Şimdi Ara

İnventus da artık sıradan bir TR firması olmuş bir(Ekran Kartı değişimi).THH Sonrası Değişim Yapıldı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
5.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kartalım kullanıcısına yanıt

    Hocam değişim talep ettiğim dilekçe ve mailler, RMA raporu (Üzerinde değişim/aide hakkı yazıyor), Fatura, geri ödemenin dekontu ve ilgili tarihlerde muadil kartların stoklarında olduğunu gösteren ekran görüntüler ile THH'ye başvurdum savunma bekleniyor sonucu buraya yazarım ama sizde vakit kaybetmeden başvurun derim

  • arkadaşlar şu zamanlarda kesinlikle hakkınızı arayın firmalar kolay yolu bulmuş dakikasına para iadesi kararı çıkarıyorar, zamanında gtx 950 kart için para iadesi vermeyip inadına yenisini göndericez diye 20 gün bekletmişlerdi firmalar çakal olmuş şu an işlerine nasıl geliyorsa o şekilde karar veriyorlar


    kolay çözülebilir bir arıza bile olsa hemen para iadesi kararı vereceklerine eminim


    ürün stoklarında yoksa bir üst muadilini vereceksin bu kadar basit seçim hakkı müşteridedir firmalarda değil

  • Ücret iadesi daha mantıklı adamlara göre. Faturaya bakıyor 3-4 bin TL yerine muadil olarak ne yollasa zararda. Yasal hak olarak para iadesini seçiyorlar. Şu kriz ortamında kartınız bozulursa garantiye yollamayın garanti süreniz varsa. Yeni kart alıp kriz geçince eskisini yollayın. Yoksa direkt ücret iade.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • withindarkness kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam, bakalım ben tamir etmelerini istedim en zaından 2-3 ay beklemekten iyidir. Şuan hala tamir aşamasında görünüyor, iade formu yollarlarsa dediğiniz yola gideceğim.

  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt

    katılıyorum hocam, yukarıda bahsettiğim rtx3060ti muhtemelen yazılımsal bir sorun var veya sadece üstündeki 1 entegre değişicek diye düşünüyorum. ancak hemen para iadesi önerdiler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: imperial93

    Bu coğrafyada kanun geçmiyor maalesef. Bir ürün alırken aynısından aynı gün rahatlıkla 3 tane daha alamıyorsan o ürünü almayacaksın. Aldığım her ürünü ertesi gün bozulup kullanıcı hatası diyeceklermis gibi alıyorum.

    + XİAOMİ telefon almıştık 1ay önce. içinde toz çıktı, tamir istemiyoruz yenisini istiyoruz dedik, 5 gün sonra yenisini verdiler. nerden ne aldığın çok önemli. zihniyet meselesi.

    + VESTEL kahve makinası aldık 6 ay önce. cam hazne kırıldı ben kırdım. söyledim ben kırdım yenisini istiyorum parasını veririm dedim, vestel ücretsiz cam hazne verdi.

    + VESTEL ocak aldık. hanım yıkarken çakmaklığa su kaçırmış. çakmaklık bozuldu. ilk hafta. servise dürüstçe söyledik dedik hata bizim, servis ücretsiz yeni çakmaklık taktı. normalde ücretli, bu seferlik bizden olsun dediler.

    + ARÇELİK yok mok dedi değişti. su ısıtıcısı aldık, kapağı kapatınca ısıttıktan sonra yapışıyor zor açılıyordu. sonraki versiyonda kapak değişmiş, biz eski versiyonu almışız, servis tamir ederiz değişim olmaz dedi, ben dedim tamir istemiyorum yeni versiyonu var bunun diyip foto gösterdim ben değişim yada para iadesi istiyorum kanunen hakkım var dedim. yok mok dediler üstlerimize bildiririz dediler, 2 hafta sonra yeni versiyon olanın yenisini kapalı kutu verdiler.

    + LG bulaşık makinesi sürekli bozuldu bizden hata yada makineden hata, servis hepsini ücretsiz yaptı, en son makinenin inox paslanmaz malzemesi paslanıp delindi 4 yıl sonra. parayı geri verdiler. tabi makine olmuş 2 lira onlar verdi 1 lira. Allaha çok şükür dedik.

