Şimdi Ara

Honor Magic V2 [ANAKONU] çokince katlanabilir resmi Türkiye garantili Vs HMv3 & katlanır gelişmeleri (49. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.078
Cevap
39
Favori
34.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • carman1tr kullanıcısına yanıt

    Merhaba @carman1tr


    Bu başlık altında da tekrar geçmiş olsun diyeyim :)


    Başlığı yazmasam da sürekli okuyan biriyim ve yaşadığınız süreçte yanlış hatırlamıyor isem iç ekran koruyucuyu takacak aparat henüz KVK Kartal servisinde olmadığı için bir süre beklemiştiniz.


    Benim merak ettiğim bu aparat gelmiş ve onunla takılmış hali mi bu yoksa hala aparat gelmediği için böyle üstün körü mü yapmak zorunda kalmaları...


    Kaldı ki aparat gelmişse bile bu seferde sizin de belirttiğiniz gibi iç ekran koruyucu ellerinde kalmamış.


    Neresinden bakarsanız bakın mantıklı bir açıklaması olamayan bir durum.


    Saygılarımla...

  • IRoN kullanıcısına yanıt

    sen bizim genelde Samsung Emaar 'da herdaim amiral gemisi lansmanlarından tanıdığım IRON olabilirsin muhtemelen. Kahve içötiğim gerçekte tandığım çok az DH üyesi olanlardansın. Selamlar.

  • IRoN kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.

    Eğer aparat varsa ve uygulama böyle oluyorsa vay halimize :)) Anladığım kadarıyla ya aparat diye bir şey aslında yok, ya da dediğiniz gibi aparat gelmedi ama daha fazla bekletemediler ve üstün körü yaptılar.

    Sorunca fazla detay vermiyorlar. Cihazı almaya gittiğim gün de şansıma ekran koruyucuyu uygulayan arkadaş yokmuş. Yoksa ona soracaklarım çoktu!!!

    Aparat olsa, milimetrik olarak uygulaması lazım. Eğer birşeyler öğrenirsem paylaşırım.


    En çok sinir bozucu olan ise empati eksiliği. Açıkçası ben servis çalışanı olsam bu uygulamayı bu şekilde yapsam, sökerdim. Teslime hazır diye bilgi asla girmezdim.Servis çalışanının kendisi müşteri olsa, böyle bir uygulamayı kabul eder miydi acaba?

  • carman1tr kullanıcısına yanıt

    Ben bi kaç kez daha sordum ama cevap alamadım. Bu iç ekran koruyucu sökülse ne zararı var? Yani hiç takmasak sorun ne onu anlamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • matrix22 kullanıcısına yanıt

    İç ekran plastik malzemeden olduğu için çizilmeye direnci çok az. Ben Samsung Fold 3 kullanırken Yurtdışı cihaz olduğu için ekran koruyucu kabarınca sökmüştüm. Bir ay kadar koruyucu olmadan kullandım. Ürünlerimi hep temiz kullanırım, ama yine de ekranda çizilmeler olmuştu. Bu yüzden ekran koruyucu alıp uygulamıştım.


    Ayrıca Samsung, koruyucunun dokunmatiğe de olumlu etki ettiğini söylüyor.


    Honor serviste bu konuda bir şey söylemediler. Gerçi sormadım. Gittiğmde sorarım. Bilgi alırsam sizinle paylaşırım.

  • GoGoBaBa kullanıcısına yanıt

    Hocam metal sektöründe olduğum için ara ara temizlerim her tarafını. Bahsettiğiniz kart olayını bilmiyorum kusura bakmayın.


    Ben de hem mikroskop lens, hem de endoskop kamera (ince uzun kablolu) var. Endoskop kamerada pek kalite beklemeyin ama mikroskop lens çok iyi işler yapıyor gerçekten. Meraklısına buradan sineğin kirpiğinin tel tel güzelliklerini bile atabilirim :)

    Erken teşhis özetinize tamamen katılıyorum.


    Bu arada ben de arka planda kapanan uygulamalar (özellikle son güncellemeden sonra) artık seyrek kapanmaya başladı. Ama yine de kapattığı için ben de fabrikasyon kurulum yapıcam sanıyorum..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahattintopaloglu -- 30 Eylül 2024; 16:2:6 >
  • GoGoBaBa kullanıcısına yanıt

    Merhaba sevgili @GoGoBaBa


    Evet , doğrudur :) Sizi ben de hatırlıyorum Emaar'dan ve açtığınız bu başlık ile ilk mesajdan beri sizin de deneyimlerinizi bilgilenerek takdirle okuyorum.

    Bunun içinde bir kez daha teşekkürler, emeğinize sağlık.


    Selamlar, hürmetler.


    Saygılarımla...

  • carman1tr kullanıcısına yanıt

    Tüm sorularınızın cevabı tabii ki de HAYIR!


    Ama dönüp dolaşıp geldiğimiz noktada ürünü getiren ile servis hizmeti veren farklı yapılanma olunca bu sonuçta kaçınılmaz oluyor ki taşere edilen her iş kendi işiniz gibi olmuyor, olamıyor.

