Şimdi Ara

BMW 3.20 Cİ (e46) Hakkında Bilgi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
28.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hep hayalim olan e46 kasa bmw coupeye sahip olmayı artık iyice kafaya koydum elimdeki aracımı satıp temiz bir 3.20 Ci almak istiyorum.. Bütçem 35000 lira civarında... Yalnız bu modelde dikkat edilmesi gereken hususlar , kronik problemleri veya motorun sağlamlığı ile hiç bir bilgiye sahip değilim... Kullanan veya bilgi sahibi olan arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum... Şöylede bir araç buldum arabaya hayran kaldım desem yeridir. Link :

    http://www.sahibinden.com/emsalsiz_sahibinden_2000_model_3_20_ci_coupe-76WQQaXQQ20291093WQQpXQQdisplayitem

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    edit: link düzeltildi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi herby -- 21 Ocak 2010; 23:35:01 >







  • dostum link gözükmüyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasher

    dostum link gözükmüyo
    valla hocam araç 10 numara duruyor. tabiri yerindeyse tam piyasa arabası ama km si beni biraz düşündürdü acaba daha düşük km bulunamazmı o fiyata ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasher

    dostum link gözükmüyo
    2000-2001 döküntü araçlara o kadar para vermek yerine makyajlı kasa 316 almanı tavsiye ederim.

    www.sahibinden.com/2004_bmw_316_ci_black-36WQQaXQQ19581565WQQpXQQdisplayitem

    Yok eğer ben 6 silindir sesi ve tiptronic olsun istiyorum diyorsan da 320 yerine 330ci al bari performansı yaktığın benzine değsin derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 21 Ocak 2010; 23:51:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FX35

    2000-2001 döküntü araçlara o kadar para vermek yerine makyajlı kasa 316 almanı tavsiye ederim.

    www.sahibinden.com/2004_bmw_316_ci_black-36WQQaXQQ19581565WQQpXQQdisplayitem

    Yok eğer ben 6 silindir sesi ve tiptronic olsun istiyorum diyorsan da 320 yerine 330ci al bari performansı yaktığın benzine değsin derim.

    Alıntıları Göster
    bence 2.0 alman daha mantıklı olucaktır sadece görüntüden ibaret bi bmw otoyolda üzer seni

    bu arada o kadar para verip iç rengini siyah alma açık renkler almaya çalış şu anki aracımın içi bej çok güzel bi hava katıyo araca
    mesela bu ilandaki gibi denk getirebilirsen süper olur

    http://www.sahibinden.com/2000_320_ci_metalik_mavi-82WQQaXQQ20719688WQQpXQQdisplayitem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasher

    bence 2.0 alman daha mantıklı olucaktır sadece görüntüden ibaret bi bmw otoyolda üzer seni

    bu arada o kadar para verip iç rengini siyah alma açık renkler almaya çalış şu anki aracımın içi bej çok güzel bi hava katıyo araca
    mesela bu ilandaki gibi denk getirebilirsen süper olur

    http://www.sahibinden.com/2000_320_ci_metalik_mavi-82WQQaXQQ20719688WQQpXQQdisplayitem

    Alıntıları Göster
    bu araçları alanlar genelde fazlasıyla basa basa kullanıyor
    adam gibi bakımını yaptıran ve mümkünse düşük kilometreli olursa motor kondisyonu açısından daha iyi olur diye düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasher

    bence 2.0 alman daha mantıklı olucaktır sadece görüntüden ibaret bi bmw otoyolda üzer seni

    bu arada o kadar para verip iç rengini siyah alma açık renkler almaya çalış şu anki aracımın içi bej çok güzel bi hava katıyo araca
    mesela bu ilandaki gibi denk getirebilirsen süper olur

    http://www.sahibinden.com/2000_320_ci_metalik_mavi-82WQQaXQQ20719688WQQpXQQdisplayitem

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 3.16 kesinlikle düşünmüyorum belki düşük ihtimal bile olsa 3.18 tercih edebilirim...
    @fasher hocam benide km korkutuyo ama geçen gün arkadaşımın tüplü 3.16sına bindim 2000 model 195.000 de hiç bir problemi yoktu aracın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: herby

    Arkadaşlar 3.16 kesinlikle düşünmüyorum belki düşük ihtimal bile olsa 3.18 tercih edebilirim...
    @fasher hocam benide km korkutuyo ama geçen gün arkadaşımın tüplü 3.16sına bindim 2000 model 195.000 de hiç bir problemi yoktu aracın...

