Şimdi Ara

HONDA MOTOSİKLET ÜRETSİN, OTOMOBİL ONUN İŞİ DEĞİL. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
189
Cevap
0
Favori
10.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
80 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hondanın bana göre yaptığı otomobillerde alınmaması için bir iticilik var.Aslında sadece honda değil tüm japon otomobillerinde var bu iticilik.İstedikleri kadar sorunsuz olsunlar ki o kadar sorunsuz da değiller.Zariflik ve tasarım konusunda japon olmayan üreticilere göre ciddi eksikleri var.Cıvıc’e bakıyorum aracın çamurlukları kaputu bagajı öyle bombeli yapılmış ki ucube gibi neye benzediği belirsiz.Hb olan bile hb mi sadan mı ne olduğu belirsiz.Corollaki sorun da araç sıkıcı berbat tasarımı ile hiç cazibesi yok.Mıtsubıshı minübüslerde motor sürücü koktuğunun arkasında yolcu kabininin içinde bir kapakla ortada yer alıyor.Yazın orda oturan adamı sıcağıyla pişirir.Bu saçmalık ancak japonlarda olur.Yeni çıkan aurise bakın.Ön tasarımı orası burası eğilip bükülüp yapılmış gibi profilden de önden de gayet tipsiz bir araç.Önceki kasa da öyleydi.Yaris de öyle zaten.




  • diğer dediklerinize bir şey diyemem ama 1.5 turboyu bu kasayla getirdi. avrupada regülasyonlar gereği motor hacmi küçültülmesi gerekiyordu bunun için de benzinli modellerde 1.0 turbo 130 beygirli arabalar görmeye başladık. hondanın belki de ticari olarak buna ihtiyacı yoktu artık getirmeye başladı.


    boş araçlarında bile güvenlik unsurlarını dahil ediyor. japon araçlarında genel geçer laf olan konfor beklemeyin durumunun biraz da asya kültürü ile alakalı olduğunu düşünüyorum.


    alman akar sözünde kesinlikle ayrılıyorum. en çok beklenmedik arıza veren servis gören araç sıralamalarında vw en üstlerdedir.

  • Aslında ne japon ne de almanda sorun yok araçları güzel fakat bizim ustamız yok işten anlayan adamlar bilimsel çalışmıyor sonuç ise çözülemeyen sürekli sorunlar alman malı aracım vardı çözülemeyen sorunlardan sattım aracı
  • Bomboş bi konu.

  • Kullanıcı yorumları ve youtube ta videolu anlatım olarak mevcut arkadaşın yanlışı yok katılıyorum lakin japonların dizelleride tutmadığı gerçeği ve elektrikli direksiyonlarının bozulduğunda eskisi gibi yapılamadığı uyumsuz olduğu (eğer arıza verirse) gerçekleri var diğer diğer servis ve opsiyonlardaki ve ayrıca eski tip motorlarının fazla yakıt yakmak gibi dezavantajları mevcut bunu ben değil 2-3 kasadır kullananları söylüyor özellikle civic te virajlarının iyi olmadığını duydum toyotada kendini geliştirmedi çok farklı değil reno dci motordan yürüyor yoksa çöp bunlarda oda yok
  • Kaportası bir ara kendi kendine göçüyordu hallettiler mi o sorunu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    Kaportası bir ara kendi kendine göçüyordu hallettiler mi o sorunu?

    :))

    Aslinda kendi kendine degildi. Ön amortisörler lakalarda sert darbe aldiginda amortisor kuleleri sarsıntıyı ön direklere (A stunu) ileterek yukarı dogru stressleyince arka taraftan C stunu kasılıp iceri göçüyordu. Karoseri çok cıvık bir araç çunki.

    Normalde her sedan araçta olur bu. Ama kaza yapıp hızlı bi sekilde önden kaldirima filan cıkman gerekir. Boyle yolda seyir halindeyken olmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkes bildiği işi yapmalı bırakın otomobili Almanlar yapsın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Direklerine dıştan kaporta kaplaması yamulmasın diye poliüretan basıp satılan araçlar


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • O saydığın hatalar eksikleri yaşayan BMW Mercedes sahipleri de var .....

