Şimdi Ara

İnsanların elektrikli araç satın alım isteği düşüyor: Peki ama neden? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
1
Favori
3.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O menzil 1000 km olmadan elektrikli arac filan almam.Ben araci her 250 kmde bir sarja takacaksam ustune uzun yola giderken zirt pirt sarj istasyonu arayip bulsam bile sira bekleyeceksem ohoo


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mystiery_ kullanıcısına yanıt
    LFP piller 20 yil gidicek goruceksiniz sadece zamani var bu islerin.Ayrica 960 km mola vermeden gitmem C3 vardi bende 200 250 kmde bir mola veriyordum.O yuzden yok menzil 1000 km olsun 5000 km olsun fantezi ihtiyacim yok buna.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aléister Crowley kullanıcısına yanıt
    Sarj istasyonu cok fazla hicbirinde sira olmuyor Voltla Lixium indirip bakabilirsiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huan8 H kullanıcısına yanıt
    110 gayet yuksek hocam 150-160 la onune birsey gelse vs ben dusunuyorum yani sanirim benim icin 100 bile ideal 0-100 3 saniye araba olsun yine 200 yapmam.
    Benim icin topspeed degilde 0-100 3 sn olsun isterdim 0 100 zevkli cunku yuksek hiz yapicaksam bende sim racing seti var evde orada zaten yapiyorum :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marrusia -- 3 Temmuz 2024; 13:13:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evinde sarj imkanı olan herkes alır elektrikli arabayı hiç tartışmaya gerek yok ama Türkiye'de çok zor şuanda evinden sarj edebilmek. Park yeri bulunmuyor daha evinin önünde.

  • Marrusia kullanıcısına yanıt
    Uzun yolda herkes katlanamıyor yolculuğa. O yüzden basmak gerekiyor. Hele ki otoyola girdiğimde bizimkiler niye yavaş gidiyoruz bile oluyor. Sürüşüm iyidir. Bende de direct drive simracing var ama gerçek hayat bazen basmayı gerektiriyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Huan8 H kullanıcısına yanıt

    aynen öyle. ayağının altında 200-400 hp'lik elektrikli araç var ama şarj yüzünden sağdan 90 km/h hızla tıntın gidiyorsun, elin lpg'li atmosferik 90-120 hp araçları seni geçiyor.  

  • Vict0ry kullanıcısına yanıt
    Evinin penceresinden kablo sarkıtıp şarj eden var, birkaç kez denk geldim. Kabloyu başımın üstünden çekip geçtim kaldırımda bir kez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marrusia kullanıcısına yanıt

    200km yoluna göre değişmekle beraber bir bucuk saate gidilir. Fazla uzun bir yol değil mola vermeyi gerektirecek kadar şahsen. Fiyatı uygun olduktan sonra 15-20dk neyse şarj olması beklenir o sıkıntı değil de pillerin ömrü halen büyük sıkıntı.


    TOGG, 8 yıl 160bin km pil garantisi veriyor örneğin. 8 yıl sonra pil sağlığı kaç olur kim bilir. Lion pil birde bu. En azından motor bloğu çatlama, yağ yakma, yağ kaçırma, yağın içine koyulan triger kayışının parçalanması sonucu pert olan motor (citroen dandiğinin uygulaması) vb. saçma sapan masraf açacak dertleri yok elektriklilerin. Pil konusu tek büyük sıkıntı şuan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E-Hawk E kullanıcısına yanıt

    ama gaza basmak yasak. :)

  • Her zaman dediğim gibi bu akülü oyuncak arabaları almayın boşa. GELECEK HİBRİT MOTOR TEKNOLOJİSİNDE!!!!

