Şimdi Ara

HONDA´nin kaportasi bu kadar mi dayaniksiz? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
1
Favori
22.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antiochos

    Zaten önden çarpma testinde 11 puan almış pek te iyi değil... Ya bu araba eski teknoloji, onca araba varken bu alınır mı ?

    Sağ baştan saymaya başlasak, Astra,Mazda3,Megane,Leon,c4,Golf,Focus bunlardan birini seçmek varken niye 6 yıllık bir arabayı seçiyorsun anlamadım...

    Tasarımı da eskidi artık... İlla Honda dersen yenisini bekle...

    Alıntıları Göster
    diyelim ki bu arabaların hepsi civicten 5er kat iyi olsun peki sana sorum şu bu arkadaş 20 milyara bunlardan hangilerini alabilir ben sana söyleyeyim yalnıcza megane 2 1.4,civic de megane 1.4 ten 5 gömlek üstün arabadır.söylenecek fazla söz yok sanırım.

    bi de şu teknoloji meselesine gelelim neyi eski teknoloji bu arabanın 110 hp güç,152 nm üreten ve sınıfının en az yakıt tüketen "dandik" motoru mu? göstergeleri mi,kapısı mı,bacası mı nesi eski teknoloji?
    son olarak bu araç 2001 in ikinci yarısı çıktı,yani 5 senesi bile dolmadı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Zaten önden çarpma testinde 11 puan almış pek te iyi değil... Ya bu araba eski teknoloji, onca araba varken bu alınır mı ?

    Sağ baştan saymaya başlasak, Astra,Mazda3,Megane,Leon,c4,Golf,Focus bunlardan birini seçmek varken niye 6 yıllık bir arabayı seçiyorsun anlamadım...

    Tasarımı da eskidi artık... İlla Honda dersen yenisini bekle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayathonda

    sacı ince ama güvenlikle hiçbir alakası yok bunun. civic 1050 kg civarında bir ağırlığa sahip sanırsam (ls den bahsediyorum). ve adamlar bu ağırlığı kaportada ve motor aksamında kullandıkları hafif malzemeye borçlu.bu durum kullanıcıya yakıt tasarrufu ve 9.2 s de 0dan 100e çıkmak gibi lüksler sunuyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda

    sacı ince ama güvenlikle hiçbir alakası yok bunun. civic 1050 kg civarında bir ağırlığa sahip sanırsam (ls den bahsediyorum). ve adamlar bu ağırlığı kaportada ve motor aksamında kullandıkları hafif malzemeye borçlu.bu durum kullanıcıya yakıt tasarrufu ve 9.2 s de 0dan 100e çıkmak gibi lüksler sunuyor.

    skoda fabia HB da 1050 kg.ve honda civic daha büyük olmasına rağmen aynı kg ya sahipler.bu yüzden bana bu güven veriyor.pisikolojik bir durum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mygokhan -- 7 Mart 2006; 9:05:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mygokhan

    quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda

    sacı ince ama güvenlikle hiçbir alakası yok bunun. civic 1050 kg civarında bir ağırlığa sahip sanırsam (ls den bahsediyorum). ve adamlar bu ağırlığı kaportada ve motor aksamında kullandıkları hafif malzemeye borçlu.bu durum kullanıcıya yakıt tasarrufu ve 9.2 s de 0dan 100e çıkmak gibi lüksler sunuyor.

    skoda fabia HB da 1050 kg.ve honda civic daha büyük olmasına rağmen aynı kg ya sahipler.bu yüzden bana bu güven veriyor.pisikolojik bir durum.

    Alıntıları Göster
    Sen pisikolojik misikolojik bin işte arabana
    Fayda/maliyeti düşünen insanlar Civic ve diğer Japonlarla yola devam edecekler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkes

    yan kapıların içinde kocaman roll bar var

    Alıntıları Göster
    arabanın güvenli olup olmadığı kaportasının inceliği veya kalınlığı ile belli olmuyor.
    Artık güvenlik kriterleri, bir darbe anında arabanın (yolcu kabini haricindeki diğer bölümlerinin) dağılıp parçalanmasının, içindeki yolcuların hayatını koruma açısından, daha faydalı ve arzu edilir bir durum olduğunu ortaya koyuyor. Böylece darbe anında çarpılan cisim ile yolcu kabini arasında kalan kaporta kısmı kontrollü olarak dağılıp esneyerek bir yastık, bir yay görevi görmektedir. Aslolan yolcu kabininin sağlam kalmasıdır.
    Honda civic motor ve sürüş özellikleriyle 10 numara bir arabadır. sürmekten acayip keyif alırsın, mutlaka ayrıntılı test sürüşü iste. Ancak konfor özellikleri diğer uzakdoğu araçlarına göre biraz zayıf geldi bana. bunun da sebebi yol gürültüsü (bazen dayanılmaz olduğunu düşündüğüm olmuştu), yoksa diğer konfor özelliklerinde pek bir sorun görmedim.
    showroomda arabayı iyice incele, elini şöyle tekerin üstünden çamurluğun içine doğru sok, bak. Çamurluk içlerinde hiç bir kaplama malzemesini (hala düzeltilmediyse) göremeyeceksin, ne bir plastik ne de zift+keçe, eline teneke gelecek. sonra test aracının da aynı bölümünü incele (bayi uyanıklık edip oralara yamama bir önlem almış olmasın!). Test sürüşüne çık, özellikle ıslak ve tozlu kısımlardan gitmeye çalış, sonra 90-100km'nin üstünde sürate çıkabileceğin bir yerlere gitmeye çalış ve arabada muhabbet aç. Dikkat kesil, bakalım bağırarak mı konuşmak zorunda kalıyorsun yoksa sakin sakin sohbet edebiliyor musun?
    Eğer bütün bu testlerin sonucu senin için olumluysa, düşünme al. çünkü incelediklerin bu arabanın (bana göre) en zayıf yönleri. Eğer bunlardan memnun kaldıysan, diğer özelliklerinden çok memnun kalırsın.
    Servis ve parça fiyatları hafif tuzlu gelebilir ama sorunsuz bir arabadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedikodu

    arabanın güvenli olup olmadığı kaportasının inceliği veya kalınlığı ile belli olmuyor.
    Artık güvenlik kriterleri, bir darbe anında arabanın (yolcu kabini haricindeki diğer bölümlerinin) dağılıp parçalanmasının, içindeki yolcuların hayatını koruma açısından, daha faydalı ve arzu edilir bir durum olduğunu ortaya koyuyor. Böylece darbe anında çarpılan cisim ile yolcu kabini arasında kalan kaporta kısmı kontrollü olarak dağılıp esneyerek bir yastık, bir yay görevi görmektedir. Aslolan yolcu kabininin sağlam kalmasıdır.
    Honda civic motor ve sürüş özellikleriyle 10 numara bir arabadır. sürmekten acayip keyif alırsın, mutlaka ayrıntılı test sürüşü iste. Ancak konfor özellikleri diğer uzakdoğu araçlarına göre biraz zayıf geldi bana. bunun da sebebi yol gürültüsü (bazen dayanılmaz olduğunu düşündüğüm olmuştu), yoksa diğer konfor özelliklerinde pek bir sorun görmedim.
    showroomda arabayı iyice incele, elini şöyle tekerin üstünden çamurluğun içine doğru sok, bak. Çamurluk içlerinde hiç bir kaplama malzemesini (hala düzeltilmediyse) göremeyeceksin, ne bir plastik ne de zift+keçe, eline teneke gelecek. sonra test aracının da aynı bölümünü incele (bayi uyanıklık edip oralara yamama bir önlem almış olmasın!). Test sürüşüne çık, özellikle ıslak ve tozlu kısımlardan gitmeye çalış, sonra 90-100km'nin üstünde sürate çıkabileceğin bir yerlere gitmeye çalış ve arabada muhabbet aç. Dikkat kesil, bakalım bağırarak mı konuşmak zorunda kalıyorsun yoksa sakin sakin sohbet edebiliyor musun?
    Eğer bütün bu testlerin sonucu senin için olumluysa, düşünme al. çünkü incelediklerin bu arabanın (bana göre) en zayıf yönleri. Eğer bunlardan memnun kaldıysan, diğer özelliklerinden çok memnun kalırsın.
    Servis ve parça fiyatları hafif tuzlu gelebilir ama sorunsuz bir arabadır.

