Öncelikle merhabalar, iyi forumlar. Hayırlısıyla bu yaz araba alıyorum.19 yaşındayım ilk arabam olucak bütçem aşağı yukarı 35.000 Tl ye kadar.Tecrübesiz oldugum icin servis ve yedek parçaların ucuz olması önemli ayrıca ögrenci oldugum icinde az yakması önemli bu durumlara bakıldığında önerileriniz ne olabilir. Ben 0 araba istiyorum aklımdaki araçlar Fiesta , Corsa , Punto Evo , Bravo , İbiza ve son zamanlarda iyice aklıma yatan Volkswagen polo bluemotion 100 km de 3.4 lt gibi bi yakıt yakıyo gercekten cok düsük.Ayrıca polo bluemotion la Golf 1.6 102 PS Trendline aynı fiyat fakat golf benzinli oldugu icin daha fazla yakıcak.Açıkcası kafam biraz karışık sizin deneyimleriniz ve yorumlarınıza ihtiyacım var
Bu arabalar dışında da önerilerde bulunabilirsiniz az kullanılmış 2. el maksimum 50.000 km de olan araçlarda olabilir.Simdiden teşekkürler.
ben senin yerinde olsam ikinci el temiz bir lancer alırdım ;)
öncelikle ilk araban olacağı için kesinlikle otomatik düşünme (ilerde al almak istiyorsan ama ilk aracın otomatik olmasın). benzinli araç ile de hiç kafanı yorma, şimdi girip bak haberlere (Benzin fiyatı zamlandı (04.06.2011)) devir ekonomi devri. bence polo bluemotion al
quote:
Orijinalden alıntı: werty_tr
öncelikle ilk araban olacağı için kesinlikle otomatik düşünme (ilerde al almak istiyorsan ama ilk aracın otomatik olmasın). benzinli araç ile de hiç kafanı yorma, şimdi girip bak haberlere (Benzin fiyatı zamlandı (04.06.2011)) devir ekonomi devri. bence polo bluemotion al
polo bm donanım olarakta yakıt olarakta iyidir. fiyat olrakta fena değil muadillerinden çok pahalı değil teknolojisine göre.
quote:
Orijinalden alıntı: Doğan.
polo bm donanım olarakta yakıt olarakta iyidir. fiyat olrakta fena değil muadillerinden çok pahalı değil teknolojisine göre.
Alıntıları Göster
Açıkcası benimde suan en cok kafama yatan volkswagen polo bluemotion ama dediğim gibi volkswagen in servis fiyatları ve parca fiyatları nasıl bilmiyorum bilen biri açıklarsa sevinirim. Bu arada bende manuel düsünüyorum zaten ilk arabayı.
quote:
Orijinalden alıntı: Batu.@
Açıkcası benimde suan en cok kafama yatan volkswagen polo bluemotion ama dediğim gibi volkswagen in servis fiyatları ve parca fiyatları nasıl bilmiyorum bilen biri açıklarsa sevinirim. Bu arada bende manuel düsünüyorum zaten ilk arabayı.
Alıntıları Göster
volkswagen in servis ücretleri tabi ucuz degil ama sıfır araç aldıgın için pek bir sorunun olacağını sanmıyorum, ayrıca garantili zaten. agır bakımlarının yapılacağı kilometrelere gelene kadar zaten seneler geçer arabayı degiştirirsin o zamana kadar.
quote:
Orijinalden alıntı: Doğan.
polo bm donanım olarakta yakıt olarakta iyidir. fiyat olrakta fena değil muadillerinden çok pahalı değil teknolojisine göre.
Alıntıları Göster
dogus otoyu zengin etmek istiyorsan polo düşüne bilirsin veya vw ailesini. bunun dısında poloya verilen paraya acıyorum cünkü degerini hak etmeyen bir araç... düşük motorların az yaktıgna inananlardan degilim. 1.4 ve yukarısını tercih etmeni öneririm. a firması olur b firması olur bu hic farketmez.
yedek parca ve servis bakımından renault diger makarlara bakarak daha öne cıkan marka. 85 bg dizel clio hb3 düsüne bilirsin... zaten renaultun motoru diger araclara bakarak az yakan motorlar üretmektedir... 65 bg önermem cünkü 85 bg daha cok yakıyor.
