Şimdi Ara

HONDA´nin kaportasi bu kadar mi dayaniksiz? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
1
Favori
22.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Biz ne zaman kurtulacağız karpuz alır gibi Kaportayı tıklatarak araba almaktan
    Honda güvenlikte de motorda da yakıtdada iyidir.
  • yav şu "sık sık" lafını düzgün yazsak ya da Türkçe karakter kullanmadan yazsak mümkünse
  • "Kaportası ince", "Kaporta sesini beğenmedim" diyenler gitsinler kendilerine zırhlı araba alsınlar. Ben 91 model civic'ten itibaren her kasasını kullandım ve halen 2004 civic sahibiyim. Kaprtası ince muhabbetini bir türlü anlamadım. çamurluğa veya kapıya yaslanınca içine gömülüp çıkma olayından bahsediyorsanız bu olay sizin yararınıza çünkü "Aaa bunun kaprtası iyiymiş, kalınmış" denen araçlarda o çamurluğa biraz sertçe yapılan yaslanmalarda içine gömülür ve bir daha çıkmaz.

    Üretici firmalar bu yönde geliştirmeler yapıyorlar mesela Clio II ilk çıktığında tanıtımında "Bakın ön çamurluklar ne kadar esnek ufak tefek darbelerde içine gömülüp kalmaz geri esner" gibi özellikler anlatılıyordu.

    Kaporta ince olsa ne olur? bu soruya mantıklı bir cevap veremiyorsak sorunun cevabı otomatikman "bir şey olmaz " olur. Üretilen araçlar belli başlı testlerden geçer ve kriterlere uymazlarsa üretime geçmezler veya geliştirmeler yapılır. Şu an honda civic satışta ise ya bu araç o testlerden geçmemiş yada biz honda mühendislerinden veya test otoritesinden daha bilgiliyiz.

    Konuyu başından itibaren okudum. "onu alacağına bunu al" felan gibi akıllar verilmiş ancak ilginç olan verilen bazı modellerin ne fiyatlarının bu araçla ilgisi var nede sınıflarının. Demesi kolay. Honda Civic alacağına git BMW 5.20 al..doğru git al...ama burada bahse konu araç 30.000 YTL altında olan bir araç ve o fiyata araştırın Honda nın teknolojisine ve kalitesine yakın başka bir araç bulamazsınız.




  • eski ksa opellerin kaportası taş gibi derlerdi..haggaten taş gibidir...tam bir demir yığını....ama 1.6 motorlu olan o opel vectralar yerinden kalkmaz.

    hala eski mantıkla devam ediyoruz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vw.bora

    hondanın kaportasının çok yumuşak olmasının sebebi yayalar ile çarpıştığında yayaya daha az zarar vermek için yani yaya güvenliği için


    valla dostm helal olsun ya. varya herşeyden de bi anlam çıkarıyosunuz ya ne diyim
  • kaporta ince olunca kaza anında yolcuye giden aşıra kuvetti emiyom imiş miş ,206 denen arabanın da baya zayıftır kaportası bilirsiniz
    206 da kaza anında baya bi yamuluyo kaporta baya çarpısma esnasında o kuvveti de emiyo yannız tek farkla motor sürücünün ağzına giriyo
    çok ceset gördüm 206 nın içinden çıkan kaporta zayıf olunca iyi mi oluyo????

    focus ,opel kaporta saglam arabalar bunlardan çıkan ceset görmedim daha hiç,clio sedan da kaporta da sağlamlık fukarası ,gördügüm kaza yapmıs clio lar da da durum pek iç açıcı degil

    bu arada ekliyeyim kaza yapmıs honda göremedim daha yorum yapamam
    ama sonucta adamlar kapotayı bu hala neden getiriyolar yakıt ekonomis hızlanma için bence bu yüzden güvenlikten feragat etmisler gibimke geliyo




  • Açıkcası ben de Jazz almayı düşünüyordum.
    Ama ankara'da Akay kavşağı altgeçitinde bir kaza gördüm.
    yokuş yukarı duran 3 araç vardı, 1 şahin, arkasında jazz, onun arkasında tam hatırlamasam da astra.
    şahinde hiç bir şey yoktu. jazz'ın hem ön hem arka kaporta dağlmıştı. astrada da önde çok küçük hasar vardı.

