Şimdi Ara

Hyundai Accent Blue 1.6 CRDi 128 PS Test Verileri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
8.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Her zaman söylerim. Bazı firmalar kağıt üzerinde oynayıp, müşterinin gözünü boyamayı sever.

    Jetta 1.6 TDI DSG'nin de 100 kilometre hıza ulaşması fabrika verilerinden daha uzun sürmüştü.




    Jettayı bilemem, 1.4 TSI DSG Passat tam 10 sn'de çıkıyordu. 0-120 km/s = 14.5 sn. Golf ağırlık farkından dolayı daha hızlı olması lazım, 122 HP Golf 8.5-9 sn'de hızlanıyor çünkü.


    Biraz daha başlıkta kalırsan 7 saniyede 100'ü görüyor diyeceksin.
  • tam 11,7 sn. de 100 e çıkıyor verilerde oynama yok birde.
    Bu lancer FQ-400 Türkiye'ye geliyormu? Türkiye de sadece 295 hp olan modeli var.......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Her zaman söylerim. Bazı firmalar kağıt üzerinde oynayıp, müşterinin gözünü boyamayı sever.

    Jetta 1.6 TDI DSG'nin de 100 kilometre hıza ulaşması fabrika verilerinden daha uzun sürmüştü.




    Jettayı bilemem, 1.4 TSI DSG Passat tam 10 sn'de çıkıyordu. 0-120 km/s = 14.5 sn. Golf ağırlık farkından dolayı daha hızlı olması lazım, 122 HP Golf 8.5-9 sn'de hızlanıyor çünkü.


    Biraz daha başlıkta kalırsan 7 saniyede 100'ü görüyor diyeceksin.


    Youtube'da videoları görebilirsin, buraya senin için koyamam şimdi.

    Passat'ın katalog verisi 10.3, Golfün 9.5 sn...

    Passat'ın gerçekte 10 sn'de, Golf'ün 9 sn'de hızlanması çok mu anormal geliyor sana.

    Otohaber 1.4 TSI DSG Passat testinde 10.1 sn ölçtü, demek ki onlar biras daha test yapmaya devam ederse 2 sn'de hızlandırırlar.




  • FQ-400 koleksiyonluk model, sadece İngiltere'de çıktı 500 adet var dünyada. 2010 Kasım gibi bitti satışı. 1 yıl satışta kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    FQ-400 koleksiyonluk model, sadece İngiltere'de çıktı 500 adet var dünyada. 2010 Kasım gibi bitti satışı. 1 yıl satışta kaldı.


    Peki bu 295 hp den daha iyisi geliyormu ülkemize? Ya da buna fabrika çıkışlı
    modifike ediliyormu?
  • Passatın daha ağır olmasına rağmen golften biraz daha iyi hızlanma verilerine imza atmasının sebebi golfte kullanılan 4.06 lık son dişliye karşılık passatta 4.35 lik son dişli oranının bulunmasıdır.Yani testte bir sıkıntı yok arkadaşlar.İçiniz rahat olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    FQ-400 koleksiyonluk model, sadece İngiltere'de çıktı 500 adet var dünyada. 2010 Kasım gibi bitti satışı. 1 yıl satışta kaldı.


    Peki bu 295 hp den daha iyisi geliyormu ülkemize? Ya da buna fabrika çıkışlı
    modifike ediliyormu?


    Maalesef gelmiyor.. Fabrika çıkışlı modifiye şansımız bu ülkede yine yok. Ama alırken servisten $2500 dolar civarında hava filtresi ve küçük oynamalarla daha parçalar eklenir eklenmez 330 hp yapmak mümkün. Fabrika çıkışlı değil de servis çıkışlı oluyor. Amerika'dan ya da İngiltere'den Ralliart ekipmanlarını getirmek çok tuzlu....

    Zaten Evo sahibi olup da 350 hp nin altında gezen çok azdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 6 Ağustos 2011; 15:30:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    FQ-400 koleksiyonluk model, sadece İngiltere'de çıktı 500 adet var dünyada. 2010 Kasım gibi bitti satışı. 1 yıl satışta kaldı.


    Peki bu 295 hp den daha iyisi geliyormu ülkemize? Ya da buna fabrika çıkışlı
    modifike ediliyormu?


