Şimdi Ara

i30 için TEAM yada MODE paketi ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
21.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Selam,

    Bu ay i20 yada i30 alacağım,

    i30 un team paketi bukadar ucuzlamışken i20 ye bakmayayım dedim hiç. ancak kafama takılan birşey var.


    1.6 CRDi 90PS TEAM
    31.196 TL
    1.6 CRDi 115PS MODE
    36.488 TL

    arada 5 milyardan daha fazla fark var arkadaşlar. sizce değer mi bukadar para ?

    ve son olarak, 90hp lik dizel motoru 1400kg olan bu i30 gibi canavar için yeterlimidir ? uzun yolda bayılıp kalmasın motor :)



  • 16" alüminyum alaşımlı jant
    Aktif başlıklı koltuk başlıkları
    Elektronik klima
    Ön cam buz çözücü rezistans
    Far sensörü
    Yağmur Sensörü
    Sis farları
    Bagaj filesi
    Kol dayama (2gözlü)
    ipod kablosu
    Metalik renkli iç gövde
    otomatik 4 cam (sıkışma kontrollü ve tek dokunuşla açılıp kapatılabilen)
    Kaliteli koltuk kumaşları
    Gövde rengi kapı kolları
    Sürücü bel desteği
    Elektrikli Katlanan Ledli yan aynalar
    Tweeter

    gibi özelliklerle Team modelinden ayrılır.

    Motor olarak 115ps ciddi anlamda performanslıdır. yüksek torkuyla 240Nm, 90hp da gayet yeterlidir.
    ben kullanıyorum gayette memnunum, yetmezse crbox, chip uygulamaları da mevcut.
    Eğer team donanımı size yeticekse , dizel ünite fazlasıyla yeterlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpercan -- 1 Ocak 2010; 8:57:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpercan

    16" alüminyum alaşımlı jant
    Aktif başlıklı koltuk başlıkları
    Elektronik klima
    Far sensörü
    Sis farları
    Bagaj filesi
    Kol dayama (2gözlü)
    ipod kablosu
    Metalik renkli iç gövde
    otomatik 4 cam (sıkışma kontrollü ve tek dokunuşla açılıp kapatılabilen)
    Kaliteli koltuk kumaşları
    Gövde rengi kapı kolları
    Sürücü bel desteği
    Tweeter
    gibi özelliklerle Team modelinden ayrılır.

    Motor olarak 115ps ciddi anlamda performanslıdır. yüksek torkuyla 240Nm, 90hp da gayet yeterlidir.
    ben kullanıyorum gayette memnunum, yetmezse crbox, chip uygulamaları da mevcut.
    Eğer team donanımı size yeticekse , dizel ünite fazlasıyla yeterlidir.



    hocam efsane açıklamışsınıız. çok teşekkür ederim.

    90hp - 1400kg performans konusunda çok sıkıntı yaratmayacaksa ben team modelini seçeyim. aradaki fark azbuz değil 5000 liradan fazla :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: injuxsanct

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpercan

    16" alüminyum alaşımlı jant
    Aktif başlıklı koltuk başlıkları
    Elektronik klima
    Far sensörü
    Sis farları
    Bagaj filesi
    Kol dayama (2gözlü)
    ipod kablosu
    Metalik renkli iç gövde
    otomatik 4 cam (sıkışma kontrollü ve tek dokunuşla açılıp kapatılabilen)
    Kaliteli koltuk kumaşları
    Gövde rengi kapı kolları
    Sürücü bel desteği
    Tweeter
    gibi özelliklerle Team modelinden ayrılır.

    Motor olarak 115ps ciddi anlamda performanslıdır. yüksek torkuyla 240Nm, 90hp da gayet yeterlidir.
    ben kullanıyorum gayette memnunum, yetmezse crbox, chip uygulamaları da mevcut.
    Eğer team donanımı size yeticekse , dizel ünite fazlasıyla yeterlidir.



    hocam efsane açıklamışsınıız. çok teşekkür ederim.

    90hp - 1400kg performans konusunda çok sıkıntı yaratmayacaksa ben team modelini seçeyim. aradaki fark azbuz değil 5000 liradan fazla :)

    Alıntıları Göster
    Seçim sizin

    acele edin indirimden dolayı kapışıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpercan

    Seçim sizin

    acele edin indirimden dolayı kapışıyorlar

    Alıntıları Göster
    arkadasım i30 team modelı aldıgınızda aracın ıcıne gırdıgınızde cınızı karatacak bı ortam ıle karsı kasıya kacaksınız her sey sımsıyah detay yok donanım ozrulusu bı model bence i20 bakın o paraya ust donanım style modelıne bı goz gecırın .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neyro61
    arkadasım i30 team modelı aldıgınızda aracın ıcıne gırdıgınızde cınızı karatacak bı ortam ıle karsı kasıya kacaksınız her sey sımsıyah detay yok donanım ozrulusu bı model bence i20 bakın o paraya ust donanım style modelıne bı goz gecırın .