    Arabalardan çok anlamam, belki böyle olması daha güvenlidir, belki ortada kalmak çok etkiliyordur.
    Ama yine de en küçük temasta hasar çıkaracak gibi görünmesi beni soğuttu arabadan. O yüzden vazgeçtim.
  • çok yalnış bir sonuca varmışsın benim arkadaşımda da astra var kaç kere oldu kaza yapıyor hafif bir süratte vurunca hemen vurduğu yer çadır oluyor. ben jazz ile 40 km süratle dobloya vurdum bende sadece plastik tampon delindi içindeki çelik tampondan dolayı doblonun tamponu ise kullanılmaz hale geldi



    quote:

    Orjinalden alıntı: bjk_fan

    Açıkcası ben de Jazz almayı düşünüyordum.
    Ama ankara'da Akay kavşağı altgeçitinde bir kaza gördüm.
    yokuş yukarı duran 3 araç vardı, 1 şahin, arkasında jazz, onun arkasında tam hatırlamasam da astra.
    şahinde hiç bir şey yoktu. jazz'ın hem ön hem arka kaporta dağlmıştı. astrada da önde çok küçük hasar vardı.

    Arabalardan çok anlamam, belki böyle olması daha güvenlidir, belki ortada kalmak çok etkiliyordur.
    Ama yine de en küçük temasta hasar çıkaracak gibi görünmesi beni soğuttu arabadan. O yüzden vazgeçtim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrcanadian
    çok yalnış bir sonuca varmışsın benim arkadaşımda da astra var kaç kere oldu kaza yapıyor hafif bir süratte vurunca hemen vurduğu yer çadır oluyor. ben jazz ile 40 km süratle dobloya vurdum bende sadece plastik tampon delindi içindeki çelik tampondan dolayı doblonun tamponu ise kullanılmaz hale geldi

    Napalım, hayırlısı...
    Dediğim gibi pek bilgili sayılmam bu konuda.
    Teşekkürler.
  • biz arkadaşlarla gezerken honda civic'in yaına yaklaştık yemin ederim kapı bölümüne elimle bir bastırdım civic(cıvık) kaporta olarak gördük resmen elim içine girdi bence biraz civic yapmışlar bunu
  • unutma jazz orjinal japon araba bunun farkını arabanın herşeyinde görüyorsun. işçilik malzeme civic sedan ise yerli ben yerli honda almam....


    quote:

    Orjinalden alıntı: bjk_fan

    quote:

    Orjinalden alıntı: mrcanadian
    çok yalnış bir sonuca varmışsın benim arkadaşımda da astra var kaç kere oldu kaza yapıyor hafif bir süratte vurunca hemen vurduğu yer çadır oluyor. ben jazz ile 40 km süratle dobloya vurdum bende sadece plastik tampon delindi içindeki çelik tampondan dolayı doblonun tamponu ise kullanılmaz hale geldi

    Napalım, hayırlısı...
    Dediğim gibi pek bilgili sayılmam bu konuda.
    Teşekkürler.
  • Japon arabaları her zaman incedir.5 yıldızlı model hala fazla yok(gerçi ben o yıldız olayının da yalama olduğunu düşünüyorum.)Jazz doblo değilde bi astra ile falan çarpışsın siz o zaman görün jazz nasıl Fülüt gibi ötüyo.
  • fırsat bulunca..golf 5 in yan kapı sacınada dokunurmusun ....
    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz

    biz arkadaşlarla gezerken honda civic'in yaına yaklaştık yemin ederim kapı bölümüne elimle bir bastırdım civic(cıvık) kaporta olarak gördük resmen elim içine girdi bence biraz civic yapmışlar bunu
  • Honda Civic Güzel Arabadır Ama Kasası Bnm Hosuma Gitmiyor Isınamadım Bi Türlü Hondanın Birtek Arabasını Alirim Tyep-R [ Efsane ]
  • Orjinalden alıntı: donnıedarco

    kaporta ince olunca kaza anında yolcuye giden aşıra kuvetti emiyom imiş miş ,206 denen arabanın da baya zayıftır kaportası bilirsiniz
    206 da kaza anında baya bi yamuluyo kaporta baya çarpısma esnasında o kuvveti de emiyo yannız tek farkla motor sürücünün ağzına giriyo
    çok ceset gördüm 206 nın içinden çıkan kaporta zayıf olunca iyi mi oluyo????

    focus ,opel kaporta saglam arabalar bunlardan çıkan ceset görmedim daha hiç,clio sedan da kaporta da sağlamlık fukarası ,gördügüm kaza yapmıs clio lar da da durum pek iç açıcı degil

    bu arada ekliyeyim kaza yapmıs honda göremedim daha yorum yapamam
    ama sonucta adamlar kapotayı bu hala neden getiriyolar yakıt ekonomis hızlanma için bence bu yüzden güvenlikten feragat etmisler gibimke geliyo


    Açıkcası ben de Jazz almayı düşünüyordum.
    Ama ankara'da Akay kavşağı altgeçitinde bir kaza gördüm.
    yokuş yukarı duran 3 araç vardı, 1 şahin, arkasında jazz, onun arkasında tam hatırlamasam da astra.
    şahinde hiç bir şey yoktu. jazz'ın hem ön hem arka kaporta dağlmıştı. astrada da önde çok küçük hasar vardı.