    Alıntıları Göster
    motorda tık olmaz başka bir yerinde olabilir yani eskimiş yıpranmış araç olucak artıkk herhangi bir arızası bile yüksek maliyetler demektir. parçası pahalı diye yan sanayi yaptırmak istiyeceksin o zamanda ne anlamı kaldı bmw ye binmeye derim ben
    ama karar senin tabikide




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasher

    motorda tık olmaz başka bir yerinde olabilir yani eskimiş yıpranmış araç olucak artıkk herhangi bir arızası bile yüksek maliyetler demektir. parçası pahalı diye yan sanayi yaptırmak istiyeceksin o zamanda ne anlamı kaldı bmw ye binmeye derim ben
    ama karar senin tabikide

    Alıntıları Göster
    Boyle bir arac alacaksam;

    Aracin bulundugu semte dikkat et

    2. sahip her zaman 1.sahibine gore daha az para harcar

    Mumkunse araci iyi bir semtten al

    Servis kayitlarini iste 10 yillik bmw hala yetkili servise gitmiyorsa bir sorun vardir

    Yine sunu aklinda cikarma BMW 2.el alinmaz dizel alinmaz bmwye binmeyi bilmek gerek yoksa seni ustunden atar

    Bu tavsiyelerini gozden gecir sonra pisman olma ben 2000 model 320ci alicagima 2008 116i almayi tercih ederim tecrubelerimle bunu soylurum umarim dikkatini ceker hadi kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@lken

    Boyle bir arac alacaksam;

    Aracin bulundugu semte dikkat et

    2. sahip her zaman 1.sahibine gore daha az para harcar

    Mumkunse araci iyi bir semtten al

    Servis kayitlarini iste 10 yillik bmw hala yetkili servise gitmiyorsa bir sorun vardir

    Yine sunu aklinda cikarma BMW 2.el alinmaz dizel alinmaz bmwye binmeyi bilmek gerek yoksa seni ustunden atar

    Bu tavsiyelerini gozden gecir sonra pisman olma ben 2000 model 320ci alicagima 2008 116i almayi tercih ederim tecrubelerimle bunu soylurum umarim dikkatini ceker hadi kolay gelsin...

    Alıntıları Göster
    Sana tavsiyem eğer bmw alacaksan sahibiyle anlaş hem borusana hem de bilindik bir ustaya kesinlikle göster,yoksa üzülürsün.Borusana kesinlikle göster....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BF033

    Sana tavsiyem eğer bmw alacaksan sahibiyle anlaş hem borusana hem de bilindik bir ustaya kesinlikle göster,yoksa üzülürsün.Borusana kesinlikle göster....

    Alıntıları Göster
    mümkünse ilk sahibinden al acele de etme ayrıca aylarca aramayı göze almak lazım. makyajsız 320 ler 150 bg iken 2002 ve üzeri 318 ler 143 bg bu yüzden 318 güzel olur. 318ci almaya çalışırsan 2002 ve üzerileri 40000 den aşağı olmuyor. ben hem temiz araba denk getirdiğim hem de performans düşkünü olmadığım için ayrıca dikkatli kullanınca oldukça ekonomik te olduğu için ilk sahibinden bir 2002 316i aldım. benim için önemli olan 3 sihirli kritere sahipti. gerçek kapalı garaj arabası (1 gün garajda durunca garaj arabası olmuyor maalesef)+ ilk sahibinden + 74000 km . sende kendine böyle kriterler belirleyebilirsin. yıpranmış bir motor sana 2000-3000 arası masraf çıkartır anında olmasada kısa bir vadede. kaportalar genelde ok gibi yapılmış oluyor şasi de eğik olmamasına dikkat etmek lazım. lpg li olması hoş değil alıp kendim yaptırmayı tercih ederim öyle de yaptım zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bachree

