Şimdi Ara

İki araç arasında kaldım... (Focus 2)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bu iki araç arasında kaldım. Evet biliyorum biri benzinli diğeri dizel olduğu için karşılaştırmak mantıksız ama yılda 15 000 -20 000 km arası kullanacağım , Benzinli olanı alırsam LPG taktıracağım ve dizel olanın çelik jant + yüksek model artıları da göz önünde bulundurularak hangisini almak daha mantıklı ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-ilk-sahibinden-ford-focus-yeni-kasa-101012235/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sahibinden-ilk-el-temiz-20-000-km-de-dizel-ford-focus-100035925/detay/







  • valla ne olursa olsun dizelden dolayı dizel olan araç performans tüketim konusunda çok iyi aynı motor 1.6 hdi 92 bg var bizde c-4 çok memnunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halikarnasss

    valla ne olursa olsun dizelden dolayı dizel olan araç performans tüketim konusunda çok iyi aynı motor 1.6 hdi 92 bg var bizde c-4 çok memnunuz.
    Bende dizeli tercih ederdim. Herşeyin orjinali iyidir. Gaz iyi bişey olsaydı adam benzinli modeli yapmaz direk gazlı üretirdi. Sonradan olmayla olmaz bu işler.Ya alırsın benzin LPG siz kullanırsın yada dizel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hertelden44 -- 3 Ekim 2012; 12:18:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hertelden44

    Bende dizeli tercih ederdim. Herşeyin orjinali iyidir. Gaz iyi bişey olsaydı adam benzinli modeli yapmaz direk gazlı üretirdi. Sonradan olmayla olmaz bu işler.Ya alırsın benzin LPG siz kullanırsın yada dizel.

    Alıntıları Göster
    şimdi size şöyle söyleyeyim

    eğer performans beklıyorsanız dizel seçin mutlaka çok atik bende dizel var focus çok ekonomık ve atik.. hani nasıl derler az yakar çok kaçar gibisinden...

    ancak dizel araçlar hakkında milletin ağzında yok bunun masrafları çok pahalıymıs yok arızxa çıkarıyormus falan filan ben bunun gibi şeylere kesinlikle katılmıyorum

    birde bu ford ların dizelinde çok fazla içeriye ses alıyor ben rahatsızım o konuda ama problem değilse ses konusunda kesinlikle dizel seçin..

    ama benzinlide kötü diyemem yakıtı biraz fazla tüketiyor ve atik değil karar sizin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MehmetReis27

    şimdi size şöyle söyleyeyim

    eğer performans beklıyorsanız dizel seçin mutlaka çok atik bende dizel var focus çok ekonomık ve atik.. hani nasıl derler az yakar çok kaçar gibisinden...

    ancak dizel araçlar hakkında milletin ağzında yok bunun masrafları çok pahalıymıs yok arızxa çıkarıyormus falan filan ben bunun gibi şeylere kesinlikle katılmıyorum

    birde bu ford ların dizelinde çok fazla içeriye ses alıyor ben rahatsızım o konuda ama problem değilse ses konusunda kesinlikle dizel seçin..

    ama benzinlide kötü diyemem yakıtı biraz fazla tüketiyor ve atik değil karar sizin..

    teşekkürler yorumunuz için. Gürültüden rahatsız olur muyum bilmiyorum açıkçası daha önce hiç focus kullanmadım ama kurum aracını kullanıyorum sürekli (megane 2).
    araç benzin+LPG . bana çok gürültülü geliyor biraz uzun mesafe yolculuk yapınca kafam şişiyor. Focus da öyle olacak anladığım kadarıyla.




  • Dizel olanının yalıtımı benzinlisindrm daha iyi. Bilginiz olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Dizel olanının yalıtımı benzinlisindrm daha iyi. Bilginiz olsun
    ihtiyaç ve elinizde uzun süre tutmayacaksanız 1.seçenek. uzun süre kullanacaksanız 2.seçenek bana göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmosferik 8000rpm

    ihtiyaç ve elinizde uzun süre tutmayacaksanız 1.seçenek. uzun süre kullanacaksanız 2.seçenek bana göre.

    kendime ait ilk aracım olacak ve Allah nasip ederse en az 5-6 yıl binmeyi düşünüyorum. aslında bu fiyatlar benim için yüksek ama uzun yıllar bineceğimden dolayı bütçeyi zorluyorum. iyi bir araç olsun istiyorum. yorumunuza göre dizel daha mantıklı oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Dizel olanının yalıtımı benzinlisindrm daha iyi. Bilginiz olsun

    dizel focusla ilgili yorumları çok okudum ama ilk defa dizelin yalıtım konusunda daha iyi olduğunu duydum. Yalıtım sonuçta standart olan birşey değil mi hocam ? motor versiyonuna göre değişiyor mu ? Biraz daha açarsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ricopas

