Şimdi Ara

Imza vererek iptal ettirdiğim hat, müşteri hizmetlerinin telesekreteri tarafından açılabilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar. Haziran'ın 3 ü itibariyle imzam ve müşteri hizmetlerinin bana geri dönüp onaylaması ile inrernet hattımı iptal ettirdim. Bugün yani Haziran'ın 13 ünde ödemediğim mayıs ayı faturasinin son ödeme tarihini õğrenmek amaciyla 4440375 ttnet müş. Hizmetlerini aradim ve aramamla konuşmaya başlayan telesekreter bana "Hattiniz kontrol ediliyor... Hattiniz kontrol ediliyor... Hattiniz yeniden açılmıştır modeminizi calistirip kullanmaya basliyabilirsiniz." dedi. Bende hemen müş temsilcisine bağlanip bunu beyan ettim ve bir şikayet girdisi olusturdu. Bana dediği ise "evet bir aktivasyon girisimi gozukuyor ama hattiniz daha tam acik degil" oldu. Bunun anlami nedir? Ttnet hattimi tekrar aktiflestirmis olabilir mi? Bana faturasi gelir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • serdem123 S kullanıcısına yanıt
    Sizin onayınız olmadan açamazlar eğer böyle bir hata yaptılarsa hemen BTK şikayet edip modemi takıpta internete girmeye çalışmayın kotanız 0 göstereceği için hiç bir durumu kanıtlayamazlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Birde telesekreterin böyle bir şey demesi benı sasirtti. Imza ile kapattigim interneti nasil aciyorlar? Peki tesekku ederim bi sorum daha olacak. 6.5 aydir kullaniyorum ttneti ve tarifemi alirken modemsiz aldim. Modemim vardi. Tarifemin asil fiyati 131 tl benim taahhutle odedigim 109 tl. Yani bana 22 tl indirim yapiliyor. 6.5 ayda toplam 150 tl gibi bir sey yapar. Bunun ustune birde aktivasyon dagotocinin parasi biniyor 90 tl. Toplam kapatma cezamin 250 tl olmasi lazim en fazla. Kapattirdigim ana bayiide olmasi gerekenin de boyle oldugu soylendi ama bana cayma bedeli olarak 400 tl gelecegi gozukuyor sistemlerinde. Bunun nedeninin mayis ayi faturamin sistem arizasi dolayisiyla bunun icinde gozuktugu olabilir dediler. Eger son faturan cayma bedelin 400 tl gelirse itirazda bulunursun dendi bana. Geldigi taktirde neler yaparim yada dendigi gibi mayis ayinin icinde olma olasiligi varmidir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdem123 S kullanıcısına yanıt
    İlk önce BTK'ya ve Bimer'e yazarsınız baktınız sonuç alamadınız size yakın Tüketici hakem heyetine giderek başvuru yapıp iade alabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Vermis oldugunuz bilgilerden dolayi tesekkur ediyorum. Ama insanlari magdur ediyorlar. Bir kapatma islemine 70 tane sıkınti cikti karsima. Bir daha da musterileri olmayi dusunmuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdem123 S kullanıcısına yanıt
    Türk telekom grubu başlı başına sıkıntılıdır.
    Giderayak sizden fazla ücret alacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.