uzun yol yapacaksan dizel al ,uzun yol yapmayavaksan dizelin sana artısından cok eksisi olcaktır. bakım maliyeti zaten benzine göre pahalı. bakım maliyetini sen asla motorinden cıkaramazsın. uzun yol yapmam lazım ki cebine para kalsın. uzun yol yapmayacaksan cebinden ucup gider o paralar. kaar yaptıgnı sanarsın ama kaar yapmazsın...
devir ekonomi devri diye birşey yok. parayı nerde nezman kullanacagımızı bilmedigmizden kaynaklanıyor. madem ekonomi devri arabanı satarsın kurtulursun yada araba almazsın ekonomi yaparsın. araban oldugu sürece ister benzinli, ister dizel olsun ekonomi yapma gibi şansın yok. dışarda cafede teneke kolaya 4tl veriyorsunuz. normalinde 1,5tl. cafede içmezsin dısarda icersin budur ekonomi, büfeden ekmek almazsın,halk ekmeginden ekmek alırsın budur ekonomi. giyisini marka almazsın budur ekonomi. sigara icmezsin budur ekonomi..
arabada ekonomi olmaz gaza az basarsın az yakar cok basarsın cok yakar... adam akıllı sürdüğün sürece her motor az yakar ama 1.2ler hariç...
dizel araca 5000tl fazla vererk sahip oluyorsun peki bu 5000 tlyi kaç yılda amorti edersin düsün bakalım. aracı durmaksızın her sene 15.000km yapman lazım ki 5 yılda kendini amorti edebilsin. benzinle kıyasla bakımda fazla ödediğin paralar hariç...
dogruya dogru ,yanlışa yanlış. cok km ve uzun yol yapcaksan dizel al,, ki ögrencisin az km ve kısa mesafe gitceginden dolayı benzinli tercih et....
volkswagen in servis ücretleri tabi ucuz degil ama sıfır araç aldıgın için pek bir sorunun olacağını sanmıyorum, ayrıca garantili zaten. agır bakımlarının yapılacağı kilometrelere gelene kadar zaten seneler geçer arabayı degiştirirsin o zamana kadar.
Alıntıları Göster
Bravo tasarım olarak daha albenili yaşınıza iyi gidebilir ayrıca parçası daha ucuz.Yok bravo almayım diyorsan kesinlikle polo al.
quote:
Orijinalden alıntı: Fatih211
Bravo tasarım olarak daha albenili yaşınıza iyi gidebilir ayrıca parçası daha ucuz.Yok bravo almayım diyorsan kesinlikle polo al.
Alıntıları Göster
Polo yerine bence de bir üst sınıf olan (klasik bir laf ama :) ) bravoyu da en azından değerlendir. Sonuçta bu işler kan meselesi. Kanın kime ısınırsa
quote:
Orijinalden alıntı: leon_312
dogus otoyu zengin etmek istiyorsan polo düşüne bilirsin veya vw ailesini. bunun dısında poloya verilen paraya acıyorum cünkü degerini hak etmeyen bir araç... düşük motorların az yaktıgna inananlardan degilim. 1.4 ve yukarısını tercih etmeni öneririm. a firması olur b firması olur bu hic farketmez.
yedek parca ve servis bakımından renault diger makarlara bakarak daha öne cıkan marka. 85 bg dizel clio hb3 düsüne bilirsin... zaten renaultun motoru diger araclara bakarak az yakan motorlar üretmektedir... 65 bg önermem cünkü 85 bg daha cok yakıyor.
uzun yol yapacaksan dizel al ,uzun yol yapmayavaksan dizelin sana artısından cok eksisi olcaktır. bakım maliyeti zaten benzine göre pahalı. bakım maliyetini sen asla motorinden cıkaramazsın. uzun yol yapmam lazım ki cebine para kalsın. uzun yol yapmayacaksan cebinden ucup gider o paralar. kaar yaptıgnı sanarsın ama kaar yapmazsın...
devir ekonomi devri diye birşey yok. parayı nerde nezman kullanacagımızı bilmedigmizden kaynaklanıyor. madem ekonomi devri arabanı satarsın kurtulursun yada araba almazsın ekonomi yaparsın. araban oldugu sürece ister benzinli, ister dizel olsun ekonomi yapma gibi şansın yok. dışarda cafede teneke kolaya 4tl veriyorsunuz. normalinde 1,5tl. cafede içmezsin dısarda icersin budur ekonomi, büfeden ekmek almazsın,halk ekmeginden ekmek alırsın budur ekonomi. giyisini marka almazsın budur ekonomi. sigara icmezsin budur ekonomi..
arabada ekonomi olmaz gaza az basarsın az yakar cok basarsın cok yakar... adam akıllı sürdüğün sürece her motor az yakar ama 1.2ler hariç...
dizel araca 5000tl fazla vererk sahip oluyorsun peki bu 5000 tlyi kaç yılda amorti edersin düsün bakalım. aracı durmaksızın her sene 15.000km yapman lazım ki 5 yılda kendini amorti edebilsin. benzinle kıyasla bakımda fazla ödediğin paralar hariç...
dogruya dogru ,yanlışa yanlış. cok km ve uzun yol yapcaksan dizel al,, ki ögrencisin az km ve kısa mesafe gitceginden dolayı benzinli tercih et....
