Şimdi Ara

Hyundai Accent Blue 1.6 CRDi 128 PS Test Verileri (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
8.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • FQ 300 ile FQ 400 un motor altyapilari ayni ufak dokunuslar hop 105hp verir bu arada FQ F.ucking Quick demek Official olarak bliyorsunuz dimi :))
  • Tommi Makinen Edition lar için ayrı konu başlığı bile açılır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Verdiğim değerler auto motor &sport ve otohaber dergisindendir. Yani bunların güvenirliğinden şüphe duyan kimse yoktur herhalde. En azından hızlanma verileri konusunda.Yoksa tüketim konusunda otohaber kadar tutarsız saçma sapan değerler veren bir dergi görmedim ömrümde orası ayrı.Astra konusuna gelince son derece uzun seçilmiş vites oranları ve ağırlık fazlasından ötürü rakiplerinden yavaş kalıyor.


    Bu dergilerde Golf karşılaştırmalarda hep 1. çıkmıştır bunu da biliyorsun değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Tommi Makinen Edition lar için ayrı konu başlığı bile açılır


    Ayrı bir forum sitesi bile açılır
  • konu bayağı dağılmış gitmiş
    accent blue ile benzinli arabaları kıyaslamışlar baştan kıyaslama yanlış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    E-Oto Derginin ağustos sayısındaki test sayfalarına konuk olmuş yeni Accent.

    128 hp @4000 rpm
    258 nm@1900-2750 rpm

    0-50 km/s = 3.65 sn
    0-80 km/s = 7.8 sn
    0-100 km/s=10.7 sn
    0-120 km/s=15.75 sn

    100-0 = 42.9 metre


    Bazı yakın rakiplerinini verileri ise:

    Chevrolet Cruze 1.6 LS 124 HP

    124 hp @ 6400 rpm
    154 nm@ 4200 rpm

    0-80 km/s = 8.1 sn
    0-100 km/s =11.8 sn
    0-120 km/s =16.8 sn
    0-140 km/s = 24.4 sn
    0-160 km/s =35.2 sn

    100-0 = 42 metre


    Kia Pro Cee'd 1.6 CVVT

    126 hp @ 6300 rpm
    154 nm @4200 rpm

    0-80 km/s = 7.4 sn
    0-100 km/s = 10.9 sn
    0-120 km/s =15.2 sn
    0-140 km/s =22.7 sn
    0-160 km/s =32.4 sn

    100-0 = 42 metre



    Mazda 3 1.6 MZ-CD

    109 hp @ 4000 rpm
    240 nm @1750 rpm

    0-80 km/s =7.6 sn
    0-100 km/s =11.8 sn
    0-120 km/s =17.2 sn
    0-140 km/s = 24.7 sn


    100-0 = 43 metre


    Opel Astra 1.4 T Sport

    140 hp @ 4900 rpm
    200 nm @1850 rpm

    0- 80 km/s = 7.0 sn
    0-100 km/s = 10.8 sn
    0-120 km/s = 15.1 sn
    0-140 km/s = 22.2 sn
    0-160 km/s = 30.9 sn

    100-0 = 40 metre


    Honda Civic 1.6 125 Hp

    125 hp @ 6500 rpm
    152 nm @4200 rpm

    0-50 km/s = 3.4 sn
    0-80 km/s = 6.7 sn
    0-100 km/s =10.0 sn
    0-120 km/s = 13.8 sn

    100-0 = 41 metre

    Toyota Auris 1.6 Valvematic 132 HP

    132 hp @ 6400 rpm
    160 nm @4400 rpm

    0-80 km/s = 6.8 sn
    0-100 km/s =10.3 sn
    0-120 km/s = 14.2 sn
    0-130 km/s = 17.5 sn
    0-150 km/s = 25.7 sn

    100-0 = 37 metre


    Volkswagen Golf 1.4 TSI 122 Hp

    122 hp @5000 rpm
    200 nm @1500-4000 rpm

    0-50 km/s = 3.2 sn
    0-80 km/s = 6.8 sn
    0-100 km/s = 10.4 sn
    0-120 km/s = 14.8 sn

    100-0 = 38 metre












    biri DİZEL
    biri ATMOSFERİK
    biri TURBO beslemeli....

    biri 1.6
    biri 1.4

    biri b sınıfı
    birileri c sınıfı...

    saçma sapan karşılaştırmalar.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Passatın daha ağır olmasına rağmen golften biraz daha iyi hızlanma verilerine imza atmasının sebebi golfte kullanılan 4.06 lık son dişliye karşılık passatta 4.35 lik son dişli oranının bulunmasıdır.Yani testte bir sıkıntı yok arkadaşlar.İçiniz rahat olsun.