    hic gulecegim yoktu.. kardes sadece klima ekrani ile etrafindaki gumus renk yok.istersen ayni rengi yaptirirsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardday

    quote:

    Orijinalden alıntı: neyro61
    arkadasım i30 team modelı aldıgınızda aracın ıcıne gırdıgınızde cınızı karatacak bı ortam ıle karsı kasıya kacaksınız her sey sımsıyah detay yok donanım ozrulusu bı model bence i20 bakın o paraya ust donanım style modelıne bı goz gecırın .

    hic gulecegim yoktu.. kardes sadece klima ekrani ile etrafindaki gumus renk yok.istersen ayni rengi yaptirirsin..

    Alıntıları Göster
    walla i30 team ve i20 style arasında o kadar çok fark var ki sonradan bunları elde etmen imkansız




  • Donanım konusunda halklı olabilirsiniz ama aradaki segment farkınıda gözden kaçırmamak gerekir diye düşünüyorum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: neyro61
    walla i30 team ve i20 style arasında o kadar çok fark var ki sonradan bunları elde etmen imkansız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardday

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    hangi segmentten bahsediyorsun anlamıyorum i30 daha buyuk oldugu kesın ama bu kesınlıkle secım sebebı olamaz arac bos donanım yok guvenlık yok o paraya i20 nın dıgıtal klıma elektrıklı dıkızler sıs farları otomatık arka camlar 8 hava yastıgı derı dıreksıyon derı vıtes saymakla bıtmez e
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardday

    quote:

    Orijinalden alıntı: neyro61
    arkadasım i30 team modelı aldıgınızda aracın ıcıne gırdıgınızde cınızı karatacak bı ortam ıle karsı kasıya kacaksınız her sey sımsıyah detay yok donanım ozrulusu bı model bence i20 bakın o paraya ust donanım style modelıne bı goz gecırın .

    hic gulecegim yoktu.. kardes sadece klima ekrani ile etrafindaki gumus renk yok.istersen ayni rengi yaptirirsin..

    Gel beraber binelim 2 araca sana Arada 100 tane fark bulurum. Bilip bilmeden konuşmayalım sadece gümüş kaplama bile aracı nekadar degistirgini herkes biliyor. Ayrıca 1.4 team benzinli çok fazla yakıyor kasa 109 beygirin hakkını veriyim derken kasanın ağırlığında yığılıyor sonucunda 10 11 litre yakıt tüketimi......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neyro61

    hangi segmentten bahsediyorsun anlamıyorum i30 daha buyuk oldugu kesın ama bu kesınlıkle secım sebebı olamaz arac bos donanım yok guvenlık yok o paraya i20 nın dıgıtal klıma elektrıklı dıkızler sıs farları otomatık arka camlar 8 hava yastıgı derı dıreksıyon derı vıtes saymakla bıtmez e

    Alıntıları Göster
    Araç boş mu ?
    Güvenlik yok mu ?

    Arkadaşım team modeli : En baz modeli belki anlamazsın team mim sen ??? !

    1-Abs + Ebd
    2-Usb-İpod (aux) girişi
    3-Soğutmalı torpido(12V Elektirik Soketi)
    4-Park sensörü
    5-Bardak tutacakları
    6-Direksiyondan kumanda
    7-ÖN VE ARKA PERDE HAVA YASTIKLARI
    8-SÜRÜCÜ, ÖN YOLCU VE YAN HAVA YASTIKLARI
    9-KAZA ANINDA OTOMATİK AÇILAN KAPI KİLİTLERİ
    10-ELEKTRİK KUMANDALI ISITMALI YAN AYNALAR
    11-YÜKSEKLİK VE DERİNLİK AYARLI ELEKTRİK DESTEKLİ DİREKSİYON
    12-DİJİTAL BİLGİ EKRANI
    13-AKTİF GERGİLİ VE YÜKSEKLİK AYARLI ÖN EMNİYET KEMERLERİ

    Sen bu arabaya bomboş diyorsan ben senin araba anlayışından şüphe ederim.Senin mantığın dijital klimada takılı kalmış.Bide gümüş rengi
    ön konsolda.Tekrar söylüyorum iyi oku boş konuşma.

