Şimdi Ara

i20 troy neden tutulmuyor ? (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
418
Cevap
4
Favori
119.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hyundai assan avrupaya i20 yetiştiremiyor adamların dediği şeye bak. kaliteyse avrupa sizlerden daha çok kaliteye önem verir kaliteyse bizlerde alırdık corsasını polosunu hepiniz biliyorsunuz bi biz bilmiyoruz ya bak sen şu işee...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    i20 6 hava yastığı esp ile türkiye piyasasında kalitesiz. Diğer tüm başlangıç orta güvenlik sunan araçlar kaliteli konu kapanmıştır uzatmanın alemi yok.



    +1111111111
  • bence tartışmaya gerek yok i20 tutulmuyorsa sebep getztir bizim halk önce paraya bakar ne zamanki getz biter i20 satar ki zaten hyundai de durumun farkında getzin ithalatı durunca i20 ağırlık verecektir aslında bence asıl soru getz sattığın yetmedi be hyundai



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjknn -- 3 Şubat 2011; 1:51:39 >
  • e adamlar haklı baktılar getz in gideri var hala daha üretiyorlar. getz in üretimi biterse i20 nin satışları artacaktır buna eminim. işte o zamanda bende aracı satarım
  • bence de konu getz ile alakalı ama üretiliyor olması bakımından değil. getz ile i20 karşılaştırma kabul etmeyecek modeller. ama bilmeyen insan için i20'nin getz'e nazaran pahalı olması işi bozuyor. getz'in varlığı değil imajı satışları etkiliyor.
    yoksa ben getz olmasaydı, getz alacak adamın gidip i20 alacağını sanmıyorum. ikisinin müşeri kitlesi bence farklı.
  • Son zamanlarda i20 satışlarında artış var herhalde çok sık görmeye başladım
  • Dün 2010 da en fazla satılan 30 binek araç başlıklı bir konu vardı, 30 araçlık listede b segmentinden 12 araç vardı ve en az satan 30. sırada 4368 adetle pejo 206+ idi.
    Yine aynı listede fiesta, corsa, polo, grande punto hatta dacia sandero bile yer alıyordu.
    i20 elbette satılan ve piyasada görülen benimde beğendiğim bir araç ancak satış grafiğinde iddialı olmayan c3, sandero gibi araçlar kadar bile satılmadıysa, şapkayı önüne koyup ne yapabileceğini düşünmesinde fayda var.
    Ama dışarıya satım bana yeter ben Türkiye piyasasını üs olarak seçtim diyorsa kendi bileceği iş.

    Bende aracımı sattı yeni bir araç almayı düşünüyorum, bir yandan kafam rahatladı ancak yinede bi süre sonra dayanamayıp alacağımı biliyorum b segmentin bir müşterisi olarak i20 yi seçmememin nedeni, jant, sis farı vs sunmamasına rağmen benzinli mode versiyonuna istediği 26.700 liralık fiyatı. Sonradan jant, sis farı, lpg masraflarınıda dikkate alınca bu fiyat 30 bin lirayı buluyor. Bu fiyatta beni caydırmaya yetiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖfKeLiKaLaBaLıK

    Dün 2010 da en fazla satılan 30 binek araç başlıklı bir konu vardı, 30 araçlık listede b segmentinden 12 araç vardı ve en az satan 30. sırada 4368 adetle pejo 206+ idi.
    Yine aynı listede fiesta, corsa, polo, grande punto hatta dacia sandero bile yer alıyordu.
    i20 elbette satılan ve piyasada görülen benimde beğendiğim bir araç ancak satış grafiğinde iddialı olmayan c3, sandero gibi araçlar kadar bile satılmadıysa, şapkayı önüne koyup ne yapabileceğini düşünmesinde fayda var.
    Ama dışarıya satım bana yeter ben Türkiye piyasasını üs olarak seçtim diyorsa kendi bileceği iş.