    Ve bu mantık ile satanda ne doğru dürüst yapılan işleri denetliyor ne de benim müşterime bunu reva göremezsin demiyor.


    Ayrıca uzak doğuluların mantalitesinin çok farklı olduğunu zamanında Samsung servisleri ve satış sonrası hizmetinin yerlerde olduğu dönemde Türkiye'den sorumlu kişinin kendimizce biz o kadar eleştirirken

    adamı bu ülkeden terfi ile daha yüksek kademeye aldıklarını bile duyduk, gördük.


    Bu tarz markalar tek bir ülkede satış sonrası ve serviste daha iyiler diye biliyorum ki orası da Amerika çünkü Apple'ın kalesi olan yerde ondan daha iyi olmazsanız hiç şansınız olmaz ki bunu da onlar bizden daha iyi biliyor :)


    Ve sizin de belirttiğiniz gibi sinir bozucu kısımda, sizin servis fişine sırf servis hizmetini kapatıp paralarını almak için "müşteri ücretli değişim talebini reddetti" yazacak kadar da hizmet değil paranın öncelikli olduğu bir anlayış hakim bizde maalesef....


    Umarım bir gün bu durumlar düzelir ama biz görebilir miyiz emin değilim!


    Saygılarımla...





  • IRoN kullanıcısına yanıt
    Huawei de kendisi bakıyordu ama sanırım o da KVK ve türevlerine teslim etmiş.
    İstanbul merter'de Huawei yetkili teknik servisi vardı O da kapanmış, çok üzüldüm. Başarılı ve müşteri memnuniyet odakliydi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahattintopaloglu -- 30 Eylül 2024; 20:32:51 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • carman1tr kullanıcısına yanıt

    BU honor v3 gelecekmi acaba

  • hakangündüz H kullanıcısına yanıt

    Hafta sonu sorduğun teknosa çalışanı bekliyoruz demişti.

  • Honor Türkiye instagram ve facebook hesaplarında V3 ile ilgili paylaşımlar yapıyor. Bu demek ki cihaz gelecek. Ama yorumlara "ne zaman?" sorularına hep "takipte kalın" diyorlar. Türkiye, vergi ve saçma sapan katkı payları yüzünden özel fiyatlandırma gerektiren bir ülke olduğu için ne fiyat yapacaklarını kara kara düşünüyorlar bence. Umarım vazgeçmezler.


    @bahattintopaloglu umarım Oneplus Open gibi olmaz. Onu da getireceklerdi, bekliyoruz diyorlardı ama hiç bir zaman gelmedi :(

  • quote:

    Orijinalden alıntı: carman1tr

    Honor Türkiye instagram ve facebook hesaplarında V3 ile ilgili paylaşımlar yapıyor. Bu demek ki cihaz gelecek. Ama yorumlara "ne zaman?" sorularına hep "takipte kalın" diyorlar. Türkiye, vergi ve saçma sapan katkı payları yüzünden özel fiyatlandırma gerektiren bir ülke olduğu için ne fiyat yapacaklarını kara kara düşünüyorlar bence. Umarım vazgeçmezler.


    @bahattintopaloglu umarım Oneplus Open gibi olmaz. Onu da getireceklerdi, bekliyoruz diyorlardı ama hiç bir zaman gelmedi :(

    One plus open çok iyiydi keşke gelseydi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • carman1tr kullanıcısına yanıt

    One Plus candır..

    En son OnePlus 10 pro dan V2 ye geçtim, OnePlus'u bu kadar arayacağımı kesinlikle hiç düşünmezdim.. Honor Magic V2 [ANAKONU] çokince katlanabilir resmi Türkiye garantili Vs HMv3 & katlanır gelişmeleri 

  • İsoanyada arkadaşın biri 300 € luk kupon ile 123 € luk puan kullanip 1576 € ya almış. (Kdv dahil)

    60bin ₺
    artık buradaki fiyatı ne olur bilemeyiz tabi..

    5 de hediyesi var 😬



    Honor Magic V2 [ANAKONU] çokince katlanabilir resmi Türkiye garantili Vs HMv3 & katlanır gelişmeleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahattintopaloglu -- 1 Ekim 2024; 12:18:40 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bahattintopaloglu kullanıcısına yanıt

    Türk insanının yıkıldığı an.


    Bizde de lansmana özel derler 4bin+4bin size özel kıyak derler. 1 ciklet hediye ederler. sonrada o lansman fiyatının , o size özel indirimli fiyatının çokçok altına başka bir satış mağazasında satarlar.


