< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkishByte -- 10 Aralık 2024; 13:30:27 > |
HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (187. sayfa)
-
-
yanlış hatırlamıyorsam koredeki fabrikadan dolayı bir sıkıntı vardı. bir süre üretimden çıkan araçlar daha çok amerika pazarına gidecek bize daha az araç düşecek diyorlardı -
evet, zaten en ekim-kasım en çok satış olan modellere baktığımızda en sonra 300 adet gibi bi sayı vardı, modeli hatırlamıyorum,
ilk 10.
ioniq5 300 ü bile geçememiş, buna rağmen bayilerde tükendi, demek ki araba yok, çok tercih sebebi değil anlaşılan, getirmiyorlar yeteri kadar.
getirdiklerini de yüksek fiyattan satmak istiyorlar heralde.
ben tesla alacağım artık
-
Hyundai turkiye araçları gonderiyor bence bayii sonra kendine fatura ediyor aracı yilbasindan sonrayi bekliyor ÖTV zammindan dolayi ÖTV zammi gerceklestimi ortalama 2350 civarina çıksa fiyat ortalama 500 bin daha fazla kazanicak
-
Bu kadar ince düşünüyorlarsa hata ediyorlar. Ben mesela i5 almak istiyordum. Şimdi mecburen Tesla ya yöneldim. Benim gibi bir çok kişi vardır. Kaybettiklerinin yanında kazanacağı tamamen varsayım. -
Antalya klima hep açık aldığımdan beri sıfırlamadım,13.5 kw/100km
-
İ5
-
Ben i6 ile bazen 10 kw tüketiyorum bazen 12.5 kw, uzun yola hiç çıkmadım, çok nadir 14 kw görüyorum, heat klima hep açık çünkü buğu yapıyor kolayca, onun için de buğu önleyici yastık koymayı düşünüyorum arabaya. -
Türkiyeye zannedersem bu ay içinde 60 araç gelecek ve her bayiiye 1 araç verecekler ama bunun tarihide henüz net değil. Kona ve Tuscon için bayilere adetler bildirilmiş ama i5 için adet bildirilmemiş henüz. Bunun dışında duyum alan yada içerden bilgi diyebileceğimiz bir bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
-
Cayır cayır donanım sökmüşler. Neden kimse tesla gibi yapmıyorki..
Adamlar ülkeye connected olmayan ( ota olmayan ) ekranı sokmuşlar şaka gibi.
Model Y Juniper siler süpürür herşeyi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StreamRolleR -- 11 Aralık 2024; 18:42:30 > -
Vag grubunda elekrikli zaten şu an için düşünmem ancak ben yazılım olarak kendilerini daha çok beğeniyorum. Bi kere sürüş istatistikleri çok doğru ve detaylı. Ben bir seyahate çıktığımda araç yolda gittiği sürece ortalama hızım kaç km imiş gibi basit bir istatistiği bile veremiyorlar. Hayalet ekranda özelleştirmeler daha kapsamlı. Klima konforu daha iyi. Yol tutuş ve viraja girişlerde daha güvenli hissettiriyor. Ekran kullanımı şoföre göre tasarlanmış. Mesela Ioniq6 da ekrana ya da tuşlara eğilip uzanmak zorunda kalıyorum. Örneğin ön park sensörünü kapatma tuşu cehennemin dibine yerleştirilmiş gibi küçük detaylara takılıyorum. 2024 yılında halen kablosuz car play koymamış olmalar vb..
Peki niye aldık. 9lt yakan eski araç yerine mantıklı olduğunu düşünüp aldım. O amacına hizmet ediyor ama bazı konularda beklentilerimi karşılamıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Fenerbahçeli ÜyeMerhaba,
Deneyimlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Aracı satıp turbo benzinli geçmeyi planladığınız araç modelleri hangisi acaba? Bunu sormamın sebebi aslında D segment, oldukça konforlu, elektrikli bir aracın alternatifini benzer özelliklerde benzinli bir araçta bulmak çok zor. Aracı sattıktan sonra benzer konforda bir araca geçtiğiniz zaman belki +1M ve KM başına ort. +1-1.5TL maliyet de eklenecek. Deneyimlerinize göre bunları talep etmeniz çok doğal ancak maliyet bambaşka bir sonuç çıkarıyor.
Ben de yaklaşık 12 bin kilometredir kullanıyorum, sık uzun yol ve şehir içi kullanıyorum. Soğuk havalarda menzil düşüşü ve koltuk ısıtma olmaması dışında hiç problem yaşamadım. Soğuk havada menzil düşse dahi aracın hızlı şarj almasıyla bu açığını kapattığını da düşünüyorum.
Elektrikli araçlarda farklı alternatifler gelmesi çok güzel ancak halen f/p olarak bu aracı yakalayabilecek bir araç olduğunu düşünmüyorum.
Maliyet konusunda hiçbir araç yerini tutmayacak ama Superb ya da dengi olan araçlar düşünürüm. Suv olacaksa, eğer aşırı yol sesi almıyorsa, Karoq, Terraco gibi modeller olabilir. Aracı değiştirmeye yakın daha detaylı araştırma yapacağım.
-
Arkadaşlar yaklaşık bir aydır makyajli i5 kullanıyorum çok memnunum kesinlikle tavsiye ediyorum 1500 km ortalama karışık 17.5 İstanbul trafiği klima koltuk ısıtıcı açık performanslı kullanım -
1.650 ye aldım, 300 krediyi yatırım fonuna koydum, şu an taksidini ödüyor, 1350 ye araba aldım, egea standartları beklemem lazım bu paraya aldığım arabadan. Bana mantıklı gelmiyor 1.350 verip 360 kamera, koltuk ısıtma soğutma, hayalet ekran beklemek. 2.4 milyona hepsinin olduğu araçlar var. 9 lt yakan, 4000 devirde 2 saat kullanınca başı gözü ağrıtan uzun yolda birbirimizi duyamadığımız. -
bu araç yine diğer elektrikliler gibi 20 den 80 kadar mı şarj edilmesi lazım.?
-
evet batarya sağlığı için günlük kullanımda önerilen o. -
Peki ben 20 den 80 kullandığım zaman gerçek menzil ne oluyor.?
250-300 o zaman ? -
günlük kullanımda evet. ama bu tüm elektrikli araçlar için geçerli bir durum. hatta fosil yakıtlı araçlarda da benzer durum var, yakıt pompası zarar görmesin diye belli bir seviyenin altına indirmeyin denir depoyu, çeyreğin altına inince yakıt alın denir. ama uzun yoldasınızdır size menzil gerektiğinde fulleyip dibine kadar da kullanabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 12 Aralık 2024; 10:58:56 > -
Selamlar ioniq 6 aracımı güncelleyemiyorum. Usbye dosyaları indiirp taktık herhangi bir tepki vermiyor araç kullanılabilir medya yok hatası alıyoruz. Serviste de evde de denedik. Benzer hata alan / bilen var mıdır araç 0
-
Hocam selamlar yapabildiniz mi güncellemeyi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X