Şimdi Ara

İlk araba tavsiyesi - BMW 1.16i vs Astra K

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 1 aydır ilk arabamı almak için araştırma yapıyorum, aklımda beğendiğim almak istediğim 2 araba var.

    Öncelikle 26 yaşındayım, arabalarla ilgili bilgim malesef pek yok, son 1 aydır araştırmaya başladım. C segmenti HB düşünüyorum kesinlikle.

    Bütçem +- 100bin TL civarı. Geçmese daha iyi.

    Örnek teşkil etmesi için 2 tane ilan linki bırakıyorum.

    Sizce bu arabalardan hangisi alınmalı? Araçları kullanan arkadaşlar varsa karşılaştırma yapabilirlerse çok sevinirim. Yıl içinde fazla KM yapmayacağımdan ötürü benzinli bakıyorum.

    Örnek; (BMW'de kesinlikle maksimum 70bin km civarı 2012-2014 arası bir model alınacaktır)

    BMW;
    https://www.sahibinden.com/arama?category=23432

    Astra K;
    https://www.sahibinden.com/arama?category=23581


    İlk araba tavsiyesi - BMW 1.16i vs Astra K


    İlk araba tavsiyesi - BMW 1.16i vs Astra K



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The BlackMamba 24 -- 27 Haziran 2019; 17:43:58 >







  • Astra K güzel araç ancak benzinli turbo modellerde segman kırma olayı var. Bence Astra k alacaksanız dizel alın. Donanım olarakta excelence almaya çalışın.
  • F20 ve F30 kasaların kronik bazı sorunları var. Astrayıda bilen arkadaşlar yazarsa karşılaştırabilirsin
    .
    1. Yolda gezinen bir araç öncelikle pek bir çözümü yok bunun.
    2. Genel bir direksiyon titreme sorunu var 120 civarı titrer.
    3. Motor yapı gereği çok yüksek sıcaklıkta çalışan bir motor. Bu yüzden contalar patlar su kaçırır masraf çok açmaz turbo contaları.
    4. İllaki Tahrrik arızası verir. Bobinden yada Benzin Pompasından yapar.
    5. Yine ısı kaynaklı ısı eşanjörü patlatan çok araca denk geliyorum ( Birtaneside benim aracım. Şanzumanınki patladı.)

    Başka aklıma gelmedi. Açıkcası sonradan M sporta çevrilmiş ve galeriden F20 almak büyük risk taşır bence.

    ED olmayanalrda ( Yani baktığınızda yağ soğutucu yok ve yazılım falan yaramıyor bu arabaya. Zaten neredyese 115-120 derece yağ ısısıyla çalışıyor. Yazılımlı araç asla düşünmeyin.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uza -00- -- 28 Haziran 2019; 8:55:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uza -00-

    F20 ve F30 kasaların kronik bazı sorunları var. Astrayıda bilen arkadaşlar yazarsa karşılaştırabilirsin
    .
    1. Yolda gezinen bir araç öncelikle pek bir çözümü yok bunun.
    2. Genel bir direksiyon titreme sorunu var 120 civarı titrer.
    3. Motor yapı gereği çok yüksek sıcaklıkta çalışan bir motor. Bu yüzden contalar patlar su kaçırır masraf çok açmaz turbo contaları.
    4. İllaki Tahrrik arızası verir. Bobinden yada Benzin Pompasından yapar.
    5. Yine ısı kaynaklı ısı eşanjörü patlatan çok araca denk geliyorum ( Birtaneside benim aracım. Şanzumanınki patladı.)

    Başka aklıma gelmedi. Açıkcası sonradan M sporta çevrilmiş ve galeriden F20 almak büyük risk taşır bence.

    ED olmayanalrda ( Yani baktığınızda yağ soğutucu yok ve yazılım falan yaramıyor bu arabaya. Zaten neredyese 115-120 derece yağ ısısıyla çalışıyor. Yazılımlı araç asla düşünmeyin.)
    M sport olsun diye bi derdim yok hocam direk 1.16 bakıyorum. Çok yakın bi arkadaşımda var uzun süredir 1.16 benim de çok hoşuma giden bir araba.

    Öte yandan abim de astra K'yı oldukça beğeniyor ve övüyor. O yüzden bu ikilemde kaldım.




