Şimdi Ara

İnsignia 1.6 180hp mı C5 1.6 hdi mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yakın zamanda yeni araç almayı düşünüyoruz ama bir türlü karar veremedim.Şuanki aracım 98 2.0 megane.İnsignianın performans olarak meganı aratmayacağı ortada ama C5 performans olarak bizi çok üzer mi onu bilemiyorum.Senede 10 bin km civarı yapıyoruz.Bu şartlarda bakım masraflarını vs düşündüğümüzde dizel araç sizce mantıklı mı?Açıkçası içimden insignia geçiyor fakat yakıt tasarrufu düşünmeden basmak rahat rahat dolaşmak istiyorum.İnsignia alırsam yakıt olarak neredeyse 2 katı tüketicek.İnsignia alırsak cosmo olucak C5 alırsakta 1.6 HDi 110HP SXPK M/T.Birde passatın yeni kasa 1.6 tdi fiyatları nasıl olur dersiniz?60-62 ye alabiliceksem onuda bekleyebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mk4Ever. -- 24 Ağustos 2010; 12:02:56 >



  • Yılda 10.000 km yapıyorsan.

    Kaba bir hesapla insignia ayda (850 km de) 300 lira yakar.(100 km de yaklaşım 10 litre)

    Dizel olan araçlar ise 160 lira yakar.(100 km de 6 litre)

    Ayda 140 lira bana dokunmaz diyorsan tabiki insignia.Performans olarak her koşulda diğer ikisinden çok daha üstün.

    Ayrıca yılda 10.000 km yapan birinin 1.6 dizel passat a yönelmesi çok mantıksız.hemde 7000 lira daha ucuza daha performanslı 1.4 tsı passat varken

    Devir ekonomi devri, az paraya çok yol yapmak güzel bir duygu ama 60-65 binlik araba alıp fazlada kullanılmayacaksa aylık 100-150 liralık fark verilebilir.

    İnsignia gerçekten güzel bir araç.Hele cosmo olanı bir başka.Rengide güzel olursa inanılmaz dikkat çeker.Çok yakıyor ama 180 hp güce 1.6 vergisi ödeyerek sahip olacaksın.Zor karar Allah yardım etsin




  • 10 bin km re yapıyorsan cok mantıksız bir tercih ztn 25 bin yapmıyorsan yılda dizel almak cok mantıksız ama sunuda ilave edeyim.16 180 ph lık insigniada turbo var bana kalırsa turbolu araçtan uzak dur derim sana sonra cok basın agrır...
  • Buradaki secim bize degil size kalmis durumda. Yakiti zorlamaz derseniz benzin, etkiler derseniz dizel. Butce meselesi bunu sizden iyi kimse bilemez.
  • İki araçta aşağı yukarı aynı fiyat bana sorarsanız dizel olması sebebiyle c5 tercih ederdim ama benzin masrafına katlanırım diyorsanız insignia yı alın insignia tabiiki performans olarak üstünlük sağlayacaktır c5 e ama c5 bu açığını benzinlikte fazlasıyla kapatacaktır
  • bu iki seçenek arasında insignia yı alırdım c5 ten daha şık buluyorum c5 i tercih sebebi yapan tek şey ekonomik oluşu olur başka bir artısı olduğunu düşünmüyorum yada biraz bekleyip dizel passatı da listeye ekleyip tekrar değerlendirme yapabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    10 bin km re yapıyorsan cok mantıksız bir tercih ztn 25 bin yapmıyorsan yılda dizel almak cok mantıksız ama sunuda ilave edeyim.16 180 ph lık insigniada turbo var bana kalırsa turbolu araçtan uzak dur derim sana sonra cok basın agrır...

    10 bin km az olabilir ama hesaplarsak yılda benzinli araçla en az 3.500 yakıt parası gider.Dizelde yarısı gider.Bizim aracı görüyorsunuz 12 senedir bizde yani bir araç aldık mı çok uuzun süre kullanıyoruz.Senede 1.750 az para değil bence fakat bakım masrafları nasıl olur acaba?Dizellerin benzinliye göre ne kadar fark eder?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuuberk

    Buradaki secim bize degil size kalmis durumda. Yakiti zorlamaz derseniz benzin, etkiler derseniz dizel. Butce meselesi bunu sizden iyi kimse bilemez.

    Çok şükür bütçemiz var ama ben süraatli araç kullanan biri değilim.Otobanda 120 civarı kullanırım çok nadir çıkarım 180 lere.Bu nedenlede basmıyıcaksam diyorum insignia turbo alıp yakıta 2 kat para verince kendimi biraz enayi gibi hissedicem.Kafamı karıştıran olay bu.Tip olarak iç dizayn olarak insignia daha çok ilgimi çekiyor ama devir ekonomi devri.
  • C5 alırsan kafanda i̇nsignia olacak. Acaba i̇nsigniami alsaydım diyeceksin.

