Şimdi Ara

Hyundai Accent Blue 1.6 CRDi 128 PS Test Verileri (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
8.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peki diğer markaları savunan arkadaşlar videoları referans göstermiyor mu ? Sözüm burdakilere değil, burası sanal alem en büyük referans videodur başka referans göremiyorum. Katalog verisi 9.5 sn olan bir aracın 10 sn'den aşağı kalkamayacağını belirtiyorsunuz. Bu VW ne yaptı size bir bilsem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    0-100 Manuel viteste 5 saniyenin altına çok rahat iniyor 330 hp de.... Gerisini siz düşünün artık



    Ben SST çift kavramalı şanzumanı merak ediyorum 2. vitesten sonra manuelden daha iyiymiş...... Birde Ralli modunu.....


    Japonların hem manuel i hem de sst twin clutch ı denediği- karşılaştırdığı video var onu bulayım da koyayım


    Çok güzel olur istersen konu dağılmasın yeni başlık aç linki de koy buraya orada yorum yapalım.......


    Valla açtım konuyu..


    http://forum.donanimhaber.com/m_51415261/mpage_1/f_/key_//tm.htm#51415261




  • O videoyle 0-100'ü referans gösteren veletle laf dalaşına girmeyin hiç yine ağır bir vw vakası.Kraldan çok kralcı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

    O videoyle 0-100'ü referans gösteren veletle laf dalaşına girmeyin hiç yine ağır bir vw vakası.Kraldan çok kralcı...


    Sen kime velet diyorsun birader ? Doğruyu söyleyen velet mi oluyor bu forumda ? Bende B6 kasa 1.4 TSI 122 HP Passat vardı ve 0-100 hızlanması 10 sn idi. Aynı motorlu Golf daha hafif, 100'e daha erken çıkamaz mı ?
  • Tamam kardeşim,tamam.Sen çıkarsın,hatta uçarsın bile..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesemih

    videoyla hızlanma verisi veren arkadaşlara gülüyorum gerçekten


    Ben sadece gülmüyorum, acıyorum.
  • Run pritt run.
  • Aslında tüm C sınıfı araçların (B ve D sınıfı da olabilir ) şöyle 0-160km sürelerini bir toparlasak
    0-100 de aynı sonucu alabilirler ama 160 a gelene kadar ilginç değerler ortaya çıkabiliyor demekki

    özellikle 140 hp lik 1.4 lt turbo astranın 2 atmosferik japonun arkasında kalması şaşırtıcı
    ben astra ve golfün hatta mazdanın daha iyi değerler alacağını düşünüyordum.

    arabanın ağır olması yorumu değiştirmez.
    aynı sınıf araçlar karşılaşıyor , aynı ağırlıkta araçlar değil.

    (ha birinde 1 kişi vardır diğerinde 3 kişi o zaman kıyaslama bozulur elbette)
  • hll civic. 140 hp lik turbolari geçmiş valla. otomatikte çift kavramalıya geçsede 100 kmde 11 12 litre yakmaktan kurtulsak....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Peki diğer markaları savunan arkadaşlar videoları referans göstermiyor mu ? Sözüm burdakilere değil, burası sanal alem en büyük referans videodur başka referans göremiyorum. Katalog verisi 9.5 sn olan bir aracın 10 sn'den aşağı kalkamayacağını belirtiyorsunuz. Bu VW ne yaptı size bir bilsem.


    vw kıçından mı uydurdu 9.5 saniyeyi acaba. Bana da hiç inandırıcı gelmedi ki daha önceleri 9.9 9.8 vs yazıyordu.
  • Ben kullanma şansını bulduğum blue 128hp dizel motor umduğum gibi bir performans göstermedi ki alt devirleri boşluklu ayrıca 115hp lik motorun güç dağılımı çok daha iyi.

    128 hp hissedilmiyor,sanki kağıt üstünde kalmış.Kağıt uzerinde bu kadar iyi olupta performansı hayal kırıklığı yaratan başka bir dizel motorda bu oldu benim için.Özellikle ara hızlanmaları o kadar iyi değil.Tüm teknolojik oyuncaklar motorda olmsına rağmen realiteye bu yansımamış.

    Benim için dağ fare doğurdu bu konuda.Güvenilir bir yayın test verileri yayınlanırsa forumdaki arkadaşlar ve benim merakımı giderecektir ancak verdiği his ve performans kesinlikle 128hp değil.
  • Verdiğim değerler auto motor &sport ve otohaber dergisindendir. Yani bunların güvenirliğinden şüphe duyan kimse yoktur herhalde. En azından hızlanma verileri konusunda.Yoksa tüketim konusunda otohaber kadar tutarsız saçma sapan değerler veren bir dergi görmedim ömrümde orası ayrı.Astra konusuna gelince son derece uzun seçilmiş vites oranları ve ağırlık fazlasından ötürü rakiplerinden yavaş kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Verdiğim değerler auto motor &sport ve otohaber dergisindendir. Yani bunların güvenirliğinden şüphe duyan kimse yoktur herhalde. En azından hızlanma verileri konusunda.Yoksa tüketim konusunda otohaber kadar tutarsız saçma sapan değerler veren bir dergi görmedim ömrümde orası ayrı.Astra konusuna gelince son derece uzun seçilmiş vites oranları ve ağırlık fazlasından ötürü rakiplerinden yavaş kalıyor.


