|
Hyundai, yeni nesil araçlarında fiziksel düğmelere geri dönüyor
-
-
Bana sorarsan dokunmatik klima kontrolu tam bir sacmalikti zaten.
Surus aninda hic bakmadan ayarlama konforu varlen sirf janjanli olacak diye butun otomobil firmalari bu sacmaliga az cok katildi.
Bence son derece gereksizdi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Doğru karar. Araç kullanırken dokunmatik ekranlar tam eziyet. Fiziksel ses kontrol ve klima düğmeleri yasal zorunluluk olmalı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Halilowich -- 13 Kasım 2024; 16:43:21 >
-
Hepsi Tesla’nın suçu ucuza hızlı üreteyim diye hiç tuş koymadı diye bunlar dokunmatik yaptı tuşları.
Tablet gibi ekrandan daha iyi ama yinede zor oluyordu iyi olur.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bunu tespit eden Hyundai ise yeni nesil araçlarında fiziksel düğmelere geri dönüyor.
Hangi firma binlerce arac uretip poyasaya surdukten sknra tesbit etmisse agir gerizekalidir.
Daha ilk modellerde tuketiciler bas bas bagirdi olmaz diye..
Diger rezalet pianoblack kaplama..
Eskiden 5 yil sanra fark ederdik tozlanmayi.
Simdi tozlanmasin diye naylonu sokmuyoruz..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sething -- 13 Kasım 2024; 15:29:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kimyasal düğmeler idealdir.
-
Ekranlardan dikkat dağılmadan bi ayar yapılamıyor. Bence çok yerinde güzel bir karar olmuş. Ekran modasıda bitti gibi zaten.
-
en güzeli dijital ekranlı, fiziksel düğmeli olan aksamlar.. dokunmatik ekran sadece cep telefonunda iyi.
-
biz bunu yıllardır söylüyoruz, malum marka ile başımıza bela oldu bu dokunmarik ekranlar,telefon tablet ne varsa dokunmtik oldu,kötüde oldu kullanışsız,hissiz.
mobilçözümlerde de klayye tuş kombınasyonuna geri dönmeli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxx1 -- 13 Kasım 2024; 21:07:34 >
-
en iyi çözüm xiaomi su7 'deki sistem,
ister ekrandan yap ya da bir aparat takarak normal tuşa çevir
-
Doğru bir karar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
tesla yazılım firması old. için temelde her şeyi yazılımla halledeyim kafasında. donanımı ekstra iş ve masraf olarak görüyor. mekanik ilerde sorun olur, üretimde tedarikte vs vs. vitesi bile ekrana almışlar. daha dün haber vardı kanada da 4 kişi kapılara elektrik gitmediği için açılmamış falan içerde yanarak can vermişler. apple gibi teslanın her yaptığı doğru sanıyorlar üreticiler.
hindustan timesCanada: 4 Indians burned to death in car after Tesla ‘electronic doors failed’; sole survivor's saviour speaks outhttps://www.hindustantimes.com/world-news/canada-4-indians-burned-to-death-in-car-after-tesla-electronic-doors-failed-sole-survivors-saviour-speaks-out-101731423507779.html
-
2024 passattan tuşsuz tasarım sebebiyle vaz geçmiştim.
kesinlikle kullanıcı dostu bir uygulama değil. klima kontrolleri bari tuşlu olmalı. çok dikkat dağıtıyor yolda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok şükür be birileri farketti yeter artık
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Klima tuşlu olacak, Radyo ses açma kapama kanal değiştirme tuşlu olacak yoksa insan yola bakmak yerine sürekli yana bakmak zorunda kalıyor, çok tehlikeli. Bu özellikler tam otonom araçlar oluşana kadar kalmalı tam otonom araçlarda çok dert olmaz zaten araç yol güvenliğini sağlıyor.
-
Fiziksel kumanda olmayan bir araçta tüm kontrollerin sıfır sorun ve sıfır hata ile sesli komutlarla çalışması gerekir. Aksi takdirde ekrandan geçişlerle kumanda edilen fonksiyonlar büyük zırvalık.
-
En doğrusu bu zaten. Bütün markalarda bu yola başvurmalı
Doğru karar. Araç kullanırken dokunmatik ekranlar tam eziyet. Fiziksel ses kontrol ve klima düğmeleri yasal zorunluluk olmalı.
|
Ekranlardan dikkat dağılmadan bi ayar yapılamıyor. Bence çok yerinde güzel bir karar olmuş. Ekran modasıda bitti gibi zaten.
|
Hepsi Tesla’nın suçu ucuza hızlı üreteyim diye hiç tuş koymadı diye bunlar dokunmatik yaptı tuşları.
Tablet gibi ekrandan daha iyi ama yinede zor oluyordu iyi olur. |
Bana sorarsan dokunmatik klima kontrolu tam bir sacmalikti zaten.
Surus aninda hic bakmadan ayarlama konforu varlen sirf janjanli olacak diye butun otomobil firmalari bu sacmaliga az cok katildi. Bence son derece gereksizdi |
Bunu tespit eden Hyundai ise yeni nesil araçlarında fiziksel düğmelere geri dönüyor.
Hangi firma binlerce arac uretip poyasaya surdukten sknra tesbit etmisse agir gerizekalidir. Daha ilk modellerde tuketiciler bas bas bagirdi olmaz diye.. Diger rezalet pianoblack kaplama.. Eskiden 5 yil sanra fark ederdik tozlanmayi. Simdi tozlanmasin diye naylonu sokmuyoruz.. |
en güzeli dijital ekranlı, fiziksel düğmeli olan aksamlar.. dokunmatik ekran sadece cep telefonunda iyi. |
tesla yazılım firması old. için temelde her şeyi yazılımla halledeyim kafasında. donanımı ekstra iş ve masraf olarak görüyor. mekanik ilerde sorun olur, üretimde tedarikte vs vs. vitesi bile ekrana almışlar. daha dün haber vardı kanada da 4 kişi kapılara elektrik gitmediği için açılmamış falan içerde yanarak can vermişler. apple gibi teslanın her yaptığı doğru sanıyorlar üreticiler. hindustan times Canada: 4 Indians burned to death in car after Tesla ‘electronic doors failed’; sole survivor's saviour speaks out https://www.hindustantimes.com/world-news/canada-4-indians-burned-to-death-in-car-after-tesla-electronic-doors-failed-sole-survivors-saviour-speaks-out-101731423507779.html |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X