    Arabalardan çok anlamam, belki böyle olması daha güvenlidir, belki ortada kalmak çok etkiliyordur.
    Ama yine de en küçük temasta hasar çıkaracak gibi görünmesi beni soğuttu arabadan. O yüzden vazgeçtim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alfredo Pacino -- 3 Mayıs 2006; 13:28:54 >




  • '98 honda civic sahibiyim ...Bi akşam tanımadım bir şahısla nasıl diyeyim "kapışıyoduk"...bi ara kapıştım şahıs yolu ortaladı ben sağına yanaştım o yavaşladığı için sağından geçecektim ama bi anda bi karışıklık oldu ben geçmeye hazırlanırken o fren yaptı ve benim önumu kapadı öle bir dokundu ki araçlar birbirine benim ön sol tekerin çamurluk kısmı onun ön sağ teker çamurluğuna çarptı ardından onun tekeri benden tarafa doğru dönük olduğundan tekerler sürtündü bende hafif bi havalandım. Bunun üzerine hemen durduk ve araçlara baktık Benim hasarım yok denecek kadar azdı ön tampon ve çamurluk birleşme noktasından yaklaşık 1 cm düşmüş far ve tampon arası azıcık açıklık vardı vurduğum araçda yanlışım yoksa 2.0 GOLF benim bu ufak hasara karşın golf de kaporta çamurluk kısmı yani bariz bi şekilde göçüktü....

    Bu olayda ince saç olmasının bi faydasını gördüm diyemem sanırım belki arabalar öle bi noktadan temas eti ki bu temas benden ziyade golfe yansıdı falan filan ne bilim...Ama benim bildiğim eğer araçın kaportası çarpma anında yamulmuyor bükülmüyor ise o çarpmanın etkisi aynen sürücü ve araçta bulunan yolculra yansır...Yoksa F1 de araçlar bariyele çarptığında kapıt gibi parçalanıyo onun yerine sadece sürücünün etrafını değil komplesini özel bileşenle üretim sağlamlaştırılardı ki çok çok pahalı araçlr bunlar




  • burtiisback

    bi resim yollar mısın ?
  • HONDANIN VE HONDA KADAR OLMASADA TOYOTANIN GERÇEKTEN KAPORTASI ÇOK İNCE FAKAT BEN BUNUN GÜVENLİKTEN PEKÖDÜN VERECEĞİNİ SANMIYORIM. AYRICA 120 VE ÜSTÜ SÜRATLARDA HANGİ ARABA KAZA YAPSA DAĞILIR O KADAR MERSEDEZ BMV GÖRÜYORUZ YÜKSEK SÜRATTE KAZA YAPIP TANINMAYACAK HALE GELENLERİ.
    ARABASINA DOLU VURAN ARKADAŞA GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM. BU GİBİ DURUMLARDA DEZ AVANTAJ OLUYOR TABİKİ.

    ŞUNU UNUTMAYIN ARKADAŞLAR JAPON ARABALARININ EKONOMİK VE PERFORMANLI OLMASININ TEK SEBEBİ HAFİF OLMASIDIR. BUNUDA İNCE SAC YAPARAK ELDE EDİYORLAR. YANİ ÖZELLİKLE İNCE SAC KULLANIYORLAR. MEGANLARDA DUYDUĞUMA GÖRE ÇAMURLUKLAR PLASTİKMİŞ BUNLARDA EKONOMİ VE PERFORMANS İÇİN JAPONLARA ÖZENMİŞLER. ÖRNEĞİN ARKADAŞIMIN TOYOTASI (200 MODEL) İLE BENİM FOCUS ARASINDA 200 KİLO YA YAKIN FARK VAR.

    O YÜZDEN KOPORTAYI FALAN BOŞ VERİN SİZ EMNİYET KEMERİNİZİ TAKIN 90 I GEÇMEYİN KONSANTRE OLUN KİMSEYE UYMAYIN HER ARABA GÜVENLİDİR.

    ALLAHTAN HERKEZE KAZASIZ BELASIZ GÜNLER DİLİYORUM...




  • nıye bu kadar kendınızı yıpratıyosunuz arkadasalr
    suan guvenlıgın baz alındıgı ncap testlerıne bı bakın olsun bıtsın
    suna bı bakın

    http://arabam.e-kolay.net/ncap/kompakt/Honda_Civic%20HB_2006.asp
  • arkadaşlar euroncap civic sedan testi yapmadı sadece hb testi yaptı..işte bu da amerikada yapılan 2007 model civic 4 kapı testi..sanırım burada üretilenlerin de güvenlik donanımları aynı..yani sonuç buradaki civiclerinki ile aynı oluo..
    TIKLAYIN american ncap(nhtsa)civic (site ingilizce civic genelde 5 yıldız almş)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virtue61 -- 23 Mayıs 2007; 17:45:10 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.