Şimdi Ara

İnternet alışverişinde yeni dönem: Kargo iade ücretini tüketici ödeyecek! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
2.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yanlış karar,
    37 numara ayakkabı yerine 37.5 aldım yine de küçük geldi değişim yok mecbur iade ettim, dar kalıp üretilmiş benim suçum ne.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Zaten öyle değil miydi eğer bir problem kusur yoksa tüketici kendi öder

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bi kerede vatandaşın yanında olun be.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vatansanacanimfeda V kullanıcısına yanıt
    Mağazadan al. Neden satmadığı malın iade kargo parasini satıcı ödesin? Ha tabi kargocularda işin mokunu çıkardı, geçenlerde 1 poşet kıyafet yollamak istedim, 450 tl dedi, kalsın dedim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben satıcı bir firma olsam, müşterimin iade ücreti endişesiyle uğraşmaktansa fiziksel mağazadan denk fiyata almasını istemem. Hem alıcının hem satıcının aleyhine bir durum.

    Tamam bu durumu suistimal edenler var elbette ama e-ticaretin fıtratında var görmediğin bir ürünü alıp beğenmeme/bedeninin uymama ihtimali.

    E-ticaret hacmini küçülten bir karar.

    AKP DÖNEMİNDE GERÇEKLEŞMİŞTİR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the flying dutchman -- 12 Aralık 2023; 15:34:14 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burası karışacak vaziyet alın.

  • amanhem kullanıcısına yanıt
    Lan bu nasıl gelmedi bizim aklımıza?

    Ucuz diye olabilir mi? Satıcı sanal mağazayla kira yükünden kurtuluyor diye olabilir mi?

    Bi sen akıllısın zaten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • the flying dutchman kullanıcısına yanıt
    İade kargosunu öde o zaman lan. Niye itiraz ediyorsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • amanhem kullanıcısına yanıt
    Allahın ilerizekalısı seni. Niye ödeyeyim ona itiraz ediyorum zaten :))) son kalan beyin hücrenle böyle mesajlar atma komik oluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amazon prime veya Hepsiburada premium geri iade kargo bedava yapmazsa internetten alışveriş baya küçülür benden söylemesi

  • Doğru karar, adam kafasına göre iade ediyor, satıcıda haklı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • liebenswert L kullanıcısına yanıt
    Nasıl yaptırım yok ben satıcıyım orjinal ürün satmayınca trendyol sözleşmeyi fesh ediyor ayrıca satıcı hakkı daha çok yeniyor müşterinin beğenmeyip iade etmesinden ziyade bana en çok koyan şey kargoda kırılıp kusurlu olarak giden ürünün kusurlu diye biz her seferinde 250 300₺ ceza faturası ödüyoruz müşteri bundan hiç etkilenmiyor ürünü kullanıp anasını ağlatan keyfi gelen iadelerden bahsetmiyorum bile onlarıda itiraz etmemize rağmen trendyol yine müşteriyi haklı buluyor ve iadeyi onaylıyor…

    Sen neydüğü belirsiz yerlerden alışveriş yapıyorsan bilmiyorum ama trde durum bundan ibaret

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Malın ayıplı olduğunun kararını kim verecek? O karardan önce kargolanirsa ki pratikte öyle oluyor, verdiğimiz kargo ücretini nasıl geri alacağız. "Paranı almışsın dua et. Boşver kargo parasını" replikleriyle sık sık karşılaşacağız anlaşılan.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu kadar hırsızlıga, kanunsuzluga, duzensizliğe rağmen bence eticaret olması gerekenin cok cok ustunde alışverişte. Bunlar fasa fiso.

    Hep oldugu gibi sorun cozmek yerine rant dagıtıyorlar. Gidip çökmüş , salak saçma kararlar veren hakem heyetlerini düzeltmek yerine , boş işlerin kitabını yazıyorlar.

    Bence kurumsal pazar yerleri, ezik devletin yapamadıgını yapıyorlar. Onlarda olmasa mahalle esnafına kalırdınız . Onlara dua edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 12 Aralık 2023; 16:03:32 >
  • Bu düzenleme 2025'e ertelendi. 4 Kasım 2023'te yayımlanan resmi gazete'deki MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK ile.

    Bir sürü "haber" sitesi derinlemesine inceleme yapmadan, gelen basın bültenine göre haberi kopyalayıp yapıştırarak geçmiş. DH'nin daha titiz olmasını bekliyorum, haberi güncellerseniz güzel olur.

  • liebenswert L kullanıcısına yanıt
    quote:

    Malın ayıplı olması durumunda ücreti satıcı ödeyecek


    denmiş. Kusura bakmayın ama özellikle giyim sektöründe bizim tüketicimiz işin suyunu çıkartmıştı. Nasıl olsa kanun var diyerek, bir ürünü 4-5 beden birden sipariş verip, kendine uyanı seçtikten sonra geri kalanları iade etmek falan insanlığa sığmaz ama maalesef bizimkiler yapıyordu. Kaç tane bu yüzden online alışverişten çekilen küçük işletme tanıyorum. Baş edemediler. Bana söyledikleri, kargo ücretlerinden dolayı hiç bir şey kazanamaz olduk. 3er 5 er sipariş verip beden seçip geri gönderiyorlar, bıraktık kar etmeyi zarar eder olduk diyenleri biliyorum.

    O yüzden bence doğru bir karar olmuş. Evinde oturup beden beden sipariş veren kokoşların önüne geçerler en azından.

  • İtalya'da yaşiyorum böyle bir şey yok. Bizim 6000 senelik devlet akli yine bir şeyler mi icat etmiş....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2024 yılı hiç iyi olmayacak

  • Dünyanın hiç bir gelişmiş ülkesinde iade masraflari tüketiciye ait değildir. Satıcıların bir çoğu kargo firmaları ile anlaşmalı oldukları için normal bir müşteriden yuzde 50-75 arası daha az kargo ücreti öderler. Ozellikle e ticaret sitelerinden giyim ve elektronik ürünler alıyorum. Bazen beden olmadığı için bazen de ürün güzel olmadığı için iade ediyorum. Eger iade ücretini odeyeceksem almam yeminle. Amazon prime üyesiyim, sadece satıcısı amazon olan ürünleri alırım, diger satıcıların yüzüne bakmam cunku amazon iadeyi kendisi karşılamaya kesin devam eder.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.