Şimdi Ara

Hyundai Accent Blue 1.6 CRDi 128 PS Test Verileri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
8.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirbilir81


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Cruze'un verilere bak


    mazda 3 ten iyi


    Hadi canım.......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEŞELİMEŞEODUNU

    mazda 3 kurbağa olmuş


    Tosbağa derler bizim oralarda VTEC açmış gene
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    0-120km/h

    1.civic.......13,8sn
    2.auris......14,2sn
    3.golf........14,8sn
    4.astra......15,1sn
    5.ceed.......15,2sn
    5.accent....15,7sn
    6.cruze......16.8sn
    7.mazda3...17,2sn

    açıkçası sonuçları görünce şaşırdım.





    V-tec uçmuş
  • Hadi dalga geçsenize VTEC açmak da neymiş, VTEC açınca millet uçuyor falan diye...
  • Chip tuning şart. Tahmini 165PS , 330NM tork..
  • frenler berbat neye yarar ki hyundai hyundai dır :)

    ben 40 metre üstü fren mesafesi olan bir araca binmem şahsen
  • linea t-jet yokmu bunların arasında
  • auris
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    E-Oto Derginin ağustos sayısındaki test sayfalarına konuk olmuş yeni Accent.

    128 hp @4000 rpm
    258 nm@1900-2750 rpm

    0-50 km/s = 3.65 sn
    0-80 km/s = 7.8 sn
    0-100 km/s=10.7 sn
    0-120 km/s=15.75 sn

    100-0 = 42.9 metre


    Bazı yakın rakiplerinini verileri ise:

    Chevrolet Cruze 1.6 LS 124 HP

    124 hp @ 6400 rpm
    154 nm@ 4200 rpm

    0-80 km/s = 8.1 sn
    0-100 km/s =11.8 sn
    0-120 km/s =16.8 sn
    0-140 km/s = 24.4 sn
    0-160 km/s =35.2 sn

    100-0 = 42 metre


    Kia Pro Cee'd 1.6 CVVT

    126 hp @ 6300 rpm
    154 nm @4200 rpm

    0-80 km/s = 7.4 sn
    0-100 km/s = 10.9 sn
    0-120 km/s =15.2 sn
    0-140 km/s =22.7 sn
    0-160 km/s =32.4 sn

    100-0 = 42 metre



    Mazda 3 1.6 MZ-CD

    109 hp @ 4000 rpm
    240 nm @1750 rpm

    0-80 km/s =7.6 sn
    0-100 km/s =11.8 sn
    0-120 km/s =17.2 sn
    0-140 km/s = 24.7 sn


    100-0 = 43 metre


    Opel Astra 1.4 T Sport

    140 hp @ 4900 rpm
    200 nm @1850 rpm

    0- 80 km/s = 7.0 sn
    0-100 km/s = 10.8 sn
    0-120 km/s = 15.1 sn
    0-140 km/s = 22.2 sn
    0-160 km/s = 30.9 sn

    100-0 = 40 metre


    Honda Civic 1.6 125 Hp

    125 hp @ 6500 rpm
    152 nm @4200 rpm

    0-50 km/s = 3.4 sn
    0-80 km/s = 6.7 sn
    0-100 km/s =10.0 sn
    0-120 km/s = 13.8 sn

    100-0 = 41 metre

    Toyota Auris 1.6 Valvematic 132 HP

    132 hp @ 6400 rpm
    160 nm @4400 rpm

    0-80 km/s = 6.8 sn
    0-100 km/s =10.3 sn
    0-120 km/s = 14.2 sn
    0-130 km/s = 17.5 sn
    0-150 km/s = 25.7 sn

    100-0 = 37 metre


    Volkswagen Golf 1.4 TSI 122 Hp

    122 hp @5000 rpm
    200 nm @1500-4000 rpm

    0-50 km/s = 3.2 sn
    0-80 km/s = 6.8 sn
    0-100 km/s = 10.4 sn
    0-120 km/s = 14.8 sn

