Şimdi Ara

Hyundai İ20 Aracımı Aldım. Kısa Bilgilendirme.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
539
Cevap
3
Favori
37.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Hayırlı olsun. Bence şehiriçi kullanımı için güzel araç. Kullanımı çok rahat ve tok bir araç şu aralar ne kadar bayan görsem hep i20 var.

    Aynen hocam yer gök i20 olmuş bu aralar
  • Hayırlı olsun. Şanzıman hariç güzel araba. 1 hafta kullanmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavercanturk

    Hayırlı olsun ama anlayamadığım bir nokta var;
    şimdi adamlar astra sedan edition plus gibi c sınıfında güvenlik, yol tutuş ve konfor anlamında harika bir aracın sıfırını 62 bine bırakırken neden c sınıfı almak isteyipte alamayan birisi gidip 70 küsür verip i20 alsın onu anlayamadım? Ver mı beni aydınlatıcak olan birisi?
    İ20 dizel olsa neyse ama dizel de değil.



    Donanımlı bir araç istiyordur, otomatik vites istiyordur, b segmenti bir araç ihtiyaçlarını karşılıyordur, sedan sevmiyordur, bu araç içine daha çok sinmiştir. Sebep çok yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metay51


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Bu arada güncelleme gelicek miş şehirici 6.2 litre falan mı ne yakacakmış bir doğruluğu varmı?

    Valla ben öyle birşey duymadım hocam , bu bilgiyi nereden edindiniz?

    Donanhaberforum.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayirli olsun, kazasiz belasiz surusler :)



    Benim tercihim 5-6bin tl ucuza fabia olurdu sanirim ya da 8bin tl daha koyup leon da alabilirdim. Herkesin arabadan beklentileri farkli tabi ki, saygi duymak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    Hayırlı uğurlu olsun hocam ama çok yanlış seçim bence. 70 bin tlye benzini su gibi içen taş devrinden kalma şanzımanlı bu aracı alacağınıza dizel otomatik c sınıfı az km de 2. el kazasız bir aracı çok çok rahat bulurdunuz.

    2.el de bir çok tercih yapabilirdim hocam ama sıfır tercih ettik . Tercih etmemizin sebebi iç donanım veya dış güzelliğinin yanı sıra Hyundai' nin 7 yıl 80.000 km garanti vermesi idi. Senede max 2 defa şehir dışı yaparız , aracı zaten genelde h.sonları kullanıcaz.Max yapacağımız kilometre 8.000 - 9.000 km .

    Su gibi içen eski bir motor olduğunu düşünmüyorum. 1.4 motor 100 hp 16V 135 Nm motordan bahsediyoruz çok da kötü değil bence. En revaçta olan 1.0 ECO TSI motor olan İbizanın kataloğun da ş.içi 5 lt verisi var, satan arkadaş gerçek verisi 6,5 - 7 lt arası diyor.Aracım daha 150 km de , sakin kullanımda ist içi şuan ki verisi 8.4 lt , soruyorum size bu mu su içen ?

    Burada herhangi bir marka savunuculuğu yapmıyorum ama 1.4 polo dsg , 1.4 punto dualogic , 1.4 corsa otomatik kullanmış biri olarak bu araçların yakıtı da zaten 7.5 - 8 Lt arası.Bence yakıtı tam otomatik bir araç için gayet ideal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metay51


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    Hayırlı uğurlu olsun hocam ama çok yanlış seçim bence. 70 bin tlye benzini su gibi içen taş devrinden kalma şanzımanlı bu aracı alacağınıza dizel otomatik c sınıfı az km de 2. el kazasız bir aracı çok çok rahat bulurdunuz.

    2.el de bir çok tercih yapabilirdim hocam ama sıfır tercih ettik . Tercih etmemizin sebebi iç donanım veya dış güzelliğinin yanı sıra Hyundai' nin 7 yıl 80.000 km garanti vermesi idi. Senede max 2 defa şehir dışı yaparız , aracı zaten genelde h.sonları kullanıcaz.Max yapacağımız kilometre 8.000 - 9.000 km .

    Su gibi içen eski bir motor olduğunu düşünmüyorum. 1.4 motor 100 hp 16V 135 Nm motordan bahsediyoruz çok da kötü değil bence. En revaçta olan 1.0 ECO TSI motor olan İbizanın kataloğun da ş.içi 5 lt verisi var, satan arkadaş gerçek verisi 6,5 - 7 lt arası diyor.Aracım daha 150 km de , sakin kullanımda ist içi şuan ki verisi 8.4 lt , soruyorum size bu mu su içen ?

    Burada herhangi bir marka savunuculuğu yapmıyorum ama 1.4 polo dsg , 1.4 punto dualogic , 1.4 corsa otomatik kullanmış biri olarak bu araçların yakıtı da zaten 7.5 - 8 Lt arası.Bence yakıtı tam otomatik bir araç için gayet ideal.

    hocam motora çağ dışı demedim, şanzıman sıkıntı. araç bencede dış görünüş iç görünüş çok güzel ama hakkaten 70 bin çok çok fazla. neyse almışsınız sonuçta. güle güle kazasız belasız binmeniz dileğiyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavercanturk

    Hayırlı olsun ama anlayamadığım bir nokta var;
    şimdi adamlar astra sedan edition plus gibi c sınıfında güvenlik, yol tutuş ve konfor anlamında harika bir aracın sıfırını 62 bine bırakırken neden c sınıfı almak isteyipte alamayan birisi gidip 70 küsür verip i20 alsın onu anlayamadım? Ver mı beni aydınlatıcak olan birisi?
    İ20 dizel olsa neyse ama dizel de değil.



