Şimdi Ara

Hyundai Getz Kullanıcıları, kullanmışlar bir bakabilirse

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lastiiklerlw ilgili pek bilgiye sahip değilim. Hyundai getz 1.5 vgt aracıma uygun lastik alacağım. 175/65R14 lastikler var aracımda markası yokohoma. yol tutuş açısından memnun değilimm zaten lastikler de oldukça yıprandı değişmesi gerekiyor. Yardımcı olabilir misiniz ? Ayrıca sürücü kapısının altında 188/55R15 de yazıyor bu ne anlama geliyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batuhanozboz -- 16 Temmuz 2015; 17:16:28 >



  • Gece 4 te yazınca arkalarda kalmışız. Up. Yol tutuş için 185 daha mantıklı olur diye düşünüyorum okuduklarımdan sonra, lastik konusunda bilgili olanlar yardımcı olabilirler mi lütfen ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batuhanozboz -- 16 Temmuz 2015; 17:17:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende getz kullanıyorum.
    175 65 14 aldim.
    Değişiklik yapmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salvodor_07

    Bende getz kullanıyorum.
    175 65 14 aldim.
    Değişiklik yapmadım.

    cevabınız için teşekkürler, hangi marka model lastik aldınız ? ne kadara aldınız? memnun musunuz ?
  • Hocam kafan hangisine yatiyorsa
    Bütün hangisini el veriyorsa onu al tak.
    Ben lassa-petlas-cordinald kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 185/60 a gectim cok memnunum. Virajlardaki yuzmesi gecti aracin. GoodYear Dura Grip aldim. Islakta kurudan bille iyi ama bir sene sonra ligme ligme dokuluyo lastik. Bir yillik lastik TuvTurk muayenede hafif kusur aliyo. Lastik zamanim geldi. Aklimda Cinturato p1 var. Bi ihtimal continental denicem. Birde Michelin EnergySaver tavsiye etmem. Deneme firsatim oldu ve ne kuruda ne islakta performansi duragripten iyi degildi.

    55 yanak icin arac biraz sert oldugu icin gozum yememisti. Yumusak kullaniyorsaniz ve yollar gorece duzgun ise guzel olur aslinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_bek

    Ben 185/60 a gectim cok memnunum. Virajlardaki yuzmesi gecti aracin. GoodYear Dura Grip aldim. Islakta kurudan bille iyi ama bir sene sonra ligme ligme dokuluyo lastik. Bir yillik lastik TuvTurk muayenede hafif kusur aliyo. Lastik zamanim geldi. Aklimda Cinturato p1 var. Bi ihtimal continental denicem. Birde Michelin EnergySaver tavsiye etmem. Deneme firsatim oldu ve ne kuruda ne islakta performansi duragripten iyi degildi.

    55 yanak icin arac biraz sert oldugu icin gozum yememisti. Yumusak kullaniyorsaniz ve yollar gorece duzgun ise guzel olur aslinda.

    Hocam aracı sert kullanmaktan hoşlanan biriyim ama aracıma çok çok özen gösteririm. Ne takıyorsam ne koyuyorsam gidişiyle görüntüsüyle ilgili en iyisini yapmaya çalışıyorum. Virajlarda hiç güven vermiyor sol şeritte viraja girip sağ şeritte çıkıyorum. Yaz geldi uzun yollar yapıcam, yol tutuş konusunda en iyi lastik seçimi ne olur benim için sizce ? Hem marka hem de ebat olarak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yine 175/65/14almanızı öneririm, veya en fazla 185/65/14 olarak değiştirin.. Ebat değişikliği bundan daha fazla olmamalı..

    Yol tutuşundan memnun olmamanız ise şu anki lastiklerinizin eskiliğiyle alakalı..
    Şahsen 1 hafta önce lastik değiştirdim.. 5 yıllık Bridgestone B250'lerim dişleri epey olduğu halde sırf hamuru sertleştiği için artık vızır vızır patinaj yapmaya başlamıştı.. Frenlemede de kolayca kayıyordu..
    Gittim Bridgestone B330 aldım.. Dönüşte yokuş yukarı hızlı kalkış denemeleri yaptığımda yolu çok çok iyi tuttuğunu gördüm..

