Şimdi Ara

Honda S2000 neden ultra ötesi aşırı pahalı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
9.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Hepinize iyi forumlar ve güzel bir sene dilerim.

    Benim aklıma takılan bir soru var ve direkt soruyorum müsadenizle; Honda S2000 neden ultra pahalı ?

    İlk arabası Honda Prelude 2.2 VTi olan bir forumdaşınız olarak Honda'nın yeri benim için her zaman ayrı olacaktır. Honda S2000'in de nasıl bir mühendislik harikası olduğu tartışılmaz.

    Lakin bu arabanın ikinci elleri neredeyse 200.000 tl. Üstelik hepsi gerçek anlamda enkaz.

    Türkiye'de abartılıyor dedim ama diğer araçlarla oran yaptığımız zaman, S2000 İsveç ve Amerika'da da ultra pahalı.

    Bunun sebebini bilen var mı ?

    Teşekkür ederim.



  • Kimse bana bu arabanın:


    Bu arabadan daha yakışıklı olduğunu söylemesin


    akıl karı değil bu fiyatlar.

    illa apaçimi olcaksınız


    alın iki arabada hem görüntü olarak hem iç mekan olarak s2000e basar.
    Motoru sağlam diyede 200 vereceğime 100 verir kalan 100 ede 5-6 tane sandık motor alıp 50 sene binerim
  • Harun taştan ve yanındaki vtec ciye sor piyasanın anasını ağlattılar
  • Honda öyle bir tasarım yapmışkı halen daha piayasada s200 den yakışıklı araç yok, birde sanırım motoru modifiyeye çok uygun yanlız fiyat olayı dediğiniz kadar değil az önce baktım 110 binden başlıyor dediğiniz gibi çoğu kazalı ama çok güzel araç
  • Çünkü üretimi bitti, modifiyeye yatkın bir araç ve günümüz apaçilerinin favorisi. Yakın Scirocco da öyle olacak.
  • çöp. beleş verseler binmem satarım o derece
  • Alternatifi yok çünkü, araba bütün altın vuruşları bünyesinde topluyor. Böyle sürücü odaklı safkan makina, böyle konseptte yarış makinası gibi motor, böyle ses, bu derece modifiyeye hem görsel uyumluluk hemde parça bolluğu ve üstüne böyle sade, yakışıklı roadster pakette örneği var mı?

    Genel olarak da değerli bir araç olmayı hakediyor, çünkü özel üretilmiş bir makina, bir serinin devamı, kâr etmesi gereken bir model vs değil. O zamanlar Boxster Z4 gibi araçlarla karşılaştırılırdı ama şimdi yok parasına satılıyor onların çoğu, yüzüne bakan yok. Birde sağlamlık faktörü, motor kalitesi de var tabi. Çok farklı bir keyfi olan, manyak makinadır. kullanan adam neden özel olduğunu anlar. Fakat tr pazarındaki yıkık dökük S2k'lara o paraları veren adamda da akıl kırıntısı yoktur.
  • Subaru BRZ var yerine geçebilecek kıvamda ama futututututut yapmadığı ve parçası pahalıcılar sevmediği için böyle prim yapmıyor.

    Anası ağlamış, feleğin çemberinden geçmiş bir s2000 ile temiz bir manuel brz/gt86 benzer fiyatlarda

    200bin TL'ye mx-5 2lt özel bilstein paketli araba alırsın sıfır. anası ağlamış, feleğin çemberinden geçmiş bu arabalardan kat be kat daha fazla keyif verir.
  • Kimse bana bu arabanın:


    Bu arabadan daha yakışıklı olduğunu söylemesin


    akıl karı değil bu fiyatlar.

    illa apaçimi olcaksınız


    alın iki arabada hem görüntü olarak hem iç mekan olarak s2000e basar.
    Motoru sağlam diyede 200 vereceğime 100 verir kalan 100 ede 5-6 tane sandık motor alıp 50 sene binerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Albert-Einstein -- 10 Eylül 2017; 1:57:20 >




  • Arabayı yol tutması için üretti Honda. Bizim apaçilerin elinde heder oldu..

    Niye değerli biliyor musunuz? 2.0 atmosferik üniteden litre başı 120 bg alabildikleri için...
  • Efsane bir Atmosferik motora sahip.Üretildiği yılda Ferrari'den Daha fazla Litre başına güç alan Atmosferik motordu.

    Ağırlık dengesi çok iyi,tam bir safkan pist aracı.

    Kullanması çok keyifli.

    Gazcı arabası kesinlikle değil.Sıfır 175 Bin tl'ye alacağınız 308 Gti Dev turbosu Boost açtığında S2000'e güle güle der.

