Şimdi Ara

Hyundai Accent Blue 1.6 CRDi 128 PS Test Verileri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
8.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • E-Oto Derginin ağustos sayısındaki test sayfalarına konuk olmuş yeni Accent.

    128 hp @4000 rpm
    258 nm@1900-2750 rpm

    0-50 km/s = 3.65 sn
    0-80 km/s = 7.8 sn
    0-100 km/s=10.7 sn
    0-120 km/s=15.75 sn

    100-0 = 42.9 metre


    Bazı yakın rakiplerinini verileri ise:

    Chevrolet Cruze 1.6 LS 124 HP

    124 hp @ 6400 rpm
    154 nm@ 4200 rpm

    0-80 km/s = 8.1 sn
    0-100 km/s =11.8 sn
    0-120 km/s =16.8 sn
    0-140 km/s = 24.4 sn
    0-160 km/s =35.2 sn

    100-0 = 42 metre


    Kia Pro Cee'd 1.6 CVVT

    126 hp @ 6300 rpm
    154 nm @4200 rpm

    0-80 km/s = 7.4 sn
    0-100 km/s = 10.9 sn
    0-120 km/s =15.2 sn
    0-140 km/s =22.7 sn
    0-160 km/s =32.4 sn

    100-0 = 42 metre



    Mazda 3 1.6 MZ-CD

    109 hp @ 4000 rpm
    240 nm @1750 rpm

    0-80 km/s =7.6 sn
    0-100 km/s =11.8 sn
    0-120 km/s =17.2 sn
    0-140 km/s = 24.7 sn


    100-0 = 43 metre


    Opel Astra 1.4 T Sport

    140 hp @ 4900 rpm
    200 nm @1850 rpm

    0- 80 km/s = 7.0 sn
    0-100 km/s = 10.8 sn
    0-120 km/s = 15.1 sn
    0-140 km/s = 22.2 sn
    0-160 km/s = 30.9 sn

    100-0 = 40 metre


    Honda Civic 1.6 125 Hp

    125 hp @ 6500 rpm
    152 nm @4200 rpm

    0-50 km/s = 3.4 sn
    0-80 km/s = 6.7 sn
    0-100 km/s =10.0 sn
    0-120 km/s = 13.8 sn

    100-0 = 41 metre

    Toyota Auris 1.6 Valvematic 132 HP

    132 hp @ 6400 rpm
    160 nm @4400 rpm

    0-80 km/s = 6.8 sn
    0-100 km/s =10.3 sn
    0-120 km/s = 14.2 sn
    0-130 km/s = 17.5 sn
    0-150 km/s = 25.7 sn

    100-0 = 37 metre


    Volkswagen Golf 1.4 TSI 122 Hp

    122 hp @5000 rpm
    200 nm @1500-4000 rpm

    0-50 km/s = 3.2 sn
    0-80 km/s = 6.8 sn
    0-100 km/s = 10.4 sn
    0-120 km/s = 14.8 sn

    100-0 = 38 metre







  • Bu araca chip tuning filan yaptıkları zaman uçar gider iyice..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Bu araca chip tuning filan yaptıkları zaman uçar gider iyice..
    0-100 başarılı değil.128 beygir araç. 10 saniyenin altında olmalıydı bence. 100-0 46 metre ne demektir.

    Uzak durun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    0-100 başarılı değil.128 beygir araç. 10 saniyenin altında olmalıydı bence. 100-0 46 metre ne demektir.

    Uzak durun.

    Alıntıları Göster
    46 m'de durmamış ama 42.9 yazıyor.43 işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    46 m'de durmamış ama 42.9 yazıyor.43 işte.

    Alıntıları Göster
    Karşılaştırma için verilen hemen hemen tüm otomobiller benzinli ve C- sınıfı dolayısıyla karşılaştırma saçma olmuş.Güce rağmen torkun düşük olması biliçli yapılan bir şey mi ? Önceki kasa uçan tenekeydi , bu acaba yolda duruyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fottili -- 6 Ağustos 2011; 7:51:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Karşılaştırma için verilen hemen hemen tüm otomobiller benzinli ve C- sınıfı dolayısıyla karşılaştırma saçma olmuş.Güce rağmen torkun düşük olması biliçli yapılan bir şey mi ? Önceki kasa uçan tenekeydi , bu acaba yolda duruyor mu ?

