Şimdi Ara

HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (172. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: PinkiePie11
1 Kayıtlı Üye ve 2 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.171
Cevap
195
Favori
247.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xuda marka almistim 3-4 aydir kullaniyorum hem android auto hem de carplay kullandim. xiaomi telefonla bagliyken ara ara kopuyor ve tekrar geri kendine baglanamiyordu. Devamli yasadigim sorun. İphoneda bildigin harita takili kaliyor. bazen kendine geliyor bazen gelmiyor. Bluetooth ile eslestirip wifi i kendi bagliyor ilginc bir baglanti yontemi var. Cok memnun degilim ama idare ediyor. 600-700 liraya almistim. Trde cok pahaliya satiyorlar bunlari. Ayni urunu kullanip ayni sorunu yasayan var mi merak ettim ben de telefonlardan suphelendim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • merhaba arkadaşlar araç lastik basıncı kaç olması gerekiyor ve aracı güncelleme işlemi nasıl oluyor

  • koltuğun delikli olma sebebi koltuk soğutma değil mi?

  • glharry G kullanıcısına yanıt

    Parça numarasını okuyamadım 96550-GI931 şeklinde bir numara olması gerekiyor paylaşabilirmisin?


    Coaxial kablolarda güç değilde anten bağlantısı oluyor genelde sadece ekrana giden bağlantı coaxial yapıda görünmesine rağmen LVDS + güç bağlantısı içeriyor. 1 adet Radyo, 1 adet Görüntü, 1 adet GPS, DAB radyo olunca 1 tane ve LTE olunca 1 tane daha coax oluyor. En köşedeki ise CAN-FD konnektörü coax kabloya benzemesine rağmen farklı bir konnektörü var.


    Amerika versiyon radyonun anten şeması bu şekilde.


    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR


    Sizin resimde siyah konnektrör var o bana farklı geldi muhtemelen ground bağlantısı.


    Daha önce de yazmıştım sanırım Ioniq 6 alanlardan bazıları şanslı çünkü TR update sitesinde C modelin de TR ye geldiğini yazmış. Muhtemelen ilk gelen araçlar. Bu durumu yazılım menüsünden kontrol edebilirsiniz. C ye sahip bir arkadaş böyle söküp parça nosunu paylaşsa çok iyi olurdu :)


    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR




  • darthskywalker kullanıcısına yanıt

    Evet koltuk soğutma ama bütün versiyonlarda koltuklar aynı. O yüzden tesla gibi terletmeyebillir. Soğutma olmasa da hava alıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uygulama ile program güncelleyen var mı




    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beetleguese

    bir soru daha sormak istiyorum,


    bir test sürüşü yaptım iq5 ile geri kazanım maksimumda iken frenlemeyi çok sert yapıyor, acemi sürücü gibi.

    bu benim gaz pedalını bıraktığımda fren yapmasına alışmadığım için(ilk kez tek pedal kullandım) benden kaynaklı bir durum mu? yoksa bu tek pedal olayına alıştıktan sonra da bu şeklde mi oluyor?

    Alışmayla alakalı. Pamuk gibi durdurabilirsiniz aracı tek pedal ile.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ilkerayir kullanıcısına yanıt

    Iccu güncellemesi zaten 12v aküyle de ilgili bir güncelleme, mevcutta sms ile gelen geri çağırma kampanyası da bu bence .

    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR
  • glharry G kullanıcısına yanıt

    :




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oibizak -- 16 Kasım 2024; 21:6:23 >
  • yafess Y kullanıcısına yanıt

    şu videoyu izleyerek güncelleme yaptım

    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLARErbaa ÇAKIRyoutube
    Hyundai araçları ve Hyundai Ioniq 5 Yazılım Navigasyon güncellemesi hakkında bir kurulum rehberi videosu hazırladım.
    https://www.youtube.com/watch?v=my8AgD13rws
  • PinkiePie11 P kullanıcısına yanıt
    konudan bağımsız yeri gelmişken belirtmek istedim ipedal ve tek pedal aynı şeymiş gibi algılanan ama iki farklı terim.

