Gaming konusundaki hesaplamayı nasıl yaptıklarını çok merak ediyorum. Açıkçası neye dayanarak dedikleri bile meçhul, tr'de bilmem kaç milyon konsol oyuncusu varmış, şu kadarı erkek, şu kadarı kadınmış vs. Her cep telefonuna oyun yükleyeni de gamer diye sayıyorlarsa hiç şaşırmam. + Şuradaki yüz ifadesi her şeyi belli ediyor. |
İnventus da artık sıradan bir TR firması olmuş bir(Ekran Kartı değişimi).THH Sonrası Değişim Yapıldı (2. sayfa)
-
-
Bura Türkiye. Inventus'u geç, Amazon, Hepsiburada, Trendyol... Hepsi aynı şeyin lacivertleri.
-
Sen kimsin ki hakaret ediyorsun? Haddini aşma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: imperial93Sen kimsin ki hakaret ediyorsun? Haddini aşma
Hakaret mi ?
-
Allah akıl fikir versin.
-
Para iadesini mecbur yapacak servis karar vermiş ve distribütör onaylamış firmadan çıkan birşey yok. Şaka gibi arkadaş halen firmayı savunan tipler var. Eğer o firma beni düşenmeyecekse neden oradan alalım gidip aracı firmaya para verelim. O firma olmasada distribütör bana para iadesi yapacak zaten
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi withindarkness -- 9 Nisan 2021; 17:55:18 > -
Tabi kardeşim hadi sen devam et dota oynamaya zaten Rtx serisi kartlar senin portföyüne hitap etmez sen onboard bölümünde yorum yap boş insan. Blokladım geçtim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi withindarkness -- 9 Nisan 2021; 17:55:50 > -
Siz gene para iadesi almışsınız. Bu tarz konularda müşterisine Vatan Bilgisayar kadar yorgunu yokuşan süren aç gözlü başka bir şirket daha yoktur herhalde... Garantisinin dolmasına 6.5 ay kala arıza çıkaran ve tarafıma iade hakkı doğan GTX 1070 ekran kartım için iade yapmayıp, hatta o günkü değerinden yüksek fiyata satıldığı için para iadesini dahi yapmak istememişlerdi. Ama bu memlekette para konuşur. Gittim bir ton masrafa girdim tuttum bir tane deve dişi gibi avukat, hem kartı değiştirdim hem de kartın değeri kadar para aldım. Maalesef durum bu ülkemizde...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7A1E308D7 -- 9 Nisan 2021; 18:14:43 > -
quote:
Orijinalden alıntı: imperial93
Para iadesi yapmışlar işte daha ne? Firma kötülemek için açılmış konuBlok listesine hoş geldiniz...
-
bende o yola gitmeyi düşünüyorum açıkcası kimse sesini çıkarmadığı için bu kadar rahatlar. Paradan ziyade insana yaptıkları mualeme için bir kart parası daha masrafı gözden çıkardım Avukatınızın adını özelden atabilir misiniz? En azından geçen süre kadar yasal faizi için uğraştırmış olurum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi withindarkness -- 9 Nisan 2021; 19:14:55 > -
quote:
Orijinalden alıntı: ReflexAction
Bu mesaj silindi.
Alıntıları GösterMevzuatta böyle bir hüküm bulunmuyor.
Satıcı firma, Tüketicinin korunması hakkında kanunun 11. Maddesinin 3. Fıkrasına göre para iadesi yapabilir.
Eskiden inventus bunlara takılmaz üst model ile değişim yapardı. Ancak fiyat farkları o kadar arttı ki yapmıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbitiMevzuatta böyle bir hüküm bulunmuyor.
Satıcı firma, Tüketicinin korunması hakkında kanunun 11. Maddesinin 3. Fıkrasına göre para iadesi yapabilir.
Eskiden inventus bunlara takılmaz üst model ile değişim yapardı. Ancak fiyat farkları o kadar arttı ki yapmıyorlar.
Alıntıları Göster'' MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici; a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme, b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme, c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme, ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. ''
'' MADDE 56- (3) Tüketici bu Kanunun 11 inci maddesinde belirtilen seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hâllerinde 11 inci maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. ''
-
quote:
Orijinalden alıntı: ReflexAction'' MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici; a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme, b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme, c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme, ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. ''
'' MADDE 56- (3) Tüketici bu Kanunun 11 inci maddesinde belirtilen seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hâllerinde 11 inci maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. ''
Alıntıları GösterMadde 11
(3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir.
Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 9 Nisan 2021; 23:50:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
olayın inventusla bir alakası yok ki yanlış anlaşılmasın inventus'u koruduğum falan yok zamanında bir kaç alışverişim oldu o kadar şu zamanda ister a firmasından alın ister b firmasından ekran kartı - garanti teknik servis durumları bir araya gelirse ve kartınız nvidia rtx, amd rx 5000 serisi ise %99.9 direk para iadesi kararı çıkar. Asus değişim kararı çıkartsa bile inventus stoklarnda rtx 2070 yok distibütör tedarik edemiyorsa onlar nasıl değişim yapsın
malesef böyle bir kötü durumdayız.
-
Yaklaşık 3 ay önce benzer bir olay başıma geldi. Hatta konusunu da açtım. THH başvurum bu hafta sonuçlanmış ve karar sonucunu online olarak paylaşmışlar. Değişim kararı çıkmış. Sürecin devamını bekliyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbitiMadde 11
(3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir.
Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır
Alıntıları GösterFirma bu ''orantısız güçlük'' durumunu açıklamak durumunda ayrıca yine yapılan bir yanlış var tüketiciye sorulmadan iş yapılması sadece bunu bile şikayet etse THH tüketiciyi haklı bulur firma bir çok modeli şuan kendi sitesinde satıyor çok rahat değişim yapabilir mağdur arkadaş bunların ekran görüntüsünü alıp başvursun kim haklı çıkacak görelim hep birlikte,altta bir arkadaşımızda değişim aldığını yazmış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReflexAction -- 10 Nisan 2021; 9:36:51 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X