    Alıntıları Göster
    fren performansı övülen mazda 3 ün fren mesafesi 43 metre tam tersi eleştirilen aurisin fren mesafesi 37 metre :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    fren performansı övülen mazda 3 ün fren mesafesi 43 metre tam tersi eleştirilen aurisin fren mesafesi 37 metre :)

    Alıntıları Göster
    fren performansı vasat gibi görülüyor. Bence 100-0 değeri 0-100 değerindnen daha önemli en iyisi ile en kötüsü arasında 6 metre fark var gibi görünüyor çoğu insan eh canım fazla bişey değil 1 araba boyu diyebilir ancak bu bir aracın durduğu noktadan diğer aracın 30-40 km/h ile geçmesi anlamına geliyor ve buda ciddi yaralanmalara sebebiyet verebilir muhtemelende aracı perte çıkarabilir.




  • fiyati daha uygun olmaliydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffate

    fiyati daha uygun olmaliydi
    tek önemli olanın beygir gücü olmadığını bir kez daha gördük. 128 beygir olmasına rağmen tork verileri 258 nm@1900-2750 rpm şeklinde. bu hem 0-100 hızlanmasında hem de ara hızlanmalarda "beklenildiği kadar" iyi olmayacağını gösteriyor.
  • Vtec ne yardırmış ama :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    tek önemli olanın beygir gücü olmadığını bir kez daha gördük. 128 beygir olmasına rağmen tork verileri 258 nm@1900-2750 rpm şeklinde. bu hem 0-100 hızlanmasında hem de ara hızlanmalarda "beklenildiği kadar" iyi olmayacağını gösteriyor.

    Alıntıları Göster
    Ben hyundai/kia grubu araçların akselerasyonundan bir şey anlamadım zaten. 1.5 CRDi Vgt Getz 110 hp için 0-100 degeri 11,1 sn idi, kendisinden sınıf ve ağırlık olarak büyük olan C4 1.6 Hdi 110 hp ile aynı değerlere sahipti, sanırım maksimum tork bantları oldukça düşük.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Vtec ne yardırmış ama :)


    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Vtec ne yardırmış ama :)


    +1

    Alıntıları Göster
    Astra tam beklediğim gibi........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Vtec ne yardırmış ama :)


    +1

    Alıntıları Göster
    Cruze'un verilere bak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Cruze'un verilere bak


    mazda 3 ten iyi
  • Bravonun 1.6 105 hp motorunun 290nm torku var.Bu 1.6 128hp lik motorun ise 258 nm torku var.Pek başarılı sayılmaz.Fren mesafesi de baya uzun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirbilir81

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Cruze'un verilere bak


    mazda 3 ten iyi

    Alıntıları Göster
    atmosferik japonlar gene tokatlamış turbo şarjları:) valla bende 1.5 crdi getz var 1.2 vites hikaye .tüm dizel araçlarda oldugu gibi çünkü
    araçlar devir çevirmiyor ,gücü çok alt devirde veriyorlar o yüzden 0-100 değerleri yüksek .ama 3-4-5 de ise aracım 88 hp olmasına rağmen 215 nm torkla yağ gibi gidiyor.zaten dizel araçlar bunun için değilmi. benzinli araçlar ile kıyaslamakta çok gereksiz olmuş bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    tek önemli olanın beygir gücü olmadığını bir kez daha gördük. 128 beygir olmasına rağmen tork verileri 258 nm@1900-2750 rpm şeklinde. bu hem 0-100 hızlanmasında hem de ara hızlanmalarda "beklenildiği kadar" iyi olmayacağını gösteriyor.


    Ne saçma bir yorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tralles

    quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    tek önemli olanın beygir gücü olmadığını bir kez daha gördük. 128 beygir olmasına rağmen tork verileri 258 nm@1900-2750 rpm şeklinde. bu hem 0-100 hızlanmasında hem de ara hızlanmalarda "beklenildiği kadar" iyi olmayacağını gösteriyor.


    Ne saçma bir yorum...

    Alıntıları Göster
    0-120km/h

    1.civic.......13,8sn
    2.auris......14,2sn
    3.golf........14,8sn
    4.astra......15,1sn
    5.ceed.......15,2sn
    5.accent....15,7sn
    6.cruze......16.8sn
    7.mazda3...17,2sn

    açıkçası sonuçları görünce şaşırdım.




  • mazda 3 kurbağa olmuş
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.