    Alıntıları Göster
    bence de kaportanın ince veya kalın olması aracın güvenliği ile ilgili kıstas değildir ancak yıllardır süregelen bir isveç çeliği klişesi de yok değil. Volvo'ların sağlam olması buna dayandırılır ya hep




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedikodu

    arabanın güvenli olup olmadığı kaportasının inceliği veya kalınlığı ile belli olmuyor.
    Artık güvenlik kriterleri, bir darbe anında arabanın (yolcu kabini haricindeki diğer bölümlerinin) dağılıp parçalanmasının, içindeki yolcuların hayatını koruma açısından, daha faydalı ve arzu edilir bir durum olduğunu ortaya koyuyor. Böylece darbe anında çarpılan cisim ile yolcu kabini arasında kalan kaporta kısmı kontrollü olarak dağılıp esneyerek bir yastık, bir yay görevi görmektedir. Aslolan yolcu kabininin sağlam kalmasıdır.
    Honda civic motor ve sürüş özellikleriyle 10 numara bir arabadır. sürmekten acayip keyif alırsın, mutlaka ayrıntılı test sürüşü iste. Ancak konfor özellikleri diğer uzakdoğu araçlarına göre biraz zayıf geldi bana. bunun da sebebi yol gürültüsü (bazen dayanılmaz olduğunu düşündüğüm olmuştu), yoksa diğer konfor özelliklerinde pek bir sorun görmedim.
    showroomda arabayı iyice incele, elini şöyle tekerin üstünden çamurluğun içine doğru sok, bak. Çamurluk içlerinde hiç bir kaplama malzemesini (hala düzeltilmediyse) göremeyeceksin, ne bir plastik ne de zift+keçe, eline teneke gelecek. sonra test aracının da aynı bölümünü incele (bayi uyanıklık edip oralara yamama bir önlem almış olmasın!). Test sürüşüne çık, özellikle ıslak ve tozlu kısımlardan gitmeye çalış, sonra 90-100km'nin üstünde sürate çıkabileceğin bir yerlere gitmeye çalış ve arabada muhabbet aç. Dikkat kesil, bakalım bağırarak mı konuşmak zorunda kalıyorsun yoksa sakin sakin sohbet edebiliyor musun?
    Eğer bütün bu testlerin sonucu senin için olumluysa, düşünme al. çünkü incelediklerin bu arabanın (bana göre) en zayıf yönleri. Eğer bunlardan memnun kaldıysan, diğer özelliklerinden çok memnun kalırsın.
    Servis ve parça fiyatları hafif tuzlu gelebilir ama sorunsuz bir arabadır.

    Alıntıları Göster
    bütün dünya nasıl hafif araba üretirim de arabamı daha seri daha az yakan bir ara. haline getiririm diye düşünüyor..siz diyorsunuz ki hondadnın kasası çok hafif.

    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak bize özgü bişi zaten...

    Not: honda kasayı hafif hale getirirken güvenlikten ödün vermiş diyen birisi olmamalı...sonuçta güvenlik testlerinden başarı ile çıkabiliyorsa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hazemeteo

    bütün dünya nasıl hafif araba üretirim de arabamı daha seri daha az yakan bir ara. haline getiririm diye düşünüyor..siz diyorsunuz ki hondadnın kasası çok hafif.

    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak bize özgü bişi zaten...

    Not: honda kasayı hafif hale getirirken güvenlikten ödün vermiş diyen birisi olmamalı...sonuçta güvenlik testlerinden başarı ile çıkabiliyorsa...

    Alıntıları Göster
    Sevgili Arkadaşlar ,

    Honda' nın Kaportasının ince olması bir çok kazada HAYAT KURTARIYOR , Bu güne kadar Pert olmuş 100 lerce Honda'yı inceledim kazalarda genelde Honda aracın dış kaportasının akordiyon gibi katlandığını gördüm ve kazadan sonra sıkışmadan açılan kapılar.. Yani o ince kaporta aslında hayat kurtarıyor bütün darbeyi emen bu saclar içlerinde çapraz şekilde yerleştirilmiş çelik parlar barındırıyor ve kaza esnasında bu barlar sacın akordiyon gibi eğilmesini ve darbenin Aracın iç kısmındaki Yaşam alanına gelmesini engelliyor..