    100-0 = 38 metre












    1 dakika ya accent B sınıfıdır o araçlar rakibi dahi değildir accent in saçmalamayın




  • Yüzlerce kere dedik "yüksek tork hikaye, devir çevirmeden hiçbir işe yaramaz. Dizelin hızlanmada benzinli karşısında şansı yoktur"dedik ama inandıramadık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ogzhn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    0-120km/h

    1.civic.......13,8sn
    2.auris......14,2sn
    3.golf........14,8sn
    4.astra......15,1sn
    5.ceed.......15,2sn
    5.accent....15,7sn
    6.cruze......16.8sn
    7.mazda3...17,2sn

    açıkçası sonuçları görünce şaşırdım.





    V-tec uçmuş


    vtec rakiplerinden en az 100kg daha hafif.
    civic 1190kg
    auris 1300kg
    golg 1290kg.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Yüzlerce kere dedik "yüksek tork hikaye, devir çevirmeden hiçbir işe yaramaz. Dizelin hızlanmada benzinli karşısında şansı yoktur"dedik ama inandıramadık.


    Küçük hacme turbo dayayıp yollasak nasıl olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Yüzlerce kere dedik "yüksek tork hikaye, devir çevirmeden hiçbir işe yaramaz. Dizelin hızlanmada benzinli karşısında şansı yoktur"dedik ama inandıramadık.


    Küçük hacme turbo dayayıp yollasak nasıl olur


    Hepsi FQ-400 gibi olsa iyi olur aslında

    Ama öyle bir dünya olmadığı için durum pek iç açıcı değil anlaşılan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Yüzlerce kere dedik "yüksek tork hikaye, devir çevirmeden hiçbir işe yaramaz. Dizelin hızlanmada benzinli karşısında şansı yoktur"dedik ama inandıramadık.


    Küçük hacme turbo dayayıp yollasak nasıl olur


    Hepsi FQ-400 gibi olsa iyi olur aslında

    Ama öyle bir dünya olmadığı için durum pek iç açıcı değil anlaşılan.


    FQ-400 iki felsefenin de karışımı

    Şöyle yaparız aynı motoru pc ye bağlayıp 160 hp yaparız belki o zaman problem çözülür yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: somet 16

    linea t-jet yokmu bunların arasında


    benzinli olduğu için bu Blue ile kıyaslama doğru olmaz
    zaten 0-100kmH 9,2 sn
    100-0 km ise 36 metre ,frenleri çok başarılı bu lineanın ,
    tabi 1,3 m jet kampanalı modelleri 42 m de durabiliyor
  • Golfün verileri yanlış, katalog da 100 e 9.5 sn de çıkıyor düzgün bir pilotaj ile 9 sn de çıkmak mümkün. 10.4 sn nedir ya ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    0-100 başarılı değil.128 beygir araç. 10 saniyenin altında olmalıydı bence. 100-0 46 metre ne demektir.

    Uzak durun.


    46 metre yazmıyor ki , 42.9 metre bence gayet normal değerler..
  • Her zaman söylerim. Bazı firmalar kağıt üzerinde oynayıp, müşterinin gözünü boyamayı sever.

    Jetta 1.6 TDI DSG'nin de 100 kilometre hıza ulaşması fabrika verilerinden daha uzun sürmüştü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse
    FQ-400 iki felsefenin de karışımı

    Şöyle yaparız aynı motoru pc ye bağlayıp 160 hp yaparız belki o zaman problem çözülür yani.


    En iyisi sağdan sağdan gitmek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Her zaman söylerim. Bazı firmalar kağıt üzerinde oynayıp, müşterinin gözünü boyamayı sever.

    Jetta 1.6 TDI DSG'nin de 100 kilometre hıza ulaşması fabrika verilerinden daha uzun sürmüştü.




    Jettayı bilemem, 1.4 TSI DSG Passat tam 10 sn'de çıkıyordu. 0-120 km/s = 14.5 sn. Golf ağırlık farkından dolayı daha hızlı olması lazım, 122 HP Golf 8.5-9 sn'de hızlanıyor çünkü.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.