bravoda da vardı.şimdiki araçların boyaları çok ince
  • Ben de bugün sanayide boya yaptırdım. İnce de bir fırça aldım. Güzelce rötuşu yaptım. Daha önce serviste rötuş yaptırmıştım, benim yaptığım rötuş onların yaptığından daha iyi oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 53*MURAT -- 6 Ocak 2012; 13:35:12 >
  • Bugün yolu boş görünce motoru biraz zorlayayım dedim. S moduna takıp hızlanmaya başladım. 100 km/h ulaşınca bir su birikintisine denk geldim. Anında VSA (ESP) devreye girdi. En ufak istikametten sapma olmadı. Bu durum beni çok mutlu etti.
    Çünkü bir öğrencimizin velisi böyle bir hızla bir su birikintisinden geçerken aracın kontrolünü kaybetmiş ve hayatını kaybetmişti.
    ESP çok önemli!
    Bu da bana bir ders oldu. Artık yağmurlu havalarda böyle şeyler yapmak yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.