Şimdi Ara

hyundai elantra vw jetta yol tutus konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
0
Favori
6.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • dün fasılgibi arkadaşımızın paylaştığı videoya göre elantranın yol tutuşu jettadan daha iyi. elinde bu konuda başka kaynak olan arkadaşımız varmı? siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    düzeltme: başlığı değiştirdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harun -- 14 Ağustos 2011; 12:03:46 >



  • Vw Jetta'nin Amerikan versiyonunda Avrupa'dan farkli olarak bagimisiz coklu baglantili suspansiyon kullanilmiyor:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Jetta#Sixth_generation_.28NCS.29
    Bu sebepte yol tutusunun sinifindaki diger modern araclara gore iyi olmamasi da gayet normal. Amerika icin uretilen araclar Meksika'da uretiliyor. Bizim ulkemize gelen araclarin da bunlar gibi sabit arka aksa sahip olmasi kuvvetle muhtemel. Bu degisikligin tek sebebi tabiiki maliyetler. O yuzden bizim ulkemizdeki Jetta fiyatlarinin Almanyayla degil de Amerikayla karsilastirilmasi daha saglikli olur.

    Yani testin sonuclarinda sasirilacak birsey olmamasi gerek

    Not: su anda imkanim olmadigindan videoyu seyretmedim. Sadece suspansiyon hakkinda bilgi paylasmak istedim.




  • Biri söylemişti galiba, Amerika'daki Elantra'larda üst donanımda kullanılan şasi spor şasi miymiş neymiş. Ne kadar doğru bilemiyorum.
  • @sirdiesel
    hocam jettalar zaten sadece meksikada üretilmiyormu?
    @ ahmetcan44
    testte kullanılan jettada 2.5 motor dikkatini çekerim.
  • Bize gelen Jetta'lar da Meksika üretimi. Jetta'nın önceki kasasında da yol tutuş çok iyi değildi zaten.
  • doğaldır daha iyi yol tutabilir yeni araç yeni teknoloji
  • hocam ancak söyle bir durum var yol tutusu yüksekse konfor daha kötü cünkü sert süspansiyon örnek olarak elantra ile girdiginiz virajlara jetta ile giremezsiniz ancak bozuk bir yolda elantra can sıkıcı olurken jettada daha az hissedersiniz...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Opel Astra vs Vw Golf
    8 yıl önce açıldı
    Corolla vs Megane
    2 yıl önce açıldı
    Honda Civic vs Wv golf
    9 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 195 65 15 lastikli elantra asla 205 55 16 lastikli jetta dan daha iyi yol tutamaz , lastik ebadı yol tutuşta çok önemlidir , iki araba arasında aynı ebatta lastikleri kullandığımızı düşünürsek pek fark olucağını sanmıyorum zaten c segmentinde öle yol tutuşda uçurumlar yok.......
  • Buyrun bu testte de Chevrolet Cruze 0.85g ile birinci çıkmış.
    Demek ki Elantra 0.85g altında bir değer vermiş.

    http://www.insideline.com/hyundai/elantra/2011/2012-honda-civic-vs-2011-chevrolet-cruze-vs-2011-hyundai-elantra-comparison-test.html

    Demekki değişimler olabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    195 65 15 lastikli elantra asla 205 55 16 lastikli jetta dan daha iyi yol tutamaz , lastik ebadı yol tutuşta çok önemlidir , iki araba arasında aynı ebatta lastikleri kullandığımızı düşünürsek pek fark olucağını sanmıyorum zaten c segmentinde öle yol tutuşda uçurumlar yok.......


    hiç alakası yok 215 tabanlı astramız ,205 tabanlı mazdayamıza göre yol tutusu cok geride...
  • Mesele tabanda değil yanakta
  • dikkat ederseniz virajda öteki araçların fren lambaları yanıyor. fakat jettada adam direk viraja giriyor fren yapmadan. motor güçleri şasileri vs. farklı tabii ki ülkemizdekilere göre.

    jetta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    195 65 15 lastikli elantra asla 205 55 16 lastikli jetta dan daha iyi yol tutamaz , lastik ebadı yol tutuşta çok önemlidir , iki araba arasında aynı ebatta lastikleri kullandığımızı düşünürsek pek fark olucağını sanmıyorum zaten c segmentinde öle yol tutuşda uçurumlar yok.......


    Saçma ve çocukça.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus3485

    dikkat ederseniz virajda öteki araçların fren lambaları yanıyor. fakat jettada adam direk viraja giriyor fren yapmadan. motor güçleri şasileri vs. farklı tabii ki ülkemizdekilere göre.

    jetta


    aynı video yu izliyoruz acaba jettanınkide koskaca yanıyor orda....
  • ülkemizde satılan Jettalar bağımsız arka süspansiyona sahip değilmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus3485

    dikkat ederseniz virajda öteki araçların fren lambaları yanıyor. fakat jettada adam direk viraja giriyor fren yapmadan. motor güçleri şasileri vs. farklı tabii ki ülkemizdekilere göre.

    jetta


    aynı video yu izliyoruz acaba jettanınkide koskaca yanıyor orda....


    nerde yanıyor hocam. adam artık virajı geçmiş ondan sonra yanıyor.
  • birde arka camdaki stop lambasına bakarsanız anlaşılıyor.
  • Tamam kardeş Jetta frene basmadan viraja girebiliyor,diğer araçlar giremiyor.Gizli beygirlerden sonra gizli freni su yüzüne çıkarttığın için sağol.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex


    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    195 65 15 lastikli elantra asla 205 55 16 lastikli jetta dan daha iyi yol tutamaz , lastik ebadı yol tutuşta çok önemlidir , iki araba arasında aynı ebatta lastikleri kullandığımızı düşünürsek pek fark olucağını sanmıyorum zaten c segmentinde öle yol tutuşda uçurumlar yok.......


    Saçma ve çocukça.


    Nasıl saçma ve cocuk işi olduğunu anlatırsan bizde anlamış oluruz , arabaların üsütndeki lastiklerden haberiniz yok yol tutuşu tartışıyorsunuz, 65 yanak lastikle çok iyi yol tutyorum virajlara son gaz giriyorum diyen kişi bence çocuktur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus3485

    birde arka camdaki stop lambasına bakarsanız anlaşılıyor.


    valla benim izledigim videoda ne focus ne mazda 3 nede elantranın fren lambası yanmıyor bile su anda 4 defa izledim, ve skidpad da asıl yalpalanıyor jetta öyle
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.