    Spor vites topuzu 47 lira
    Spor pedal takımı 17 lira
    Göğüs krom kaplama 160 lira (serviste aynı rengede boyanabiliyor direksiyon hariç)
    Sis farları takımı işçilik dahil 270 lira (servis)

    Bu özellik türkiye şartlarında hayli hayli yetiyor kim veriyor baz modelde bu imkanları.Haa diğer özellikler daha da rahatlamak için.Olmazsa
    olmazlardan değil.Rahatına düşkün gider onu alır.
    Sen neden bahsediyorsun ya bide güvenlik falan yok bomboş araba diye.Güvenlikte eksiği esb olmayışı.Milleti yanlış yönlendirme dostum.Hadi kal sağlıcakla dijital klima ekranınla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardday -- 1 Ocak 2010; 0:01:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    MERHABALAR ARACIM 2600 KM DE 2010 MODEL 1.4 CVVT BEN BUGUN UZUN SURE DENEDIM VE SU DEGERLERE ULAŞTIM:

    ŞEHİR İÇİ: 7.4
    ŞEHİR DIŞI : 5.2(SADECE 1 KERE ALDIGIMDAN BERI 2.8 GORDUM ODA TRİP SIFIRLADIĞIMDA)
    1 DEPO FULL DOLU İKEN (IŞIK YANMIŞ VE GİDİLEBİLECEK KM YOL BİLGİSAYARINDA YANIP SÖNERKEN ALDIM) 160 TL BENZİN ALDI VE 629 KM YAZIYORDU.



    SİZCE BU DEĞERLER NORMALMİ?RODAJ SÜRESİ BİTTİKÇE DAHADA DÜŞECEKMİ?TEŞEKKÜRLER



    quote:

    Aracımı 5 Mayısta aldım ve şu ana kadar 2 depo benzin kullandım. Aracımın ilk değerlerini sizinle paylaşmak istedim. Birincisini tamamen şehir içi (klimayı çok az açarak) kullanarak bitirdim. Sonuç 7.3 lt ortalama ve 650 km yol. İkinci depoyu büyük bölümü şehirdışında olmak üzere 100-120 km hızda klima açık olarak kullandım. Sonuç 6.9 lt ortalama ve 690 km yol. Sonuçlar benim için uygun gibi geldi. Siz ne dersiniz ? Ayrıca 1.4 motorun performansı konusunda da açıkcası kafamda soru işaretleri vardı fakat bugün itibarı ile motor kendini kanıtlamıştır. Rodaj süresini doldurmadığım için aracı çok zorlayamadım ama benim için yeterli bir performansa sahip olduğunu söyleyebilirim.


    quote:

    1.4ler dur kalkta hiçte öyle yaktıgı falan yok aksine azdır

    şehitler için yaptıgmız konvoyda

    ben cevizlibagdan edirnekapı sehitligie ordanda kartala sürekli dur kalk modeli gittik 3 e attıgmı hatırlamıyorum 1-2 boş

    (12 de konvoya basladık 6 idi Maltepe sahilde McDonalds tadyık .solicegim benzini yakmadıgı kokladıgı donuş

    yolunda delirip bastım o ayrı ozmn yiyeceğini hakkıyla yemişti )

    (istanbulu bilen için solim güzergahım ise bahçeşehir c.bağ-edirnekapı 2.köprü yolundan kartal sonra maltepe ve

    geri 2.kopru yolu ordan trafikten 1 e gectim ve tekrar 2 ye dondum yine trafikten son durak yine bahçeşehir

    yakıtgım benzin 20-25 TL yaptıgım yolu siz düsünün )


    forumlardan bir kaç örnek. Araç 3 bin devirde iken 100 km de.Ne gazından bahsesiyorsun sen ?

    Tamam tamam bu araç bomboş güvensiz ve oluk oluk benzin yakıyor.Hadi siz mutlu olun.

    Bu aracı düşünenler direk benle özelden görüşebilir.Her detayını anlatırım.Kullanmayan arkadaşlardan yanlış bilgiler alabilirsiniz.X şehrinde Hyundai servis müdürü yanımızda vatani hizmetini yaptı.Direk beni aldı 1.4 ün yanına götürdü.Bunu alın diğerlerine hiç bakmayın bunu nasıl yapıcaz görün dedi.Allahta razı olsun çocuktan.Hakikaten bildiği varmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardday -- 1 Ocak 2010; 0:41:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardday

    Bu mesaj silindi.
    Çok gereksiz , zaman zaman da seviyenin düştüğü bir tartışma olmuş.
    Herşey bittide i20 ile i30 umu çarpıştırmak kaldı?

    Oğuzhan beyin düşüncesi doğru bencede, ama bunlar kişisel tercihlerdir.
    Örneğin B segmenti bir araç almayı hiç düşünmedim ve hiç almadım.

