Bende kullanmak istiyorum, link paylaşabilir misin |
HUAWEI WATCH GT 5 Serisi [ANA KONU] (5. sayfa)
-
-
sitede paylaşılıyor, en üstte sabitlenen mesajlarda, kullanmadığım için bilmiyorum ama hangisi hocam -
Merhaba,
Huawei Watch GT 5 Pro'yu hepsiburada.com dan satın alarak 8 Ekim itibariyle %100 şarj edip kullanmaya başladım.
Bugün 14 Ekim ve şarjım %3'e yeni geldi cihaz henüz kapanmadı. Tüm bağlantı, AOD ve özellikler açık. Ayrıca birkaç telefon görüşmemi ve araçta harita kullanarak konuma gitme işlevlerini de yine cihaz üzerinden gerçekleştirdim.
Akbank müşterisiyim, saati kullanmaya başladığım gün ilk işim Migros jet kasalara gidip NFC ile ödeme yapmayı denemek oldu fakat tahmin edersiniz ki saat içinde herhangi bir uygulama bulunmadığından bu işlemi başaramadım.
Ardından Akbank'ı arayıp derdimi anlatarak kayıt oluşturmalarını istedim, gelen cevabı ekte iletiyorum. Ben genel olarak memnunum, umarım ödeme işi en kısa zamanda hallolur. Belki ekteki maile istedikleri gibi şikayet oluşturup gönderirsek çözüm kısa sürer.
----------------------------------------------------------------
direktdestek@akbank.com
----------------------------------------------------------------
- Müşteri numarası/TCKN
- Telefon numarası
- Hata alınan işlem bilgileri
- Hata alınan işleme ait ekran görüntüsü
----------------------------------------------------------------
Ayrıca IPG nin ekran koruma filmini uyguladım, henüz bir problem yok gayet güzel durdu.
İyi forumlar 🙂👍
*Edit: Aşağıdaki yazıyı yazıp gönderdim.
"Merhaba,
Ben xxx TC kimlik numaralı ve xxx telefon numaralı müşterinizim.
xxx destek kaydına istinaden yazıyorum, destek kaydı oluştururken akıllı saatimin Huawei Watch GT 5 Pro olduğunu belirtmiştim.
Huawei Sağlık uygulamasındaki Huawei AppGallery marketinde Akbank adında saate yüklenebilecek bir uygulama bulunmuyor.
Akıllı saatimi ilk kez telefonum ile eşleştirdiğimde Akbank uygulamasına ilk girişte 1 defaya mahsus akıllı saatim ile ödeme yapabileceğim tanıtım ekranı gelmişti, bu ekrana daha sonra tekrar ulaşamadım.
Ödeme esnasında NFC destekli akıllı cep telefonum olan Samsung Galaxy S24 ile sorunsuzca ödeme yapabilirken, akıllı saatim ile birden fazla kez denememe rağmen işlem gerçekleşmiyor ve POS cihazında manyetik kart okutun gibi bir hata alıyorum.
Bu konuda yardımlarınızı rica eder, kolaylıklar dilerim.
Teşekkürler."
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AktasarimTr -- 14 Ekim 2024; 13:23:44 >
-
Selamlar,
Ekran koruyucu nereden aldınız?
Bu arada Samsung wireless ikili şarj istasyonu olan varsa saati saati şarj etmiyor bilginiz olsun. -
Yok bulamadım
-
Selam, ekran koruyucuyu aşağıdaki linkten aldım;
Ayrıca, kablosuz şarj bilgisi için teşekkürler bende bahsettiğiniz tablanın 2' li ve 3"lü olanından satın almayı planlıyordum iyi ki almamışım.
Bu arada, Samsung Galaxy S24 ayarlar kısmından "Pil > Wireless Power Sharing" özelliğini aktif edip her iki kordonu' da söktükten sonra saati kablosuz şarj edebiliyorum. Keşke her seferinde kordonu sökmek gerekmeseydi 🫤
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AktasarimTr -- 15 Ekim 2024; 6:6:34 >
-
-
mantıklı gerçekten, ama sorun şu ki ben rehbere 112 yi kaydedemiyorum, kayıt yapılamaz acil çağrı diyor -
Hangi marka ve model cep telefonunu kullanıyorsunuz?
Benim cihaz Samsung Galaxy S24, öyle bir hata almadım.
Ayrıca 911 numarasını rehbere kaydetmeyi deneyebilir misiniz?
Test ettim, tekrar 112 den dönüş yapıyorlar paralel hat.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AktasarimTr -- 15 Ekim 2024; 18:48:38 > -
redmi, 911 ide kabul etmiyor, google telefon uygulaması kullanıyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavuzhan2323 -- 15 Ekim 2024; 18:50:56 > -
Bu durumum saçma olduğunun farkındayım, ama bende bilmiyorum. Bir şekilde kayıt etmek gerek.
Allah göstermesin deprem olduğunda şarjda takılı olan cep telefonunu bulmak yerine bileğimizdeki saatten arama yapmak büyük lüks.
-
Hocam s24 de demi 10 kişi ekleyebiliyosunuz saatin rehberine -
Samsung galaxy watch 6 classic'ten geçiş yaptım. Şarj konusunda aşırı mutluyum. 1.5 günde bir şarj etmekten gerçekten usanmıştım. Gt 5 ilac gibi geldi bu konuda. Tek üzüldüğüm şey bir sürü kordonum vardı ve hepsi 20 mm. Hiçbiri gt 5'e olmuyor tabi. 😅 -
Telefonunuz nedir hocam -
-
S24 kullanıyorum. -
Neredeyse ilk GT5 Pro modelini alanlardan biriyim ki 24.09.2024 tarihinde almışım. Aldığımdan bu yana kolumu çevirdiğimde ekranı ya hiç açılmıyor ya da çok geç tepki vererek açılıyordu. Herhalde bir 4-5 kez kolumu çevirmem sonucunda ekran bir zahmet açılıyordu. Bir de açıldığında en düşük ışıkta açılıyordu ve ışık çok geç kendini toparlıyordu. Yazılımsaldır deyip güncellemeyi yaptım, sıfırladım vs. fakat imkanı yok düzelmiyor. Müşteri hizmetlerini aradım Yurtiçi Kargo kodu verdiler. Bugün işlerimden ancak gönderebildim. "Ouno Teknik Servis" diye bir yer bakıyormuş. Bakalım ne gibi bir karar verecekler. Ben hiç kontrol edilmeden üründe hata yoktur şeklinde rapor düzenleyeceklerini düşünüyorum. Sonuçta bir kaç gün deneyimlemek lazım. Ancak o zaman anlayacaklardır.
Güncelleme oldukça yazarım ancak kendi servisleri olmaması çok büyük dezavantaj. Bu tarz aracılı yerler de parça/onarım yapmadan para kazanamaz. Satışa kadar iyiydi, şimdi servis ne durumda deneyimleyelim bakalım.
Hatta ekşi sözlük ve google araştırmalarım sonucunda inanılmaz derecede canım sıkılmış durumda.
https://eksisozluk.com/ouno-service--5685549?p=1
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sucuk_Ekmek -- 15 Ekim 2024; 20:47:22 >
-
Huawei Watch Gt 2 den bugün Huawei Watch GT 5 e geçiş yaptım, FreeBuds SE 2 hediyeli. Telefonum Samsung S22 plus, ters şarj denedim sorun olmadı.
-
Hocam memnunmusunuz telefondan iphone 13 kullanıyorum bugüne kadar hiç android kullanmadım pişman eder mi ? -
Bu bir sorunmu yoksa serinin hepsimi aynı hocam
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X