Şimdi Ara

HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (171. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Mustafa örnek
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü2 Mobil1 Android
5 sn
4.126
Cevap
193
Favori
241.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 169170171172173
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gtagucu kullanıcısına yanıt
    Şehir dışında ben lvl-0 kullanıyorum zira devamlı gaz pedalına basmak yoruyor arabanın akması daha rahat geliyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt
    Başlangıçta hızlı düşüyor sonra giderek yavaşlıyor diye biliyorum ama güneş paneli ile mi karıştırdım emin değilim :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gtagucu kullanıcısına yanıt
    hocam şehirdışı ipedal kullanmanızı önermem. ıslak ya da mucurlu zeminde ani fren yapmak kontrolü kaybettirir, böyle bir zeminde refleks olarak hız artmasın diye insan ayağını gazdan çekebiliyor ve istemeden böyle bir zeminde frenleme yapmanız kazaya neden olur. teslalarda ıslak zeminlerdeki kazaların sebebinin rejeneratif frenleme olduğuna yönelik iddialar vardı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt
    şehir dışı auto’nun en düşüğü çok daha konforlu. yokuş aşağı sanki hız sabitleyici varmış gibi eğime göre rejen seviyesini ayarlıyor. önde araç varsa adaptif hız sabitleyici gibi hızı gayet konforlu bir şekilde düşürüyor, misal otobanda sol şeritten basmış gidiyorsunuz, önde trafik yavaşladı siz sadece gazdan çekiyorsunuz ve öndeki trafiğin hızına göre frenleme yapıyor. acil çarpışma önleyici de frenleme yapar ama son ana kadar bekleyip yaptığı için konforlu değildir. zaten düz yolda ya da yokuş yukarıyken aynı level 0 gibi davranıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben bulunduğum apartmana priz ya da wallbox kurduramıyorum ve bu yüzden kış aylarında elektrikli araç pişmanlık olmaya başladı. Havalar güzel iken full şarj ile eco mode da 500km menzil gösterirken şu an 400km civarına düştü ve havalar soğumaya devam ettikçe daha da düşeceğini ön görüyorum. Tek araç olarak beni biraz yormaya başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar, aranızda yazın koltuk soğutmayı kullanan oldu mu? sizce olmazsa olmaz bir özellik mi?


    makyajlı kasa almayı planlıyorum ama koltuk soğutma kaldırılmış.

    bose ses sistemi benim için çok önemli değil batarya büyümesi ve cam tavan daha önemli ama koltuk soğutma tarafında bir tereddüt ediyorum.


    daha önce koltuk soğutmalı araç kullanmadım da, deri koltuklu arabaları yazın kullandım, sorun olmadı ama mesela tesla nın koltukları aşırı terletiyor. ioniq 5 nasıldır? koltuk soğutma olmazsa olmaz mıdır?

  • Eğer koltuk soğutmayı hiç kullanmadıysanız bence aramazsınız
    Ama kullandıysanız bu sefer sürekli arıyorsunuz. Ioniq lerin koltukları delikli olduğu için Tesla gibi sürekli terleteceğini düşünmüyorum. Her zaman güncel versiyon araba almak daha mantıklıdır. Hem 5 lerde galiba soğutma sistemi değişti 60bin de ki yüksek servis maliyeti kalktı galiba. Hepsinden önemlisi bence arka silecek, eğer yağışlı bir bölgedeyseniz en çok arka sileceği arayacaksınız. Hangisini alırsanız alın pişman olmazsınız, bu ıoniq ler için en önemli şey hızlı şarj, onun değerini uzun yolda çok net anlıyorsunuz. O zaman menzile pek bakmıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geri kazanımı auto ya alım sonra hız sabitleme ye alınca geri kazanım kayboluyor ekranda ama arkada aldığım seviyede mi kalıyor geri kazanım?

  • evet hız sabitleme iptal edilince, öncesindeki yani aktif edilmeden önceki seviye seçili kalır. size önerim hız sabitlemeyi aktif etmeden önce rejen seviyesini düşürün, yoksa hız sabitlemeyi devredışı bıraktığınızda rejen seviyesi yüksek ise ani frenleme yapar, bu da hem konforu hem de kaygan zeminlerde kontrolü olumsuz etkiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 14 Kasım 2024; 15:30:8 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • glharry G kullanıcısına yanıt

    Yani hocam ioniq 6 lar içinde bluelink yalan oldu :( çok umudum vardı.

  • ftrpist F kullanıcısına yanıt

    sağolun hocam şunu anlamak istiyorum, geri kazanım max da iken hızı 100 e sabitledim jız babitleme ile gidiyorum yokuş aşağı araç kendini önceki aldığım geri kazanım ile mi şarj ediyor yoksa şarj etmiyor mu yada minimum şarj mı yapıyor.

  • Guven29gs G kullanıcısına yanıt
    hız sabitleme aktifken seçtiğiniz rejen seviyesinin önemi yok, araç hızı adaptif olarak (öndeki araca göre) sabit tutacak şekilde frenleme yapıyor. yani sizin seçtiğiniz seviyenin önemi yok aktif iken. devredışı kalınca sizin seviye seçilmiş oluyor sadece.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bir soru daha sormak istiyorum,


    bir test sürüşü yaptım iq5 ile geri kazanım maksimumda iken frenlemeyi çok sert yapıyor, acemi sürücü gibi.

    bu benim gaz pedalını bıraktığımda fren yapmasına alışmadığım için(ilk kez tek pedal kullandım) benden kaynaklı bir durum mu? yoksa bu tek pedal olayına alıştıktan sonra da bu şeklde mi oluyor?

  • Beetleguese kullanıcısına yanıt
    hocam ipedal kullanırken gazdan ayağınızı çekme miktarınıza göre frenleme şiddeti değişir. direk çekerseniz gazdan, aynı freni köklemiş gibi olursunuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Beetleguese kullanıcısına yanıt
    Ben çok sık kullanıyorum. Harika bir özellikmiş meğer. Ama bu konuda konumunuzun mevsim normalleri etkili diye düşünüyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ftrpist F kullanıcısına yanıt
    Ben rejen filan yapmıyorum yokuş aşağı Allah ne verdiyse çıkıyor araç. 160 filan çok görüyorum. Trafik olursada önümde açıyorum yavaşlıyor zaten tabii bol bol uğraşıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Beetleguese kullanıcısına yanıt
    Auto da da kullanabilirsiniz. Kendi içinde kademeleri de var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kullanicininDigerAdi K kullanıcısına yanıt

    dün istanbul yağışlıydı. gece 12 gibi lastikleri test ettim aracım snow moddaydı. yavaşlamada sorun yok ama ani frenlemede araç yavaşlamıyor :) buzdaymış gibi kayıyor. Tahminimce fren modu confortta olduğu için olabilir. Confort fren modunda daha yumuşak frenleme için frene basarken araç bi miktar rejenere yapıp da yavaşlıyor. Fren modunu sporta çekeceğim, bu modda frenlerde rejenere kapanıyor. Sadece diskler ile yavaşlama oluor. Testlerimi yaptığımda sizleri bilgilendiririm.

  • android auto yu kablosuz yapmak için hangi cihazı kullanıyorsunuz? memnun kaldığınız cihaz önerebilir misiniz?

  • Mini duo pro

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 169170171172173
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.