Şimdi Ara

İNTERNET KOPMASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynı altyapı aynı modem değerleri ile 100mbps Onlinenet Poyraznet kullanıp sorun yaşamazken Netman e geçiş yaptım.

    Netman de ilk hafta sorunsuz kullanırken 1 @ğustostan itibaren İnternet kopmalar başladı.

    Belirli süre gelmiyor Modemi kapatıp açınca geliyor

    Öğlene kadar sıkıntı yok öğlen başlıyor Akşamda sorun olmuyor.

    Şikayet kaydında sorunu İç ankastreye atıyorlar.

    Netman e mesai saatleri dışında hafta sonu ulaşamıyorsun.

    WhatsApp dan cevap verirseler çağrı merkezine yönlendiriyorlar. Online işlemlerde bizden kaynaklı sorun olmadığını bildiriyorlar İç ankastreye yönlendiriyorlar.

    Online işlemlerde de 255 karakterden fazla mesaj yazılmıyor. Şikayet kapalı olmasına rağmen açık şikayet var diye mesaj da yazdırmıyırlar,

    Şuan İnternet yok değerler bunlar



    İNTERNET KOPMASI


    İNTERNET KOPMASI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • @Ö1f1 @XpressMusic34


    Konu hakkında yardımcı olabilirmisiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Sorun DSL kaynaklı değil gibi duruyor. Muhtemelen Servis Sağlayıcı tarafı ile yani oturumunuzun açıldığı Servis Sağlayıcıya ait SSG üzerşnde bir sorun var gibi duruyor yani aslında olan şey bağlantı kopmasındna ziyade oturumunuzun düşmesi bir başka tabirle IP alamıyor olmanız.


    Kesinlikle ankastreyle alakası yok. Tabi müşteri hizmetleri suçu ankastre ve iç bağlantılarınıza atıp sizi savuşturmak isteyecektir zira sorunu anlayabilecek yetkinlikte değiller. Önerim BTK'ya oturumuzunun düşüp IP alamadığınızı, sorunun Servis Sağlayıcı core altyapısı kaynaklı olduğunu düşündüğünüzü ancak Servis Sağlayıcının çözüme yanaşmadığınızı içeren bir şikayet yazmanız. Böylece sorunun konuya vakıf muhataba ulaşabileceğini düşünüyorum.


    Not: Servis Saplayıcıdan kastım Telekom değil, yanlış anlaşılma olmasın, hizmet aldığınız ISS.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 5 Ağustos 2024; 2:16:52 >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Servis sağlayıcı netman yani sahilnet olarak geçiyor

    btk üzerinden kayıt oluşturamadığım için cimer üzerinden iletişime geçeceğim muhtemelen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat değerlerinizde dalgalanma olarak tabirlediğimiz durum yok ise yani değerleriniz ufak iniş çıkışlar haricinde sabit ise bu durumda ankastre kutusu, saha dolabı veya kablo ile ilgili bir problem yok demektir hocam

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Herhangi bir sorun yok hızımı 75 e çekmişler fakat kopmalar hala devam etmektedir .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam bu firmaya tuketici.btk.gov.tr adresinden ulaşamazsınız bildiğiniz gibi, (bilmeyenler için: Her firmaya tuketici btk sistemi üzerinden yazılamıyor) zaten siz de bu durumu dile getirmişsiniz. Cimer üzerinden BTK ya yönelik yazdığınızı beyan edin ve ilgili kurum kısmından "iletişim başkanlığı" seçeneğini işaretleyin.


    Metin içerisinde, tuketici.btk.gov.tr üzerinden ilgili firmaya kayıt açamadığınızı da mutlaka belirtin hocam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 6 Ağustos 2024; 19:12:21 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    O modem iss seçiyor; bir arkadaşda kopmalar yaşadığını Asus'a yazmıştı; uygun firmware yükleyince geçti demişti.

    Hatta hangi iss de hangi firmware kullanılacağını da yazmıştı; mesaj eskide kaldığı için bulamadım. Belki senin durumda benzerdir; bir ihtimal.İNTERNET KOPMASI 

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Siz yorum yazdığınızda bende cimer üzerinden gönderdim İNTERNET KOPMASI 

    bakalım ne cevap verecekler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Olabilir Asus ac750 bende ki 4 farklı işletmeci kullandım .

    1 hafta sonra bunda sorun başladı İNTERNET KOPMASI 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Oradan yanıt gelmesi biraz zaman alabilir hocam yasal süreler gereği

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Bekleyeceğiz artık .

    3ay çakılıyız .

    ücretsiz kurulum ve aktivasyon olan firma varsa taahhütsüz geçerim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
  • Upload kısmında hat zayıflaması 30 db ye yaklaşmış, CRC hataları da milyon değere ulaşınca muhtemelen modem kilitleniyor bu yüzden kopuyor internetiniz. Hattınızı kablo bağlantılarını, ekleri ve jakı kontrol edin. Eğer ankastreye kadar gelen hatta bir devre arızası varsa malesef hız düşüreceklerdir kablo değişimi yapılmıyor hat tamamen kesilmedikçe.

  • RElS kullanıcısına yanıt
    İNTERNET KOPMASI

    75mbps çektiği değerler.

    3 saat önce Yine kopma yaşanmış modemi kapa aç yapınca İnternet geldi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Adaptörü değiştirip denedin mi?

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Denemedim

    Orjinal adaptörü takılı

    12V 1A bulursam denerim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Denemekte fayda var. Multimetren varsa adaptör voltaj ölçümüde yapabilirsin.

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hat değerlerinde sorun var hocam. Adamlar tutarsızlık var demiş zaten haklılar. Gürültü çok yüksek. Bence 1 ağustostan sonra binadaki kutuya yeni abone bağlamışlar mı onu araştır belki bağlantı yaparken senin kablonun eki oynamıştır zarar görmüştür.


    Senin yerinde olsam komple iç ankastredeki ekleri jak ve bağlantıları vs elden geçirirdim. Hatta mümkünse binadaki kutudan daireye tek parça eksiz cat 6 kablo çekip mis gibi kullanırdım

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.