Sizin kullandığınız araba ne bilmiyorum ama dizel araba kullanmadığınızı düşünüyorum. Dizel araçlar hakkındaki düşüncelerinize 4 yıldır dizel Fiesta kullanan birisi olarak hiç katılmıyorum. 19 Mayıs 2011 de 830 km yolda 135 TL lik mazot yaktım. Bu da km de 16.2 kuruş yapıyor. 2011 Model 1.4 motor Benzinli Toyota alan arkadaşım km de 35 kuruş yaktığını söyledi. Arada nerdeyse iki katı fark var. Ben 4 sene önce Fiesta yı 70 000 km de aldım. ve 65 000 km kullandım km de 15 kuruş avantaj sağlamış olsa 65 000 km * 0.15 TL =9750 TL yapar Aracım üzerindeki aküye kadar orijinaldir. Kütahya karasal bir iklime sahip olmasına rağmen çalışma açısından beni hiç üzmedi. Şu ana kadar periyodik bakımlar haricinde sadece 100 bin km deki triger seti değişti onunda dizel olmasıyla bir alakası yok. Şimdi artık okuyanlar değerlendirsin. Ben araçları benzinli iyi yada dizel iyi diye ayırmak istemiyorum. Hepsinin de iyi kötü yanları vardır. Bence artık bir temeli olmadan dizel araç lar hakkında yorum yapmayın.
quote:
Orijinalden alıntı: beYdeNbeY
Polo yerine bence de bir üst sınıf olan (klasik bir laf ama :) ) bravoyu da en azından değerlendir. Sonuçta bu işler kan meselesi. Kanın kime ısınırsa
Alıntıları Göster
Bu ay içinde bütün arabaların icine binip öyle karar vericem.Fiat a gidip Bravo ya bakıcam , Opel e gidip Corsa ya , Ford a gidip Fiesta ya , Seat a gidip İbiza ya , Volkswagen e gidip Golf ve Polo ya. Hangisi en çok içime sinerse onu alıcam.
quote:
Orijinalden alıntı: Batu.@
Bu ay içinde bütün arabaların icine binip öyle karar vericem.Fiat a gidip Bravo ya bakıcam , Opel e gidip Corsa ya , Ford a gidip Fiesta ya , Seat a gidip İbiza ya , Volkswagen e gidip Golf ve Polo ya. Hangisi en çok içime sinerse onu alıcam.
içine girersen golf alırsın
quote:
Orijinalden alıntı: MESUT52_34
quote:
Orijinalden alıntı: Batu.@
Bu ay içinde bütün arabaların icine binip öyle karar vericem.Fiat a gidip Bravo ya bakıcam , Opel e gidip Corsa ya , Ford a gidip Fiesta ya , Seat a gidip İbiza ya , Volkswagen e gidip Golf ve Polo ya. Hangisi en çok içime sinerse onu alıcam.
içine girersen golf alırsın
Alıntıları Göster
ibizada alabilirsin içine binince zira kaliteli yapmış adamlar.
quote:
Orijinalden alıntı: Doğan.
ibizada alabilirsin içine binince zira kaliteli yapmış adamlar.
