Şimdi Ara

insignia otomatik şanzıman

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
21.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar, uzun zamandır insignia araştırmaktayım ve merak ettiği birşeyler var. insignia motoru güçlü olmasına rağmen 0-100 değerleri hiç iyi değil 195 hp biturbo da böyle. ama vw cc 160 hp dsg daha hızlı hem de ağırlık olarak da yakınlar. bunun mantıklı bi açıklaması var mı? yoksa active select şanzıman kötü mü gerçekten



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Insignia Otomatik Şanzıman: Bilmen Gereken Her Şey

    Opel Insignia, çok çeşitli motor ve şanzıman seçenekleriyle gelen şık bir sedan. Şanzıman seçenekleri arasında otomatik şanzıman da bulunuyor. Insignia'nın otomatik şanzımanı, pürüzsüz ve sorunsuz vites değişiklikleri sağlayan gelişmiş bir teknolojidir.

    Insignia Otomatik Şanzıman Özellikleri

    Insignia'nın otomatik şanzımanı, şu temel özelliklere sahiptir:

    • Dört ileri veya altı ileri vites seçeneği
    • Manuel vites değiştirme özelliği
    • Sport modunda daha agresif vites değiştirme
    • Yokuş kalkış desteği

    Insignia Şanzıman Seçenekleri

    Opel Insignia, motor seçeneğine bağlı olarak iki farklı otomatik şanzıman seçeneği sunar:

    • 1,5 litrelik turbo benzinli motor: Altı ileri otomatik şanzıman
    • 1,6 litrelik turbo dizel motor: Altı ileri otomatik şanzıman

    Insignia Otomatik Şanzıman Yorumları

    Insignia'nın otomatik şanzımanı, kullanıcılar tarafından genel olarak olumlu yorumlar almaktadır. Vites değişikliklerinin pürüzsüz ve hızlı olduğu, manuel vites değiştirme özelliğinin ise daha sportif bir sürüş deneyimi sunduğu belirtilmektedir.

    Hangi Otomatik Şanzıman Sizin İçin Doğru?

    Insignia için hangi otomatik şanzımanın sizin için doğru olduğu, sürüş ihtiyaçlarınıza ve tercihlerinize bağlıdır. Daha fazla vites ve daha agresif vites değiştirme istiyorsanız altı ileri otomatik şanzıman iyi bir seçenektir. Dört ileri otomatik şanzıman ise daha ekonomik bir seçenek olup günlük kullanım için yeterli olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Active Select kötü bir şanzıman değildir. Tork konvertörlü olduğu için yapısı itibariyle performansı biraz törpüler. Karşılığında da sağlamlığı ve sorunsuzluğu verir. DSG ise çift kavramalı bir şanzımandır ve performansı daha iyidir. Ancak yapısı daha karmaşıktır. Karmaşık olanın ise arıza ihtimali daha yüksektir.
  • ahmethamdi55x A kullanıcısına yanıt
    Üstte arkadaşımın da dediği gibi Opel şanzımanları kalkış performansını biraz azaltıyor. Klasik bir sistemin günümüze uyarlanmış hali olan bu şanzımanlar sağlam ve konforlu yapılarıyla biliniyor.

    Yeni nesil bir şanzıman olan Dsg ise güç kayıpsız bir aktarma sağlıyor bu da kalkışta çok ciddi bir avantaj ve daha az tüketim demek ancak artık forumlarda çok görülen bir sorun olan kavrama sorunu yaşatıyor ve garantiye girmediği durumlarda oldukça yüksek maliyetli bir tamir gideri var, benim Opel Insignia dışında bir diğer aracım da Golf ve bu yüzden Golf ü otomatik almadım mesela, ayrıca Vw otomatiğe fahiş derecede fark talep ediyor.
  • bende golf kullanıyorum şuan 6 kasa manuel ama insignia almak istiyorum. şanzıman işi düşündürüyor işte . sağlam sorunsuz ama 195 hp biturbo bile hantal kalıyo maalesef. manuel modelni de getirmiyolar insignianın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmethamdi55x

    bende golf kullanıyorum şuan 6 kasa manuel ama insignia almak istiyorum. şanzıman işi düşündürüyor işte . sağlam sorunsuz ama 195 hp biturbo bile hantal kalıyo maalesef. manuel modelni de getirmiyolar insignianın

    Kişiden kişiye sürüş tarzı ve beklentiler çok değişiyor ancak BiTurbo deneyen 2008 320d sahibi arkadaşım araçtan çok etkilenmişti.

    "0-100 senin araca göre baya kötü neden bu kadar beğendin" dediğimde "50-60 a kadar benim araca göre 1-2 boy geride kalır ama sonrasında araç 220-230 a kadar en ufak kesinti olmadan koltuğa gömüyor motor Bmw den daha dengeli ve canlı" demişti.


    Insignia benim 2011 den bu yana 3. Opel aracım, şuan ayrıyetten Golf dışında başka araçlarım da var ve Opel için diyebileceğim sadece ilk 1 ya da 2. vitese kadar dişli rakiplerinden biraz ağır kaldığı, sonrasında ise üst hızlarda aksine çoğu rakibinden daha istekli yol alıyor ki beni bir araçta etkileyen budur.