    Asıl sorulması gereken soru şu;

    i30 unu satıpta , i20 alan birini bulamazsınız
    ancak i20 sini satıp i30 a geçen yada geçmek isteyen bir çok arkadaş var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpercan -- 1 Ocak 2010; 17:51:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardday

    pazartesi edicem hocam :( nasil olacak bilmiyorum artik.Arada bir degiselim hasret gideririm artik.


    Olsun yeni aracını aldığında onu çözme hevesiyle Albea'yı fazla aramassın. Allah kaza bela vermesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: hardday

    pazartesi edicem hocam :( nasil olacak bilmiyorum artik.Arada bir degiselim hasret gideririm artik.


    Olsun yeni aracını aldığında onu çözme hevesiyle Albea'yı fazla aramassın. Allah kaza bela vermesin.


    Çok sağol hocam.. Allah sizlerinde gönlüne göre versin.Görüşmek umudu ile..
  • Almayi dusunen arkadaslar 1.4 yakit tuketimi hakkinda i30 formu var donanim haber disinda orda mevcut.30 bine gelmis arkadaslarin yakit tuketimleri yaziyor. s.ici 8,5-9,5 (yogun trafikte 11 i goren var.) s.disi 6-6.5(sakin kullanim) sitede verilen degerlerden 1 litre fazla.Birde kampanya fiyatlarindan veriyorlar kacirmayin.Sis fari 200 lira olmus :) kol dayama getirmisler 70 lira :) iki cesit daha vites topuzu var 55 lira. :) gogus kaplama degisik tonda gumus renklerde var.:) bir direksiyon cok pahali.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardday

    Bu mesaj silindi.
    bende park sensörü taktırayım bari geri kalan zaten var fazlasıyla. ama senin işin daha zor.

    the end
  • sis fari alasimli jant uzerinde en zorlari bitti.Vites topuzu on saniye kol dayama on dk. zaten gerisi orjinalinde var haa bu arada jantlar servis hediyesi the end the end.. her sey gonlunuzce olsun iki kardesler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardday -- 3 Ocak 2010; 2:26:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the turk

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    beyler ne passat'ı ne jetta'sı iyice uçmuşunuz. bakın size i20 kullanan ama olaya tarafsız bakan biri olarak fikrimi söyleyeyim.

    jetta passat karşılaştırılmış sonra denmişki olmaz passat daha iyi niye jetta'ya bakayım. o zaman bende ix55 ile i30 yada i20 kıyaslayayım sonra diyeyimki hagisini seçersin. benim hyundai aracım var niye başka bir hyundai aracı kötüleyeyim. ancak djnone arkadaş team modele boş dedi diye eleştirilmiş. ne yapmış adam team modeli bmw ile mi karşılaştırmış. yoksa team model dolu da biz mi bilmiyoruz. team model i30'un en boş modelidir bunu bilmek için hyundai sitesine yada herhangi bir bayiye gitmeniz yeterli.

    i20 ile i30 kıyaslamak bence de olmaz. bende başta i30 istiyordum. sonuçta geniş, oturaklı araba hatta aldığım paraya i30 team alabiliyordum. ancak zevkler ve renkler tartışılmaz. ben tek kişiyim i30 team alıp aracımın arka koltuğuna binen birinin bana, sene 2010 senin araçta cam açma manuel diyeceğine bi alt segment orta sınıf araç alırım daha iyi dedim ve i20 select aldım.

    yakıt tüketiminde istersen i20 nin de altına düşür. ben altı aydır kullanıyorum. ş.içi biraz seri kullan aracın ortalama oluyor 8. bu segment araç 8 litre yakıyorsa i30'un 8 lt'nin altında yakması beklenmez değil mi?

    bütçem el verirse niye bir üst sınıfa binmeyeyim ki ne demek ya? senin bütçe çok iyi olsa sen üst sınıf bırakmayacan. herkesin belli ihtiyaçları var ona göre alıyor aracını. bak bunu hyundai kullanan biri olarak söylüyorum. benim bütçem uygun olsa i20 ile aynı sınıf olan aynı sınıf opel corsa opc alırım. gördüğün gibi her parası olan bi üst sınıfa geçmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardday

    sis fari alasimli jant uzerinde en zorlari bitti.Vites topuzu on saniye kol dayama on dk. zaten gerisi orjinalinde var haa bu arada jantlar servis hediyesi the end the end.. her sey gonlunuzce olsun iki kardesler..


    illa aracımı doğan görünümlü şahin yapacam diyosun yani.
    herkes zeki olacak diye bişey yok. sen gidip team alacan sonra onu üst model yapmaya çalışacan ki hyundai'de kazansın demi.
    yanlış anlamayın arkadaşlar hardday diyorki ben baştan üst donanım alıp ucuza kapatacağıma sonradan tamamlar 1 liralık farkı 10 liraya mal ederim diyor. maksat hyundai kazansın
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.