    mümkünse ilk sahibinden al acele de etme ayrıca aylarca aramayı göze almak lazım. makyajsız 320 ler 150 bg iken 2002 ve üzeri 318 ler 143 bg bu yüzden 318 güzel olur. 318ci almaya çalışırsan 2002 ve üzerileri 40000 den aşağı olmuyor. ben hem temiz araba denk getirdiğim hem de performans düşkünü olmadığım için ayrıca dikkatli kullanınca oldukça ekonomik te olduğu için ilk sahibinden bir 2002 316i aldım. benim için önemli olan 3 sihirli kritere sahipti. gerçek kapalı garaj arabası (1 gün garajda durunca garaj arabası olmuyor maalesef)+ ilk sahibinden + 74000 km . sende kendine böyle kriterler belirleyebilirsin. yıpranmış bir motor sana 2000-3000 arası masraf çıkartır anında olmasada kısa bir vadede. kaportalar genelde ok gibi yapılmış oluyor şasi de eğik olmamasına dikkat etmek lazım. lpg li olması hoş değil alıp kendim yaptırmayı tercih ederim öyle de yaptım zaten.

    Alıntıları Göster
    bir yakınıma bmw2002 3.18ci (ama araç2000cc) aldık. performansına bakıcaz bakalım.gerçi bide diğer arkadaşımdaki 2009 bmw 3.35d coupe(289beygir) den sonra cok da ŞEY BEKLEMEMEK LAZIM...Allah bana da nasip eder inşallah...

    I LOVE THİS BRAND. BMW



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goztepeli_TR -- 22 Ocak 2010; 10:22:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goztepeli_TR

    bir yakınıma bmw2002 3.18ci (ama araç2000cc) aldık. performansına bakıcaz bakalım.gerçi bide diğer arkadaşımdaki 2009 bmw 3.35d coupe(289beygir) den sonra cok da ŞEY BEKLEMEMEK LAZIM...Allah bana da nasip eder inşallah...

    I LOVE THİS BRAND. BMW

    Alıntıları Göster
    Yorumlardan sonra korkular yükselmeye başladı Pek kolay olmayacak heralde almak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: herby

    Yorumlardan sonra korkular yükselmeye başladı Pek kolay olmayacak heralde almak.


    Birde mümkünse bordo renk alma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: herby

    Arkadaşlar 3.16 kesinlikle düşünmüyorum belki düşük ihtimal bile olsa 3.18 tercih edebilirim...
    @fasher hocam benide km korkutuyo ama geçen gün arkadaşımın tüplü 3.16sına bindim 2000 model 195.000 de hiç bir problemi yoktu aracın...


    Tiptronic 320ci 150 Hp, 0-100:10,8 sn, Son hız:216 km ve ortalama 12,5 lt benzin yakıyor
    Manuel 316ci 116 Hp, 0-100:11,3 sn, Son hız:206 km ve ortalama 10 lt benzin yakıyor

    Ayrıca 316 daha yeni ve makyajlı kasa olacak. Yine de karar senin.

    318ci 2002 öncesi sakın alma derim çünkü gücü 118 HP ve performansı 316'dan farksız olur, hem de gereksiz yere fazla benzin tüketir.

    Binmiş olduğun 2000 model 316'nın motoru 105 HP'lik eski tip olanlardandır yani performansı makyajlı kasadaki motordan daha kötü değerlere sahiptir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 22 Ocak 2010; 16:05:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bachree

    mümkünse ilk sahibinden al acele de etme ayrıca aylarca aramayı göze almak lazım. makyajsız 320 ler 150 bg iken 2002 ve üzeri 318 ler 143 bg bu yüzden 318 güzel olur. 318ci almaya çalışırsan 2002 ve üzerileri 40000 den aşağı olmuyor. ben hem temiz araba denk getirdiğim hem de performans düşkünü olmadığım için ayrıca dikkatli kullanınca oldukça ekonomik te olduğu için ilk sahibinden bir 2002 316i aldım. benim için önemli olan 3 sihirli kritere sahipti. gerçek kapalı garaj arabası (1 gün garajda durunca garaj arabası olmuyor maalesef)+ ilk sahibinden + 74000 km . sende kendine böyle kriterler belirleyebilirsin. yıpranmış bir motor sana 2000-3000 arası masraf çıkartır anında olmasada kısa bir vadede. kaportalar genelde ok gibi yapılmış oluyor şasi de eğik olmamasına dikkat etmek lazım. lpg li olması hoş değil alıp kendim yaptırmayı tercih ederim öyle de yaptım zaten.