    Bende aracımı sattı yeni bir araç almayı düşünüyorum, bir yandan kafam rahatladı ancak yinede bi süre sonra dayanamayıp alacağımı biliyorum b segmentin bir müşterisi olarak i20 yi seçmememin nedeni, jant, sis farı vs sunmamasına rağmen benzinli mode versiyonuna istediği 26.700 liralık fiyatı. Sonradan jant, sis farı, lpg masraflarınıda dikkate alınca bu fiyat 30 bin lirayı buluyor. Bu fiyatta beni caydırmaya yetiyor.




    demek istediğime bir örnek daha 206+ 207den daha fazla satmış aynı getz i20 gibi
    bence i20 çok başarılı olabilir yeter ki hyundai istesin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖfKeLiKaLaBaLıK

    b segmentin bir müşterisi olarak i20 yi seçmememin nedeni, jant, sis farı vs sunmamasına rağmen benzinli mode versiyonuna istediği 26.700 liralık fiyatı. Sonradan jant, sis farı, lpg masraflarınıda dikkate alınca bu fiyat 30 bin lirayı buluyor. Bu fiyatta beni caydırmaya yetiyor.


    30 bin lirayı verince istedikleriniz eklenip size geliyor diyelim peki 35 bin lira verip bu saydıgınız özelliklerin hiç biri olmıyan bi araca binmek cok mu karlı bi iş oluyor saydıklarınızıda ekleyin 40 bine yaklaşıyor arada 10 bin tl fiyat farkı var şu devir için 10 bin lira cok iyi bi mebla ben merak ediyorum tabi herkesin kendi fikri ama 10 bin lira veya 5 bin lira daha fazla verip aldıgınız aracın kalitesi cokmu iyi? yani cok para verince cok iyi kalitedeki bi aracamı biniyorum hissi veriyor merak ediyorum?


    sfzb67 nin söyledigi söze katılıyorum cokta güzel söylemiş aşagıda oldugu gibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Şimdi bazı arkadaşlar diyorlar ya i20 neden corsa fiesta kadar pahalı en 5bin lira daha ucuz olmalı hyundai bu kadar pahalı olurmu gibi sözler sarfediyorlar emin olun i20 5bin lira daha ucuz olsa bu seferde diğer b segmenti araçlarla karşılaştırma yaparken diceklerki ee o ucuz olur tabi hyundai sonuçta kalitesiz donanımlı olsa ne olacak dicekler bundan hiç şüphem yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imposible34 -- 4 Şubat 2011; 0:47:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imposible34

    30 bin lirayı verince istedikleriniz eklenip size geliyor diyelim peki 35 bin lira verip bu saydıgınız özelliklerin hiç biri olmıyan bi araca binmek cok mu karlı bi iş oluyor saydıklarınızıda ekleyin 40 bine yaklaşıyor arada 10 bin tl fiyat farkı var şu devir için 10 bin lira cok iyi bi mebla ben merak ediyorum tabi herkesin kendi fikri ama 10 bin lira veya 5 bin lira daha fazla verip aldıgınız aracın kalitesi cokmu iyi? yani cok para verince cok iyi kalitedeki bi aracamı biniyorum hissi veriyor merak ediyorum?



    Hyundai nin rakiplerinden fiestayı ele alırsak my fiestanın fiyatı 30 bin lira civarında, lpg ile 32 yi bulur. Zaten jant ve sis farı gibi özellikler bu pakette yer alıyor. Ayrıca aynı motor seçeneklerini kıyaslamakta fayda var. Hyudai nin 1.25 motoru ile fiestann 1.4 titanyum modelini kıyaslamak doğru olmaz. Hyundai nin de şu an fiyatları güncellediği dikkate alıırsa arada pek fark yok. Aynı şey punto evo dinamik benzinli içinde geçerli.
    28.800 liraya deri direksiyonlu dijital klimalı araç satıyor. Dolayısıyla çok para verince kalite artıyor diye bişey söz konusu değil, hyundai yede az para vermiyoruz. Hal böyle olunca i20 bu araçlarla rekabet edemiyor. Satış rakamları ortada.