    İyi duşun iyi karar ver :)
  • insignia daha şık
  • arkadaş performans düşkünü değilsen c5 derim.2 aracı yan yana koyun insignia yanında c5 daha heybetli duruyor.tasarım olarak bana göre daha iyi.ayrıca c5 insignia dan daha konforlu bir araç bunu da göz önüne alın.aslında burda söylenenlerden ziyade sizin 2 aracada binip denemeniz en iyi yol.içinize sineni alırsınız...
  • en yakın arkadasım insignia 1.6 180 hp aldı arabaya 2 hafta zor bindi suan garajda yatıyo sebebi ise cok aşırı derece benzin tüketimi aldıgını cok pişman oldu cok yakıyo kesinlikle tavsiye etmiyo
  • uygun bir zaman ayarladığımda 2 aracı da test edicem fakat performans düşkünü olmadığım için c5 bana daha yakın.Aslında yeni kasa passatı da bekleyebilirim aciliyeti yok.C5 yada passat klima açıkken rampada falan çekiş düşer mi acaba?Biz megane ı 98 de 0 almıştık ve 2.0 olduğundan hiç bu tarz şeyler yaşamadık.1.6 tdi motor 2.0 benzinli fakat eski teknoloji bir motoru aratır mı acaba?Teknoloji artık çok daha ilerledi herhalde bu tarz sorunlarla karşılaşmam.
  • Sana uygun araç senede 10 bin km yapıorsan dizel araç almana hiç gerek yok o kadar fazla para vermene 1.6 bir otomobil daha iyi olur insigna gibi çünkü gnümüz 1.6 motorlu araçlaarı torkdan aktarıcan neden birçok serilik kazanıyor performansı 1.6 eski otomobil 2.0 ına göre rahat alırısn dizele hiçb erek yok bnde 1.6 insigna diyorum çünkü

    Fıransızlara güven olmaz.
  • Yıllık 10 bin km dizel için amorti edilemeyecek kadar düşük bir rakam..

    Ekonomi yapayım derken neden binlerce tl fazla verilsinki?

    Ya 1.6 Turbo İnsignia yada 1.4 Tsı Passat (otm. vites kutusu önem arz ediyorsa özellikle)
  • aga 2 araçta biribirinden çok farklı parayı o kadar düşünüyosan 60 70 verme git toyota dizel al öyle senede su kadar mazot su kadar benzin çarpı su kadar sene dersek hiç binmemek lazım 10 senede bi araba parası eder araba sonuçta yakacak havayla calısmıyo ben o kadar parayı citroen e vermezdim sonra cok pişman olursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Yıllık 10 bin km dizel için amorti edilemeyecek kadar düşük bir rakam..

    Ekonomi yapayım derken neden binlerce tl fazla verilsinki?

    Ya 1.6 Turbo İnsignia yada 1.4 Tsı Passat (otm. vites kutusu önem arz ediyorsa özellikle)

    aslında haklı olabilirsin.Passat 1.4 tsi ile 1.6 tdi arasındaki fark comfortline da 7.500.Passat insignia kadar tüketmez zaten senede 1000-1250 kadar bir fark olur yakıt bazında.Buda 5-6 senede anca amorti demek.
  • Yahu ne Passat'ı arkadaş.Seneye eski kasa olacak piyasada zibil gibi olan bir arabayı bu sene yeni çıkan bir arabaya hangi zihniyet değişir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mk4Ever.


    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Yıllık 10 bin km dizel için amorti edilemeyecek kadar düşük bir rakam..

    Ekonomi yapayım derken neden binlerce tl fazla verilsinki?

    Ya 1.6 Turbo İnsignia yada 1.4 Tsı Passat (otm. vites kutusu önem arz ediyorsa özellikle)

    aslında haklı olabilirsin.Passat 1.4 tsi ile 1.6 tdi arasındaki fark comfortline da 7.500.Passat insignia kadar tüketmez zaten senede 1000-1250 kadar bir fark olur yakıt bazında.Buda 5-6 senede anca amorti demek.


    Son derece mantıklı çözümlemişsin tebrikler

    Ayrıca Passatların 2.elleri malum yani diyeceğim diğer rakiplerine göre az bir kayıpla satıp başka bir modele geçebilirsiniz mesela yeni B7 Passat a




  • kasa ve tipolarak ikiside harika 1.6 180hp nin performansı ve yakıt tüketimi çok iyidir ( ! ) tüp takma şansınız da yok malum insignia dizellerin fiyatıda uçuyor nerdeyse bu yüzden benim tercihm c5 olurdu istersen power box chip tununig yapabilirsin performansıda iyi olur.. Aslında Insignianın albenisi çok ama bu devirde dizel daha mantıklı...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.