    318 görüşüne aynen katılıyorum 2002 sonrası 320 alırsan vergide de daha çok üzülürsün. ben de 56000 de 318i aldım ilk sahibi değildi gerçi ama en az benim kadar titiz birinden aldım . performanstan memnunum konfordan da. içi kesin bej olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GALATARSENAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: bachree

    mümkünse ilk sahibinden al acele de etme ayrıca aylarca aramayı göze almak lazım. makyajsız 320 ler 150 bg iken 2002 ve üzeri 318 ler 143 bg bu yüzden 318 güzel olur. 318ci almaya çalışırsan 2002 ve üzerileri 40000 den aşağı olmuyor. ben hem temiz araba denk getirdiğim hem de performans düşkünü olmadığım için ayrıca dikkatli kullanınca oldukça ekonomik te olduğu için ilk sahibinden bir 2002 316i aldım. benim için önemli olan 3 sihirli kritere sahipti. gerçek kapalı garaj arabası (1 gün garajda durunca garaj arabası olmuyor maalesef)+ ilk sahibinden + 74000 km . sende kendine böyle kriterler belirleyebilirsin. yıpranmış bir motor sana 2000-3000 arası masraf çıkartır anında olmasada kısa bir vadede. kaportalar genelde ok gibi yapılmış oluyor şasi de eğik olmamasına dikkat etmek lazım. lpg li olması hoş değil alıp kendim yaptırmayı tercih ederim öyle de yaptım zaten.


    318 görüşüne aynen katılıyorum 2002 sonrası 320 alırsan vergide de daha çok üzülürsün. ben de 56000 de 318i aldım ilk sahibi değildi gerçi ama en az benim kadar titiz birinden aldım . performanstan memnunum konfordan da. içi kesin bej olsun...

    Alıntıları Göster
    E46'ları zamanında çok araştırdım ben.Çok beğendiğim bir kasadır.Satıcılar da bunu bildiğinden temiz olanlarına fahiş fiyat istiyorlar.Birkaç tane buldum tertemizdi;ama fiyatı çok yüksekti.Diğerleri de işe yaramazdı.Ben bulamadım,umarım siz gönlünüze göre bir şey bulursunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    E46'ları zamanında çok araştırdım ben.Çok beğendiğim bir kasadır.Satıcılar da bunu bildiğinden temiz olanlarına fahiş fiyat istiyorlar.Birkaç tane buldum tertemizdi;ama fiyatı çok yüksekti.Diğerleri de işe yaramazdı.Ben bulamadım,umarım siz gönlünüze göre bir şey bulursunuz.

    Alıntıları Göster
    içdöşeme bej renk olan araçlara bakmmıyorum bile. Ne bileyim yağmuru var , çamuru var. En ufak kiri belli eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncays44

    içdöşeme bej renk olan araçlara bakmmıyorum bile. Ne bileyim yağmuru var , çamuru var. En ufak kiri belli eder.

    Alıntıları Göster
    kir i belli ediyor malesef ama temiz bakmak gerekiyor kesinlikle sıvı birşey değmemesi lazım ama zaten bmw nin koltular deri olur ondan çok sorun olmaz diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasher

    kir i belli ediyor malesef ama temiz bakmak gerekiyor kesinlikle sıvı birşey değmemesi lazım ama zaten bmw nin koltular deri olur ondan çok sorun olmaz diye düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    koltuklar tamam da paspasın etrafı özellikle yapmurlu çamurlu güğnlerde çok kötü oluyor. Hele arka koltukalra oturanların şu paspasları kaydırmaları yok mu direk döşeme çamur oluyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.