  • şu bir gerçekki hyundai artık ucuz araba satmak istemiyor kaldıki yaptığı araçlarda ucuz niteliğindeki araçlar değil. punto evo diyorsunuz fiesta diyorsunuz valla o 2 aracada bindim emin olun i20 nin malzeme kalitesi işçiliği saydıgınız o 2 araçtan çok çok daha iyi. sizin için plastik kalitesi ve işçilik kalitesi ön göğüsteki yumusak kaplama ise zaten konuşmanın bi anlamı kalmaz. önemli olan aynı işçiliği aynı malzemeyi aracın her tarafında kullanabilmek. evet i20 nin ön göğüsü yumusak bir kaplama değil ancak aracın hertarafını incelerseniz o saydıgınız araçlardan çok daha iyi bir işçiliğe ve malzeme kalitesine sahip oldugunu anlarsınız. ancak araçları incelerken mümkünse sadece ön göğüsü ellemekle direksiyonu ellemekle sınırlı kalmayalım a sütünundaki direk kaplamasının yerinden oynayıp oynamadıgı b sütünundaki kemerin gömülü oldugu plastiğin yine yerinden oynayıp oynamadığı tavan kaplamasının kalitesi tavan kaplaması ile tavan daki fitillerin birleşme noktasındaki açıklıgın ne kadar oldugu klima düğmelerinin plastik kalitesi ( fiesta nın otomatik klima düğmeleri piyasadaki arabalar içindeki en dandik ve en berbat plastiğe ve işçiliğe sahip düğmeleridir bizzat gözümle gördüm ve kullandım ) koltuk döşemelerinin kalitesi vb gibi daha bir sürü şeye bakılıp aracın genel bir kalitesi hakkında yorum yapılabilir.. o yüzden i20 ucuz değil i30 ucuz değil ix20 ucuzdeğil ix35 ucuz değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    şu bir gerçekki hyundai artık ucuz araba satmak istemiyor kaldıki yaptığı araçlarda ucuz niteliğindeki araçlar değil. punto evo diyorsunuz fiesta diyorsunuz valla o 2 aracada bindim emin olun i20 nin malzeme kalitesi işçiliği saydıgınız o 2 araçtan çok çok daha iyi. sizin için plastik kalitesi ve işçilik kalitesi ön göğüsteki yumusak kaplama ise zaten konuşmanın bi anlamı kalmaz. önemli olan aynı işçiliği aynı malzemeyi aracın her tarafında kullanabilmek. evet i20 nin ön göğüsü yumusak bir kaplama değil ancak aracın hertarafını incelerseniz o saydıgınız araçlardan çok daha iyi bir işçiliğe ve malzeme kalitesine sahip oldugunu anlarsınız. ancak araçları incelerken mümkünse sadece ön göğüsü ellemekle direksiyonu ellemekle sınırlı kalmayalım a sütünundaki direk kaplamasının yerinden oynayıp oynamadıgı b sütünundaki kemerin gömülü oldugu plastiğin yine yerinden oynayıp oynamadığı tavan kaplamasının kalitesi tavan kaplaması ile tavan daki fitillerin birleşme noktasındaki açıklıgın ne kadar oldugu klima düğmelerinin plastik kalitesi ( fiesta nın otomatik klima düğmeleri piyasadaki arabalar içindeki en dandik ve en berbat plastiğe ve işçiliğe sahip düğmeleridir bizzat gözümle gördüm ve kullandım ) koltuk döşemelerinin kalitesi vb gibi daha bir sürü şeye bakılıp aracın genel bir kalitesi hakkında yorum yapılabilir.. o yüzden i20 ucuz değil i30 ucuz değil ix20 ucuzdeğil ix35 ucuz değil...


    Bu ön göğüs işinde de marka faşizmi var. Benim eski aracım olan Getz'in ön göğsü oldukca yumuşaktı. Hele hele polo'dan bariz yumuşaktı. Ama dediklerini anlamayan bir polo sahibi aracıma bindiğinde ön plastiği sert araçları sevmiyorum diye taş atmıştı aracıma. İçimden epey saydırdım ama kendimi de çok zor tutmuştum. Bilmesem, binmesem arabana belki inandırırdın beni fahriye abla...