    Bunu sanıyorum bir çoğunuz biliyordur zaten.... Honda marka bir aracın içinde kaza yapan kazazedeler aracın hasarını görünce şaşırır Çünkü araç içersinden böyle sert bir kazayı çok hafif bir kaza olarak hissetmişlerdir Darbe sac tarafından emilmiştir.. Yüksek hızlarda olucak herhangi bir kazaya karşıda yapılıcak çok fazla birşey yok ( Hiçbir markanın yok )

    Sonuç itibari ile Honda Hem güvenli oluşunu Hem performanslı hemde ekonomik olduğunu dünya da kanıtlamış prestijli bir markadır..

    Öyle elleyerek veya işaret parmağınızla saca dokunarak bir aracın Güvenli veya güvensiz olduğunu anlayamazsınız :) bu köylü işi olur... Buna örnek olarak Mercedes M Class serisinin dünyanın en güvensiz aracı seçilmesini gösterebiliriz..


    Kazasız Günler..




  • Fazla kalın sac olsa da arabada fazladan ağırlık yakıt tüketimi artışı, geç hızlanma gibi problemler ortaya çıkabilir.Hondanın sacının kasa, sac, motor, performans yönlerinden birbiri ile uyumlu ve sağlam olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayathonda

    diyelim ki bu arabaların hepsi civicten 5er kat iyi olsun peki sana sorum şu bu arkadaş 20 milyara bunlardan hangilerini alabilir ben sana söyleyeyim yalnıcza megane 2 1.4,civic de megane 1.4 ten 5 gömlek üstün arabadır.söylenecek fazla söz yok sanırım.

    bi de şu teknoloji meselesine gelelim neyi eski teknoloji bu arabanın 110 hp güç,152 nm üreten ve sınıfının en az yakıt tüketen "dandik" motoru mu? göstergeleri mi,kapısı mı,bacası mı nesi eski teknoloji?
    son olarak bu araç 2001 in ikinci yarısı çıktı,yani 5 senesi bile dolmadı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Zaten önden çarpma testinde 11 puan almış pek te iyi değil... Ya bu araba eski teknoloji, onca araba varken bu alınır mı ?

    Sağ baştan saymaya başlasak, Astra,Mazda3,Megane,Leon,c4,Golf,Focus bunlardan birini seçmek varken niye 6 yıllık bir arabayı seçiyorsun anlamadım...

    Tasarımı da eskidi artık... İlla Honda dersen yenisini bekle...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda

    diyelim ki bu arabaların hepsi civicten 5er kat iyi olsun peki sana sorum şu bu arkadaş 20 milyara bunlardan hangilerini alabilir ben sana söyleyeyim yalnıcza megane 2 1.4,civic de megane 1.4 ten 5 gömlek üstün arabadır.söylenecek fazla söz yok sanırım.

    bi de şu teknoloji meselesine gelelim neyi eski teknoloji bu arabanın 110 hp güç,152 nm üreten ve sınıfının en az yakıt tüketen "dandik" motoru mu? göstergeleri mi,kapısı mı,bacası mı nesi eski teknoloji?
    son olarak bu araç 2001 in ikinci yarısı çıktı,yani 5 senesi bile dolmadı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Zaten önden çarpma testinde 11 puan almış pek te iyi değil... Ya bu araba eski teknoloji, onca araba varken bu alınır mı ?

    Sağ baştan saymaya başlasak, Astra,Mazda3,Megane,Leon,c4,Golf,Focus bunlardan birini seçmek varken niye 6 yıllık bir arabayı seçiyorsun anlamadım...

    Tasarımı da eskidi artık... İlla Honda dersen yenisini bekle...




    Hocam şimdi muhalafet etmek istemem ama o listede verdiğim araçların rakibi yeni Civic tir. Zaten yeni Civic hepsini tokatlar gelince öyle gözüküyor ama 20 milyar demiş, ben sıfır olarak dedim bunları.

    2. el tabiiki alsın ve binsin... Yani tabii muadilleri arasında iyidir 20 milyar verecek birisi için daha iyisini bulmak zor o fiyata...