    + MEDIAMARKT yok mok dedi değişti. logitek fare aldım, bozuldu para iadesi dediler, yok dedim yenisini istiyorum, merkez para iadesi kararı verdi dediler, yenisi üretimde yok dediler, ben dedim söyleyin kanun hakkım var yenisi yada üst modelin yenisi yada tamir istiyorum, 1 hafta sonra üst modelinin yenisini verdiler.

    + SAMSUNG yok mok dedi değişti. elektrikli süpürge almıştık. başlık plastik kırıldı. internette baktım çoğu kişide aynı yerden kırılıyormuş, servise dedim üretim hatası var ben ücretsiz yenisini istiyorum dedim, yok mok dediler göndeririz bakalım dediler, sonra aradılar parçanın ücretsiz yenisi geldi alın dediler.


    - SAMSUNG tv aldık vatandan, para kartı veriyoruz 300tl dediler. 140 gündür vermiyorlar. sürekli tekrar başvurun diye diye 3 kere başvurdum. halen bekliyorum.

    - TEFAL tencere aldık, ilk haftadan çizilmeye başladı ve her pişirmede çiziliyor. servis hiçbirşey yapmadı. o aldığımız mağazada sonradan kapandı.

    - CEYO terlik aldık, durduğu yerde dökülmeye başladı. 10 kere giymedik. değişmediler. kullanım hatası dediler. meğerse çürüyen doğal malzemeden bilerek yapıyorlarmış mağaza dedi. baktım herkeste oluyormuş.


    yani 10 problemde 4ünde direk değişim oldu, 3ünde kanunen hakkım var diyip değişim oldu, 3ü hiç değişmedi. eğer kanunları bilemsem 10 problemin yarısından çoğunda sorun yaşayacakmışım. o yüzden kanunu araştırıp öyle gitmek gerekiyor. ben servise gitmeden önce tüketici mahkemesine gidip yüzyüze sorduğum bile oldu ben böyle mi yapim şöyle mi kanun nedir bununlar ilgili diye. aldığım monitörde ölü piksel çıkma durumu ile ilgili. mağaza 5 ölü piksel olursa değişim dedi, tüketici hakları dediki 1 ölü pikselde bile değişim kanunu var. kanun 2013de değişmiş diye anladım. mağaza eski kanunu biliyor mesela yenisini ya bilmiyor ya bilmiyoru oynuyor.


    tefal mulinex rowenta grubundan uzak duruyorum bikere. samsung da artık bozdu. eskiden iyiydi. kaliteli diye ceyo alırdık. artık önünden geçmem. o da bozmuş. durduğu yerde çürüyen terlik satıyor. neymiş doğada çözünen. 30 yıl sonra çözünsün ne oluyor 1-2 yılda çözünüyor.


    önemli olan markanın bilinirliği değil, markanın zihniyeti yani. çatır çatır hakkını isteyeceksin baktı olmadı şikayetvar.com a tüketici mahkemesine şikayet edeceksin, sadece 1 sayfa boşluk dolduruyorsun. o da isim soyad tc falan.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriyo -- 17 Nisan 2021; 10:54:39 >




  • cabriyo kullanıcısına yanıt

    Hakem yanıtı olumlu geldi hocam. Dediğiniz gibi işin peşini bırakmamak lazım. İlk mesaja hakem yanıtını ekledim

  • withindarkness kullanıcısına yanıt

    Sonuç ne hocam şuan

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 312 .

    Sonuç ne hocam şuan

    Hocam hakem kararı daha tebliğ edilmedi eğer İnventus ne yaptı diye soruyorsanız. Sonuca göre değişim kararı çıktı ilk mesaja ekledim

  • withindarkness kullanıcısına yanıt

    Değişim kararı çıktı derken hocam olması gereken seçimlik haklarınızın aktif olması gerekir yasal olarak 3 haktan birini sizin seçme hakkınız yani

    1 benzeri ile değişim firmalar buna ücret benzeri der ama gerçek olan özellik benzeridir aynı ürün yoksa ki elektronik ürünler yenileniyor her sene yeni çıkanı yada üst modelini size teklif etmeleri gerekir siz kabul edersiniz arasından

    2 fatura tutarı iadesi buda kur yükseldiği için genelde bizlerin işine yaramaz iade ücreti ile benzer ürünü alma şansımız olmadığı için şuan genelde