    Ara hızlanmalar ne acaba.
  • accent blue ve mazda 3 ün 100-0 performansı zayıf kalmış.auris ise oldukça başarılı.astra da 40 metrenin altına inememiş.

    hızlanma verisi olarak şuraya youtube videosu koymayın artık,fabrika verileri belli her aracın. bu verilerden daha çabuk hızlanır diye de iddaa etmeyin komik oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: logann

    hızlanma verisi olarak şuraya youtube videosu koymayın artık,fabrika verileri belli her aracın. bu verilerden daha çabuk hızlanır diye de iddaa etmeyin komik oluyor.



    hız göstergesinin hata payı önemsenmiyor. ölçümler gps ile yapılmalı.
    her aracın hata payı farklı zaten. fabrika verisinde arka planda kalan araç , iş göstergeye bakmaya kaldığında daha çabuk hızlanabiliyor.

    yolun durumu bilinmiyor. belki %5 ile hızlanmış.

    birde süre tutarken içimizden saymamak gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Passatın daha ağır olmasına rağmen golften biraz daha iyi hızlanma verilerine imza atmasının sebebi golfte kullanılan 4.06 lık son dişliye karşılık passatta 4.35 lik son dişli oranının bulunmasıdır.Yani testte bir sıkıntı yok arkadaşlar.İçiniz rahat olsun.



    Yani 122 PS Golf 10.4 sn de hızlanıyor öyle mi.
    8 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=6wscAi7GhYg
    8.1 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=YiNobY6gibU&feature=related
    Scirocco 8 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=UQTNkqvazoU&feature=related
    7.5 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=F5nwi3Y-fYw&feature=related

    Yeter mi.


    beyin bedava...




  • yalnız yaptığınız yanlış bir değerlendirme..

    araçlardan bazılarının verileri X dergisinden bazıları Y dergisinden alınmıs..

    objektif olması için hepsinin X yada Y dergisinden alınması gerekiyor..

    arada farklılıklar çıkıyor 2 aracın testlerini örneğin autoshow da ve auto motor sport da bakarsanız arasında farklılıklar olduğunu göreceksiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    FQ-400 koleksiyonluk model, sadece İngiltere'de çıktı 500 adet var dünyada. 2010 Kasım gibi bitti satışı. 1 yıl satışta kaldı.


    Peki bu 295 hp den daha iyisi geliyormu ülkemize? Ya da buna fabrika çıkışlı
    modifike ediliyormu?


    Tomy Makinen serisine bak.. 280 üzeri çıkıyordu sanırsam , istanbulda ORJİNAL olarak 8-10 tane mevcut hepsi titanyum piston gömlek yatak vs. dolu.. ayrıca en düşüğüde 637 HP ( İstanbuda ki Tomy Makinen ) lerin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultrasn0w


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    FQ-400 koleksiyonluk model, sadece İngiltere'de çıktı 500 adet var dünyada. 2010 Kasım gibi bitti satışı. 1 yıl satışta kaldı.


    Peki bu 295 hp den daha iyisi geliyormu ülkemize? Ya da buna fabrika çıkışlı
    modifike ediliyormu?


    Tomy Makinen serisine bak.. 280 üzeri çıkıyordu sanırsam , istanbulda ORJİNAL olarak 8-10 tane mevcut hepsi titanyum piston gömlek yatak vs. dolu.. ayrıca en düşüğüde 637 HP ( İstanbuda ki Tomy Makinen ) lerin


    O aracı benim mahalleden bir gecede kaldırırlar ömrüm boyunca bir daha bulamam hemde pist dışında o araç ile çıkamam......
    Daha insani olması lazım 350 hp civarı gibi tabi bunlar sadece hayal şuanda o para bir şekilde bulunur ama sürekli giderlerine ( yakıt, bakım) bir yere kadar dayanır insan........




  • Evo alan adam zaten benzin istasyonu ile anlaşma yapmalı veya bir benzin istasyonu almalı bence.. Aracı almak kolay piyasası uygun alınır bir piyasa şuanda hemde türkiyenin göz bebeği olan araçlar uygun fiyatta ama şöyle düşünelim fabrika çıkışlı stok olarak çıkan evo'lar ( titanyum işlenmiş olmayanlar vs. ) bile en azından 250+ beygir çıkıyor bunların yakıt tüketimide az sayılmaz. O yüzden bence araba alınırken eğer ki modifiye edecekseniz veya yüksek performanslı stok olarak araba alacaksanız boşverin , bende 1991 integra var 267 HP km başına yaklaşık 45-55 kuruş arası yakıyor performansı HONDA ambleminden anlayabilirsiniz
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.