    Dediğim gibi beklenti ve tarz meselesi, ilk hareketteki tepkiler daha hafif olan yeni nesil (2016 sonu) Insignia da anck şimdikinden daha iyi olabilecek.




  • doğru aslında bu konuda haklısınız. sanırım en iyisi binip denemek olacak. insignia tasarım konusunda mükemmel bence ama bazı eksiklikleri de görmezlikten gelmek gerekecek. yada chip box sprint booster tarzı uygulamalar ile biraz şenlenebilir insignia.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmethamdi55x

    doğru aslında bu konuda haklısınız. sanırım en iyisi binip denemek olacak. insignia tasarım konusunda mükemmel bence ama bazı eksiklikleri de görmezlikten gelmek gerekecek. yada chip box sprint booster tarzı uygulamalar ile biraz şenlenebilir insignia.

    SBooster bu araçlara şart zaten, ben Astra da kullanmıştım şuan Insignia da da var.

    Emisyon ve tüketim kaygıları yüzünden tepkileri kısılmış gaz pedalı yazılımı da bu araçların belli bir hıza kadar kendini gösterememesinde büyük etken.
  • insignia nın hangi versiyonu var sizde dizel mi yada 160 hp olanmı, insignia hakkında çok fazla söylenti var gerçekleri ancak kullananlardan alabiliriz sizler gibi. sbooster dan memnunsunuz sanırım ,yakıta etkileri falan nasıl oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmethamdi55x

    insignia nın hangi versiyonu var sizde dizel mi yada 160 hp olanmı, insignia hakkında çok fazla söylenti var gerçekleri ancak kullananlardan alabiliriz sizler gibi. sbooster dan memnunsunuz sanırım ,yakıta etkileri falan nasıl oldu.

    Bende 2014 1.6 turbo benzinli 170Hp otomatik modeli var.

    SB dan çok memnunum özellikle sık dur kalk yapılan ş.içi sürüşlerde büyük rahatlık.

    Araç gaz pedalı ile doğrusal ve gecikmesiz bir ivme ile hızlanıyor, trafiğin ortalamasına uyacak biçimde kullanıldıkça da kayda değer bir tüketim artışına neden olmuyor (max. 0.7 - 1 litre) ve mevzubahis artışı da kesinlikle değer buluyorsunuz, araç standart gaz pedalı ile özellikle sık dur kalklarda hantal bir his veriyor.




  • Sprintbooster ben de taktırdım. Otomatiklerin aksine manuelde sıkışık trafikte tam bir eziyet. Çok çabuk gaz aldığı için öndekine bindirecek gibi oluyorum. Öyle durumlarda kapatıyorum, standart tepkinin konforu gerekiyor. Ama kullanan herkes otomatik için şart diyor.
  • ben 2.0 dizel 160 hp düşünüyorum sanırım şanzımanın hantallığını sb ve chipbox ile telafi ederiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmethamdi55x

    ben 2.0 dizel 160 hp düşünüyorum sanırım şanzımanın hantallığını sb ve chipbox ile telafi ederiz.

    Önce SB alın, kesmezse yazılım yükleyin.

    Ben Astra 1.4T ye önce yazılım yükletip gene de gaz tepkilerinden memnun kalmayınca SB takmıştım ama esasen yazılıma gerek yokmuş; sadece SB taksaymışım da gayet atik olacakmış araç.
  • acaba bu araca 1.6 dizel 136 hp motoru nezaman koyacaklar bilgisi olan vamrı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatlisevgi

    acaba bu araca 1.6 dizel 136 hp motoru nezaman koyacaklar bilgisi olan vamrı?

    1.6 dizel ve otm vites hazır, tahminim çok yakın bir tarihte açıklanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmethamdi55x

    bende golf kullanıyorum şuan 6 kasa manuel ama insignia almak istiyorum. şanzıman işi düşündürüyor işte . sağlam sorunsuz ama 195 hp biturbo bile hantal kalıyo maalesef. manuel modelni de getirmiyolar insignianın

    Kişiden kişiye sürüş tarzı ve beklentiler çok değişiyor ancak BiTurbo deneyen 2008 320d sahibi arkadaşım araçtan çok etkilenmişti.

    "0-100 senin araca göre baya kötü neden bu kadar beğendin" dediğimde "50-60 a kadar benim araca göre 1-2 boy geride kalır ama sonrasında araç 220-230 a kadar en ufak kesinti olmadan koltuğa gömüyor motor Bmw den daha dengeli ve canlı" demişti.


    Insignia benim 2011 den bu yana 3. Opel aracım, şuan ayrıyetten Golf dışında başka araçlarım da var ve Opel için diyebileceğim sadece ilk 1 ya da 2. vitese kadar dişli rakiplerinden biraz ağır kaldığı, sonrasında ise üst hızlarda aksine çoğu rakibinden daha istekli yol alıyor ki beni bir araçta etkileyen budur.

    Dediğim gibi beklenti ve tarz meselesi, ilk hareketteki tepkiler daha hafif olan yeni nesil (2016 sonu) Insignia da anck şimdikinden daha iyi olabilecek.


    4*4 mu hocam biturbo insignia




  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Evet BiTurbo, tesadüfe bak; İstanbul’daki o arkadaşın yanından Balıkesir’e geldim az önce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.