    3 tamiri beklemek ne kadar sürerse


    saydığım sebeplerden dolayı 1. hakkı seçmek mantıklı oluyor şuan bizlere başıma geldi. yasa gereği garanti yasası yanı garanti kanunu gereği bu ürünlerdeki hakların sorumluluğu bu ürünleri ülkeye sokan ihhalatçıdadır satıcıda değil dolayısı ile onların satın aldığınız yere benzeri ürünü temin etmeleri gerekir. hakem heyeti zaten hakkınızı almanız için başvurulan kurum ama firmalar sıkınıtı çıkarırsa asıl inceleme ve kanuna aykırı işleyişten denetim yapılması için tüketicinin korunması piyasa denetimi genel müdürlüğüne başvurabilirsiniz.


    benzer sorunlar sebebi ile ithalatçı arena ve boğaziçi bilgisayar ile zamanında bu yolu izledim ikisinde de sade bahsedilen sorun da değil firmanın tüm işleyişleri denetime giriyor servis kağıdı düzenlemelerine kadar ve bulunan tüm aykırı işlemlerden toplamda ceza yiyorlar. iki firmada bu sebeple ceza yemişti başvurum sonucu cimer üzerinden tüm belgeleri ile.

    firmaları yola getiricek yöntem bu yoksa hakem heyeti ile zaten hakkınız olanı alıyorsunuz firma sizi uğraştırıp aylarca sonunda zaten olan hakkınızı veriyor ama uğraşmayanları mağdur etmeye devam ediyor aynı şekilde.





  • Benimde yaşadığım sorun bir Asus ürün ile ilgiliydi ürünü Asus sözde ülkemizde resmi olarak gelmiş bir dünya markası olduğu için ürünü Asus'un kendi yerine elden vermiştim. Ürünü tamir edemediler değişim kağıdı verdiler. Alınan yere götürdüm küçük bir esnaf internet kafe hatta satıcının yasal olarak burda hiçbir sorumluluğu ve gücü yok hocam bilginiz olsun yani inventus burda bir karar alamaz kendi kendine benim ürünü aldığım esnafta exa bilgisayardan almış ürünü ona iletti kağıdı ve oda boğaziçine iletti. Bizde benzer ürün hatta asus ürün artık yok dediler. Beni ilgilendirmez 3 sene garanti süresi içinde hizmet vermek zorundasın dedik. Yok dedi. Ticaret bakanlığına başvurdum yasal sorumlusu boğaziçine denetime gittiler ceza kestiler firma mağduriyeti gidereceğini sözlü olarak iletti ve sonunda buldukları bir ürünü asus'tan aldım. Yani bu süreçte satıcının sorumluluğu yok marka algısı dışında firmanın bilginiz olsun. İthalatçı ne derse inventus onu size iletmek ile sorumlu. Hiçbir satıcı esnaf servis ile yükümlü değil. Tüm sorumluluk ürünleri ithal eden ve tüm ülkedeki satıcılara temin eden ithalatçılarda





  • 312 . kullanıcısına yanıt

    Hocam zaten thh ye seçimlilik hakkı kullandırılmadığı için başvurdum dediğiniz gibi yine benzeri ile değişimi yapmazlarsa sizin izlediğiniz yolu izlerim bilgilendirdiğiniz için teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 312 . kullanıcısına yanıt

    Evet karar ithalatçıda ama benim yasal muhattabım İnventus olduğu için ithalatçı ile de onlar iletişime geçiyor ve bu aşamada yardımcı olma ve hakkımı kullanma için yönlendirme yapmadılar. Beni rahatsız eden nokta bu zaten ben amazon dan alsam da benzer yolu izleyeceksem niye aracı firma ile çalışıp onlara da kazandırıyorum. Yıllar önce nova bilgisayar vardı, haf 922 de sorun olunca firma değişimde sorun çıkardı Nova peşini bırakmamıştı ve değişim olana kadar ithalatçı ile onlar iletişime geçti

    Bakanlığa başvuru işlemini nasıl yaptınız hem benim işime yarar hem de ilk mesaja izlenecek yolu ekleyeyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • withindarkness kullanıcısına yanıt

    mesajımda yazdım hocam cimer üzerinden yapabilirsiniz çok kolay gerekli evraklarıda ekleyin ek'te konu ticaret bakanlığındaki bu birime aktarılıyor.