    Yani 122 PS Golf 10.4 sn de hızlanıyor öyle mi.
    8 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=6wscAi7GhYg
    8.1 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=YiNobY6gibU&feature=related
    Scirocco 8 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=UQTNkqvazoU&feature=related
    7.5 sn.
    http://www.youtube.com/watch?v=F5nwi3Y-fYw&feature=related

    Yeter mi.


    bunlar arabaları uçurumdan salıyorlar herhalde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extrem_015 -- 7 Ağustos 2011; 0:23:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paanther


    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    E-Oto Derginin ağustos sayısındaki test sayfalarına konuk olmuş yeni Accent.

    128 hp @4000 rpm
    258 nm@1900-2750 rpm

    0-50 km/s = 3.65 sn
    0-80 km/s = 7.8 sn
    0-100 km/s=10.7 sn
    0-120 km/s=15.75 sn

    100-0 = 42.9 metre


    Bazı yakın rakiplerinini verileri ise:

    Chevrolet Cruze 1.6 LS 124 HP

    124 hp @ 6400 rpm
    154 nm@ 4200 rpm

    0-80 km/s = 8.1 sn
    0-100 km/s =11.8 sn
    0-120 km/s =16.8 sn
    0-140 km/s = 24.4 sn
    0-160 km/s =35.2 sn

    100-0 = 42 metre


    Kia Pro Cee'd 1.6 CVVT

    126 hp @ 6300 rpm
    154 nm @4200 rpm

    0-80 km/s = 7.4 sn
    0-100 km/s = 10.9 sn
    0-120 km/s =15.2 sn
    0-140 km/s =22.7 sn
    0-160 km/s =32.4 sn

    100-0 = 42 metre



    Mazda 3 1.6 MZ-CD

    109 hp @ 4000 rpm
    240 nm @1750 rpm

    0-80 km/s =7.6 sn
    0-100 km/s =11.8 sn
    0-120 km/s =17.2 sn
    0-140 km/s = 24.7 sn


    100-0 = 43 metre


    Opel Astra 1.4 T Sport

    140 hp @ 4900 rpm
    200 nm @1850 rpm

    0- 80 km/s = 7.0 sn
    0-100 km/s = 10.8 sn
    0-120 km/s = 15.1 sn
    0-140 km/s = 22.2 sn
    0-160 km/s = 30.9 sn

    100-0 = 40 metre


    Honda Civic 1.6 125 Hp

    125 hp @ 6500 rpm
    152 nm @4200 rpm

    0-50 km/s = 3.4 sn
    0-80 km/s = 6.7 sn
    0-100 km/s =10.0 sn
    0-120 km/s = 13.8 sn

    100-0 = 41 metre

    Toyota Auris 1.6 Valvematic 132 HP

    132 hp @ 6400 rpm
    160 nm @4400 rpm

    0-80 km/s = 6.8 sn
    0-100 km/s =10.3 sn
    0-120 km/s = 14.2 sn
    0-130 km/s = 17.5 sn
    0-150 km/s = 25.7 sn

    100-0 = 37 metre


    Volkswagen Golf 1.4 TSI 122 Hp

    122 hp @5000 rpm
    200 nm @1500-4000 rpm

    0-50 km/s = 3.2 sn
    0-80 km/s = 6.8 sn
    0-100 km/s = 10.4 sn
    0-120 km/s = 14.8 sn

    100-0 = 38 metre












    biri DİZEL
    biri ATMOSFERİK
    biri TURBO beslemeli....

    biri 1.6
    biri 1.4

    biri b sınıfı
    birileri c sınıfı...

    saçma sapan karşılaştırmalar.....


    Burada karşılaştırma mı var? Test değerleri verilmiş sadece.




  • şöyle uzun uzun alıntıları neden yapıyorsunuz hiç anlayamıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum


    quote:

    Orijinalden alıntı: paanther


    biri DİZEL
    biri ATMOSFERİK
    biri TURBO beslemeli....

    biri 1.6
    biri 1.4

    biri b sınıfı
    birileri c sınıfı...

    saçma sapan karşılaştırmalar.....


    Burada karşılaştırma mı var? Test değerleri verilmiş sadece.


    bir aracın test değeri alınıp, başka araçlarında test değeri sıralanıp hızlanmaları hakkında yorum yapılıp, sıralandırma
    yöntemiyle "şu daha iyiymiş" yada "şu şunu geçermiş" diye yorumm yaplıyorsa ben ona "karşılaştırma" derim...

    konuyu tamamen okuyun tüm değerleri verilen araçları aynı kategoride sanan, sıralama yapan arkadaşlar var.

    dizel blue değerleri veriliyorsa, iyi veya kötü bir değer olduğunu anlamamız için altında sıralananların
    yaklaşık aynı bg ve Nm de olması gerekir ki doğru ve güzel olan görülebilsin...

    yoksa yüzlerce araç var sıralayalım hızlanma verilerini ne blue kalır ne de diğerleri...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paanther


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum


    quote:

    Orijinalden alıntı: paanther


    biri DİZEL
    biri ATMOSFERİK
    biri TURBO beslemeli....

    biri 1.6
    biri 1.4

    biri b sınıfı
    birileri c sınıfı...

    saçma sapan karşılaştırmalar.....