    i-pedal: rejeneratif frenlemenin en üst seviye seçilmesiyle aktif olur ve gazdan ayağınızı çektiğinizde araç durana kadar rejeneratif frenleme yapar

    tek pedal: hızlanmak için gaz pedalını kullanırsınız, frenleme için ise sol kulakçığa basılı tutarsınız. fren pedalını kullanmadığınız için buna tek pedal denmiş

    bence tek pedal kullanımı (fren yerine sol kulakçığın kullanımı) hiç de konforlu değil. i-pedaldaki gibi ayağınızı yavaş yavaş kaldırarak konforlu bir yavaşlama sağlayamıyorsunuz tek pedalda. çünkü sol kulakçığa basılı tutunca en yüksek seviyede rejen uyguluyor.

    ben tek pedalı sadece şu amaçla kullanıyorum; rejen seviyesi uzun yolda autodadır ya da manuelde düşük seviyelerdedir, ışıklarda durunca sol kulakçığa basılı tutuyorum ve rejen seviyesi değişmeden sadece o anlık aracı durdurmak için i-pedaldaki gibi davranıyor ve rejen simgesinde stop yazıyor. gaz pedalına basıp devam edince de seçili olan rejen seviyesine geri dönüyor. autohold var zaten buna ne gerek var ki diyebilirsiniz ama autoholdun aracı bırakması için gaz pedalına basmak gerekiyor ve dar yerlere park ederken özellikle de geri vitesteyken autohold bıraksın diye gaza basma zorunluluğu tehlikeli oluyor.

    auto hold da şu açıdan güvenlik anlamında önemli, aracı çalıştırdınız ve vitese aldınız (el freni inmiş oluyor) araç freni bıraktığınız anda hareket edecektir ama auto hold aktif ise gaza basmadıkça hareket etmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 17 Kasım 2024; 10:2:7 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • ftrpist F kullanıcısına yanıt
    Tesladaki “tut” fonksiyonu da ayağınızı gazdan çekince rejenerasyon ile yavaşlama üzerine oluşturulmuştur. Tek pedal denilmesi yalnızca bir pedal ile hem hızlanma hemde yavaşlamayı gerçekleştirebilmek olduğundan dolayıdır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt
    hocam ben kullanma klavuzuna göre konuşuyorum. gaz pedalıyla hem hızlanma hem de yavaşlama (durdurana kadar) i-pedal modu için geçerli. tek pedal kavramını kullanma klavuzu, yavaşlamak için sol kulakçığın çekili tutulması ve hızlanmak için gaz pedalının kullanılması olarak açıklıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ftrpist F kullanıcısına yanıt
    https://www.kia.com/tr/kia-sahipleri/yararli-kaynaklar/ipuclari/ev/i-pedali-kullanma.html

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt
    tek pedal ya da tek pedalla sürüş kavram olarak farklı bir özellik, i-pedalda da tek bir pedal kullanılır o yüzden aynı şey zannediliyor.

    HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba 2 haftalık ioniq 6 kullanıcısıyım. Whatsup grubunda deri koltuk soyulmasından bahsedilmiş bu tür sorun yaşayan oldu mu ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toros67 -- 18 Kasım 2024; 12:20:0 >
  • ftrpist F kullanıcısına yanıt

    Şehir dışında hangi mod'da aracı kullanıyorsunuz? Normal mı yoksa Eco mod'ta mı kullanırken Regen'i auto ya alıyorsunuz?

  • ArefD A kullanıcısına yanıt
    ben sakin kullanırım o yüzden genelde ecoda kullanıyorum. tüketime de büyük faydası oluyor. ama tek gidiş gelişli uzun yollarda sollama yaparken spor moda alıyorum. sizin sürüş tarzınıza göre eğer aracın tepki süresi kısa olsun istiyorsanız normal ya da sporda sürebilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 18 Kasım 2024; 16:45:33 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • merhaba kasım ayı itibariyle

    ev 6 1920

    ioniq 5 1830


    şu anda bu fiyatlara tercih edermisiniz.

  • ftrpist F kullanıcısına yanıt

    İyi Akalanlar size bir soru soracam

    eco modda otobanda örneğin Denizli Kuşadası rakım farkı 300 metre

    yazın otobanda ortalama 4ü derece sıcaklıkla 2 yetişkin 2 çocuk araba yüklü klima açıkken ortalamada 130-149 km hızla gittimde full şarjda kaç km yapabilirim ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.