    benim seçimlik haklarımı firma garanti yasası gereği kullanmamı engelliyor firma vs. diye yazın gerekirse yasa maddelerini bulun ekleyin mesaja.


    yukarıda anlatmıştım yasal muhattabınız inventus değil garanti belgesinde kaşesi olan firma yani ithalatçı kim ise artık.

    ithalatçılar satış yapmadığı için biz bu yerlerden ürün alıyoruz. bir sorun olduğu zamanda satıcı firma direk ithalatçıya paslıyor konuyu.

    bazı firmalar siz direk ithalatçıya yollayın bizde onlara yolluyoruz zaten zaman kaybetmeyin der duymuşsunuzdur belki.

    yasal sorumluluk yani ülkeye gümrükten işlemlerini yapıp soktuğu her ürüne garanti yasası gereği servis hizmeti ve yapamıyorsada servisi değişimi 2-3 yıl ne ise garanti süresinde vermek zorunda olan onlar.

    yasada ithalatçı battıysa diye birşey vardı o durumda satıcı yada ülkede ürünü üreten firma varsa ki yok genelde sıra onlara geliyor.


    sizdeki durum büyük ihtimal ithalatçının yaptığı pislik. inventus'ta size bunu iletiyor. söz hakkı yok yasal olarak ama ithalatçı üzerinde lafı geçiyor ise sözle belki işini düzgün yaptırabilir tabi ama inventus'ta küçük bir firma.

    amazon vatan hepsiburada vs. müşterimi mağdur etme değiştir şunu dese belki daha çok ciddiye alırlar malum ülkemizde böyle oluyor işler.


    sizin ithalatçıya ulaşıp direk onları tehdit etmeniz bile işi çözebilir garanti yasasına aykırı işleminizden sizi ticaret bakanlığına bildireceğim diyerek





  • vay ne inventus da mı bitmiş..

    5 sene önce yüzde 10-15 fazla para verip güvenilir diye oradan toplatmıştım pc'yi.

    iyi oldu bunu gördüğüm. bir daha hayatta işim olmaz. ayıp be.

  • Hahaahhaha aynı olay benimde başıma geldi hatta konusunu açtım.Firma kurnaz bi hamleyle 3 arkadaş ortak aldığımız 11 adet ürün üzerinden bana rakip firma damgası vurdu.Burda ki insanlar da yedi aynı olay, tek farkı benim adığım sıfır ürünün arızalı çıkması :)


    İnventus kendini benim firma olduğumdan söyleyerek savunmuştu.Bu arkadaşta mı firma ?


    Bende firma değilim bu arada.


    Problem yok beni eleştiren arkadaşlar sizlerinde başınıza böyle olaylar gelecek dönemde gelebilir.


    Geçmiş olsun diyorum.Hakkınızı sonuna kadar kullanın lütfen.


    https://forum.donanimhaber.com/arizali-ekran-karti-gonderen-inventus-ve-vektron-rezilligi--149420571-10#149472513


    Buda benim konum iyi forumlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi showshow -- 2 Ağustos 2021; 13:45:25 >




  • showshow kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun. THH kararımı ilk mesaja ekledim sizide benzer şekilde THH haklı bulacaktır. Ürün hatalı sayıldığı için seçimlilik hakkınızı kullandırmak zorundalar. Benim yaşadığım gibi size de kartı vermek zorunda kalacaklar. Penta THH'ya rağmen değişime karşı çıktı İnventus kendisi değiştirmek zorunda kaldı Rog 3060 ile. Penta'yı yukarıda arkadaşın önerdiği gibi Ticaret Bakanlığına THH'ye uymamaktan ve yükümlülüklerini yerine getirmemekten şikayet ettim. En başta yapacakları şeyde buydu boş yere 6 aydır uğraştırıyorlar beni. Önceden müşteri yanlısı davranırlardı artık her konuda zorluk çıkarıyorlar. Özellikle mail ile iletişim kurunca karşınıza çıkan temsilci Bihter hanım kesinlikle sizin faydanıza olacak bir işlem yapmıyor ve maillere en az 24 saat sonra dönüş yapılıyor. Değişimde aradaki farkı kendim karşılayarak 3070ti almak sistediğim söyledim bir sürü bahane ürettiler bunu bile reddettiler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi withindarkness -- 10 Ağustos 2021; 15:39:14 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.