    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Dizel olanının yalıtımı benzinlisindrm daha iyi. Bilginiz olsun

    dizel focusla ilgili yorumları çok okudum ama ilk defa dizelin yalıtım konusunda daha iyi olduğunu duydum. Yalıtım sonuçta standart olan birşey değil mi hocam ? motor versiyonuna göre değişiyor mu ? Biraz daha açarsanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Dizeli al kesinlikle hele ki yılda o kadar km yapıyosan düşünme bile. Turbo verimi harika bi araçtır ve de ekonomik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ricopas

    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Dizel olanının yalıtımı benzinlisindrm daha iyi. Bilginiz olsun

    dizel focusla ilgili yorumları çok okudum ama ilk defa dizelin yalıtım konusunda daha iyi olduğunu duydum. Yalıtım sonuçta standart olan birşey değil mi hocam ? motor versiyonuna göre değişiyor mu ? Biraz daha açarsanız sevinirim.

    Evet dizel ile benzinli motorlar arasında Ford focus icin farklılıklar mevcut. Öndeki motor bölümünün gövde ile birleşim yerindeki izolasyon daha fazla, ön konsol icinde de yalitim malzemeleri hem farklı hemde dizelinki daha fazla. Yürür aksaminda da farklılıklar mevcut. Yürür kısmında kullanılan değişik birçok muhtelif parçalar hem daha sağlam malzemelerden yapılmış hemde tabir yerinde ise daha kalın parcalar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz


    quote:

    Orijinalden alıntı: ricopas

    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Dizel olanının yalıtımı benzinlisindrm daha iyi. Bilginiz olsun

    dizel focusla ilgili yorumları çok okudum ama ilk defa dizelin yalıtım konusunda daha iyi olduğunu duydum. Yalıtım sonuçta standart olan birşey değil mi hocam ? motor versiyonuna göre değişiyor mu ? Biraz daha açarsanız sevinirim.

    Evet dizel ile benzinli motorlar arasında Ford focus icin farklılıklar mevcut. Öndeki motor bölümünün gövde ile birleşim yerindeki izolasyon daha fazla, ön konsol icinde de yalitim malzemeleri hem farklı hemde dizelinki daha fazla. Yürür aksaminda da farklılıklar mevcut. Yürür kısmında kullanılan değişik birçok muhtelif parçalar hem daha sağlam malzemelerden yapılmış hemde tabir yerinde ise daha kalın parcalar

    bunu öğrendiğim iyi oldu.Bir yerde de dizelleri daha alçak diye bir yorum okumuştum. bununla ilgili bilginiz var mı? doğru mudur ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maliyecii

    Dizeli al kesinlikle hele ki yılda o kadar km yapıyosan düşünme bile. Turbo verimi harika bi araçtır ve de ekonomik.

    doğru söylüyorsun aslında ama motorin lt fiyatının 4.3 larda olması beni düşündürüyor.
  • Esasen yalıtımda cok aman aman zaafiyeti yok focusun. Birçok aracda focus ile gittiğiniz hızlarda gidin ses yine olur. Focus yere sağlam bastığı gibi birazda performansli olunca bu durum daha cok hissediliyor. 120 km hızdan sonra uğultu oluyor. Ama bunun icinde yapılacaklar aslında Hicte zor değil. En basitinden volvo s40 dizelde aynı sası ama daha sessiz. Ses yapan birkaç unsur var bunlar yapılırsa focus gayet alınası arac.


    Bende dizelini tavsiye ediyorum. Benzinlisi hem cok yakar hemde aynı hızlarda daha fazla devir çevirir benzinli motoru
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ricopas

    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz


    quote:

    Orijinalden alıntı: ricopas

    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Dizel olanının yalıtımı benzinlisindrm daha iyi. Bilginiz olsun

    dizel focusla ilgili yorumları çok okudum ama ilk defa dizelin yalıtım konusunda daha iyi olduğunu duydum. Yalıtım sonuçta standart olan birşey değil mi hocam ? motor versiyonuna göre değişiyor mu ? Biraz daha açarsanız sevinirim.

