Merhabalar. Bu cihazdan memnun musunuz? |
HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (188. sayfa)
-
-
Selamlar. Yarın itibariyle Hyundai Ioniq6mı teslim alacağım. Ev için hangi şarj cihazını önerirsiniz? Marka model önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim
-
Merhaba, Eylül sonu teslim aldım eşime aracı. Kendim T model Y LR kulanıcısıyım. Pil 53 kw deniyor ama araç tüketimde çok verimli ayrıca hemen hemen göstergede belirtilen km’yi şehir içinde gidiyor.
Süspansiyon ve kullanım zevki sakin kullanımda oldukça iyi.
5000 km’yi geçtik, bunun 1.500 km’si çoluk cocuk 4 kişi bavullarla İst-Antalya arası yapıldı. Şarj hızı Tesla ile aynı hiç sorun yaşanmadı. Aşağıdaki görsel size fikir verebilir.
Tekrar söylüyorum ben Model Y LR kullanıcısıyım, %0 kredi kampanyası ile parasının hakkını sonuna kadar veren bir araç. En büyük eksik internet bağlantısı.
Resimde %49 şarj var ve 204 km menzil gösteriyor, test ettim net 180-190 gider bu kalan şarjla.
Şehir içi 350 km garanti, 400 km ise yağmur ve 10 derece üstü sıcaklıklarda garanti.
şehir dışı 130-140 km/h ile 250km bir 20 dk tuvalet molası ile her yere gidiliyor.
-
Merhaba. Ioniq 6 siparişim verdim. 1 hafta -10 gün içinde teslim edilecek. Elektrikli şarj için hangi mobil uygulamayı önerirsiniz? Arka rüzgarlıktaki şeffaf parça ve pianoblack malzeme çabuk çiziliyor sanırım; test aracında öyleydi en azından. Bunun için kaplama vs yaptırdınız mı?
-
Öncelikle hayırlı olsun. Kazasız belasız güzel günlerde kullanın. Voltla uygulamasını indirip yaşadığınız bölgedeki ve favori şehirler arası güzergahlardaki tüm şarj istasyonlarını görebilirsiniz. Daha sonra size uyan şarj istasyonu firmalarının uygulamalarını indirebilirsiniz. Genellikle Trugo Zes E-şarj Enyakıt ve Astor işinizi görecektir. Voltla ile en uygun firmalara karar verebilirsiniz fiyatları da var uygulamada.
-
Teşekkürler 🙏 -
memnunum ama 11kw yerine 22kw lik cihaz ömürlük olur ve hem tirifaze hem de monofazede en üst gücü alırsınız. aşağıdaki cihazı + ac şarj kablosu (dışardaki ac istasyonlar için zaten gerekli) kombinasyonunu öneririm. trifazede 22kw (bizim araçlar 11kw), monofazede 7.4kw alırsınız.
https://www.hepsiburada.com/fil-sarj-filsarj-22-kw-mobil-arac-sarj-istasyonu-p-HBCV00006G7O4T?ftid=qzrr8rcclro5m756&magaza=F%C4%B0L%C5%9EARJ&url_src=ios-product-detail
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 14 Aralık 2024; 9:45:36 >
-
Araç üretim tarihi 2024 Ağustos - Eylül - Ekim: 25MY
Araç üretim tarihi 2024 Kasım - Aralık - 2025Ocak: 25.25MY
Araç üretim tarihi 2025 Şubat - Mart - Nisan: 25.50MY
Araç üretim tarihi 2025 Mayıs - Haziran - Temmuz: 25.75MY
-
quote:
Orijinalden alıntı: faruk
Herkes aracının hayrını görsün, kazasız belasız kullansın ama arkadaşlar Ioniq 6 aracınız inanılmaz tipsiz yahu. Tasarıma nasıl onay vermişler anlamıyorum. Jetgillerin yuvarlak kasalı arabalarına benziyor.Tükürdüğümü yalamaya geldim. Aracın içine oturup bir de test sürüşü yapınca arkası falan hiç umrumda değil artık. Arabaya aşık oldum resmen.
Tek üzen nokta test aracının Progressive paket olmasıydı. Alacağınız araçta kör nokta kamerası ve 360 görüşü olmayacak dediğinde üzdü. Bunun dışında başka fark var mıdır bilmiyorum ama araç alma arefesinde olanlar içine binmeden elemesin kesinlikle.
-
Herkese merhabalar, Ioniq 5 progressive aracımın 30.000 bakımı için İstanbul anadolu yakasında servis önerisi verebilecek olan var mıdır? Bu yakada bi servise gittim bagajdaki plastik papuçların değişmesine rağmen kasislerden geçerken çıkan gıcırtı sesi probelemi çözülmedi o yüzden aynı servise gitmek istemiyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: mirrorless
1.650 ye aldım, 300 krediyi yatırım fonuna koydum, şu an taksidini ödüyor, 1350 ye araba aldım, egea standartları beklemem lazım bu paraya aldığım arabadan. Bana mantıklı gelmiyor 1.350 verip 360 kamera, koltuk ısıtma soğutma, hayalet ekran beklemek. 2.4 milyona hepsinin olduğu araçlar var. 9 lt yakan, 4000 devirde 2 saat kullanınca başı gözü ağrıtan uzun yolda birbirimizi duyamadığımız.Yatırım yapıp aracın fiyatından bunu düşüp bu kadara aldım mantığı size göre doğrudur ama cebimizden çıkan sonuçta 1650. Her neyse bugün acil işim vardı şarj %30 idi. Yarın da araç şehir içi-çevre yolu olacak şekilde yol yapacak. Aracı 20 25dk de %80 yaparım diye düşünüyordum. Navigasyondan lokasyon seçerek gittim ki pil ısınsın şarja uygun hale gelsin. Maalesef öyle olmadı. 20 25dk de anca %60 yapabildim. Şarj sırasında 480kw lik cihazdan ancak 60-65kw güç çekebildim. Daha önde 120leri görüyordu. Akşam dönüşte bir şarj daha yaptım %40dan-80e kadar 25dk de öyle gitti. Bir de şarj için gittiğim ekstra yolun süresi var. Ben çevreme şunu diyorum; evden bir hat çekebilecekseniz ya da 2.araba olacaksa alın. Kış ayında çektiğim eziyetten dolayı bunu söylüyorum. Ilıman bir iklimde yaşasam bu kadar söylenmem. Çünkü yazın tecrübelerim çok iyiydi kış ile birlikte maalesef değişti. Araç fp araç. Ben konforumdan bu kadar ödün vermek isteyen birisi değilim. İnsanlar alacakken bunları da göz önüne alsın diye paylaşmaya çalışıyorum.
-
progressive candır 😏 hocam açık renkleri çok yakışıklı bu aracın. ben görüp de beğenmeyene rastlamadım. advance’da 360 kamera haricinde, bose ses sistemi, ön-arka koltuk ısıtma, ön koltuk soğutma, direksiyon ısıtma, otomatik park, kumandadan park/ileri geri alma, V2L (cihaz çıkmıyor, ekstra alınabilir), kör nokta ekranda gösterme(uyarı var), yapay motor sesi yok -
Ama hâlâ uzaktan erişim yok. Biraz abartı gelecek ama bu kesintiler çok hayati olmasa da Hyundai'nin premium araç satıp Türkiye'de Tesla'nın, BMW'nin yaptığını 2 senedir yapmamış olmasını kabullenemedim ve araçtan vazgeçtim. Elektrikli macerama e-C4X ile başlayacağım. Citroen de uzaktan erişimi başlatmamış ama en azından 450 bin TL daha ucuza alınabiliyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X