Şimdi Ara

ingilizcesi iyi olanlar yardım lütfen.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ticketime cevap olarak şunları yazmışlar.


    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. However, we will need more information from you to verify the account. Please respond to this ticket and include ALL the 9 digit Click and Buy customer ID numbers and KESN numbers used to make purchases on this account. Once we receive this information from you, we will be able to make the changes to the account. I apologize for any inconvenience that this may cause. Thank you for your patience and happy hunting!

    CSR Vanthiella
    Knight Online Customer Support Team
    www.knightonlineworld.com
    www.k2network.net

    We look forward to hearing from you regarding our service. Should you have any questions or simply feel the need to provide us feedback please do so by accessing the ticket submission page and selecting “Feedback” in the drop down menu.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.