Alıntıları Göster
BU ASTRONOMIK BENZIN FIYATLARINDA BENCE ARABADAN UZAK DUR... SIK DISINI, TOPLU TASIMA ARACLARINDAN FAYDALAN... YERINDE OLSAM ILLAKI ARBA OLSUN DIYORSAN 2.EL BIR EMEKTAR OLSUN
KAZASIZ BELASIZ YOLCULUKLAR
quote:
Orijinalden alıntı: halil altın
Sizin kullandığınız araba ne bilmiyorum ama dizel araba kullanmadığınızı düşünüyorum. Dizel araçlar hakkındaki düşüncelerinize 4 yıldır dizel Fiesta kullanan birisi olarak hiç katılmıyorum. 19 Mayıs 2011 de 830 km yolda 135 TL lik mazot yaktım. Bu da km de 16.2 kuruş yapıyor. 2011 Model 1.4 motor Benzinli Toyota alan arkadaşım km de 35 kuruş yaktığını söyledi. Arada nerdeyse iki katı fark var. Ben 4 sene önce Fiesta yı 70 000 km de aldım. ve 65 000 km kullandım km de 15 kuruş avantaj sağlamış olsa 65 000 km * 0.15 TL =9750 TL yapar Aracım üzerindeki aküye kadar orijinaldir. Kütahya karasal bir iklime sahip olmasına rağmen çalışma açısından beni hiç üzmedi. Şu ana kadar periyodik bakımlar haricinde sadece 100 bin km deki triger seti değişti onunda dizel olmasıyla bir alakası yok. Şimdi artık okuyanlar değerlendirsin. Ben araçları benzinli iyi yada dizel iyi diye ayırmak istemiyorum. Hepsinin de iyi kötü yanları vardır. Bence artık bir temeli olmadan dizel araç lar hakkında yorum yapmayın.
hocam yaktıgı yakıt konusunda tabikide bişrsey diyemem, tabikide dizel az yakıyor. dizel araç kullandım kullanmadım degil. yorum yaparkende atıp tutmuyorum zaten...
dizel araclar zaten o civarda yakıyor uzun yolda. totota sanırım sehir içi kullanımda öyle yakıyor. yada uzun yokda gaza kökleyip gitmiş.... suanki aracım imza bellirtildiği gibi symbol sehir ici ben baba yolda yaktıgı yakıt tüketimi 0,30krş. sehir dısı 0,24kruş tüketiyor. aracım lpgsiz..
dediğim gibi gaza basarsan cok yakarsın,gaza basmazsan az yakarsın. dizel benzinlii iyidir kötüdür diye yorumda yapmak tabikide sacma olur.kullandıgın ortama göre seçenek yaparsa daha iyi olur.... sizin agır bakım nasıl 100binde degişiyor onuda anlamış degilim sanırım avrupada yaşıyorsunuz avrupadaki aracalrn ki bu kmde degişiyor... türkiye 60bin kmde degiştigni unuttunuz.
neye katılmadınız onuda anlamış degilim ,dizel hakkında ne kötü yorumda nede iyi yorumda bulundum... belirterek yazsaydınız iyi olurdu.. tartısma ortamı yaratmak istemiyorum kimi katılır kimi katılmaz düsüncelerine saygı duyarım...
MERHABA ARKADASLAR BİR KONUDA YARDIM EDERMISINIZ BEN ARABA ALMAYI DÜSÜNÜYORUM AMA İKİ ARABA ARSINDA KALDIM TOYOTA GLI 1.6 1998 MODEL BİDE OPEL VECTRA 1.6 1998VEYA 1999 MODEL BU İKİ ARAÇ ARASINDA KALDIM HANGİSİNİ TAVSİYE EDERSINIZ ARTI VE EKSİLERİ NELERDİR MOTOR DURUMU KONFORLAR SÜRÜCLERİ VE YAKIT DURUMLARI NASILDIR BANA BİLGİ VERMISINIZ ARKADASLAR COK SAGOLUN
quote:
Orijinalden alıntı: leon_312
dizel araca 5000tl fazla vererk sahip oluyorsun peki bu 5000 tlyi kaç yılda amorti edersin düsün bakalım. aracı durmaksızın her sene 15.000km yapman lazım ki 5 yılda kendini amorti edebilsin. benzinle kıyasla bakımda fazla ödediğin paralar hariç...
dogruya dogru ,yanlışa yanlış. cok km ve uzun yol yapcaksan dizel al,, ki ögrencisin az km ve kısa mesafe gitceginden dolayı benzinli tercih et....
Kardeşim polemiğe girmek istememden değil. Burada tartışıyoruz. Herkes yeni birşeyler öğreniyor. Ben dizel araç kötüdür, bakım masrafı fazladır, seri değildir vs. vs. ..... Genelde bilgi sahibi olmadan, dizel araç kullanmadan insanları yanlış yönlendirenlere söylüyorum. Senin araç la benim araç aynı segmente ona göre bir kıyaslama yapalım Senin Clio söylediğine göre şehir dışı 0.24 TL yakıyormuş Benim TDCİ Fiesta da şehir dışı .162 TL yakıyor. (90km/h sabit hızda bu daha da düşüyor) Ben arabamla 4 senede 65 000 km yol yaptım. Fiesta ile 65 000 km * 0.162 TL = 10 725 TL eder Clio ile 65 000 km * 0.24 TL = 15 600TL eder.
