Aynı altyapı aynı modem değerleri ile 100mbps Onlinenet Poyraznet kullanıp sorun yaşamazken Netman e geçiş yaptım. Netman de ilk hafta sorunsuz kullanırken 1 @ğustostan itibaren İnternet kopmalar başladı. Belirli süre gelmiyor Modemi kapatıp açınca geliyor Öğlene kadar sıkıntı yok öğlen başlıyor Akşamda sorun olmuyor. Şikayet kaydında sorunu İç ankastreye atıyorlar. Netman e mesai saatleri dışında hafta sonu ulaşamıyorsun. WhatsApp dan cevap verirseler çağrı merkezine yönlendiriyorlar. Online işlemlerde bizden kaynaklı sorun olmadığını bildiriyorlar İç ankastreye yönlendiriyorlar. Online işlemlerde de 255 karakterden fazla mesaj yazılmıyor. Şikayet kapalı olmasına rağmen açık şikayet var diye mesaj da yazdırmıyırlar, Şuan İnternet yok değerler bunlar < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
İNTERNET KOPMASI
-
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorun DSL kaynaklı değil gibi duruyor. Muhtemelen Servis Sağlayıcı tarafı ile yani oturumunuzun açıldığı Servis Sağlayıcıya ait SSG üzerşnde bir sorun var gibi duruyor yani aslında olan şey bağlantı kopmasındna ziyade oturumunuzun düşmesi bir başka tabirle IP alamıyor olmanız.
Kesinlikle ankastreyle alakası yok. Tabi müşteri hizmetleri suçu ankastre ve iç bağlantılarınıza atıp sizi savuşturmak isteyecektir zira sorunu anlayabilecek yetkinlikte değiller. Önerim BTK'ya oturumuzunun düşüp IP alamadığınızı, sorunun Servis Sağlayıcı core altyapısı kaynaklı olduğunu düşündüğünüzü ancak Servis Sağlayıcının çözüme yanaşmadığınızı içeren bir şikayet yazmanız. Böylece sorunun konuya vakıf muhataba ulaşabileceğini düşünüyorum.
Not: Servis Saplayıcıdan kastım Telekom değil, yanlış anlaşılma olmasın, hizmet aldığınız ISS.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 5 Ağustos 2024; 2:16:52 > -
Servis sağlayıcı netman yani sahilnet olarak geçiyor
btk üzerinden kayıt oluşturamadığım için cimer üzerinden iletişime geçeceğim muhtemelen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hat değerlerinizde dalgalanma olarak tabirlediğimiz durum yok ise yani değerleriniz ufak iniş çıkışlar haricinde sabit ise bu durumda ankastre kutusu, saha dolabı veya kablo ile ilgili bir problem yok demektir hocam
-
Herhangi bir sorun yok hızımı 75 e çekmişler fakat kopmalar hala devam etmektedir .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu firmaya tuketici.btk.gov.tr adresinden ulaşamazsınız bildiğiniz gibi, (bilmeyenler için: Her firmaya tuketici btk sistemi üzerinden yazılamıyor) zaten siz de bu durumu dile getirmişsiniz. Cimer üzerinden BTK ya yönelik yazdığınızı beyan edin ve ilgili kurum kısmından "iletişim başkanlığı" seçeneğini işaretleyin.
Metin içerisinde, tuketici.btk.gov.tr üzerinden ilgili firmaya kayıt açamadığınızı da mutlaka belirtin hocam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 6 Ağustos 2024; 19:12:21 > -
O modem iss seçiyor; bir arkadaşda kopmalar yaşadığını Asus'a yazmıştı; uygun firmware yükleyince geçti demişti.
Hatta hangi iss de hangi firmware kullanılacağını da yazmıştı; mesaj eskide kaldığı için bulamadım. Belki senin durumda benzerdir; bir ihtimal.
-
Siz yorum yazdığınızda bende cimer üzerinden gönderdim
bakalım ne cevap verecekler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Olabilir Asus ac750 bende ki 4 farklı işletmeci kullandım .
1 hafta sonra bunda sorun başladı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oradan yanıt gelmesi biraz zaman alabilir hocam yasal süreler gereği
-
Bekleyeceğiz artık .
3ay çakılıyız .
ücretsiz kurulum ve aktivasyon olan firma varsa taahhütsüz geçerim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Upload kısmında hat zayıflaması 30 db ye yaklaşmış, CRC hataları da milyon değere ulaşınca muhtemelen modem kilitleniyor bu yüzden kopuyor internetiniz. Hattınızı kablo bağlantılarını, ekleri ve jakı kontrol edin. Eğer ankastreye kadar gelen hatta bir devre arızası varsa malesef hız düşüreceklerdir kablo değişimi yapılmıyor hat tamamen kesilmedikçe.
-
75mbps çektiği değerler.
3 saat önce Yine kopma yaşanmış modemi kapa aç yapınca İnternet geldi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adaptörü değiştirip denedin mi?
-
Denemedim
Orjinal adaptörü takılı
12V 1A bulursam denerim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Denemekte fayda var. Multimetren varsa adaptör voltaj ölçümüde yapabilirsin.
-
Hat değerlerinde sorun var hocam. Adamlar tutarsızlık var demiş zaten haklılar. Gürültü çok yüksek. Bence 1 ağustostan sonra binadaki kutuya yeni abone bağlamışlar mı onu araştır belki bağlantı yaparken senin kablonun eki oynamıştır zarar görmüştür.
Senin yerinde olsam komple iç ankastredeki ekleri jak ve bağlantıları vs elden geçirirdim. Hatta mümkünse binadaki kutudan daireye tek parça eksiz cat 6 kablo çekip mis gibi kullanırdım
Benzer içerikler
- migros internet
- netspeed modem kurulumu
- flixnet yorumlar
- goodbyedpi android
- türk telekom altyapısı kullanan firmalar
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X