    Çıkan lastik 5 yıllık bridgestone, takılan sıfır bridgestone.. Kalite aynı, fiyat seviyesi aynı, ebat aynı, hız sınıfı cartı curtu hepsi aynı..
    Ama eski ile yeni arasındaki tutuş farkı muazzam..

    Yani sizin de endişeniz olmasın.. En kötü sıfır lastiği alsanız yine üstündekilerden iyi tutacaktır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoz -- 16 Temmuz 2015; 21:59:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mobilde cok yazamiyorum ama benim nick ile getz eibach yazarsaniz birkac forumda ve burada yorumlarimi gorebilirsiniz. Bence siz benim yasadiklarimi yasamak istiyorsunuz :) inanin cok zevk alicaksiniz aractan :) eibach 30mm pro kit yay + gazli monroe amortisor + 185/55-60 r14 continental premium contact yada pirelli p1 ;) lastik kesinlikle orta sertlikte ve performans tipi olmali. Standart, sert hamurlu veya yakit tasarrufuna yonelik lastikler benim icin bu aracta yanlis secimler. Tabi bunlar benim dusuncem. Saygilar iyi bayramlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100 tl fazla verip iyi marka lastik alın hocam. Hyundai getz aracına ucuz lastik almış birisi olarak yazıyorum. En ucuz petlas, lassa tercih edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kumho ecsta spt modeli tercih edın derim o ebatlarda var ise. Yok ise debica viking vb marka lastiklerin urettiği daha ucuz lastikler var ve kalitelidirler. Yerli malı lastik asla tavsıye etmem uzerindeki yokohamadan bıle kotudurler. Getz farklı donanımlada oldugundan 14 inc jantla gelen ve 15 inch celik jantla gelen modeli mevcut. Bu nedenle iki ayrı ebata ait etiket arac uzerinde mevcuttur. Sizde 14 jant oldugundan siz 14 jant takacaksınız. 185-60-14 yada 185-65-14 te takabılırsınız ancak orjinal olculeri daha uygun olur. dediklerimin fazlası ise direksiyonu dondurdugunuzde iç kısma lastiklerin surtme yapmasına sebep olur. 15 ya da 16 jant yaparsanızda 65 olan yanak olcunuzu 60 ve 55 e indirmenız gerektigini gosterir. oradakı 14 ve 15 gibi değerler jantlarınızın capını ifade eder. Yanak kuculdukce konfor azalır ve lastikleriniz sert bir çukurda yarılma ihtimalide artar. Farkındaysanız lamborghini gibi yanakları ince lastikli arabalarla uzun yola çıkan yoktur. Cıksa da 70i gecmez cunku gecemez. Jant lastiği yolda bırakacagını bilir. tutup 18 jant takıp 35 yanak takmamak gerekir. Apaçıler takıyorlar ondan sonra sagda solda kalıp rezillik çekıyorlar. Pist degilki burası turkıye yolları. Konuyu biraz dagıttık kusuura bakmayın. Anlayanlar anlamıstır mesajı zaten. Sizi ilgilendiren ilk kısımdaki bilgiler size yeterlidir.




  • Anladım arkadaşlar lassa yada michelin taktıracağım. Fakat bugün 50 liralık mazotla 130 km yaptım. Bu yakıt değeri çok geldi. Normalde 27-30 krştu maksimum. Ama şuan 35-37 kuruş civarı kabaca bir hesapla. Bu neden olur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batuhanozboz kullanıcısına yanıt
    Dayi nasil yaptin 50 liralik mazotla 130 km helal olsun vallahi daga gecmiyorum cidden 25 kurusu cok zor geciyorum herhangi bi dizelde. benzin mi dicektin acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    Dayi nasil yaptin 50 liralik mazotla 130 km helal olsun vallahi daga gecmiyorum cidden 25 kurusu cok zor geciyorum herhangi bi dizelde. benzin mi dicektin acaba?

    Zaten çok sert kullanamama rağmen 25 krş falandı bi anda böyle bişey oldu. Konu açtım şimdi bu konuyu ordan takip edebilirsin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.