    Ne olursa olsun S2000 Efsane bir araç.Sadece Tr'de değil tüm dünyada böyle.

    Yurt dışından farklı olan şeyse bizim ülkede Otomobil kültürü yoksunu zengin veletlerin elinde harap oldular.Çoğu zaten kazalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 10 Eylül 2017; 2:38:7 >
  • Farzetki bu aşkı yaşamadık hiç 💕
  • Losgalacticos kullanıcısına yanıt
    Bitiriyoruz falan dediler, geçen de elektrikli spor şeklinde yapacağız dediler; elektrikli olup az yakıp çok kaçarsa motor sesi falan da deseler ilk o kertenkeleler sıraya girer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Bitiriyoruz falan dediler, geçen de elektrikli spor şeklinde yapacağız dediler; elektrikli olup az yakıp çok kaçarsa motor sesi falan da deseler ilk o kertenkeleler sıraya girer.

    Elektrik olayı onlara ters bence. Söyleyelim Almanya Volkswagen'e adam akıllı fabrika çıkışlı LPG yapsınlar. O zaman görürüz sırayı
  • Losgalacticos kullanıcısına yanıt
    184'lük 2.0 dizel var aslında ama... sağolsun otomobil vergilendirme sistemimiz.
    2.0 240'lık 4motion scirocco üzerinde çalışılsa epey iyi sonuçlar da çıkar aslında ama vag maliyet azaltma politikasına geçti. Gerçi vagdaki mantığı anlamak da zor, scirocco'yu bitir ama mpv pazarı bitmişken golf sportsvan diye model çıkar.
  • Buna verilen paralara opc, gti, rs gibi modeller alınır. 0-100' ü yazılımsız 4-5 saniye olan araçlar. Her anlamda da bundan üstün. 10 senelik bir arabaya ve ederinin üç katı 200 bin verenin, kenarda 20 milyonu vardır. Tüm dünyada da bu seviyede olması önemli değil. Tüm dünyada iPhone dükkanları önünde çadır kuran tiplerin olmasının, bu hareketi normalleştirmediği gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    184'lük 2.0 dizel var aslında ama... sağolsun otomobil vergilendirme sistemimiz.
    2.0 240'lık 4motion scirocco üzerinde çalışılsa epey iyi sonuçlar da çıkar aslında ama vag maliyet azaltma politikasına geçti. Gerçi vagdaki mantığı anlamak da zor, scirocco'yu bitir ama mpv pazarı bitmişken golf sportsvan diye model çıkar.

    O olayı ben de anlayamadım. Yıllar öncesinde Golf Plus diye bir model vardı. Başarılı olmadı ve devamı gelmedi derken şimdi Golf Sportsvan ortaya çıktı. 2.0 Scirocco olsa resmen JCW'ye kafa kafaya rakip olurdu. Ama işte Golf'ü bahane ederek tamamen butik, özel zevk otomobillerini kaldırdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Albert-Einstein

    Kimse bana bu arabanın:
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-vsa-li-v3-lu-2-parca-boyali-475677504/detay

    Bu arabadan daha yakışıklı olduğunu söylemesin
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2013-model-bmw-z4-2.0i-sdrive-478972997/detay

    akıl karı değil bu fiyatlar.

    illa apaçimi olcaksınız
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-tr-de-ki-sayili-temiz-gt-lerden-birtanesi-456310787/detay

    alın iki arabada hem görüntü olarak hem iç mekan olarak s2000e basar.
    Motoru sağlam diyede 200 vereceğime 100 verir kalan 100 ede 5-6 tane sandık motor alıp 50 sene binerim

    Ben söylerım s2k z4 den daha yakışıklı. Hatta kat kat yakışıklı, Z bana göre yamuk yumuk orantısız bir araç. S2k ile bu aracı yan yana bile koymam s2k nın sınıfının ötesinde bir araç. Fiyatları abuk sabuk maalesef ama Honda mübarek RR dan bile 2. elde değerli bir araç 1 trılyonluk RR bile 2. elde 800 bıne düşerken 80 bınlık s2k nasıl olduda 200 bine çıktı anlamış değilim.




  • Albert-Einstein kullanıcısına yanıt
    S2000'e karşı bir hayranlığım yoktur ama Z4 s2000'den güzel diyen kördür. Net.
  • Z4 s2000 den daha güzel, estetik(özellikle yan profilden) ve daha kaliteli bi araç.


  • s2000 gibi apaçi arabasini utanmadan z4 ile karsilastiriyorlar biraz daha abartinda lotusla felan karsilastirin .

    En abartilmis balon arabadir s2000.Olmasi gereken fiyat 40 50 bin ken 200 binleri goren cop.arabadir
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.