  • The BlackMamba 24 kullanıcısına yanıt
    Anlatmak istediğim aslomda biraz bu ilanlarda çok oynanmış araç var. Oynanmış BMW de her zaman cok daha risklidir bana ve pek çok kişiye göre. Sonradan M e F80 çevrilmiş araçlardan ben şahsen uzak durmanızı öneririm. O şekilde beğeniyorsanız bile kendiniz dönüşüm yaparsınız ilerde diye fikrimi beyan edip kaçıyorum. Her zaman arkadan itiş aracın tadına bakılması taraftarıyım ama.
  • Astra düşünüyorsanız dizel tercih etmeye çalışın. Benzinli motor sıkıntı çıkarabiliyor.
  • 2016 dynamic astra k iki yil kadar kullandim sattim. Motoru kronik sorunlu bir arac arkadaslar bahsetmis zaten. Guncelleme ve yag degisimi ile sorun cozuluyormus risk sizin. Astra nin yol tutusu cok iyidir motor da iyi ama sanziman da bir o kadar kotu vites atiyor, torpuluyor motorun kalitesini.
  • Uza -00- kullanıcısına yanıt
    Yanlışınız var araç M paket. Sizin bahsettiğiniz direksiyon tipi 2014/6 ay’dan sonrasında var. Bu o yılın orijinal M direksiyonu. Aracın fabrika çıkışı M olduğunu anlamanın en kolay yolu koltuklara bakmaktır eğer koltuklar tabure gibiyse araç M değildir😅
  • Bmw çok riskli astra da benzinliler de riskli. Kumar gibi biraz
  • Bmw 150 bini devirmiş.

    İki alternatif de kötü
  • 130 a sıfır honda civic var niye milletin 150 bin devirdigi aracı alasınki

    Civic Sedan 1.6 Elegance Eco Otomatik Benzin/LPG 134.300 TL

    2018 model

    Civic Sedan 1.6 Executive Eco Otomatik Benzin/LPG 136.500 TL
  • M paket bmw ile 150 hplik astra arasında kalan adama lpgli civic öneriyor adam ya, ne garip insanlar var. Adam hb demiş birde. Bari git 180lik civic hb öner be adam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi double or nothing -- 27 Haziran 2019; 20:20:13 >
  • Arkadaşlar BMW örnek olsun diye attım, yoksa maksimum 70bin de araç almayı düşünüyorum.

    Astra ise yılı gereği maksimum 30-40 bin kilometre olacak. Bu fiyatlara daha iyi C segmenti HB tavsiyeniz varsa bekliyorum.
  • double or nothing kullanıcısına yanıt
    Arkadasım örnek olsun diye attım 2.el o paraya hb civic bulur adı üstünde örnekdir
  • Yaşın genç, BMW ye bin hevesini al. Astra sonra da alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uza -00-

    F20 ve F30 kasaların kronik bazı sorunları var. Astrayıda bilen arkadaşlar yazarsa karşılaştırabilirsin
    .
    1. Yolda gezinen bir araç öncelikle pek bir çözümü yok bunun.
    2. Genel bir direksiyon titreme sorunu var 120 civarı titrer.
    3. Motor yapı gereği çok yüksek sıcaklıkta çalışan bir motor. Bu yüzden contalar patlar su kaçırır masraf çok açmaz turbo contaları.
    4. İllaki Tahrrik arızası verir. Bobinden yada Benzin Pompasından yapar.
    5. Yine ısı kaynaklı ısı eşanjörü patlatan çok araca denk geliyorum ( Birtaneside benim aracım. Şanzumanınki patladı.)

    Başka aklıma gelmedi. Açıkcası sonradan M sporta çevrilmiş ve galeriden F20 almak büyük risk taşır bence.

    ED olmayanalrda ( Yani baktığınızda yağ soğutucu yok ve yazılım falan yaramıyor bu arabaya. Zaten neredyese 115-120 derece yağ ısısıyla çalışıyor. Yazılımlı araç asla düşünmeyin.)
    İlandaki 1 serisi orjinal M




  • SpreadYourWings kullanıcısına yanıt
    kartalus kullanıcısına yanıt
    @SpreadYourWings @kartalus

    Bilgilendirme için teşekkür ederim. F30 da göğüste uzanan boydan boya Mavi veya Kırmızı şeritten çok kolay anlayabiliyordum aslında F20 de bu olmayınca direk direksiyona bakmıştım 2014/6 ay olayı benim cahilliğim.

    O mesajımıda editleyeyimde yanlış bilgi olmasın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.