Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.203
Cevap
24
Favori
51.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Baglantiyi saglayamadilar hala. İnsan gibi internet kullanamiyoruz yeminle.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Twitterda fotoğraflar yüklenmiyor önceden türknette yaşamıştım bu sorunu😒



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cg-TR83 -- 8 Ocak 2023; 14:51:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet var speed testte her şey süper. ama youtube yavaş. netflix primevideo patates. steam bile düzgün çalışmıyor. Nedir bu arızanın sebebi acaba.

  • ultramavi kullanıcısına yanıt
    bendede aynı şekil hız testi güzel ama gel gelelim hiçbirşey açılmıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Psn Network e bağlanırken bile sorun var Netflix açılmıyor.Youtube bir açılıyor bir açılmıyor.Fifa sunucularınada bağlanamadım hata aldım sürekli.2 gündür gene hiçbir şey yapamadık.Yahu haftasonu keyif yapamıyoruz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • disney plus da patates, ya yeter artık ama ya valla bıktım billa bıktım.

  • Geçtiğimden beri sorun üstüne sorun turkneti 50 tl fazla veriyodum ama 3 sene kullandım bir kere bile net bile kopmadı. Aklı olan geçmesin 50 tl daha verin düzgün birşey kullanın boş vaktimde geri döneceğim turknete veya başka bir nete

  • Gybe kullanıcısına yanıt
    Artı 1 ayrıca iptv de açılmıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yeter ya iki gündür vallahi rezil oldu tüm hafta sonu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kemikk K kullanıcısına yanıt

    Ana konuda da söylendi. Kesinti, sorun vs olur ama bilgilendirme sıfır olmaz. Bizatihi teknik destek konusunda bile 2 kelime bilgilendirme yok. O zaman bu konuya ihtiyaç var mı onu sorgulamak lazım.

  • Biraz okudum da yazılanları. Hepsini birebir poyraznette yaşadık. Dileyen konusunu inceleyebilir. Demek ki bu ucuz diye tercih ettiğimiz merdiven altı iSS’lerde durum aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 gün üst üste açma bedeli faturası yansıtan ve bunu ödeten. Ödenmesine rağmen internetimi açmayan firma. Bugün 2 defa ve dün 1 defa ödeme yaptım. Whatsapp müşteri hizmetlerinde cevap vermiyorsunuz. Destek kaydı açtım bakmıyorsunuz. Pişmanım
    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]
    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]
    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hafta sonu bir güzel tatillerini yaptılar. Belki bugün bir açıklama gelir. Bu ayki faturalara 5-10 lira indirim de bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet kutusuna genel arizada kayit yaptırmıştım bilgilendirme için arayan dönen bile olmadı.Sözde internet kutusu müşteri memnuniyeti iyi diye geçmistim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • serhat1971 kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen 3-5 kişiyle yürütüyorlar tüm işi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala bir açıklama yok..çok yazıkk

  • Değerli abonelerimiz,

    Türk Telekom trafik toplama merkezinde (07.01.2023) yaşanan arıza nedeniyle bazı abonelerimiz çıkışlarında problem yaşamıştır.

    Çağrı merkezimizde yaşanan yoğunluk nedeniyle sorun yaşayan abonelerimize yazılı iletişim kanalımız Whatsapp destek üzerinden bilgilendirme yapılmıştır.

    Arıza nedeniyle mağduriyet yaşayan abonelerimizden özür dileriz.

    İnternet Kutusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 10 Ocak 2023; 10:19:2 >
  • BEN HİÇBİR ŞEKİLDE ÖNERMİYORUM SÜREKLİ KESİNTİ OLUYOR, TÜRK TELEKOM KULLANIRKEN HİÇBİR SORUNUM YOKTU AYNI ALT YAPI OLMASINA RAĞMEN GÜNDE 20 KEZ GİDİYOR VE SORUNU SİZDE BULUYORLAR

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    Değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz.

    Sorununuzu bizlerinde takip edebilmesi için abone numaranızı iletir misiniz ?

    Teşekkürler
  • djcetin kullanıcısına yanıt

    “İşletmeci tarafından, abonenin faturasını ödememesi nedeni ile hizmetin kısıtlanması/durdurulması ve hizmetin tekrar hizmete açılması durumunda, bir takvim yılındaki ilk açma-kapama işlemi için aboneye herhangi bir ad altında ücret yansıtılamaz."




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 11 Ocak 2023; 12:35:5 >
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.