    Her marka modelde bu tarz sorunlar olur,Honda F1 De yarışıyor, motor teknolojisi olarak kendini kanıtlamış dünya da kabul görmüş bir marka, beğenmeyen almasın...

    Ama parası yetmeyen, Honda yi aşağılayan yeni yetmeler gitsin Şahin'e binsin..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozanbey86 O kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ghostiki kullanıcısına yanıt

    Sonunda yola geldiniz. Bence de honda ancak şahinle kıyaslanır.

    Bazı honda logolu kişiler hondayı vw gibi markalarla aynı cümlede falan kullanıyordu.

  • Melikşah_38 M kullanıcısına yanıt
    Bence de. Vw gibi dünya çapında bir sahtekarla hondanın aynı cümle içinde kullanılması çok büyük bir ayıp!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Melikşah_38 M kullanıcısına yanıt

    https://forum.donanimhaber.com/230-bin-civari-otomatik-sifir-aile-araci-tavsiyesi--146848959#146850798


    Tanıdık geldi mi? Biraz tutarlı ol Kayserili.... Honda illa ki tartışılır, benim de sevmediğim eksik yönleri vardır...


    Ama birçok markayı da tokatlar , Fiyat performans olarak , dayanıklılık sportiflik olarak...

    Honda d 1.5 turbo benzinli 192 beygir güç üreten, hemde şehir içi 7 litre tüketen motor var neden onu konuşmuyorsunuz?

    Yeni kasa Accord - CR-V- Civic te kullanılıyor...hatta ülkede olmayan 1.0 turbosu var 125 beygir şehir içi 6 litre tüketiyor...sen otomobil cahili isen yine mi Honda suçlu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Honda geçmişinin ekmeğini yiyor şuanda , yeni ürettikleri araçların hiçbiri eskiler gibi ozenilmis değil , hala yüzde 90 gecmis parçalar kullanılıyor yeni üretimlerde özenli değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Susayım susayım diyorum ama yorumları gördükçe birseyler yazasim geldi artik.

    Her ne kadar, kendini bir markaya dusman olarak benimsemis, neden boyle davrandigina anlam veremedigim bir grup olsa da, belki objektiflik nedir bilen bir azınlik kaldıysa, onları aydinlatmak isterim.

    1.5 turbo motorlu sport plus hb ile

    Aynı fiyatta,
    Ayni donanımda araba varsa gosterin alalım hemen.

    0-100 8 sn. (Yokusta bayilmaktan korkanlar icin atik bir aractir kendisi)

    Bazi markalarin cogu aracinda opsiyon olarak kakalanan

    - Hız sabitleyici
    - Cam tavan
    - Kör nokta
    - Kablosuz şarj
    - Geri görüş
    - Navigasyon
    - Koltuk ısıtma
    - Elektronik park freni
    - Led far
    - Ön park sensörü,
    - Arka park sensörü,
    - Brake hold (Auto hold)
    - Anahtarsiz giriş,
    - Anahtarsiz çalıştırma,
    - Katlanir ayna,
    - HDMI girişi,
    - 12 Hoparlör,
    - Süspansiyon sertlik kontrolü


    gibi özellikleri standart olarak sunan,

    İçinde Yağmur sensörü, Far sensörü,

    Gibi, diger araclarda olan ozellikleri de barindiran,

    Sonradan modifiye yapılanlari apaci hissiyati veren ama stok haliyle gayet sade ve hoş görünüme sahip olan,

    Evet yol sesini cok alan,
    Evet kaportası ince olan,
    Evet kapidaki kumaslari ve vitesin yanindaki kumaslari dandik. (Ön konsol malzemesi gayet iyi)