  • Dış Kaporta biraz daha diri olsa idi , iyi olurdu.

    bir sene sonra ışık altında baktığınızda kaporta dalga dalga görünüyor.

    yani estetik olarak kötü.

    can güvenliği açısından araçların şasisi önemli.dış kaporta bir kabuk sonuçta.o da dirençli olsa estetik açıdan fena olmaz.

    bir opele bir forda baktığınızda kaportalar düzgün duruyor.yani dış etkenlere karşı daha mukavemetli.

    toyota ve mazda dış saç olarak hondaya göre daha diri.

    güvenlik açısından hiç bir kıyaslama yapmıyorum.hangisi daha güvenlidir bilemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: my dejavu

    Dış Kaporta biraz daha diri olsa idi , iyi olurdu.

    bir sene sonra ışık altında baktığınızda kaporta dalga dalga görünüyor.

    yani estetik olarak kötü.

    can güvenliği açısından araçların şasisi önemli.dış kaporta bir kabuk sonuçta.o da dirençli olsa estetik açıdan fena olmaz.

    bir opele bir forda baktığınızda kaportalar düzgün duruyor.yani dış etkenlere karşı daha mukavemetli.

    toyota ve mazda dış saç olarak hondaya göre daha diri.

    güvenlik açısından hiç bir kıyaslama yapmıyorum.hangisi daha güvenlidir bilemiyorum.
    ya abicim sağlam araba alacağım diyorsan git paraya kıy
    büyük bir araç al
    hacmi ve boyu büyük olmalı ki allah korusun kaza anında hayati alan denen bölgesi büyük olsun
    yani dewpremlerde göçen binalarda hayat üçgeni(yaşam üçgeni de olabilir) bir boşluk oluşur
    tavan ile sağlam bir cisim arasında oluşan boşluk.
    sana allah korusun kaza anında bu hayati önem taşıyan boşluğu sağlayacak bir araba tercih et
    şimdi depremle arabanın yada çöken çatının ne alakası var diyeceksiniz ama böyle
    bence büyük geniş ferah bir araba al
    ama illa güvenlik diyorsan almanlar bu konuda diğer firmalara nazaran daha başarılı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: no_fate

    ya abicim sağlam araba alacağım diyorsan git paraya kıy
    büyük bir araç al
    hacmi ve boyu büyük olmalı ki allah korusun kaza anında hayati alan denen bölgesi büyük olsun
    yani dewpremlerde göçen binalarda hayat üçgeni(yaşam üçgeni de olabilir) bir boşluk oluşur
    tavan ile sağlam bir cisim arasında oluşan boşluk.
    sana allah korusun kaza anında bu hayati önem taşıyan boşluğu sağlayacak bir araba tercih et
    şimdi depremle arabanın yada çöken çatının ne alakası var diyeceksiniz ama böyle
    bence büyük geniş ferah bir araba al
    ama illa güvenlik diyorsan almanlar bu konuda diğer firmalara nazaran daha başarılı

    Alıntıları Göster
    Hondaların şasesi o fiyata alabileceğin araçlar içerisinde en sağlam olanıdır..Kaportanın ince ve esnek olmasının nedeni de kaza anında ortaya çıkan enerjinin yolcularda min sarsıntıya yol açacak şekilde absorbe edilmesini sağlamak içindir...Honda göründüğü gibi bir araç değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayathonda

    ya rica edicem hondanın toyota ve mazda kadar kaliteli olmadığı kanısına nasıl vardığını bir anlatırmısın? mazdanın bundan önce yaptığı 323 ler çok mu kaliteli ve çağdaştı?hayır biz eşşekmiyiz milyarlar saydık bu araç için,senin kadar bilmiyormuyuz bu işleri.yok kapıyı kapatınca bir acayip oluyormuş,ne kadar temelsiz bir iddaadır bu,3.sınıf bir araçtan bahhsetmiyoruz burda. tangur tungur ve konforsuz olmasına gelince yapma etme arkadaşım,gel misafirim ol beraber gezelim şu araçla,megane da kullanıdım,corolla da,focus da ve en rahat yolculuğu civic sağlıyor.bi kere motor çok sessiz ben rölantide çalıştığını farketmeyip marşa bile basmıştım ilk aldığımda. bu arada düz arka zemin bu sınıfta yalnızca civicte var,5 kişilik yolculuk rahatlıla yapılıyor
    ,
    ha civic müthiştir demiyorum eksilerini söyleyiyim size,aracın içi çok sade,albeni katan detaylar eksik kalmış,yol bilgisayarı bunlardan biri mesela.bunun dışında alman araçları kadar tokluk hissi vermiyor.ama kesinlikle yabana atılacak bir araç değil,ben sağlamlık,performans,rahatlık ve düşük yakıt tüketimi istiyorum ve bu beklentilerimi aracım fazlasıyla karşılıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tüberkül

