Şimdi Ara

Hyundai BAYON Ana Konu (73. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Jimmy77 , selcuksert38 , emrcnd
3 Kayıtlı Üye ve 6 Misafir (3 Mobil) - 6 Masaüstü3 Mobil
5 sn
1.611
Cevap
76
Favori
165.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
19. Sırada  bugün en iyi #5
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Akustik34 kullanıcısına yanıt
    Hep normal mod ta

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Akustik34 kullanıcısına yanıt
    Makyajlı değil hocam 2024 haziran dan sonrası makajlı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Akustik34 kullanıcısına yanıt

    Hocam bana sormuştunuz, genellikle normalde kullanıyorum ancak rampada sporta alıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havya Makinesi kullanıcısına yanıt

    Mantıklı evet. Ben de ekseri normal'de kullanıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkaç yerde okudum CVT şanzımanın uzun yıllar arıza vermemesi için kullanım konusunda bazı noktalara dikkat etmek gerekiyormuş;

    Mesela yokuş çıkarken manuele almak hatta yokuş inerken de almak vs gibi.

    Ama çok sorun olacağını sanmıyorum keza aracın 5 yıl garantisi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknisyen57 T kullanıcısına yanıt

    Cvt derken?

    Bizim araçlar DCT değil mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknisyen57

    Birkaç yerde okudum CVT şanzımanın uzun yıllar arıza vermemesi için kullanım konusunda bazı noktalara dikkat etmek gerekiyormuş;

    Mesela yokuş çıkarken manuele almak hatta yokuş inerken de almak vs gibi.

    Ama çok sorun olacağını sanmıyorum keza aracın 5 yıl garantisi var
    Şanzıman cvt değil,çift kavrama dct

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik34

    Cvt derken?

    Bizim araçlar DCT değil mi?

    Evet dct,yukarıdaki bilgi yanlış

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DCT evet bahsettiğim durum zaten DCT şanzıman için yanlış yazmışım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknisyen57 T kullanıcısına yanıt

    Ama çok dik rampalardan inerken veya çıkarken manuelle çıkmak daha sağlıklı olacaktır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknisyen57 T kullanıcısına yanıt

    Hiç böyle şeylere gerek yok ya, Al D ye devam.

  • Akustik34 kullanıcısına yanıt

    neden ki! adı üstünde otomatik, yokuş yukarı yada yokuş aşağı kendi otomatik ayarlamayacak mı araç???

  • Jimmy77 J kullanıcısına yanıt

    Bir videoda izlemiştim. Çok dik rampalarda sanziman sağlığı açısından manuele alıp çıkmak daha iyi demişti. Ona hitaben dedim. Yoksa bende ekseri otomatikte takılıyorum :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik34

    Bu arada aracı genelde Sport modda kullanan var mı?
    Hangi modlarda kullanıyorsunuz?

    Eco Modda kullanımı tavsiye etmem şahsen. Eco Mod, yakıt tasarrufu odaklı olduğundan, vitesleri o kadar hızlı yükseltiyor ki, 40 km/s hızla giderken bile 7. vitese geçiyor.

    Bu durumun sıkıntısı, ani hızlanmanız gerektiğinde ortaya çıkıyor. Gaza bastığınızda, düşük devir ve yüksek vites kombinasyonu nedeniyle motor organlarına aşırı yük biniyor. Tabii ki araç vites düşürerek durumu toparlıyor, ama bu geçiş sırasında, özellikle ilk 1-2 saniye, motora ciddi yük biniyor. Normal veya Sport Modda böyle sorunlar yaşamazsınız.


    Örnek vermek gerekirse, Opel'in 1.4 Turbo modellerindeki "piston kırma" sorunlarının ana nedenlerinden biri de tam olarak bu. Yani Eco Mod, uzun vadede motor ömrüne zarar verebilecek bir risk taşıyor.


    Ben dur-kalk trafikte Normal Mod, akıcı trafikte ise Sport Mod kullanıyorum. "Sport Mod" denince akla hemen agresif bir sürüş şekli geliyor, ancak durum böyle değil. Gaza daha yumuşak basarak kullanıldığında, Sport Mod diğer modlardan daha sağlıklı bir seçenek olabilir.


    Sport Mod gaz pedalını yumuşak kullanırsanız genelde vitesleri 2500-3000 devir arasında değiştiriyor. Bu aralıkta motorun ne kadar rahat çalıştığını sesinden bile anlamak mümkün. Bu yüzden, Sport Mod akıcı trafikte hem motor sağlığı hem de sürüş konforu için ideal bir tercih olabilir.





  • vandamme kullanıcısına yanıt

    Detaylı anlatımınızdan ötürü teşekkürler..


    Yaşadığım yerde çok dur kalk olmuyor ama işte sport moda olunca devir falan yükseliyor. Pedala az dokunsak normal mod gibi oluyor :) Ama dediğinizi bi deneyecem. Sağ olun :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eco mod ta kullanmayı tavsiye etmiyorum kimseye kendimde kullanmiyorum normal mod iyidir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba.

    Telefon, tablet tutacağı olarak öneriniz var mıdır ?

    Vakumlu olan var,havalandırmaya takılan var,yapışkanlı olan var(pek sıcak bakmıyorum buna).

    Kullanıp da memnun olan var ise yazsın lütfen.

  • Rorschach-db kullanıcısına yanıt
    Vakumlu olan hocam havalandırma ya takılan menfezlere veya mekanizmaya zarar veriyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Akustik34 kullanıcısına yanıt

    Yine frenler lazım oldu, Otomatik fren yaptı bu sefer ve yerler yine ıslak :/



  • emrcnd E kullanıcısına yanıt

    Tövbee :/

    Hayır Clio neden öyle pat diye duruyor hiç anlayamıyorum. Allah'tan sol taraftan arac gelmiyor.

    Ayrıca İstanbul gibi büyükşehirler için bu arac içi kameraların önemi bir kez daha anlaşılmış oldu. Görüntü olmasaydı arkadan vurdun diyerek suçlu dahi olunabilir. Neyse ki Allah korumuş yine :/


    Bu arada bu ön çarpışma olayı Style 'da da var mı?

    Yani araç siz fren pedalına basmadan kendi mi frenliyor? Yoksa gostergede bir uyarı olarak mı çıkıyor? Ve kac km hızdan sonra aktifleşiyor ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.