  • Mazda, Mercedes, Focus, İmpreza fanatiği olarak bu forumda ne işim var diye kendime gülüyorum hemen size hikayemi anlatayım..
    Hyundai Getz i 2006 yılında kısa süre kullanmıştım..sert süspansiyon ve kötü malzeme/işçilikten sonra Hyundai bir daha benim listeme giremedi. Dün bir bayan arkadaşım kar ve buzdan dolayı uzun yolda arabasını
    benim kullanmamı istedi. 2011 Getz 1,5dizel, boş donanım..yaklaşık 240 Km kullandım..işte tespitlerim;
    Hyundai kesinlikle bu işi ciddiye alıyor ve sınıf atlamış.
    motor inanılmaz güçlü, ivmelenmesi müthiş, araba yağ gibi akıyor, izolasyon çok başarılı, kokpit sade ama çok şık..en sevdiğim yumuşak plastiği uzun bir aradan sonra görmek güzeldi.günümüzün modası o itici sert plastik kullanmamışlar, teyibi klasik ama kaliteli olduğu bariz belli, klima düğmeleri ve havalandırma ızgaraları VW kalitesinde hatta daha iyi bile olabilir..
    Direksiyon tepkileri çok iyi..iç mekan bagaj hariç tatmin edecek düzeyde..vites geçişleri çok keyifli..otomatik almayı vazgeçirecek kadar manuel vitesin hazzını yaşadım..en çokta süspansiyonlarına bayıldım..sanki D sınıfı bir araç kullanıyor izlenimi uyandıracak kadar etkileyici..
    fiyat performans olarak bence 5 yıldızlı bir araç..eve gelir gelmez bu foruma girdim ve i30 lara bakmaya başladım..CRDI motorlu bir İ30 da artık listemde Hyundai nin 2011 modellerine taş atacak bundan sonra karşısında beni bulacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oprema -- 13 Şubat 2011; 8:11:55 >




  • trafııkte az i20 gormek bnı mutlu edıyor cunkı kırmızı ısıkta gozler aracıma cevrılmıor degıl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oprema

    Mazda, Mercedes, Focus, İmpreza fanatiği olarak bu forumda ne işim var diye kendime gülüyorum hemen size hikayemi anlatayım..
    Hyundai Getz i 2006 yılında kısa süre kullanmıştım..sert süspansiyon ve kötü malzeme/işçilikten sonra Hyundai bir daha benim listeme giremedi. Dün bir bayan arkadaşım kar ve buzdan dolayı uzun yolda arabasını
    benim kullanmamı istedi. 2011 Getz 1,5dizel, boş donanım..yaklaşık 240 Km kullandım..işte tespitlerim;
    Hyundai kesinlikle bu işi ciddiye alıyor ve sınıf atlamış.
    motor inanılmaz güçlü, ivmelenmesi müthiş, araba yağ gibi akıyor, izolasyon çok başarılı, kokpit sade ama çok şık..en sevdiğim yumuşak plastiği uzun bir aradan sonra görmek güzeldi.günümüzün modası o itici sert plastik kullanmamışlar, teyibi klasik ama kaliteli olduğu bariz belli, klima düğmeleri ve havalandırma ızgaraları VW kalitesinde hatta daha iyi bile olabilir..
    Direksiyon tepkileri çok iyi..iç mekan bagaj hariç tatmin edecek düzeyde..vites geçişleri çok keyifli..otomatik almayı vazgeçirecek kadar manuel vitesin hazzını yaşadım..en çokta süspansiyonlarına bayıldım..sanki D sınıfı bir araç kullanıyor izlenimi uyandıracak kadar etkileyici..
    fiyat performans olarak bence 5 yıldızlı bir araç..eve gelir gelmez bu foruma girdim ve i30 lara bakmaya başladım..CRDI motorlu bir İ30 da artık listemde Hyundai nin 2011 modellerine taş atacak bundan sonra karşısında beni bulacak


    ilginç bir deneyim olmuş. i serisi ile kısa zamanda tanışmanızı öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oprema