    Evet dizel ile benzinli motorlar arasında Ford focus icin farklılıklar mevcut. Öndeki motor bölümünün gövde ile birleşim yerindeki izolasyon daha fazla, ön konsol icinde de yalitim malzemeleri hem farklı hemde dizelinki daha fazla. Yürür aksaminda da farklılıklar mevcut. Yürür kısmında kullanılan değişik birçok muhtelif parçalar hem daha sağlam malzemelerden yapılmış hemde tabir yerinde ise daha kalın parcalar

    bunu öğrendiğim iyi oldu.Bir yerde de dizelleri daha alçak diye bir yorum okumuştum. bununla ilgili bilginiz var mı? doğru mudur ?

    Evet dizelleri ön taraftan daha alçak, benzinli ile dizelin iz genişliğinde de küçük farklar var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Esasen yalıtımda cok aman aman zaafiyeti yok focusun. Birçok aracda focus ile gittiğiniz hızlarda gidin ses yine olur. Focus yere sağlam bastığı gibi birazda performansli olunca bu durum daha cok hissediliyor. 120 km hızdan sonra uğultu oluyor. Ama bunun icinde yapılacaklar aslında Hicte zor değil. En basitinden volvo s40 dizelde aynı sası ama daha sessiz. Ses yapan birkaç unsur var bunlar yapılırsa focus gayet alınası arac.


    Bende dizelini tavsiye ediyorum. Benzinlisi hem cok yakar hemde aynı hızlarda daha fazla devir çevirir benzinli motoru

    hocam ben aracı çok süratli kullanmam. Benim için önemli olan ekonomi. Otobanda bile 110 km/h yi nadir geçerim. Ne gereği var hem kendimi tehlikeye atıcam hemde fazladan yakıt yakıcam. Eğer ki yalıtımla ilgili problem 120 ve üzeri hızlarda rahatsızlık veriyorsa benim için problem sayılmaz :)




  • 110 km hız dizel motorun en sevdiği devirlere denk gelir ve mışıl mışıl uyurcasına gider focus. Dizeli kesinlikle tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ricopas

    quote:

    Orijinalden alıntı: maliyecii

    Dizeli al kesinlikle hele ki yılda o kadar km yapıyosan düşünme bile. Turbo verimi harika bi araçtır ve de ekonomik.

    doğru söylüyorsun aslında ama motorin lt fiyatının 4.3 larda olması beni düşündürüyor.

    Olsun inan bana 2006 focus dizelle ortalama 23-24 kuruş yakıyodum 2 ay önce hadi şimdi ki zamlarla 26-27 kuruş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maliyecii

    quote:

    Orijinalden alıntı: ricopas

    quote:

    Orijinalden alıntı: maliyecii

    Dizeli al kesinlikle hele ki yılda o kadar km yapıyosan düşünme bile. Turbo verimi harika bi araçtır ve de ekonomik.

    doğru söylüyorsun aslında ama motorin lt fiyatının 4.3 larda olması beni düşündürüyor.

    Olsun inan bana 2006 focus dizelle ortalama 23-24 kuruş yakıyodum 2 ay önce hadi şimdi ki zamlarla 26-27 kuruş olsun.

    aslında haklısınız.2005 magane 2 Benzin+LPG kullanıyoruz kurum arabası olarak. Hızlanmalar falan berbat.Verdiğiniz rakamlar LPG ile aynı (veya LPG daha fazla olabilir emin değilim) konforu ve performansı da cabası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ricopas

    quote:

    Orijinalden alıntı: maliyecii

    quote:

    Orijinalden alıntı: ricopas

    quote:

    Orijinalden alıntı: maliyecii

    Dizeli al kesinlikle hele ki yılda o kadar km yapıyosan düşünme bile. Turbo verimi harika bi araçtır ve de ekonomik.

    doğru söylüyorsun aslında ama motorin lt fiyatının 4.3 larda olması beni düşündürüyor.

    Olsun inan bana 2006 focus dizelle ortalama 23-24 kuruş yakıyodum 2 ay önce hadi şimdi ki zamlarla 26-27 kuruş olsun.

    aslında haklısınız.2005 magane 2 Benzin+LPG kullanıyoruz kurum arabası olarak. Hızlanmalar falan berbat.Verdiğiniz rakamlar LPG ile aynı (veya LPG daha fazla olabilir emin değilim) konforu ve performansı da cabası.

    Alıntıları Göster
    Hocam peki 2.ilandaki araç fiyat olarak nasıl ? 30 000 tl üzeri her kuruş benim için sıkıntı olacak. Birde bakımları ne zman. Alır almaz birde bakım masrafı çıkmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ricopas -- 4 Ekim 2012; 16:38:49 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.