    Ufak bir çizikten bile etkilenebilen veya tamponu bi yere taktırsanız direkt tirnaklari kirilabilen ancak genel kasası saglam olan ve darbeyi cok iyi bir şekilde sönümleyebilen,

    Tüplü ve öfkeli değil, atik ve agresif kullanma şansınızın oldugu. Bu durumda 8-9 litre yakit tüketen, sakin kullanimda 7 litrelerde gezebileceginiz,

    Uzun yolda 120-130 bandında 5-5.5 litre yakit tuketen,

    Cvt sanzimanina on yargiyla yaklaştığım ama kullandiktan sonra rahatlığına alıştığım,

    Koltukları rahat ve bedeni saran,

    Hb olmasina rağmen, arka genişliği gayet yeterli,
    1.90 boyundayim koltugu kendime gore ayarladigimda megane, golf, focus gibi araclarda arka tarafa sıkıntı verebiliyor, ancak bunda oyle degil,

    Bagajı gayet yeterli,

    bir aractir kendisi.

    Trim sesinden korkardim cok araştırdım ama çok şükür zerre bir trim sesi yok.

    Bana göre tek eksisi yalıtımdır bu aracın. Ha o da, bu segmentteki diger araclar %50 alıyorsa, bu araba %65 aliyordur. Yani oyle atla deve gibi bir fark yok. Buna bakip rahatsiz olabilecek varsa zaten diğer C segmentler de onu tatmin etmez.

    Ne servisinden yana ne firmadan yana bir sıkıntı yaşamadım. Eski 2008 Honda aracimi geri çağırmışlardı ucretsiz airbag degisimi icin,

    Bunda da yakit pompasi icin çağırdılar ve ücretsiz değiştirecekler.

    Yani özetle sport plus hb modelinden gayet memnunum. Ben bu araca 2016 BMW 116D den gectim. Uzun yola da gittim ikisiyle, ikisi de yormadı. Önceki araclarim da, 2009 punto ve 2008 civicti. Bir daha civic almam, esek gibi araba gitmiyor dedim. Ama civic aldim. Cunku esek olanindan değil, halis ingiliz atı olanindan aldim.

    Herseyini geçtim, yukaridaki donanim listesi bile almak icin başlı başına bir sebep oldu benim icin. Çünkü bundan onceki aracimin, sunroof, hiz sabitleyici ve geri gorus kamerasi dışında, bmw olmasi ve yine bmw olmasi disinda hiçbir ozelligi yoktu.

    Sonuç olarak;

    Honda Civic 1.5 Turbo 182 ps Sport Plus
    Almak isteyene tavsiye edeceğim bir araçtır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Witwickyyy -- 13 Aralık 2020; 20:48:38 >




  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    Vw sahtekâr, yamulup, akordeona dönen araçlarına sahip çıkmayıp, kullanıcı hatası diyen Honda "Daha az sahtekâr" öyle mi? Medya baskısı olmasa oralı bile olmayacaklardı. Fabrikasyon hatasını düzeltmek için müşterilerinden para isteyen firma.

  • teteni T kullanıcısına yanıt
    Biri dsg mi dedi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim mesaja itafen lise çocukları gibi kullanılmamış kelimelerle laf çakmaya çalışmışsın. "Biri Dsg mi dedi?" diye yazmışsın.

    Sen ergensin değil mi? Yada yaşın ne olursa olsun yeni yetme ergenler gibi yazmışsın.

    Dsg ile ne alakası var? Şanzıman mı yarıştırıyoruz? İkisi de zaman zaman birbirinden iyi araçlar üreten firmalar. yazmadan önce yazdıklarımda hata varsa şu konuda yanlışsın dersin. Yazdıklarımda yanlış var mı? En kötü pazarlama taktiği rakibini kötülemektir. Her firmanın iyi ve kötü yönleri var. Aynı hatayı bir daha yapma.

    Biri çıkar iki kelime yazar. Mahçup olursun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teteni -- 13 Aralık 2020; 21:58:39 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.