    Maalesef gelmiyor.. Fabrika çıkışlı modifiye şansımız bu ülkede yine yok. Ama alırken servisten $2500 dolar civarında hava filtresi ve küçük oynamalarla daha parçalar eklenir eklenmez 330 hp yapmak mümkün. Fabrika çıkışlı değil de servis çıkışlı oluyor. Amerika'dan ya da İngiltere'den Ralliart ekipmanlarını getirmek çok tuzlu....

    Zaten Evo sahibi olup da 350 hp nin altında gezen çok azdır.


    Bizim ülkemiz dışında......

    Bu aracı aldıktan sonra zaten biraz oynama yaptırılır tabiki serviste garantili olmak şartıyla ama 330 hp de bu araç için gerçektn hiçbirşey.......




  • Ya jetta için 11.7 saniye diyorsunuzda testte 12.1 saniye çıkmış ortalaması. Demekki fabrika verisinden daha yavaş bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Passatın daha ağır olmasına rağmen golften biraz daha iyi hızlanma verilerine imza atmasının sebebi golfte kullanılan 4.06 lık son dişliye karşılık passatta 4.35 lik son dişli oranının bulunmasıdır.Yani testte bir sıkıntı yok arkadaşlar.İçiniz rahat olsun.



    Yani 122 PS Golf 10.4 sn de hızlanıyor öyle mi.
    8 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=6wscAi7GhYg
    8.1 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=YiNobY6gibU&feature=related
    Scirocco 8 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=UQTNkqvazoU&feature=related
    7.5 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=F5nwi3Y-fYw&feature=related

    Yeter mi.




  • 0-100 Manuel viteste 5 saniyenin altına çok rahat iniyor 330 hp de.... Gerisini siz düşünün artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    0-100 Manuel viteste 5 saniyenin altına çok rahat iniyor 330 hp de.... Gerisini siz düşünün artık



    Ben SST çift kavramalı şanzumanı merak ediyorum 2. vitesten sonra manuelden daha iyiymiş...... Birde Ralli modunu.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    0-100 Manuel viteste 5 saniyenin altına çok rahat iniyor 330 hp de.... Gerisini siz düşünün artık



    Ben SST çift kavramalı şanzumanı merak ediyorum 2. vitesten sonra manuelden daha iyiymiş...... Birde Ralli modunu.....


    Japonların hem manuel i hem de sst twin clutch ı denediği- karşılaştırdığı video var onu bulayım da koyayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    0-100 Manuel viteste 5 saniyenin altına çok rahat iniyor 330 hp de.... Gerisini siz düşünün artık



    Ben SST çift kavramalı şanzumanı merak ediyorum 2. vitesten sonra manuelden daha iyiymiş...... Birde Ralli modunu.....


    Japonların hem manuel i hem de sst twin clutch ı denediği- karşılaştırdığı video var onu bulayım da koyayım


    Çok güzel olur istersen konu dağılmasın yeni başlık aç linki de koy buraya orada yorum yapalım.......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Passatın daha ağır olmasına rağmen golften biraz daha iyi hızlanma verilerine imza atmasının sebebi golfte kullanılan 4.06 lık son dişliye karşılık passatta 4.35 lik son dişli oranının bulunmasıdır.Yani testte bir sıkıntı yok arkadaşlar.İçiniz rahat olsun.



    Yani 122 PS Golf 10.4 sn de hızlanıyor öyle mi.
    8 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=6wscAi7GhYg
    8.1 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=YiNobY6gibU&feature=related
    Scirocco 8 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=UQTNkqvazoU&feature=related
    7.5 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=F5nwi3Y-fYw&feature=related

    Yeter mi.



    Youtube videosu izleyerek hızlanma süresi tespit eden ilk sizi gördüm vallahi. Birazcık otomobil ve fizik bilginiz olsa zaten 1300 kg lık 122 hp lik bir aletin 10 saniyeden önce 100 e çıkamayacağını bilirdiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Passatın daha ağır olmasına rağmen golften biraz daha iyi hızlanma verilerine imza atmasının sebebi golfte kullanılan 4.06 lık son dişliye karşılık passatta 4.35 lik son dişli oranının bulunmasıdır.Yani testte bir sıkıntı yok arkadaşlar.İçiniz rahat olsun.


    Sıkıntı var ama sizde bence.

    Önce yazığınız mesajla konu arasında bir göz gezdirin.Burada söylenen 0-100 aralığı son dişli ile alakası yok yani.En fazla 3. vites kullanılır

    Golf Passattan daha hafif olduğu için hızlanma ve ara hızlanmalarda çok daha hızlıdır.Fakat sadece 6. vites oranında farklılık vardır.Bu da Passatın max hızını arttırmaya yönelik bir eylemdir.