    evet şuanki civiclerin kaportası ne yazıkki öle.hatta kapıyı sert kapa kaporta acayip oynuyor.ama toyota öle değil.corolla asla civic gibi değil.zaten japon diyorsan subaru toyota ve mazda diyorum.hondalar asla toyota gibi kaliteli değil.ama yeni kasası nasıl olur bilemem.eski honda civicler hele bu konuda çok kötü.araba insana asla güven hissi vermiyor.ama tasarımı çok hoş.sen genede ikinci el alcaksan al.yoksa boşver.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda

    ...
    ha civic müthiştir demiyorum ...




    Ben Honda Civic müthiştir diyorum




  • sen bide tamponu parmakla..
    orası oyun hamuru gibi, modelden sıkınca ellerinle biraz mıncıklayıp kendine yeni bi tampon bile tasarlaya bilirsin


    quote:

    Orjinalden alıntı: aydinokan

    arkadaslar dun babamla honda bayilerini dolastik. honda civic almaya karar vermistik zaten 1 aydir ama ilk defa hondaya binmek nasip oldu.arabanin kaporta haric diger ozelliklerini begendim.gorusu, oturusu, tavan yuksekligi falan filan...ama kaportasi teneke gibi ya.elle vurdugunuz da ya da dokundugunuzda dahi sanki kola kutusu tutuyorsunuz...hondaci dostlarim beni kandirdiniz :) honda al diye tamam haklisiniz motoru falan cok iyi ve honda alicaz zaten ama siz bi honda kullanicisi olarak bu durum hakkinda ne dusunuyorsunuz???

    cevremde hondalara bakinca bayagi bi kaporta göcügü goruyordum zaten.ozellikle kapi yanlarinda ve tampon bolgelerinde.sizler deneyimlerinizi anlatirmisiniz.ne bilim bu kadar kolay mi göcüyor yani??? elimle ittirince dahi iceri goctu ya.yaylaniyor resmen parmak kuvvetiyle...

    zaten duymustum ses yalitimi yi degil, sac kismi ince diye ama bu kadarini da beklemedim ya :(
    yani pek guven hissetmedim arabaya karsi.ya da surerken icim rahat etmicekmis gibi geliyor.guvenli gelmedi bana.araba dedigin biraz sole kendini gosterir dokundun mu tak tak etmez mi??? siz honda kullanicilari olarak tecrubelerinizi anlatirmisiniz.o kadar hevesliydim ki civic´e karsi ama moralim bozuldu ya.hevesim kirildi resmen :(

    herkese sevgiler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: porter

    sen bide tamponu parmakla..
    orası oyun hamuru gibi, modelden sıkınca ellerinle biraz mıncıklayıp kendine yeni bi tampon bile tasarlaya bilirsin


    quote:

    Orjinalden alıntı: aydinokan

    arkadaslar dun babamla honda bayilerini dolastik. honda civic almaya karar vermistik zaten 1 aydir ama ilk defa hondaya binmek nasip oldu.arabanin kaporta haric diger ozelliklerini begendim.gorusu, oturusu, tavan yuksekligi falan filan...ama kaportasi teneke gibi ya.elle vurdugunuz da ya da dokundugunuzda dahi sanki kola kutusu tutuyorsunuz...hondaci dostlarim beni kandirdiniz :) honda al diye tamam haklisiniz motoru falan cok iyi ve honda alicaz zaten ama siz bi honda kullanicisi olarak bu durum hakkinda ne dusunuyorsunuz???

    cevremde hondalara bakinca bayagi bi kaporta göcügü goruyordum zaten.ozellikle kapi yanlarinda ve tampon bolgelerinde.sizler deneyimlerinizi anlatirmisiniz.ne bilim bu kadar kolay mi göcüyor yani??? elimle ittirince dahi iceri goctu ya.yaylaniyor resmen parmak kuvvetiyle...