    Mazda, Mercedes, Focus, İmpreza fanatiği olarak bu forumda ne işim var diye kendime gülüyorum hemen size hikayemi anlatayım..
    Hyundai Getz i 2006 yılında kısa süre kullanmıştım..sert süspansiyon ve kötü malzeme/işçilikten sonra Hyundai bir daha benim listeme giremedi. Dün bir bayan arkadaşım kar ve buzdan dolayı uzun yolda arabasını
    benim kullanmamı istedi. 2011 Getz 1,5dizel, boş donanım..yaklaşık 240 Km kullandım..işte tespitlerim;
    Hyundai kesinlikle bu işi ciddiye alıyor ve sınıf atlamış.
    motor inanılmaz güçlü, ivmelenmesi müthiş, araba yağ gibi akıyor, izolasyon çok başarılı, kokpit sade ama çok şık..en sevdiğim yumuşak plastiği uzun bir aradan sonra görmek güzeldi.günümüzün modası o itici sert plastik kullanmamışlar, teyibi klasik ama kaliteli olduğu bariz belli, klima düğmeleri ve havalandırma ızgaraları VW kalitesinde hatta daha iyi bile olabilir..
    Direksiyon tepkileri çok iyi..iç mekan bagaj hariç tatmin edecek düzeyde..vites geçişleri çok keyifli..otomatik almayı vazgeçirecek kadar manuel vitesin hazzını yaşadım..en çokta süspansiyonlarına bayıldım..sanki D sınıfı bir araç kullanıyor izlenimi uyandıracak kadar etkileyici..
    fiyat performans olarak bence 5 yıldızlı bir araç..eve gelir gelmez bu foruma girdim ve i30 lara bakmaya başladım..CRDI motorlu bir İ30 da artık listemde Hyundai nin 2011 modellerine taş atacak bundan sonra karşısında beni bulacak


    Getz 'te yumuşak plastik hangi modelinde kullanılmış? Daha yeni bir arkadaşım aldı 2011 getz kütük gibi her yer sert plastik? Vw kalitesiden getz nasıl daha iyi olabilir yuh artık diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oprema

    Mazda, Mercedes, Focus, İmpreza fanatiği olarak bu forumda ne işim var diye kendime gülüyorum hemen size hikayemi anlatayım..
    Hyundai Getz i 2006 yılında kısa süre kullanmıştım..sert süspansiyon ve kötü malzeme/işçilikten sonra Hyundai bir daha benim listeme giremedi. Dün bir bayan arkadaşım kar ve buzdan dolayı uzun yolda arabasını
    benim kullanmamı istedi. 2011 Getz 1,5dizel, boş donanım..yaklaşık 240 Km kullandım..işte tespitlerim;
    Hyundai kesinlikle bu işi ciddiye alıyor ve sınıf atlamış.
    motor inanılmaz güçlü, ivmelenmesi müthiş, araba yağ gibi akıyor, izolasyon çok başarılı, kokpit sade ama çok şık..en sevdiğim yumuşak plastiği uzun bir aradan sonra görmek güzeldi.günümüzün modası o itici sert plastik kullanmamışlar, teyibi klasik ama kaliteli olduğu bariz belli, klima düğmeleri ve havalandırma ızgaraları VW kalitesinde hatta daha iyi bile olabilir..
    Direksiyon tepkileri çok iyi..iç mekan bagaj hariç tatmin edecek düzeyde..vites geçişleri çok keyifli..otomatik almayı vazgeçirecek kadar manuel vitesin hazzını yaşadım..en çokta süspansiyonlarına bayıldım..sanki D sınıfı bir araç kullanıyor izlenimi uyandıracak kadar etkileyici..
    fiyat performans olarak bence 5 yıldızlı bir araç..eve gelir gelmez bu foruma girdim ve i30 lara bakmaya başladım..CRDI motorlu bir İ30 da artık listemde Hyundai nin 2011 modellerine taş atacak bundan sonra karşısında beni bulacak



    2006 ile 2011 getz arasında ne fark varki ?? 2 side aynı araç. bu kadar farkın olması nasıl oluyor




  • 2006 yılında kullanmıştım..model ve motor tipini inanın hatırlamıyorum..haklı olabilirsiniz..aklımda kalan tek şey kasislerde top gibi sektiği...
    Yumuşak plastikten kastım 1996-2002 vectra, A4, golf, astra...kalite olarak benim en sevdiğim kokpit malzeme tipidir...sert plastik impreza 2008 1.5r..yeni nesil astra, corsa..v.s

    buarada insanların araç tercihlerine saygı duyuyorum..ancak bazı araçlar var ki ülkemizde aşırı derecede şişirilmiştir..bunların başında VW gelmektedir...bakınız POLO
  • şöyle birşey olabilirmi hocam.. 2006 yılında hyundai ye ön yargılıydınız şu an ön yargılı değilsiniz ?
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.