    Burada karşılaştırma mı var? Test değerleri verilmiş sadece.


    bir aracın test değeri alınıp, başka araçlarında test değeri sıralanıp hızlanmaları hakkında yorum yapılıp, sıralandırma
    yöntemiyle "şu daha iyiymiş" yada "şu şunu geçermiş" diye yorumm yaplıyorsa ben ona "karşılaştırma" derim...

    konuyu tamamen okuyun tüm değerleri verilen araçları aynı kategoride sanan, sıralama yapan arkadaşlar var.

    dizel blue değerleri veriliyorsa, iyi veya kötü bir değer olduğunu anlamamız için altında sıralananların
    yaklaşık aynı bg ve Nm de olması gerekir ki doğru ve güzel olan görülebilsin...

    yoksa yüzlerce araç var sıralayalım hızlanma verilerini ne blue kalır ne de diğerleri...


    Bence de asıl karşılaştırma bu şekilde olur. asmosferik mi turbo mu mesela? Ya da dizel mi benzinli mi? B sınıfı mı c sınıfı mı? Ayrıca karşılaştırma derken sadece performans ve fren var. Sınıf motor türü farkı çok da önemli olmasa gerek bu karşılaştırma için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum


    quote:

    Orijinalden alıntı: paanther


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum


    quote:

    Orijinalden alıntı: paanther


    biri DİZEL
    biri ATMOSFERİK
    biri TURBO beslemeli....

    biri 1.6
    biri 1.4

    biri b sınıfı
    birileri c sınıfı...

    saçma sapan karşılaştırmalar.....


    Burada karşılaştırma mı var? Test değerleri verilmiş sadece.


    bir aracın test değeri alınıp, başka araçlarında test değeri sıralanıp hızlanmaları hakkında yorum yapılıp, sıralandırma
    yöntemiyle "şu daha iyiymiş" yada "şu şunu geçermiş" diye yorumm yaplıyorsa ben ona "karşılaştırma" derim...

    konuyu tamamen okuyun tüm değerleri verilen araçları aynı kategoride sanan, sıralama yapan arkadaşlar var.

    dizel blue değerleri veriliyorsa, iyi veya kötü bir değer olduğunu anlamamız için altında sıralananların
    yaklaşık aynı bg ve Nm de olması gerekir ki doğru ve güzel olan görülebilsin...

    yoksa yüzlerce araç var sıralayalım hızlanma verilerini ne blue kalır ne de diğerleri...


    Bence de asıl karşılaştırma bu şekilde olur. asmosferik mi turbo mu mesela? Ya da dizel mi benzinli mi? B sınıfı mı c sınıfı mı? Ayrıca karşılaştırma derken sadece performans ve fren var. Sınıf motor türü farkı çok da önemli olmasa gerek bu karşılaştırma için.



    bu gibi değerlerin karşılaştırlması ve iyinin bulunması için sınıf, motor türü neden önemli olmasın...
    tabiki önemli bir "dizel b sınıfı"b aracın değerleri ile, "dizel c yada d sınıfı" aracın hızlanma değerleri bir mi!....

    yada daha hafif b sınıfı atmosferik aynı motor aracın verileri, c sınıfı atmosferik aracın verilerinden daha iyiyse...
    bu durumda kiloca hafif olan b sınıfı aracın, kiloca ağır olan c sınıfı araçtan adaha mı iyi olduğunu gösterir!....

    bir turbo dizel 1.100kg b sınıfı araç koyup, karşısına da atmosferik 1.300kg c sınıfı araç koyup.
    dizel verileri daha iyi dersek yanlış olmaz mı!...


    hızlanma verileri verilip kimin daha iyi olduğu karşılaştırması mı!... yapılacak.
    örneğin; b sınıfı 1.4 benzinli blue verileri ile, b sınıfı 1.4 honda city verileri yan yana getirilir bakılır....

    yoksa biri 1.6 115bg atmosferik, biri 1.4TSI 122bg, birisi 2.0T 158bg hızlanma verileri sizin dediğiniz gibi;
    "sınıf motor türü farkı çok da önemli olmasa gerek" tezini çürütür.




  • karşılaştırma böyle oluyosa, bende yapıyım.
    fabrika verilerini önüme koyup bu daha iyi bu daha kötü diyebilirim.
    karşılaştırma olucaksa ya hepsi benzinli olur yada hepsi dizel, bu ne böyle cacık gibi.
    cacıgın tuzu az gelmiş ben size diyim, malzeme bol çünkü....
  • Ya arkadaşlar bunu anlamak bu kadar zor değil ne olur yapmayın. Karşılaştırma derken performans verilerinin olduğunu anlayamıyor musunuz? İlk verdiğim veriler Hyundai Accente ait sadece performans verileri idi. Haliyle rakiplerininde performans verilerini yazmam gerekirdi. Ben burada malzeme kalitesi yok donanım vs felan detaya girmedim.Olaya sadece performans gözüyle bakabilirsiniz.Sonuçta yeni çıkan bir motor ve şuan piyasanın en güçlü 1.6 litre dizeli kendisi. İnsanlar çok merak ediyordu performans verilerini.İnsanlık yaptık koyduk millet böyle karşılaştırma mı olur diye hayıflanmış. Ayrıca iki aracın biribirine rakip olabilmesi için aynı sınıfta olmaları B C D .... veya aynı karoser yapısına sahip olmaları hele ki aynı besleme türüne ve yakıtla çalışmalarına hiç ama hiç gerek yoktur.İki aracı biribirine rakip yapan şey insanların tercihlerinde gizlidir. Eğerki ben Accent yerine Auris tercih edebiliyorsam, bu iki araç biribirine rakip demektir benim için.Ayrıca ne kadar saçma yok dizelle atmosferik benzinli karşılaştırılır mı? Yok biri turbo biri supercharger. Sonuçta motor bunlar ve hepsi aynı vergi diliminde. Sizin dediğiniz doğru olsaydı eğer Civic in hiçbir rakibi yoktu.Sınıfında hiçbir araçla karşılaştırılamazdı herhalde Cruze hariç. Çünkü sadece benzinli motor seçeneğiyle satılıyor.İnsanların kolayca ulaşabileceği aramakla yorulmayacakları bilgi paylaşıyoruz teşekkür edeceğine insanlar muhalefet ediyor. Test kaynaklarını da yazdım.Kendim test etmedim sonuçta.İnanıp inanmamak size kalmış.




  • sonuçta ekskavatörle gemiyi karşılaştırmıyoruz.
    1.4 lt turbolu C sınıfı bir araç ile 1.6 lt atmosferik C sınıfı bir aracı elbette performans olarak karşılaştırma yapacağız.
    1.6 lt dizel motorlu C sınıfı bir araç ile 1.6 lt benzinli C sınıfı bir aracı elbette performans olarak karşılaştıracağız.

    128 hp lik 1.6 lt dizel motorlu B sınıfı Accent'in motor performansını karşılaştırmak için sırf aynı sınıf , aynı motor tipi diye Symbol'e denk motor koymalarını beklemeyecektik sanırım. Yoksa 65 hp lik motorla mı karşılaştırsak?

    Elbette performansı mukayese etmek için bir üst sınıftan iddialı benzinli ve dizel motorlar örnek gösterilebilir.
    bence güzel konu ve konuyu germeye gerek yok.
  • accent in fren mesafesi hiç iyi değil, sanırım tekerlek ölçüleriyle(175/70 R14) alakalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extrem_015 -- 7 Ağustos 2011; 6:25:45 >
  • Ben de videosunu ekleyeyim



  • mazda 3

    270 tork
    115 hp
    fren mesafesi= 36 metre
    0-50km/s : 3.6 sn
    0-100 km/s : 11.0 sn

    düz ara sıkmasın herkez değerleri ;)))
  • Automotorsport'un son master testi. C sınıfı araçların karşılaştırması yapılmış.
    Puanlar şöyle;
    1- Vw Golf - 471 puan
    2- Auudi A3 - 456
    3- Seat leon - 447
    4- Ford Focus - 442
    5- Opel Astra - 437
    6- Scoda Octavia - 432
    7- Alfa Giulietta - 429
    8- Megane - 425
    9- Lexus CT 200 h - 402
    10- pejo 308 - 402
    11- Citröen C4 - 387
    12- Hyundai i30 - 369


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/master-test-2011-welches-kompaktmodell-ist-das-beste-3893258.html?show=2




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Automotorsport'un son master testi. C sınıfı araçların karşılaştırması yapılmış.
    Puanlar şöyle;
    1- Vw Golf - 471 puan
    2- Auudi A3 - 456
    3- Seat leon - 447
    4- Ford Focus - 442
    5- Opel Astra - 437
    6- Scoda Octavia - 432
    7- Alfa Giulietta - 429
    8- Megane - 425
    9- Lexus CT 200 h - 402
    10- pejo 308 - 402
    11- Citröen C4 - 387
    12- Hyundai i30 - 369


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/master-test-2011-welches-kompaktmodell-ist-das-beste-3893258.html?show=2


    tam kökenli bir alman karsılastırması ;))) yolda durmayı beceremeyen golf 1 ci sırada =)))




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.