    AT sinin fiyatına baktın mı hocam ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041


    quote:

    Orijinalden alıntı: metay51


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    Hayırlı uğurlu olsun hocam ama çok yanlış seçim bence. 70 bin tlye benzini su gibi içen taş devrinden kalma şanzımanlı bu aracı alacağınıza dizel otomatik c sınıfı az km de 2. el kazasız bir aracı çok çok rahat bulurdunuz.

    2.el de bir çok tercih yapabilirdim hocam ama sıfır tercih ettik . Tercih etmemizin sebebi iç donanım veya dış güzelliğinin yanı sıra Hyundai' nin 7 yıl 80.000 km garanti vermesi idi. Senede max 2 defa şehir dışı yaparız , aracı zaten genelde h.sonları kullanıcaz.Max yapacağımız kilometre 8.000 - 9.000 km .

    Su gibi içen eski bir motor olduğunu düşünmüyorum. 1.4 motor 100 hp 16V 135 Nm motordan bahsediyoruz çok da kötü değil bence. En revaçta olan 1.0 ECO TSI motor olan İbizanın kataloğun da ş.içi 5 lt verisi var, satan arkadaş gerçek verisi 6,5 - 7 lt arası diyor.Aracım daha 150 km de , sakin kullanımda ist içi şuan ki verisi 8.4 lt , soruyorum size bu mu su içen ?

    Burada herhangi bir marka savunuculuğu yapmıyorum ama 1.4 polo dsg , 1.4 punto dualogic , 1.4 corsa otomatik kullanmış biri olarak bu araçların yakıtı da zaten 7.5 - 8 Lt arası.Bence yakıtı tam otomatik bir araç için gayet ideal.

    hocam motora çağ dışı demedim, şanzıman sıkıntı. araç bencede dış görünüş iç görünüş çok güzel ama hakkaten 70 bin çok çok fazla. neyse almışsınız sonuçta. güle güle kazasız belasız binmeniz dileğiyle.

    Teşekkürler.




  • Çok güzel araba maşallah Allah kaza bela vermesin



    Arabayı dolu alacaksın arkadaş. Tenekelere para veriyorsun öbür türlü (bkz. Polo)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay be,i20 de b+ oldu he
  • Öncelikle Alan alınmış satan satılmış. Kendin beğenip aldıysan ve memnunsan iş bitmiştir. Mutlu ve kazasız kullanman dileğiyle Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 70 bin TL'ye benzinli i20..



    2011'de 27.000 TL'ye sıfır almıştım eski arabamdı.



    Kazasız belasız kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimin ne dediğine takılmayın bu saatten sonra. Gerekli karşılaştırmaları herkesten çok yapıp değerlendirmişsinizdir zaten. Gayet güzel aracınız var. Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben 208gti e 55 bin verilir mi diye dünüyordum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metay51


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    Hayırlı uğurlu olsun hocam ama çok yanlış seçim bence. 70 bin tlye benzini su gibi içen taş devrinden kalma şanzımanlı bu aracı alacağınıza dizel otomatik c sınıfı az km de 2. el kazasız bir aracı çok çok rahat bulurdunuz.

    2.el de bir çok tercih yapabilirdim hocam ama sıfır tercih ettik . Tercih etmemizin sebebi iç donanım veya dış güzelliğinin yanı sıra Hyundai' nin 7 yıl 80.000 km garanti vermesi idi. Senede max 2 defa şehir dışı yaparız , aracı zaten genelde h.sonları kullanıcaz.Max yapacağımız kilometre 8.000 - 9.000 km .

    Su gibi içen eski bir motor olduğunu düşünmüyorum. 1.4 motor 100 hp 16V 135 Nm motordan bahsediyoruz çok da kötü değil bence. En revaçta olan 1.0 ECO TSI motor olan İbizanın kataloğun da ş.içi 5 lt verisi var, satan arkadaş gerçek verisi 6,5 - 7 lt arası diyor.Aracım daha 150 km de , sakin kullanımda ist içi şuan ki verisi 8.4 lt , soruyorum size bu mu su içen ?

    Burada herhangi bir marka savunuculuğu yapmıyorum ama 1.4 polo dsg , 1.4 punto dualogic , 1.4 corsa otomatik kullanmış biri olarak bu araçların yakıtı da zaten 7.5 - 8 Lt arası.Bence yakıtı tam otomatik bir araç için gayet ideal.

    bir an tsi daha fazla yakacak zannettim üstad bu araba 11 litrenin altını göremez gibi sanki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vay be bizim Polo 5 litreyi görünce çok yaktı yine diyorum



    Not:benzinli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gt line 208 1.2 turbolar o fiyatın altında.Fiyat fazla o araca

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: triptister

    Gt line 208 1.2 turbolar o fiyatın altında.Fiyat fazla o araca

    Dediğiniz aracın 86 bin liste fiyatı var.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.