< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Hyundai BAYON Ana Konu (77. sayfa)
-
-
Ooo, Fordcu buraya gelmiş.
Arkadaş trolldür, dikkate almayın. Adamın 1.000.000 TL bütçesi olur, 400.000 TL daha ekle, Ford al der.
Klasik babasının yan koltuğunda oturan ergendir işte.
Normalde kolay kolay bu cümleyi kullanmam ama gidip Bayon için açılmış bir konuya 'Bayon önermem' diyen bir ergene bence demekte bir sakınca yok.
-
Buraya da mı dadandın hocam, sorunların büyük senin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bir dh atasözü derki
“Blokla geç”
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neden ön ve arka farklı degerlerde oluyor?
Önceki 2014 Clio'mda lastikçi her tekere aynı değeri basiyordu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lastikçiler hiçbir halttan anlamıyor. Onlara göre her araba 32 olacak.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Zibilyon tane arac hakkında sikayetvar da konu açılıyor. O zaman o markaları da almayalım? Bu mu yani?
Veyahut hangi markayı almamiz gerekiyordu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki lastiğin indiğini nasıl anlarız? Göz kararıyla mı yoksa göstergede basınç düştüğü zaman uyarı verince mi? Sanki hafiften inik gibi geliyor ama çok da anlamıyorum açıkçası....
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adamlar mercedes i de şikayetvar’a yazıyor
ayrıca bu işte şansta var elektronik eşyada vs olduğu gibi bi arkadaşımda Fiat Egea Cross almıştı devir saati dalgalanıyordu çok uğraştı en son motoru değiştirdiler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok olağan şeyler...
Bosch marka buzdolabı, çamaşır ve bulaşık şeklinde set almıştım. İçinden buzdolabı 1 sene içinde arıza verdi. Kaç kere git gel vs derken yenisiyle değişim oldu. Yani dediğiniz gibi elektronik, kul yapımı her şeyin bozulma payı vardır illa ki...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lastik konusu sanılandan biraz daha kompleks olsa da sürüş güvenliğinde en önemli noktalardan biri aslında. Bir makine müh. olarak tavsiyem her zaman "doğru lastik türü + üreticinin belirttiği değerler" in kullanılması. Yani aracın kapı içindeki etikette yazan değerleri kullanmak gerek. Ön lastiklerin daha yüksek değerde olmasının sebebi motorun ve sürücünün ağırlığının ön tarafta olması. Araçta sürücü dışında kimse olmasa veya 3 kişi daha olsa bile toplamda yük dağılımı önde biraz daha fazla oluyor. Bu sırada da yaşanan hava sıcaklığı değişimleri vs. derken ön kısmın biraz daha fazla şişirilmesi gerekiyor. Ayrıca yine etikette yazana göre, sürüşünüzün çoğunluğu iki kişiden fazla kişilerle veya full bagaj yüküyle oluyor ise yine orada yüke göre değişen değerleri kullanmak gerek.
-
Çok güzel bilgiler, teşekkür ederim. Peki indiği noktasında yaklaşımımız nasıl olmalıdır?
Zeminde çokça durması ve havaların etkisiyle Göstergede bu bize gösterilir mi? Yoksa bi lastikçiye gidip yine de hava vurmak mi gerekir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki bu arızalar kac km sonra başlıyor? Sıfır alınanlar da hemen mi bas gösterecek?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X