Hesap ortada ben 65 000 km yi dizel Fiesta yerine Benzinli Clio ile yapsaydım 4875 TL daha cebimden para çıkacaktı. Demekki benim arabayı kullanmama göre 4 senede dizel ve benzinli motor farkı olan 5000 TL yi çıkartabiliyorum. Satarkende eşdeğer dizel ve benzinli araç arasında muhakkak fiyat farkı olacaktır.
Bakımlarına gelince periyodik bakımlar hariç kullandığım 4 sene içerisinde arabam dizel olduğu için fazladan hiç para harcamadım. Arabam 7 yaşında ve gayette iyi. Hiç sorun çıkaracağa da benzemiyor.
quote:
Orijinalden alıntı: halil altın
Kardeşim polemiğe girmek istememden değil. Burada tartışıyoruz. Herkes yeni birşeyler öğreniyor. Ben dizel araç kötüdür, bakım masrafı fazladır, seri değildir vs. vs. ..... Genelde bilgi sahibi olmadan, dizel araç kullanmadan insanları yanlış yönlendirenlere söylüyorum. Senin araç la benim araç aynı segmente ona göre bir kıyaslama yapalım Senin Clio söylediğine göre şehir dışı 0.24 TL yakıyormuş Benim TDCİ Fiesta da şehir dışı .162 TL yakıyor. (90km/h sabit hızda bu daha da düşüyor) Ben arabamla 4 senede 65 000 km yol yaptım. Fiesta ile 65 000 km * 0.162 TL = 10 725 TL eder Clio ile 65 000 km * 0.24 TL = 15 600TL eder.
Hesap ortada ben 65 000 km yi dizel Fiesta yerine Benzinli Clio ile yapsaydım 4875 TL daha cebimden para çıkacaktı. Demekki benim arabayı kullanmama göre 4 senede dizel ve benzinli motor farkı olan 5000 TL yi çıkartabiliyorum. Satarkende eşdeğer dizel ve benzinli araç arasında muhakkak fiyat farkı olacaktır.
Bakımlarına gelince periyodik bakımlar hariç kullandığım 4 sene içerisinde arabam dizel olduğu için fazladan hiç para harcamadım. Arabam 7 yaşında ve gayette iyi. Hiç sorun çıkaracağa da benzemiyor.
eyvallah hocam hesaplama bilgilerin dogru ama ben dizel arac seri degildir diye cümle kurmadım zaten .nerden bunu uydurdunuz anlamış degilim... dizelin masrafı pahalı derken, benzinli aracın bakımını baz alarak konustum... baz aldıgım icinde dizellin bakım ücretinin pahalı oldugunu söyledim...
5000tl fazla vererek dizel araca 5000tlnin amortisi 5 seneden önce cıkarmaz. memurun adam aracı nasıl kullanıyorsa (işe gidip gelmeler,hafta sonları gezmeleri ve son olarak yıllık izinde uzun yol yapması) bu cercevede 5 senede 5000tl kendini amorti eder....
siz zaten kendi agzınızla söylüyorsunuz 4 senede 5000tlyi amorti eder diyorsunuz . verdiğiniz bilgi tamamen uzul yol hesabııdır. bunuda unutmamak gerek.... dizel benzinli araca göre %30 yakıt tasarufu yaptırır. bu benim söylediğim bir bilgi degildir. otomobil firmalarının söylediği bilgidir... kimseyi burda yanlış bilgi vermiyorum,sen olayı başka yöne cektiğinden yanlış anlıyorsun..
dediğin gibi polemik yaratmaya gerek yok burası bilgi paylaşım platformu. herkes bildiğini, düsünceini yazar. karşındaki insan ona göre hareket eder veya etmez kendisinin bilecegi iştir...
iyi bakılmış dizel veya araba sorun cıkaracagına inanmıyorum ister 7 ister 10 sene olsun.. biliyorsundur zaten 150.000den sonra turbolu araclar cok yakmaya baslar. turbo bitmeye yakın oldugundan dolayı.. turboyu bitmeye yakın degiştirdiğinde 1500tl gibi rakamı var , yolda turbo arızalandıgı vakit araca acagı masraf 5000tl... bunuda unutma..... sanırım suan aracın 135.000de.. sende dikkatli olsan iyi edersin...
