< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kıng365 -- 17 Aralık 2020; 0:16:55 > |
HONDA MOTOSİKLET ÜRETSİN, OTOMOBİL ONUN İŞİ DEĞİL.
-
-
teşekkürler
-
Yanlış bir tane madde yok.
-
Bence bu yazdıkların Honda Türkiye için geçerli olmalı.
Zira Honda dünyanın en çok otomobil satan 4. markasıdır... Bahsettiğin sorunlar dünya çapında olsa 4. olmazlardı. -
Hondayi sevmem ama maddeler oldukca sacma
1. Bu madde icin bir cok marka sayabilirim.
2., 3. ve 7. maddeler tamamen Turkiye ile ilgili sorunlar.
6. Dizel mi kaldi ? Avrupada elektrikli arac satislarinin altinda kaldi.
8. 1.5 182hp gibi muazzam bir turbo benzin motoru var, paran varsa gidip alirsin.
9. Cvt yillardir bir cok marka tarafindan kullanilan bir sanziman cesidi, mucidi de honda degil zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Trololololol ciddiye alır yine tartışır millet orası ayrı
-
Bence sen git lgs’ye çalışmaya devam et.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sen acaba dizelini hiç sürdün mü. Ben HB Civic Sport dizeli kullandım da, yakıt ve performans olarak hiçbir problemi yok.
-
Direklerine dıştan kaporta kaplaması yamulmasın diye poliüretan basıp satılan araçlar
-
Adamlar F1’deki 4 motor tedarikçisinden birisi. Uzaya zaten çıkmış durumdalar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2022'de F1'de olmayacaklar. Uzayın ötesine gidecek teknolojileri yokmuş, bırakmak zorunda kaldılar anlaşılan. -
Yazılan maddelerin altına imzamı atarım.
Kaporta zayıf, kağıt gibi. Motor zaten ölmüş, yalıtım malzemesini koymayı unutmuşlar, şanzıman da berbat, aşırı keyifsiz.
Hiç mi iyi yönü yok derseniz tüp var ekonomi yaparsın bir de berbat şanzıman teknolojisiz olduğundan kolay kolay arıza vermez. Bu kadar yüksek paralar verip berbat motor şanzımanla yol gürültüsü mü çekilir,yokuşta kamyondan sellektör mü yenilir, ben çekemem ama çekmek isteyen çok var.
-
elektrikli teknolojiye odaklanmak için ayrıldılar diye biliyorum. şu anki motorları güç ve dayanıklılık olarak fena değil.
-
Biliyorum. Ferrari dışında kimse sonsuza kadar devam etmiyor F1’de. Şu anda Mercedes’in ardından griddeki en iyi 2. motor üreticisi konumundalar. Bu bağlamda bırakmak zorunda kalmaları uzaya çıkamamaktan kaynaklanmıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 13 Aralık 2020; 1:17:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet, haklısın hocam. Ben ilgili arkadaşın güncelliği olmayan mesajına ithafen yazdım.
Şu an 4 üreticiden 3. konumdalar fakat önlerindeki markalarla fark çok az gerçekten. Görece 2. sırada bile denilebilir. -
Bence değil. Renault bu sene düzlüklerde uçuyor. Keza Renault motoruna sahip McLaren de öyleydi. Renault ile eşit, belki çok az farkla ardında denebilir. -
Doğru aslında birbirlerine bayağı yakınlar. Red Bull ve Alpha Tauri’de iyi iş çıkarıyordu Honda, bakalım seneye bu takımlar kimden motor alacaklar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motosiklette aslında sadece belli serisi efso diğeri
Çöp mesela africa twin gerçekten bir başarılarıdır ama hak ettiğini görmüyor Türkiye kanalında
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yapmayın arkadaşlar. 300 bin tl para vericem 1997 senesinden kalma 1.6 atmosferik motoru alacam. Kaporta zaten kağıt gibi ince
Bir dizel yaptılar. şikayet varda inceleyin sorunları.
Yanlış bir tane madde yok. |
Hondayi sevmem ama maddeler oldukca sacma
1. Bu madde icin bir cok marka sayabilirim. 2., 3. ve 7. maddeler tamamen Turkiye ile ilgili sorunlar. 6. Dizel mi kaldi ? Avrupada elektrikli arac satislarinin altinda kaldi. 8. 1.5 182hp gibi muazzam bir turbo benzin motoru var, paran varsa gidip alirsin. 9. Cvt yillardir bir cok marka tarafindan kullanilan bir sanziman cesidi, mucidi de honda degil zaten. |
Direklerine dıştan kaporta kaplaması yamulmasın diye poliüretan basıp satılan araçlar |
Bence bu yazdıkların Honda Türkiye için geçerli olmalı.
Zira Honda dünyanın en çok otomobil satan 4. markasıdır... Bahsettiğin sorunlar dünya çapında olsa 4. olmazlardı. |
Bence sen git lgs’ye çalışmaya devam et.
|
Adamlar F1’deki 4 motor tedarikçisinden birisi. Uzaya zaten çıkmış durumdalar.
|
Efenim 3 yıl 60 bin km ford mondeo tit+x paket, 5 yıl golf 6 tdi high line(100 bin), 2 yıl f30 lci luxury plus(50 bin) ve son olarak 1.5 yıldır(40 bin) civic hb 1.6dtec kullanmaktayım. 1. motor sesini çok içeri alır. Yalıtım zayıftır. (bmw hariç hepsi alıyordu, bmwnin de üst devirlerde geliyordu ama tatlı bir sesti) 2. sunroof ve fitiller garanti dışı (civicte hiç lazım olmadı, mondeonun gideri tıkandı yaptırana kadar çok uğraştım) 3. navigasyon güncellemesi yok.(2008 mondeomda vardı bu gün telefon kullanıyorum, trafiğide gösteriyor çok daha pratik aracın multimedyasında aradığım bir özellik değil carplay veya android oto daha mantıklı) 4..klima gazları sorunlu (aracım 8 yaşında kliması tıkır tıkır çalışıyor) 5. direksiyon takımı sorunlu (sorun yaşamadım) 6. dizelde çuvalladılar. (yeni nesil dizeller taş çıkarır, dpf sıkıntısı yaşamadım, 220 km yolu 100 kmde ortalama 3lt tüketim le tamamladım, istediğim zaman performansı da iyi 2012 golfümün içinden geçer. Wv grubunun 2015e kadar ürettiği motorlardan daha iyi sonrası tartışılır ancak ben yine honda dizeli tercih ederim. 2013te üretilmiş motor son nesil wv motorlarına göre daha fazla ekonomi kasabiliyor veya performans alabiliyorsun, kısıtlamalar nedeniyle sonrasında dziele yatırım yapmadılar, tüm firmalar dizelden çekiliyor) 7.servis çalışanları sorunlu (ankara honda bar hüseyin ustaya gidiyorum özel servis gayet memnunum) 8. millet uzaya çıktı, 1.6 atmosferik nedir? (işini ekonomik görecekse idealdir. isteyene 1.5t de var. ben de tüp ile ekonomi yapabileceğim bir alman arıyorum mesela) 9. motorsiklet şanzumanini otomobile entegre et. :) (sanırım cvtden bahsediyorsunuz, standart kullanıcı için cvt tüm otomatiklerden daha konforlu ve tüketimi düşüren bir şanzımandır. Ancak ben sportif sürüş istiyorum diyorsan sana heel and toe yapabileceğin manuel verelim. Dsg de yapamazsın bunu. 1.5t lerin manueli var yavru type R) (Japon sorunsuzluğunda dsg vites isterdim açıkçası ancak son nesil dizellerin otm olanları 9 ileri tork konvertörlü ama pahalı) Alman her zaman akar. VESSELÂM Aleyküm selam, araçlara bu kadar anlam yüklemenin anlamı yok. Memlekette ulaşabildiğimiz araçlar ekonomik sınıf araçlar. Keyif aracı değil hiç biri. Artık üretim metotları o kadar birbirine yaklaştı ki araçların birbirlerinden bariz farkları yok. hiçbir markayı yermenin veya yüceltmenin anlamı da yok. Mesela f30 çok keyifli araçtı, aynı keyif hiçbirinde yok, ancak bir bmw 2 tane civic veya golf parası. Dünyada ne araçlar var, ulaşamıyoruz. C sınıfı ekonomi için üretilmiş araçlardan bentley konforu maserati sportifliği vb beklemek saçma. Kullanıcı deneyimlerini değerlendirir aklınıza yatan aracı alırsınız. |
Trololololol ciddiye alır yine tartışır millet orası ayrı |
Son kasa FC5 için motor şanzıman sesi yok ,yol sesi var bence sorunlu yanları Yol gürültüsü Sık servis aralığı - LPG 10.000 -40.000 de şanzıman yağı Zayıf kaporta ve boya İnce ve küçük ön koltuk sırtlıkları Bunun dışında yazılan maddelerin çoğu çöp almanlar da sorunlu hemde mercedes bmw audi bile ,kimse bmw nin yol gürültüsünden bahsetmez 2014 5.20 almanyadan alınan bmw neredeyse honda kadar yol sesi alıyor Honda F/P aracı olduğu için çok satılıyor ,sorunlu dsg li almanlar nasıl satılıyorsa :) Motora çöp diyenler gitsin 1.5 turbo alsın o seçenek de var ?? adamlar gayet uygun motor getirmiş isteyene tasarruf sorunsuz 1.6 atmosferik , isteyene güç 1.5 turbo 182Hp |
Benzer içerikler
- yüksek devirde mavi duman
- tct şanzıman
- debriyaj alt merkez arızası belirtileri
- viking lastik kimin
- adblue uyarısı gitmiyor
- amperino resimleri
- renault 2. el fabrika
- volvo xc90 elektrikli
- togg fabrikası gemlik"te nerede
- byd shark
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X