Şimdi Ara

İnsanların elektrikli araç satın alım isteği düşüyor: Peki ama neden? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
1
Favori
3.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Münferit bir olay üzerinden çıkarım yapmak doğru olmaz.

    Bir de zamanla pil ve pil değişim piyasası oluşacaktır.

    Birileri daha ucuza daha güçlü pilleri takarak para kazanmak isteyecektir.

    Hayat devam ediyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mystiery_ kullanıcısına yanıt

    gerçekten böyle bir şey olduğuna - olabileceğine inandın yani


    ilgilenirsen elimde güzel köprüler var, uygun fiyattan bırakıyorum haberin olsun

  • sis651 kullanıcısına yanıt

    yani wltp menzili tesla my ile aşağı yukarı aynı.

    aracın almanya fiyatı 65bin eurodan başlıyor(neredeyse %50 daha pahalı).

    yakıt tüketimi daha fazla ve km maliyeti elektrikten daha pahalı

    tesla da hareketli parça çok az ve bakım yokkken hidrojen motoru iceler gibi sürekli bakım isteyecek bir sürü hareketli parçadan oluşuyor. yani bakımı daha masraflı

    altında bataryadan daha tehlikel(yanıcı-patlayıcı) olan hidrojenle gezmen de cabası


    ayrıca hidrojenle çalışan arabaların aslında hibrit olduğu, hidrojenin yakılmasıyla elektrik üretilip, tekerlerin elektrik motoru ile hareket ettirildiği gerçeği var daha


    hep eksilerini yazmış olmayalım, bir tane artısı var o da daha hızlı doldurulabilmesi


    bu şartlarla hidrojen isteyen var mı hala

  • bu arkadaş dünyanın düz olduğuna da inanıyordur. İnsanların elektrikli araç satın alım isteği düşüyor: Peki ama neden? 

  • ben üşengeçlikten almıyorum şarj ile uğraşamam.

    bir gün gelir sarj yerine pil değişim teknolojisi işin içine girer bekleme süreleri 1-2 dakkaya iner o zaman neden olmasın.

  • S_O_S "hidrojenlinin bir tane artısı var o da daha hızlı doldurulabilmesi" demiş.

    O sıradan bir artı değil en önemli konu.

    Bataryalı aracı güneş altında kavrularak 1 saat şarj olmasını beklerken

    Hidrojenli gölgeli istasyonda 4-5dk'da full depo.

    Toyota Mirai Hidrojen istasyonunda 4,5dk'da fullşarj, Youtube'ta "here's how long it takes to fully fill a hydrogen car" videosunda %90 boş depoyu 4,5 dk'da fullüyor.

    Gölgelik altında 4,5 dkye karşılık güneş altında kavrularak 1 saat.

    İnsanların elektrikli araç satın alım isteği düşüyor: Peki ama neden?



    İnsanların elektrikli araç satın alım isteği düşüyor: Peki ama neden?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Neden olabilir k? En hızlı şarj ile Togg 2 liraya şarj oluyor. Yani kilometrede 2 lira yakıyor. Oysa ki Peugeot 408 hibrit kilometrede 50 kuruş civarında yakıyor. Yani daha doğrusu 100 kilometrede 1.2 litre benzin yakıyor. Artık oradan hesaplayın...

  • OverClocK1ng kullanıcısına yanıt

    Su an en pahalı hizli sarj kw başı 10tl ortalama 20kw/100km yapmasi laizm ki km başı 2 tl olsun. Gel gelelim sizin yaptığınız yanlış dusunce yerine gerçek verileri koyalım. Sehirici 15kw ortalama 8tl hizli sarj istasyonu ile 1.2tlye geliyor zaten.


    Hybrid 408in 1.2litre yaktigina inanıyorsanız onu bilemem zaten ülkeye gelmeyecek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olası bir deprem, çevresel felaket, savaş, apokaliptik senaryoda sizi direkt yaya bırakabilecek bir araç bunlar. Bütün bunlar bile güvenmemek için yeterli.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.