quote:
Orijinalden alıntı: leon_312
quote:
Orijinalden alıntı: halil altın
Kardeşim polemiğe girmek istememden değil. Burada tartışıyoruz. Herkes yeni birşeyler öğreniyor. Ben dizel araç kötüdür, bakım masrafı fazladır, seri değildir vs. vs. ..... Genelde bilgi sahibi olmadan, dizel araç kullanmadan insanları yanlış yönlendirenlere söylüyorum. Senin araç la benim araç aynı segmente ona göre bir kıyaslama yapalım Senin Clio söylediğine göre şehir dışı 0.24 TL yakıyormuş Benim TDCİ Fiesta da şehir dışı .162 TL yakıyor. (90km/h sabit hızda bu daha da düşüyor) Ben arabamla 4 senede 65 000 km yol yaptım. Fiesta ile 65 000 km * 0.162 TL = 10 725 TL eder Clio ile 65 000 km * 0.24 TL = 15 600TL eder.
Hesap ortada ben 65 000 km yi dizel Fiesta yerine Benzinli Clio ile yapsaydım 4875 TL daha cebimden para çıkacaktı. Demekki benim arabayı kullanmama göre 4 senede dizel ve benzinli motor farkı olan 5000 TL yi çıkartabiliyorum. Satarkende eşdeğer dizel ve benzinli araç arasında muhakkak fiyat farkı olacaktır.
Bakımlarına gelince periyodik bakımlar hariç kullandığım 4 sene içerisinde arabam dizel olduğu için fazladan hiç para harcamadım. Arabam 7 yaşında ve gayette iyi. Hiç sorun çıkaracağa da benzemiyor.
eyvallah hocam hesaplama bilgilerin dogru ama ben dizel arac seri degildir diye cümle kurmadım zaten .nerden bunu uydurdunuz anlamış degilim... dizelin masrafı pahalı derken, benzinli aracın bakımını baz alarak konustum... baz aldıgım icinde dizellin bakım ücretinin pahalı oldugunu söyledim...
5000tl fazla vererek dizel araca 5000tlnin amortisi 5 seneden önce cıkarmaz. memurun adam aracı nasıl kullanıyorsa (işe gidip gelmeler,hafta sonları gezmeleri ve son olarak yıllık izinde uzun yol yapması) bu cercevede 5 senede 5000tl kendini amorti eder....
siz zaten kendi agzınızla söylüyorsunuz 4 senede 5000tlyi amorti eder diyorsunuz . verdiğiniz bilgi tamamen uzul yol hesabııdır. bunuda unutmamak gerek.... dizel benzinli araca göre %30 yakıt tasarufu yaptırır. bu benim söylediğim bir bilgi degildir. otomobil firmalarının söylediği bilgidir... kimseyi burda yanlış bilgi vermiyorum,sen olayı başka yöne cektiğinden yanlış anlıyorsun..
dediğin gibi polemik yaratmaya gerek yok burası bilgi paylaşım platformu. herkes bildiğini, düsünceini yazar. karşındaki insan ona göre hareket eder veya etmez kendisinin bilecegi iştir...
iyi bakılmış dizel veya araba sorun cıkaracagına inanmıyorum ister 7 ister 10 sene olsun.. biliyorsundur zaten 150.000den sonra turbolu araclar cok yakmaya baslar. turbo bitmeye yakın oldugundan dolayı.. turboyu bitmeye yakın degiştirdiğinde 1500tl gibi rakamı var , yolda turbo arızalandıgı vakit araca acagı masraf 5000tl... bunuda unutma..... sanırım suan aracın 135.000de.. sende dikkatli olsan iyi edersin...
Alıntıları Göster
2011 Honda Jazz da oluyo şimdi baktım da.Hala aklımda golf veya polo bluemotion var ama honda jazz ı öneren varmıdır ?
quote:
Orijinalden alıntı: Batu.@
2011 Honda Jazz da oluyo şimdi baktım da.Hala aklımda golf veya polo bluemotion var ama honda jazz ı öneren varmıdır ?
Çok donanımlı, şehiriçi arabaları. Jazz'larla ben de çok ilgilendim. Sonuçta Evo aldım... Evom iyidir. B segmentinin en irisi. Hem şehiriçi hem şehirlerarası gibi birşey. Donanım da jazz kadar olmasa da bayaa var. Evom Güzel... Ama jazz'lar da çok güzeller
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme