< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smtsl -- 21 Şubat 2025; 14:33:45 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (214. sayfa)



-
-
Hocam ioniq 5 sahibi olarak şarj süresi evet 18 dk ama yeterli altyapının olduğu yerlerde çoğu istasyonda 180 kw almak çok güç siz minmum 25 dk yı gözden çıkartın
Batarya kondisyonlama ısıtma işinin bir faydasını görmedim zaten 20 km kala başlıyor ısıtma işlemine zaten siz yolculuk esnasında o bataryayı ısıtıyorsunuz bilmiyorum ben aman aman farkını görmedim ki hiç aracın navigasyonundan şarj istasyonu seçtiğim enderdir
Kış için menzil otoban şartlarında 230-250 km anca yaparsınız ortalama 24-27 kw tüketimi oluyor benim aracım 6. Ayına girdi 14.0000km yaptım bu zamana kadar ben memnunum ama şarj olayı için katalog verisi doğru fakat altyapısı olmayan yerlerde 180lik cihazdan 60kw alınca sinirlenmemek elde olmuyor
Bende küçük ilçede yaşıyorum haftasonları izmirde kullanıyorum ş.içinde 400km gördüm yazın :)
Tavas-İzmir arasında gidip geliyorum her hafta neredeyse tavas rakımı 950mt tek şarj ile eski yoldan giderek otobana girdiğimde izmire gidebiliyorum fakat izmirden - tavasa tek şarj ile gelemiyorum yolculuk esnansında rakımı göz önünde bulundurun yolda kalmayın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hatchway -- 21 Şubat 2025; 15:11:31 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Teşekkürler bilgilendirmeler için. Şehirlerarası 250 km azmış gerçekten. 4x4lerin de bataryası daha büyük olsada, motor gücünden dolayı menzil yine aman aman bir fark yaratmıyor. i5lerde menzil açısından en mantıklı paket yeni 80küsür kW'lık advance paket ancak, onunda fiyat 2650lerde. O fiyat eder mi o araç bilemedim. Rakipler çoğalıyor o fiyat bantlarında:/
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Babama byd seal u ev aldık iyi araç uzun menzil istiyorsanız istanbul izmir arası tek şarj ile geldik 87kw net bataryası var
Şarj konusunu çok kafanıza takmayın maksimum tek şarjlar heryere gidersiniz
Ayrıca izmirden bulunduğum ilçeye tek şarjla geliyor :)
Ama bir ioniq değil
Kesinlikte büyük bataryalı advance parasının hakkı değil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hatchway -- 21 Şubat 2025; 15:21:0 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçen sene Atto 3 e bakmıştım. BYD kalite olarak hoşuma gitti. Seal U ’ yu yakından inceleme fırsatım olmadı. Ancak onunda klasik çin markalarındaki kötü tasarımını fark edince bi tık soğudum. Bu Omoda 5 te daha çok belirgin ama, hani böyle içe basıkmış gibi duruyor lastikler. Seal U incelemesinde Sinan Koç 'ta bahsediyor bundan. Hatta aynı tasarımı C4X'te de fark ettim geçen gün.
Ya bu arada ben yolda şarj konusunda falan pek takmam kafayı da, eşim bazen yalnız başına Ankara'ya gidip geliyor işiyle alakalı. Bizim ordan da Ankara tam 250 km. Sırf onun o yolculuklarında şarj etmek zorunda kalmasından ve söylenmesinden çekiniyorum. Yoksa ben sevdiğim araç için bu tarz konulara katlanabilirim. Tabi bu konularda ilerde bezdirir mi insanı bilmiyorum. Evin ikinci aracı olacak olsa sıkıntı yok. Tek aracamız. Gerçi babamlarda aynı yerde yaşıyoruz. Çok sıkışırsam onun arabasına atlar giderim diyorum bazen. Off, bilemedim, aklımda hep gidip geliyor :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
250 km gider en çok 10dk durup devam edilir çok uzun bir mesafe değil dediğim gibi aracın + sı çok şarj konusunu çok kafanızda büyütmeyin 250km için çok fazla şarj istasyonu var en yakıt ve trugo gördünüz mü yapışın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ioniq6 henüz 20li 30lu yaşlardaki biri için çok güzel bir araç. İç tasarımı güzel, arka diz mesafesi çok çok iyi ve donanım seviyesi de bence yeterli. Fiyat olarakta diğer araçlarla karşılaştırınca kredi kampanyası vs ile rekabetçi bir fiyatta ama iki sorunu var. Biri menzil gerçekten kısa, bu benim için ciddi sorun değil. Yılda bir iki kez uzun mesafe ihtiyacım oluyor, menzili tolere edebilirim. Ama satışta menzil nedeniyle değer kaybı konusu bence soru işareti(yeni araçlarda menzil kağıt üzerinde de olsa çok daha yüksek) Ama asıl sorun aracın boyu, İstanbulda bu uzunlukta bir araba çoğu zaman park sorunu yaratacak. Kapalı garajımıza giriş çıkışta hem uzunluktan hemde eğimden muhtemelen sorun yaşacağım. Bu nedenle Ioniq5’e daha sıcak bakıyorum ama maalesef 1780-1790lar bu kadar boş bir araç için bana çok geliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkishByte -- 21 Şubat 2025; 17:9:12 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İlanlarda gördüğünüz araçların koltuklarını temizlememişlerdir diye düşünüyorum. Sonax çok amaçlı temizleyici veya deri koltuk temizleme/koruma ürünleri ile ayda bir temizleyince ilk günkü halini koruyor. 14000 KM 'dir aracı kullanıyorum ilk günkü gibi koltuklar.
-
Ioniq 5-6 'sıyla kar deneyimi olan oldu mu? Orjinal lastikleriyle kar performansı nasıl?
-
Michelin primacy 4 yaz lastiği dün akşam 1-2 cm hiç araç geçmemiş yoldan sıfır lastik olmasına rağmen patinaja kaldı çıkamadık %5-10 eğimli bir yerden. geri döndüm, açık yollarda sıkıntı yok, ama hiç araç geçmediyse ilk siz geçiyorsanız, güzel kayıyor.
-
Merhaba hocam, aynı yolu önden çekişli bir araçla çıkmayı deneyimlediniz mi? Yani problem lastik kaynaklı mı yoksa arkadan itiş kaynaklı mı biliyor musunuz? Bu tip yokuşları elektrikli araçların çıkamadığı ile ilgili pek çok veri geliyor peki aynı yokuşta içten yanmalı araçların davranışı nasıl? Nasış oluyorda aynı yokuşu içten yanmalı araçlar daha rahat çıkarken elektrikli araçlar problem yaşıyor? İnsan düşünmeden edemiyor.
Not: Lokasyon neresi acaba?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 22 Şubat 2025; 12:57:31 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X