    AYrıca ne tek bir videoda nede tek bir teste bakarak genel hüküm sahibi olmayın arkadaşlar.Aracın o anki durumu çok fark eder.Kaldiki buradaki bütün araçların derecelerinde birdaha ölçülse yine farklılık çıkar.

    EDİT:Özür diliyorum arkadaşım senden.Ben son vites oranı anladım.Zaten 0-1 arası bir değer çıkması lazım.Saçma gelmişti.Anlamam lazımdı.Mesajıda düzeltmiyorum.Ders olsun bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 6 Ağustos 2011; 17:01:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Passatın daha ağır olmasına rağmen golften biraz daha iyi hızlanma verilerine imza atmasının sebebi golfte kullanılan 4.06 lık son dişliye karşılık passatta 4.35 lik son dişli oranının bulunmasıdır.Yani testte bir sıkıntı yok arkadaşlar.İçiniz rahat olsun.


    Sıkıntı var ama sizde bence.

    Önce yazığınız mesajla konu arasında bir göz gezdirin.Burada söylenen 0-100 aralığı son dişli ile alakası yok yani.En fazla 3. vites kullanılır

    Golf Passattan daha hafif olduğu için hızlanma ve ara hızlanmalarda çok daha hızlıdır.Fakat sadece 6. vites oranında farklılık vardır.Bu da Passatın max hızını arttırmaya yönelik bir eylemdir.

    AYrıca ne tek bir videoda nede tek bir teste bakarak genel hüküm sahibi olmayın arkadaşlar.Aracın o anki durumu çok fark eder.Kaldiki buradaki bütün araçların derecelerinde birdaha ölçülse yine farklılık çıkar.



    son dişli demek son vites dişlisi demek değildir :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • videoyla hızlanma verisi veren arkadaşlara gülüyorum gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Passatın daha ağır olmasına rağmen golften biraz daha iyi hızlanma verilerine imza atmasının sebebi golfte kullanılan 4.06 lık son dişliye karşılık passatta 4.35 lik son dişli oranının bulunmasıdır.Yani testte bir sıkıntı yok arkadaşlar.İçiniz rahat olsun.


    Sıkıntı var ama sizde bence.

    Önce yazığınız mesajla konu arasında bir göz gezdirin.Burada söylenen 0-100 aralığı son dişli ile alakası yok yani.En fazla 3. vites kullanılır

    Golf Passattan daha hafif olduğu için hızlanma ve ara hızlanmalarda çok daha hızlıdır.Fakat sadece 6. vites oranında farklılık vardır.Bu da Passatın max hızını arttırmaya yönelik bir eylemdir.

    AYrıca ne tek bir videoda nede tek bir teste bakarak genel hüküm sahibi olmayın arkadaşlar.Aracın o anki durumu çok fark eder.Kaldiki buradaki bütün araçların derecelerinde birdaha ölçülse yine farklılık çıkar.



    son dişli demek son vites dişlisi demek değildir :D


    Özür diliyorum ben yanlış anlamışım.Son vites oranı olarak anlamışım.Zaten öyle olması imkansız 4 gibi çıkması.Özür.Sorun bendeymiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Passatın daha ağır olmasına rağmen golften biraz daha iyi hızlanma verilerine imza atmasının sebebi golfte kullanılan 4.06 lık son dişliye karşılık passatta 4.35 lik son dişli oranının bulunmasıdır.Yani testte bir sıkıntı yok arkadaşlar.İçiniz rahat olsun.



    Yani 122 PS Golf 10.4 sn de hızlanıyor öyle mi.
    8 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=6wscAi7GhYg
    8.1 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=YiNobY6gibU&feature=related
    Scirocco 8 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=UQTNkqvazoU&feature=related
    7.5 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=F5nwi3Y-fYw&feature=related

    Yeter mi.



    Youtube videosu izleyerek hızlanma süresi tespit eden ilk sizi gördüm vallahi. Birazcık otomobil ve fizik bilginiz olsa zaten 1300 kg lık 122 hp lik bir aletin 10 saniyeden önce 100 e çıkamayacağını bilirdiniz.


    hakikaten youtube videolarını nasıl referans gösteriyorsunuz anlamıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.