  • Flying Dutchman kullanıcısına yanıt

    daha da doğrusu gelecek düşük hacimli içten yanmalı gaz (ülke dağıtım ağına göre lpg daha da verimli) jeneratörlü, verimli ve şehir içi için yeterli batarya kapasitesine sahip + maksimum verimi düşük hızlar için (maks 100 km/h) dizayn edilmiş elektrik motoruna sahip araçlar


    EREV konsepti ismiyle henüz dünya piyasasına oturmadı ama gümbür gümbür geliyor. hibrit çift tahrikli sitemdeki her iki güç üreteceğinden beklenen performansın yakın olması hem araç ağırlığını (ölü ağırlık) hemde ilk yatırım maliyetini arttırır.


    halbuki sadece batarya şarjı için eklenen içten yanmalı motor kullanıcı alışkanlıklarına ve sürücü tarafından önceden bidirilen rotaya bağlı olarak bağımsız şarj rejimini hesaplayıp uzun yol boyunca maksimum verimi sunan rpm devirde ve bataryanın farklı şarj seviyelerindeki şarj alma gücüne bağlı olarak batarya şarjına devam edecek.


    mazda wankel motorlu jeneratörlü elektrikli modelini sunacak bu sene, wankel nihayet uzun ömürlü ve bakım istemez halde bir arabanın içinde yollara çıkabilecek, tarihi bir olay aslında ;)





  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt
    110-115 ideal ama uzeri sikinti birde ruzgar cok olunca cok yakiyor.Uzun yolda 10-70 kullanican 20 dk da doluyor zaten bu aralik

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özgürlük yok.


    500hp araç ama 200'den fazla basmıyor.


    3-5 milyon TL veriyorsun ama durmadan 450km üzeri gidemiyorsun. O da iyi niyetli.

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Benim yukarda bahsettiğim 960km yol giderim diyen Clio’da otobanda gaza basınca 14lt/100km harcıyor. Deposu 40lt. 280km civarı gider demek oluyor bu tüketim değeri. Yanisi benzinlininde farkı yok gaza basmada.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşım da togg var. menzil azalıyor diye bu sıcakta klimasız geziyor. ben pimpirikli adamım bana saçma geliyor. arabaya 2 milyon ver klimasız gez.

  • mystiery_ kullanıcısına yanıt

    14lt/100 tükettirmek demek, tamgaz gitmek, depoyu bitirmeye çalışmak demek kasten.


    Böyle bir kullanıma gerek yok, 150-160kmh ile yarıgaz gidersin, 8 litre yakarsın, rahat da 400km üstü yol gidersin, 2dk'da doldurursun zaten gitmesen ne olur.


    Basan, hesapsız hızlı giden adam için şuan elektrikli otomobil kıyası olası değil, içten yanmalı ezer geçer. bu yüzden neredeyse tamamı sağdan 110 sabit gidiyor. basmanın anlamı yok çünkü basıp kazandığın zamanın fazlasını şarjda kaybedersin.

  • inzfatih İ kullanıcısına yanıt

    15+ saat araba kullanan bu amerikalılar hiç durmuyorlar mı? yasal mecburiyetleri vs de geçtim. karnı acıkmıyor, çişi gelmiyor, yorulup dinlenme ihtiyacı duymuyorlar mı

  • yahyace Y kullanıcısına yanıt

    ortalama bir araç kliması 2 kwh enerji harcar, bu yunana geçen arkadaşların aklı başındaysa(trde şarj daha ucuz ve dcler daha hızlı) arabalarını sınırı geçmeden edirnede zaten doldurmuşlardır.


    yani araç uzun menzilli toggsa bırakın sizin 3-4 saati yaklaşık 2 gün klima açık şekilde durabilir. küçük bataryalı bir hyundai ioniq (54kwh) vb tarz araç olduğunu varsayalım tam dolu batatya ile 1 gün durur.


    sizin sınırdan dönenlerin derdi başka olmasın

  • İnsanlar elektrikli araçlarda kurumsallaşma bekliyolar.Şuan o kadar çok model pompalanıyorki piyasaya herkez sağlama bilindiğe kaçıyor ilk alanlarda zaten meraktan aldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.