Şimdi Ara

HUAWEI P30/P30 PRO/P30 LİTE ANA KONU & Kullanıcılar Kulübü (507. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.513
Cevap
103
Favori
660.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 505506507508509
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tesla Nikola kullanıcısına yanıt

    Bir yığın bloatware i adb ile sildim silemediklerimi disable yaptım zaten. Chrome dahil garip donmalar ve kekemelikler mevcut cihazı sıfırlayıp tüm güncellemeleri iptal edeceğim anlaşıldı başka çözüm yok.

  • invisible kullanıcısına yanıt

    Zor gibi eskiye dönsek daha iyi olacakmış gibi bir his var içimde..

  • Android system Web view guncellemelerini kaldirmayi dene


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesla Nikola kullanıcısına yanıt

    Bu aklıma gelmemişti baktımda güncellemesi yok devre dışı bıraktım..

  • benim p30 yurtdışından gelme malum sebeplerden elde kaldı, ilacı var mıdır, certle de oluyorsa ona da razıyım..

  • Arkadaşlar merhaba 2.el olarak p30 düşünüyorum 3500tl gibi bir fiyatı var sizce mantıklı mı hala alınabilir mi? Android sürümü eski olduğu için biraz kafamı karıstırıyor.

  • Hocam 3500 liraya günümüzde giriş seviyesi cihaz kalmadı :) Geçen arkadaşın biri Samsung A13 almış 5000 liraya. Giriş seviyesinin dış kapısı 5000TL. Güncel cihaz almak 3 yıl sizi güncel tutar ama 3 yıl sonunda telefonla arama yapmak bile işkence olur. Bugün P30 3,5 yaşında ve bi 3 sene daha kullanılsa A13'ten daha seri olur. Son olarak TR faturalı olduğuna dikkat edin YD olanlar genelde o fiyatlara satılıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz şarja bağlı değilken "süper şarj ediliyor" mesajı alıyorum. Telefonu sıfırlamadan önce bir kez sıfırladıktan sonrada bir kez bu uyarıyı gördüm. 1 aylık süreçte ikinci kez bu uyarıyı alıyorum yazılımsal olarak mı mesaj gösteriliyor anlamak için accubattery kurdum "cihaz şarja bağlı olduğu için kalibre edilemiyor" diyor. Otobüsteydim yoksa şarj kablosu takıp mesaj silinecek mi bakacaktım.. Sizce neden olabilir daha önce bu mesajı gören oldu mu?

  • Donanımsal sorun gibi görünüyor.

    Şarj soketinde sorun olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microsoft Edge kullanıcısına yanıt

    Emin değilim sokette sorun olsa yeniden başlatınca da sorunun devam etmesi gerekir diye düşünüyorum..

  • hidr0ksit H kullanıcısına yanıt

    yok mudur bunun bir ilacı yahu, elde kaldı :/

  • fedakar73 F kullanıcısına yanıt

    Ben de merak ediyorum, 200 liraya 8'li kumanda pilleri gelirken batarya değişimi çok iyi ama 2 yıl önce eski cihazımı gönderdiğimde arka kapağı açık bırakmışlardı. Şuan böyle bir riski alıp bu cihazı da berbat işçiliğe sevk etmek istemiyorum. Keşke açıksız aralıksız arka kapak ve tüm yerleri yapıp verebilseler. Hemen gönderirdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt

    Hocam kaç günde teslim aldınız ve nereye gönderdiniz acaba? Süreç kaç günde tamamlandı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • P30 için yakın zamanda ekran filmi değiştiren oldu mu? İyice kötü oldu koruyucu film değiştirmek istiyorum ama denediğiniz leke tutmayan düzgün kaliteli bir koruyucu cam var mıdır piyasada?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • semih_lee S kullanıcısına yanıt
    Hocam ben İstanbul daki fabrika onarım merkezine yolladım. Toplamda 1 hafta sürdü. İşçilikte de herhangi bir sorun yoktu. Hatta arka kapağın sızdırmazlık yapışkanları açılmıştı. Onları da yenileyip yepyeni gibi yollamışlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt

    Hocam İstanbul fabrika onarım merkezi dediğiniz Merter adresi mi? Bir de pil değişiminde telefon sıfırlanıyor mu, yani yedek almak gerekir mi?

  • nskn N kullanıcısına yanıt
    My Huawei uygulamasından kargo kodu aldığımda çıkan adrese yolladım hocam. Verilerinizin silinmesini istemiyor iseniz bakım moduna alabilirsiniz hocam. Ancak başka bir arıza varsa ve cihaz garanti kapsamında ise bu verilerin silinmesine yol açabilir. Bir şey diyemem.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cklnc C kullanıcısına yanıt
    Spigen en iyisi bu konuda.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkür ederim. Peki bakım modu dediğiniz nedir? Bir de son birkaç aydır mobil internette sorun yaşıyorum, zaman zaman bazı uygulamalar içeriği yükleyemiyor. Forumda birkaç kişi daha yazmış bu sorunu. Buna çözüm öneriniz var mı?

  • nskn N kullanıcısına yanıt
    Bakım modu dediğim budur hocam. Yine my Huawei uygulamasında.

    HUAWEI P30/P30 PRO/P30 LİTE ANA KONU & Kullanıcılar Kulübü

    O dediğiniz sorun bende de var. Ancak çözümü bulamadım/bilmiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 505506507508509
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.