    zaten duymustum ses yalitimi yi degil, sac kismi ince diye ama bu kadarini da beklemedim ya :(
    yani pek guven hissetmedim arabaya karsi.ya da surerken icim rahat etmicekmis gibi geliyor.guvenli gelmedi bana.araba dedigin biraz sole kendini gosterir dokundun mu tak tak etmez mi??? siz honda kullanicilari olarak tecrubelerinizi anlatirmisiniz.o kadar hevesliydim ki civic´e karsi ama moralim bozuldu ya.hevesim kirildi resmen :(

    herkese sevgiler....
    Honda CiviC kullanıcısı olarak;
    1)Kaporta saç durabilir güvenlikte harika olmasa da amerikada sınıfının en güvenli aracı seçilmiştir.
    2)Japonların tipik özelliği yol sesi içeri alır ziebarta götürsen arabayı alınca sessiz bir aracın olurç
    3)6 yıllık araba olabilir ama tip bakımından çok geri değil hala hoş duruyor zevk meselesi bi bakıma.
    4)Yakıt konusunda üzmüyor ayrıca basınca da gidiyor abartmamak lazım tabiki sonuçta 1.6
    karar senin şanzıman motor 350.000i görüyor.Sağlam bir araba ama yeni kasa gelince gözden düşecek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Honda CiviC kullanıcısı olarak;
    1)Kaporta saç durabilir güvenlikte harika olmasa da amerikada sınıfının en güvenli aracı seçilmiştir.
    2)Japonların tipik özelliği yol sesi içeri alır ziebarta götürsen arabayı alınca sessiz bir aracın olurç
    3)6 yıllık araba olabilir ama tip bakımından çok geri değil hala hoş duruyor zevk meselesi bi bakıma.
    4)Yakıt konusunda üzmüyor ayrıca basınca da gidiyor abartmamak lazım tabiki sonuçta 1.6
    karar senin şanzıman motor 350.000i görüyor.Sağlam bir araba ama yeni kasa gelince gözden düşecek

    Alıntıları Göster
    yahu arkadaşlar sayenizde yolda gördüğüm her arabanın kaportasını parmaklar oldum :) civic yumuşak gerçekten, sınıfındaki diğer arabaların içbiri esnemiyor o kadar ama öyle abartılcak bişey de değil bence ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: specops

    yahu arkadaşlar sayenizde yolda gördüğüm her arabanın kaportasını parmaklar oldum :) civic yumuşak gerçekten, sınıfındaki diğer arabaların içbiri esnemiyor o kadar ama öyle abartılcak bişey de değil bence ...

    Alıntıları Göster
    dostlarim sagolun da surda 1 hafta giremedim neler neler yazilmis.yapici ve yardimci olmak amaci ile yazilan yazilar icin cok tesekkurler.ama insani yermek icin neden yazi yazliyor anlamiyorum ben ya.yok kavun karpuz mu bu falan filan.ben sadece saci neden bu kadar ince diye sordum.ayrica ufak tefek carpmalarda iceri gocecek olan kaporta siksik masraf cikarirmi diye danismak istedim.insani gerizekali konumuna sokmaya ne gerek var anlamiyorum ya.ne merakli bazi arkadaslar laf sokmaya...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinokan

    dostlarim sagolun da surda 1 hafta giremedim neler neler yazilmis.yapici ve yardimci olmak amaci ile yazilan yazilar icin cok tesekkurler.ama insani yermek icin neden yazi yazliyor anlamiyorum ben ya.yok kavun karpuz mu bu falan filan.ben sadece saci neden bu kadar ince diye sordum.ayrica ufak tefek carpmalarda iceri gocecek olan kaporta siksik masraf cikarirmi diye danismak istedim.insani gerizekali konumuna sokmaya ne gerek var anlamiyorum ya.ne merakli bazi arkadaslar laf sokmaya...

    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinokan



    Alıntıları Göster
    şef saç ince die birsey yoktur.. dedigin civic ler (2006model) carpısma testinde 5 yıldız almıstır 5 üzerinden
    saç ince küt küt ses geliyo fln hikaye... arabada darbe emiciler wardır
    Allah muhafaza buyuk bir carpısma esasında darbenin kokpite ulasmasını engeller...
    we unutmayın honda civic sınıfında 0-100 km ye en hızlı cıkan otomobil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Launcher

    sağlamlık kaportaya tak tak vurmakla anlaşılmaz. O bizim millete özgü bir olay. "Abi vururum kaportaya, sesi toksa araba sağlamdır" diye olmuyo işte...

    Alıntıları Göster
    +1
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.