    Bizde eloğlunu, elkızını kıskanırız. 60bine hemde 5 hediyesi var diye yazılırmı yahu :P Dahada iyi kampanya bulup alanlarda vardır muhtemelen.


    not: Ben artrık garantisiz ürün almayım astarı yüzünü geçiyor dedim. Pahalı olsun ama garantisi olsun dedim. Yoksa yurtdışından anında getirip satan kadıköy de telefoncular dolu. Sosyalmedyadan satanlara pek bulaşmıyorum. Ama ne zaman alsam bir sıkıntı çıkınca çok masraflı oluor diye artık vazgectim. Biraderin patronu uzakdoğu ofisinden çalışanını getirmiş. Ne istersem getirlerdi. HMv3 değilde 3 e katlanır huwai popüler imiş. Fiyatı çok yüksek olduğu halde talep patlaması olmuş. Nerdeyse meyilleniyordum da son anda teknomanyaklık değilde bütçe dedim durdum.





  • IRoN kullanıcısına yanıt

    Senin acilen Honor Magic serisi alman bizim işimize gelir.


    Ey forumdaşlar Samsung Tüğrkiye beni iyi bilir iyi tanır, Emaarın gedikisiydim. Hatta lansman öncesi örtü altındaki ürünlere dahi bakabilen biriydim. Ama bu IRON gelince benim havam sönüverdi. ikili ilişkileri çok iyi. Samsung un bazı modellerinde özellikle yanılmıyorsam kablosuz kualklıklarında kronik arızaları dahi tespit eder. sözünbü esirgemez. Samsung Türkiye nin müşteri lehine birçok adım atmasını bilerek bilmeyerek sağlamışır. Hani benim 2 katkım var ise IRON 5 katkı yapmıştır. benden çok popüler olması sevilmesi hariç :P sağolsun samsung türkiyeyi lehimize geliştirdi. Birde adam eleşirsede , hataları bulsada, birçok kez olmaz denen şeyi oldursada seviyorlardfı. Ben sonradan bazı sebeblerden artık lansmanları amiral gemisini çıkar çıkmaz almaları bıraktığımdan göremez oldum. En son emaar yerine özel bir oetele çağırmışları lansman için oraya da gitmedim. gitsem allemn eder kallem eder satarlar diye değil ben gönüllü alırım diye korkudan gitmedim. Ama özlediğim teknomanyaklardan @IRoN HONOR TÜRKİYE de el atsın kampanyası yapacağım :D





  • Bu cihazı 2.el olarak almayı önerir misiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bahattintopaloglu kullanıcısına yanıt

    Servis konusu ciddi bir maliyet bir çok marka için ve kendini satışta kanıtlamış olsa bile maalesef daha ucuz yolu seçip işi taşere ediyorlar ve olan biz son kullanıcılara oluyor.


    Saygılarımla...

  • GoGoBaBa kullanıcısına yanıt

    Nezaketiniz ve güzel düşünceniz için çok teşekkür ederim, mutlu ettiniz :)


    Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz mantığı ile hareket etmek son kullanıcı olarak bize kazandırır mottosu ile elimden geldiğince o dönemlerde yardımcı olmaya çalışmıştım.


    Kulaklık sorununu hatırlamanızda takdire şayan, o dönem sizin de belirttiğiniz gibi global bir üretim hatası diye bunu Samsung Türkiye'ye kabul ettirmek için yaptıklarıma iyi ki siz şahit oldunuz yoksa biri bana anlatsa ben bile

    inanmayabilirdim şahitsiz :)



    Bahsettiğiniz otel muhtemelen Four Seasons otel Ortaköy idi ve Note 8 lansmanı olma ihtimali kuvvetli çünkü hala o dönem Emaar deneyim mağazası olarak gözüküyordu ki güzel günlerdi de...


    Bir de o dönem Samsung Türkiye başkanı Tansu Yeğen'in hakkı ödenmezdi, gerçekten son kullanıcı ile bir şekilde sürekli kontak kurar ve içerinin kör-sağır taklidi yaptığı konularda aksiyon aldırmayı iyi bilirdi.


    Şu anda piyasaya bakınca, maalesef markalar son kullanıcılar yerine takipçi sayısı yüksek insanlar ile sunalım olsun bitsin mantığında ki tabiri yerinde ise tıpkı Honor Magic v2 de okuduğum servis sorunsallarındaki gibi

    doğurduk ama bu büyüyor mu, vatana millete hayırlı bir evlat olacak mı misali umurlarında değil sanki...


    Ve gelelim benim Honor Magic V2 ve V3 e bakış açıma, açıkçası V3 ile hem eksikleri kapatmışlar donanımsal olarak hem de kutu içeriği ile yine dopdolu bir ürün sunmuşlar ama hala ve hala beni korkutan, bu başlık altında

    bazı arkadaşlarımın da başına geldiği gibi servis sorunsalı ve yazılım kısmı.


    Sohbetlerinize hiç katılamasam da bu başlık altında ilk mesajdan bugüne kadar tüm mesajlarınızı okuyan ve fikir edinen biri olarak, gözlemlediğim kadarı ile üzülerek biraz daha yolu var bu iki konuda da Honor Türkiye'nin diye düşünüyorum.


    Uzun lafın kısası farklı markalarda ürünler kullansakta, gönüller her daim bir.


    İyi ki varsınız...


    Saygılarımla...





  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.